Far Cry 4| pc



Name : Far Cry 4


Developer: Ubisoft Montreal
Publisher: Ubisoft
Platforms: PC, PlayStation 4, Xbox One, PlayStation 3, Xbox 360
Release Date: November 18, 2014
Meta Score: ???

http://forum.bazicenter.com/thread93552/#post3534302

System Requirements
Minimum System Requirements
Operating system: Windows 7 SP1, Windows 8/8.1 (64bit versions only)
Processor: Intel Core i5-750 @ 2.6 GHz or AMD Phenom II X4 955 @ 3.2 GHz
Memory: 4GB
Video card: NVIDIA GeForce GTX 460 or AMD Radeon HD5850 (1GB VRAM)
Direct X: Version 11
Hard Drive: 30 GB available space
Sound Card: DirectX 9.0c compatible sound card with latest drivers

Recommended System Requirements
Operating system: Windows 7 SP1, Windows 8/8.1 (64bit versions only)
Processor: Intel Core i5-2400S @ 2.5 GHz or AMD FX-8350 @ 4.0 GHz or better
Memory: 8GB
Video card: NVIDIA GeForce GTX 680 or AMD Radeon R9 290X or better (2GB VRAM)
Direct X: Version 11
Hard Drive: 30 GB available space
Sound Card: DirectX 9.0c compatible sound card with latest drivers

فارکرای 4 همانند نسخه های قبلی خود شما را در 2014/11/18 را به محیطی عظیم و اما متفاوت دعوت می کند ، اینبار با گستردگی و امکانات بیشتر در منطقه ای به نام Kyrat در رشته کوه های هیمالیا



داستان : در فاکرای 4 شما کنترل کارکتر اصلی بازی یعنی Ajay Ghale را در دست می گیرید. او به سرزمین مادری اش یعنی Kyrat بر می گردد تا به وصیت مادرش عمل کرده و خاکستر او را در محیط پراکنده کند. Ajay به Kyrat تعلق دارد اما از کودکی از آن دور بوده و با آن غریبه و نا آشنا می باشد. طی ماجراجویی ها او به گروه نظامی حاکم بر منطقه تحت فرمان Pagan Min برخورد می کند و این شروع داستان و کشمکش های Ajay برای مقابله و بقا و همچنین یافتن هویت خانوادگی خود می باشد.
در این بازی شخصیت های بسیاری نیز شما را همراهی خواهند کرد و نیز در برخی موارد این بر عهده شماست که تصمیم بگیرید با کدام یک از آن ها همکاری کرده و مسیر خود را مشخص کنید.




Pagan Min در این بازی نقش منفی و معادل شخصیت منفی و اما بسیار دوست داشتنی و فوق العاده Vaas در بازی قبل دار ایفا خواهد کرد. او فرزند یک قاچاقچی مواد مخدر است که در هنگ کنگ به دنیا آمده و از همان جوانی او نیز به کار پدر مشغول می شود. پس از کشته شدن پدر Pagan به دنبال جمع کردن ارتشی برای خود می گردد و به همین منظور به Kyrat رفته و مقر فرماندهی خود را در آن جا تشکیل می دهد.

به Kyrat خوش آمدید



محیط بازی وسعت زیادی دارد و از مناطق کوه پایه ای تا ارتفاعات و کوهستان های یخ زده را در بر می گیرد. به گفته سازنده کارها و ماموریت های زیادی در این محیط وجود دارد و تمام کردن آن زمانی طولانی را می طلبد.



همانند شماره قبل شمار زیادی از حیوانات در این شماره وجود دارند که با شکار آن ها می توان مواد لازم برای برخی از ارتقاع ها را بدست آورد، از بز های کوهی گرفته و پرندگانی همچون عقاب و ببر های کوهستان.

شمار اسلحه ها نیز در این بازی زیاد و مناسب می باشد ، از سلاح های سرد تا اسلحه های اتوماتیک و مواد منفجره و اسلحه شکار کوسه! با توجه به تنوع این اسلحه ها و همچنین ساختار مراحل می توان همچون شماره قبل انتظار اکشنی بی نظیر و گاهی مخفی کاری را در بازی انتظار داشت.

وسایل نقلیه هم تنوع خوبی خواهند داشت و شما را در گشت و گذار در محیط پهناور بازی همراهی خواهند کرد. از اسنوبیل گرفته تا کامیون های ارتشی و گلایدرها در این بازی وجود خواهند داشت. این بار تیر اندازی در حال رانندگی نیز به بازی اضافه شده که جایش در شماره قبل خالی بوده و می تواند به تنوع و هیجان بازی کمک بسیاری کند. همچنین برای اولین بار در بازی ها فیل ها در محیط حضور دارند و حتی می توان سوار آن ها نیز شد!




بازی شامل یک محیط خیالی نیز می باشد که بر اساس داستان ها و حماسه های محلی ساخته شده و برخی مراحل آموزشی در این محیط جریان دارد.
همچنین بخشی به نام Arena نیز در بازی وجود دارد که به مانند گلادیاتور ها باید به جنگ با حیوانات و دشمنان بسیاری برویم.





Battle of Kyrat :


بازی داری بخش چند نفره کلاسیک نیز می باشد که در 2 جناح مقابل هم قرار گرفته و به مبازره برای پیروزی می پردازند. این دو گروه موسوم به Rakshasa و Golden Path می باشند که گروه اول از سلاح های سنتی و قابلیت های فرا انسانی مانند احضار حیوانات و قابلیت بلینک استفاده می کنند و گروه دوم با سلاح های پیشرفته خود به مبارزه می پردازند. مود های بازی نیز شامل: Outpost ، Propaganda وDeamon Mask می باشد که در هر کدام دو گروه برای هدف معینی به جنگ با هم می پردازند
.
همچنین بخش Co-Op نیز در بازی حضور دارد که می توان قسمت هایی از بازی را به ماجراجویی با یکی از دوستان خود بپردازید.





news_far_cry_4_101_trailer-16045.jpg


1080P Gamersyde
720P
360P
با تشکر از FLAWL3SS و Hamed 3594 بابت لینک تریلر ها

 
آخرین ویرایش:

Annunaki ™

کاربر سایت
Jan 14, 2014
3,728
نام
رضا.آ
نه خدایی گرافیکش خیلی خوبه! نسخه قبلی هم تو این سبک گرافیک خیلی شاخی داشت! این از اون هم بهتره.
بدجور هایپ شدم:x

گرافیک شاخی داره ، البته فعلا تو تریلر ها ،
امیدوارم دقیقا همینی باشه که داره روش مانور میده .
فردا نیاد بگه اینا اسکریپت بود اینا فلان بود بهمان بود !
خلاصه تا لحظه اخر نمیشه بهش اعتماد کرد .
اگه واقعا همین رو تحویل بده ازش استقبال می کنم ..
 

majidred2011

< RED PHANTOM >
کاربر سایت
Jul 16, 2011
11,339
نام
Majid
گرافیک شاخی داره ، البته فعلا تو تریلر ها ،
امیدوارم دقیقا همینی باشه که داره روش مانور میده .
فردا نیاد بگه اینا اسکریپت بود اینا فلان بود بهمان بود !
خلاصه تا لحظه اخر نمیشه بهش اعتماد کرد .
اگه واقعا همین رو تحویل بده ازش استقبال می کنم ..
فارکرای 3 هم گرافیک خیلی خوبی داشت و اصلا افت نداشت! بلکه بهتر هم شد!
از همون اول که نشون دادن آخریشم همون بود و مراحل تریلراشم تغییر نکرده بود!

این گرافیک نسخه کنسولی که روی PS4 ـش ران شده بودم عالی بود نسخه PC اگه حتی از نسخه کنسولی بالاتر هم نباشه بازم عالیه گرافیکش!
 
آخرین ویرایش:

Electro

کاربر سایت
May 6, 2014
160
فارکرای 3 هم گرافیک خیلی خوبی داشت و اصلا افت نداشت!
از همون اول که نشون دادن آخریشم همون بود و مراحل تریلراشم تغییر نکرده بود!

این گرافیک نسخه کنسولی که روی PS4 ـش ران شده بودم عالی بود نسخه PC اگه حتی از نسخه کنسولی بالاتر هم نباشه بازم عالیه گرافیکش!
البته اولین نمایش فارکرای 3 رو 360 بود، کیفیت نهایی بازی رو PC خیلی فراتر از اولین نمایش بازی تو E3 2011 بود :D
در مورد گرافیک هم بایدذ بگم که داریم در مورد فارکرای صحبت می کنیم! همین کافیه.
 

Destruction

The Death Fleet Descends
Loyal Member
Jun 12, 2010
8,152
نام
Blue Shadow
یه دستی‌ رو این گمپلی بازی بکشن تورو خدا،جدا از گرافیک و Vaas, فار کرای 3 یکی‌ از Boring ترین Shallow ترین،و تکراری‌ترین داستان و گیمپلی‌هایی‌ رو داشت که به عمرم تو یه بازی بالا 80 دیدم.
حالا بازم این چیزایی که نشون دادن خوب هستن به نظرم.ماموریت‌های جانبی بهتر لطفا :D
 
آخرین ویرایش:

uriel

کاربر سایت
Dec 6, 2010
2,828
یه دستی‌ رو این گمپلی بازی بکشن تورو خدا،جدا از گرافیک و Vaas, فار کرای 3 یکی‌ از Boring ترین Shallow ترین،و تکراری‌ترین داستان و گیمپلی‌هایی‌ رو داشت که به عمرم تو یه بازی بالا 80 دیدم.
حالا بازم این چیزایی که نشون دادن خوب هستن به نظرم.ماموریت‌های جانبی بهتر لطفا :D

خود گیم پلی که boring نبود کاوه:d، هر لحظه میتونستی تصمیم بگیری که یه کار متفاوت انجام بدی، من خودم یدونه ماموریت اصلی میرفتم، بعدش یه tower باز میکردم و دنبال relic و lost letters و.... کنارش دو تا outpost میگرفتم، ماموریت شکار میرفتم و wanted و... دوباره ماموریت اصلی و... اون trial of rakyat هاش هم آخر سرعت و هیجان بود ، واسه ی اینکه تمام reward رو بگیرم گاهی تا 10 بار هم replay میکردمش:d. کلا مکانیزم بازی که فوق العاده عالی بود، یه OW واقعی با آزادی عمل بالا ساخته بودن، ولی آره اون ماموریت فرعی هاش اصلا challenge نمیداد، واقعا ضعیف بود side mission هاش. یه مورد دیگه هم رانندگیش بود که ماشین ها 0 تا 100 رو در عرض 1 هزارم ثانیه پر میکردن:d. کلا باید روی ماموریت های جانبیش کار کنن خیلی.
 

Electro

کاربر سایت
May 6, 2014
160
یه دستی‌ رو این گمپلی بازی بکشن تورو خدا،جدا از گرافیک و Vaas, فار کرای 3 یکی‌ از Boring ترین Shallow ترین،و تکراری‌ترین داستان و گیمپلی‌هایی‌ رو داشت که به عمرم تو یه بازی بالا 80 دیدم.
حالا بازم این چیزایی که نشون دادن خوب هستن به نظرم.ماموریت‌های جانبی بهتر لطفا :D
اتفاقا یکی از جذاب ترین و ناب ترین اول شخص هایی بود که تابحال تجربه کردم، وقتی بازی هیچ مشکلی نداشته باشه هیچ نیازی به تغییرش هم نیست!
پس بخاطر نظر شخصی شما بازی رو تغییر نمیکنه! البته مطمئننا تغییر می کنه اما هسته اصلی گیم پلی احتمالا همون نسخه سوم هست بخاطر بی نقص بودن!
 

Destruction

The Death Fleet Descends
Loyal Member
Jun 12, 2010
8,152
نام
Blue Shadow
اتفاقا یکی از جذاب ترین و ناب ترین اول شخص هایی بود که تابحال تجربه کردم، وقتی بازی هیچ مشکلی نداشته باشه هیچ نیازی به تغییرش هم نیست!
پس بخاطر نظر شخصی شما بازی رو تغییر نمیکنه! البته مطمئننا تغییر می کنه اما هسته اصلی گیم پلی احتمالا همون نسخه سوم هست بخاطر بی نقص بودن!
صرفاً داشتن یه Combat system عالی‌ یه بازی رو عالی‌ نمی‌کنه،مشکل FC 3 دقیقاً عدم استفاده از پتانسیل محیط طراحی شده بود (فکر کنم پویا چند صفحه قبل به این نکته اشاره کرده)،بازی سعی‌ میکرد که پلیر رو به مدت طولانی‌ سرگرم کنه بدون اینکه گیمپلیش برا طولانی‌ مدت طراحی شده باشه در نتیجه برا کسی‌ که می‌خواست همه چیز بازی رو ببینه بعد یه مدت طولانی‌ به شدت بورینگ میشد.

البته با توجه فیدبک ملت یوبیسافت فکر کنم کاملا به این موضوع واقف هست،اضافه کردن خط‌های داستانی جانبی و lvl design متنوع می‌تونه به این موضوع خیلی‌ کمک کنه.
P.S : دقیقاً به خاطر نظر شخصی‌ من و شما تغییر می‌کنه،اگه نظر شخصی‌ شما و من نباشه تیم سازنده متوجه ایرادات اصلی‌ و پیشرفت‌های احتمالی‌ نمی‌شه و در صورت اینکه پسرفت نکنه پیشرفت هم نمی‌کنه،بیان کردن ایراد‌های یه چیزی به دلیل مسخره کردنش نیست.
 

Electro

کاربر سایت
May 6, 2014
160
صرفاً داشتن یه Combat system عالی‌ یه بازی رو عالی‌ نمی‌کنه،مشکل FC 3 دقیقاً عدم استفاده از پتانسیل محیط طراحی شده بود (فکر کنم پویا چند صفحه قبل به این نکته اشاره کرده)،بازی سعی‌ میکرد که پلیر رو به مدت طولانی‌ سرگرم کنه بدون اینکه گیمپلیش برا طولانی‌ مدت طراحی شده باشه در نتیجه برا کسی‌ که می‌خواست همه چیز بازی رو ببینه بعد یه مدت طولانی‌ به شدت بورینگ میشد.

البته با توجه فیدبک ملت یوبیسافت فکر کنم کاملا به این موضوع واقف هست،اضافه کردن خط‌های داستانی جانبی و lvl design متنوع می‌تونه به این موضوع خیلی‌ کمک کنه.
P.S : دقیقاً به خاطر نظر شخصی‌ من و شما تغییر می‌کنه،اگه نظر شخصی‌ شما و من نباشه تیم سازنده متوجه ایرادات اصلی‌ و پیشرفت‌های احتمالی‌ نمی‌شه و در صورت اینکه پسرفت نکنه پیشرفت هم نمی‌کنه،بیان کردن ایراد‌های یه چیزی به دلیل مسخره کردنش نیست.
به کمبت سیستم فوق العادس که بازی رو عالی میکنه! وقتی با محیط فوق العاده و آزادیه عمل نسخه سوم هم ترکیب میشه دیگه غیر قابل توصیفش میکنه!
فارکرای 3 از نظر تنوع گیم پلی و جذابیت هیچ مشکلی نداشت، بنده خودم حدودا 5 برابر گیم پلی اعلام شده بازی کردم و براش وقت گزاشتم تا جایی که اواخر تو میحط فقط دنبال یه دشمن میگشتم که بکشمش و این هم خودش جذاب بود!
بنده نگفتم به فیدبک ها اهمیت نمیده، فیدبک ها رو در نظر می گیرند اما نه اقلیت ها رو! گیم پلی بازی فوق العاده جذاب بود، پس دلیلی نداره که تغییر اساسی تو این بخش صورت بگیره! دقیقا فیدبک ها هستند که باعث شدند که تا این حد از ویژگی های جذاب نسخه سوم تو چهارم هم استفاده شده!
بعنوان مثال تو نسخه دوم یه ویژگی داشت که سلاح بعد یه مدت از کار افتاده میشد، اگر تیر بهش میخورد از کار میوفتاده و.... با این ویژگی خیلی ها موافق بودند اما بیشتر نظر ها این بود که این ویژگی نباشه و حذف شد! یا آتش فراگیر، که نسخه دوم، سوم و چهارم هم داریمش!
الان هم همین بحثه، گیم پلی بی نقص نسخه سوم خواسته طرفدارها هست نه چیز دیگه و یوبیسافت هم نظر اکثریت رو در نظر میگیره نه اقلیت!
ایرادی که شما میگرید نظر شخصیتون هست، دلیلی نداره که درست باشه و یوبیسافت هم بهش عمل کنه، ممکنه تعداد کسانی که نظر برعکس شما رو دارند 1 به 10 باشه و این باعث نمیشه که یوبیسافت بهش عمل کنه!
گیم پلی این نسخه هم ارتقا یافته نسخه سوم هست نه اینکه تغییر کرده باشه و این خودش راضایت طرفدارها از نسخه سوم رو نشون میده!
 

Destruction

The Death Fleet Descends
Loyal Member
Jun 12, 2010
8,152
نام
Blue Shadow
به کمبت سیستم فوق العادس که بازی رو عالی میکنه! وقتی با محیط فوق العاده و آزادیه عمل نسخه سوم هم ترکیب میشه دیگه غیر قابل توصیفش میکنه!
فارکرای 3 از نظر تنوع گیم پلی و جذابیت هیچ مشکلی نداشت، بنده خودم حدودا 5 برابر گیم پلی اعلام شده بازی کردم و براش وقت گزاشتم تا جایی که اواخر تو میحط فقط دنبال یه دشمن میگشتم که بکشمش و این هم خودش جذاب بود!
بنده نگفتم به فیدبک ها اهمیت نمیده، فیدبک ها رو در نظر می گیرند اما نه اقلیت ها رو! گیم پلی بازی فوق العاده جذاب بود، پس دلیلی نداره که تغییر اساسی تو این بخش صورت بگیره! دقیقا فیدبک ها هستند که باعث شدند که تا این حد از ویژگی های جذاب نسخه سوم تو چهارم هم استفاده شده!
بعنوان مثال تو نسخه دوم یه ویژگی داشت که سلاح بعد یه مدت از کار افتاده میشد، اگر تیر بهش میخورد از کار میوفتاده و.... با این ویژگی خیلی ها موافق بودند اما بیشتر نظر ها این بود که این ویژگی نباشه و حذف شد! یا آتش فراگیر، که نسخه دوم، سوم و چهارم هم داریمش!
الان هم همین بحثه، گیم پلی بی نقص نسخه سوم خواسته طرفدارها هست نه چیز دیگه و یوبیسافت هم نظر اکثریت رو در نظر میگیره نه اقلیت!
ایرادی که شما میگرید نظر شخصیتون هست، دلیلی نداره که درست باشه و یوبیسافت هم بهش عمل کنه، ممکنه تعداد کسانی که نظر برعکس شما رو دارند 1 به 10 باشه و این باعث نمیشه که یوبیسافت بهش عمل کنه!
گیم پلی این نسخه هم ارتقا یافته نسخه سوم هست نه اینکه تغییر کرده باشه و این خودش راضایت طرفدارها از نسخه سوم رو نشون میده!
به جان خودم نمیگم هسته گیمپلی بازی مشکل داره یا باید عوض شه:D گیمپلی خیلی‌ هم عالی‌ هست،دارم میگم با این زحمتی که میکشن و محیط بازی رو این همه Rich میسازن خیلی‌ راحت می‌تونن یه سیستمی‌ پیاده سازی بکنن که پلیر کاملا تو محیط غرق بشه و پتانسیل گیمپلی بازی تا صد‌ها ساعت بالا بره،حرفم این هست که تو شماره سه اونطوری که میشد از این محیط استفاده نشد. امیدوارم تو این شماره بهتر بتونن از این نقطه قوّت استفاده کنن و صرفاً محدود به یه سری ماموریت جانبی تکراری نباشه.

کلا من کاری با ماموریت‌های اصلی‌ یا گیمپلی بازی ندارم،جفتشون خوب بودن،مهم استفاده از پتانسیل محیط و ماموریت‌های فرعی هست :D.
 

Electro

کاربر سایت
May 6, 2014
160
به جان خودم نمیگم هسته گیمپلی بازی مشکل داره یا باید عوض شه:D گیمپلی خیلی‌ هم عالی‌ هست،دارم میگم با این زحمتی که میکشن و محیط بازی رو این همه Rich میسازن خیلی‌ راحت می‌تونن یه سیستمی‌ پیاده سازی بکنن که پلیر کاملا تو محیط غرق بشه و پتانسیل گیمپلی بازی تا صد‌ها ساعت بالا بره،حرفم این هست که تو شماره سه اونطوری که میشد از این محیط استفاده نشد. امیدوارم تو این شماره بهتر بتونن از این نقطه قوّت استفاده کنن و صرفاً محدود به یه سری ماموریت جانبی تکراری نباشه.

کلا من کاری با ماموریت‌های اصلی‌ یا گیمپلی بازی ندارم،جفتشون خوب بودن،مهم استفاده از پتانسیل محیط و ماموریت‌های فرعی هست :D.
خوب این شد یه چیزی :D
 

U n i t e d

کاربر سایت
Jun 4, 2013
5,232
نام
محمد
کاوه ، این مشکلی که میگی کلا مال همه بازیهای یوبی هست! از AC گرفته تا حتی Watch Dogs !!!! ماموریت های تکراری و طراحی مراحل خسته کننده جزوی از بازیهاشون شده! البته سری FC و AC رفته رفته دارند بهتر میشند و احتمالا تو این نسخه(مخصوصا شکار حیوانات) این مشکل تا حد زیادی رفع میشه.
 

uriel

کاربر سایت
Dec 6, 2010
2,828
ببینید من با اینکه خودم طرفدار وحشتناک این بازیم ولی یه جایی رو با کاوه موافقم:d، بازی از لحاظ گان پلی، داستان و شخصیت، محیط بزرگ و آزادی عمل و... واقعا در نوع خودش و در ژانر شوتر بهترینه، ولی من با کاوه موافقم راجب ماموریت های فرعی و حتی سیستم لول آپ و اسکیل. ببینید توی نسخه ی 3 شما با جستجو و پیدا کردن relic ها و lost letter ها پرک دریافت میکردید که قابلیت آپگرید و بدست آوردن اسکیل رو بهتون میداد، خب این خوبه ولی بعد از مدتی تکراری میشه، من خودم با اینکه بازی رو تقسیم کرده بودم و متناوبا به سمت ماموریت اصلی و فرعی و گشتن توی محیط و بدست آوردن آیتم های مذکور میرفتم ولی روند ارتقا اسکیل کمی خسته کننده میشه، مثلا میشه برای بدست آوردن پرک ها خیلی بیشتر روی side quest ها مانور بدن و فقط محدود به پیدا کردن relic و lost letters نباشه، میشه آیتم ها مختلفی گنجوند تا پلیر بیشتر ترغیب بشه که بره سمت ارتقاء کرکتر و بدست آوردن پرک و آپگرید اسکیل ها.
ماموریت های جانبیش هم واقعا باید یه خونه تکونی بشه چون تنها نقطه ضعفش همین بود به نظرم. در باقیه موارد بازی توی ژانر OW Shooter به نظرم بهترینه، کلا مکانیزمش و بیس گیم پلی بازی خارق العادست، اون triel of rakyat ها هم یه چیزی بود مثل Mutant bush TV توی RAGE ولی خیلی خیلی متنوع تر و هیجان انگیزتر، حتما باید توی نسخه ی جدید بزارنش:d.
 

Electro

کاربر سایت
May 6, 2014
160
ببینید من با اینکه خودم طرفدار وحشتناک این بازیم ولی یه جایی رو با کاوه موافقم:d، بازی از لحاظ گان پلی، داستان و شخصیت، محیط بزرگ و آزادی عمل و... واقعا در نوع خودش و در ژانر شوتر بهترینه، ولی من با کاوه موافقم راجب ماموریت های فرعی و حتی سیستم لول آپ و اسکیل. ببینید توی نسخه ی 3 شما با جستجو و پیدا کردن relic ها و lost letter ها پرک دریافت میکردید که قابلیت آپگرید و بدست آوردن اسکیل رو بهتون میداد، خب این خوبه ولی بعد از مدتی تکراری میشه، من خودم با اینکه بازی رو تقسیم کرده بودم و متناوبا به سمت ماموریت اصلی و فرعی و گشتن توی محیط و بدست آوردن آیتم های مذکور میرفتم ولی روند ارتقا اسکیل کمی خسته کننده میشه، مثلا میشه برای بدست آوردن پرک ها خیلی بیشتر روی side quest ها مانور بدن و فقط محدود به پیدا کردن relic و lost letters نباشه، میشه آیتم ها مختلفی گنجوند تا پلیر بیشتر ترغیب بشه که بره سمت ارتقاء کرکتر و بدست آوردن پرک و آپگرید اسکیل ها.
ماموریت های جانبیش هم واقعا باید یه خونه تکونی بشه چون تنها نقطه ضعفش همین بود به نظرم. در باقیه موارد بازی توی ژانر OW Shooter به نظرم بهترینه، کلا مکانیزمش و بیس گیم پلی بازی خارق العادست، اون triel of rakyat ها هم یه چیزی بود مثل Mutant bush TV توی RAGE ولی خیلی خیلی متنوع تر و هیجان انگیزتر، حتما باید توی نسخه ی جدید بزارنش:d.
توی فارکرای 3 با relic ها و lost letter ها آپگرید می کردیم؟ :-?
 

majidred2011

< RED PHANTOM >
کاربر سایت
Jul 16, 2011
11,339
نام
Majid
کاوه موافقم باهات :D
کلا این قضیه طراحی مراحل و مخصوصا طراحی مراحل فرعی بعد از AC Brotherhood کلا یوبی سافت توی این قضیه تعطیل شد روی خود AC که هیچ بقیه بازیاشم همین مشکلو تقریبا داشتن مثل WD !
من که خودم اینقدر با گیم پلی نسخه سوم حال کردم که قشنگ کل مپو صافه صاف کردم فقط همون مراحل پکیج رسوندنش موند که کلا خوشم نمیومد ازشون :D بقیه کامل تموم شد!

آره میشه گفت مشکل مراحل فرعی داشت و همش روند تکراریی داشت اما خداروشکر مقر های دشمن و رادیو تاور ها و شکار حیوانات و کرفت و ... اینقدر خوب ساخته شده بود که کامل برام سرگرم کننده کرده بود بازی رو!

گرچه الان اصلا جای نگرانی برام نداره :D امیدوارم درستش کنن اگه نکردنم همین چیزایی که بالا گفتم برام کافیه تا کلا صاف کنم بازیو :D گیم پلیش بشدت دوست دارم!
مخصوصا محیط این نسخه که وحشتناکه لامصب :D
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر