شایعه Line-up مایکروسافت برای 2014 E3 لیک شد .

Hamid Payne

کاربر سایت
Jun 29, 2012
3,703
نام
حمیدرضا
44a87076ad1f3aae1.jpg


امروز خبر بزرگی مبنی بر لیک شدن line-up مایکروسافت در E3 پیش رو منتشر شد .
جزئیات منتشر شده نمایانگر تعداد زیادی انحصاری است و اگر این خبر حقیقت داشته باشد، قطعا هیجان بسیاری را کمتر از یک ماه دیگر به همراه خواهد داشت .
اطلاعاتی زیر شامل اسپویل عناوین پیش رو هستند، بنابراین اگر می خواهید که در جریان مراسم اصلی و تایید رسمی آنها سورپرایز شوید، همین لحظه اقدام به ترک این تاپیک نمایید.

اطلاعات لیک شده به شرح زیر است :

  • Ryse 2 در حال ساخت است و به صورت ریل تایم و با نمایش تریلری in-game معرفی می شود . بازی در روم با ویژگی های قرون وسطی جریان دارد و این نسخه آزادی بیشتری برای کاوش در اختیار بازیکن قرار داده و سیستم مبارزه آن از نو طراحی شده . کاراکتر اصلی بازی فروشنده شمشیر است و کیفیت بازی ورای باور خواهد بود. تاریخ عرضه آن مشخص نشده (احتمالا 2016)
  • Forza Horizon 2 برای عرضه در اکتبر 2014 توسط Playground معرفی می شود . بازی حالت جهان آزاد خود را حفظ کرده و در Louisiana, Missisips, New Mexico, Texas و Arkansas جریان دارد و از چرخه کامل شب و روز، آب و هوای واقع گرایانه پشتیبانی کرده و در حدود 80 ساعت گیم پلی تک نفره دارد .
  • Industries از Halo 2: Anniversary رونمایی می کند . بازی از نظر جلوه های بصری و گرافیکی به نسبت Halo 2 به طور کلی بازسازی شده (بعلاوه بخش چند نفره) و شامل همان تنظیماتی که قبلا در Halo Anniversary (همراه با هر دو حالت بصری) مشاهده کردیم می شود .
  • Turn 10 امسال بجز همکاری با Playground پروژه ای ندارد .
  • تاریخ عرضه Halo 5 مشخص میشود .
  • Rare بر روی دو re-boot از عناوین Battletoads و Perfect Dark کار می کند . Battletoads همانند Killer Instinct تنها به صورتی دانلودی منتشر می شود و بر روی 60 فریم قرار دارد و Perfect Dark عنوانی در سبک ماجراجویی سوم شخص مشابه Uncharted است .
  • Epic نیز در این کنفرانس حضور داشته و از عنوان جدید خود که بر منبای دموی Samaritan که در سال 2012 نمایش داده شد، رونمایی می کند . این بازی در انحصار XBOX ONE بوده و وظیفه انتشار آن به عهده مایکروسافت است . احتمالا بهترین عنوان از نظر کیفیت گرافیکی در طول نسل جدید خواهد بود .
  • Good Science Studios از عنوان جدید خود یعنی "EchoBlack" پرده برداری می کند که مخصوص کینکت است .
  • Twisted Pixel از Dekelsus ، عنوان دیجیتالی و فانتزی / تخیلی جدید خود رونمایی می کند، سبک بازی احتمالا 2.5D platformer است .
  • Black Tusk تریلری CGI از عنوان Gears of War : Lazurus به همراه داشته که نمایش دهنده مسیر این عنوان است .
  • Lift London دو پروژه برای نمایش خواهد داشت . آنها کوچک و دیجیتالی هستند .
  • Lionhead نمایش مختصری از Fable Legends خواهد داشت و همچنین تیزری از پروژه بعدی خودشان که در دوره پس از نابودی زمین روایت می شود نمایش می دهند .
  • Frontier در حال کار بر روی یک عنوان خانوادگی برای کینکت است و این بازی برای عرضه در سال 2014 برنامه ریزی شده .
  • Phantom Dust : Sacrifice توسط Grounding Inc ساخته می شود و دنباله ای برای نسخه اصلی این عنوان به حساب می آید . بازی حالت اپیزودیک دارد .
  • Quantum Break در نوامبر 2014 منتشر می شود، بازی دارای بخش چند نفره بوده و این نسخه اولین قسمت از یک سه گانه است و گرافیک بازی نسبت به نمایش های اخیر پیشرفت چشمگیری داشته .
  • Sunset Overdrive قصد دارد در آخرین هفته آگوست یا اوایل سپتامبر منتشر شود ، گرافیک بازی مشابه تریلر CG بوده المان های پارکور آن ترکیبی از عناوین Sonic, Jet Set Radio و Ratchet and Clank است .
  • عنوان مرموز ژاپنی توسط استدیوی Platinum Games ساخته می شود و سبک آن action- beat em up است . اسم زمر این بازی "RugPuddle" و این قسمت مربوط به اولین بخش از یک عنوان چند گانه خواهد بود که توسط مایکروسافت منتشر می شوند .
  • Leap Experience Pioneers عنوان جدید خود را که سبکی مشابه یک TPS/RPG همراه با ویژگی های تخیلی دارد معرفی می کند . به نظر می رسد این بازی به شدت از Mass Effect الهام گرفته . بازی در سال 2015 منتشر می شود .
  • Platform Next Games بعنوان یک استدیوی جدید، یک دموی تکنیکی بدون عنوان بر پایه عنوان در حال ساخت خود (مشابه دمویی که Black Tusks سال گذشته نمایش داد ) به نمایش می گذارد. به نظر می رسد عنوانی آنها تمی باستانی یا فانتزی دارد .
  • Games With Gold برای Xbox One تایید می شود . هدف این است که در هر ماه بتوانید از میان یک بازی فیزیکی یا دیجیتالی یکی را انتخاب نمایید . با گذشت زمان تکامل می یابد .
  • Crackdown: Skyline برای عرضه در سال 2015 معرفی می شود .
  • بازی های مالتی پلتفرمی که در این کنفرانس حضور دارند :
    The Division "Xbox One is now lead platform
    Call of Duty: Advanced Warfare
    Fallout 4
    EA game "not specified here Exclusive/Timed DLC on all
examiner
 
آخرین ویرایش:

Hazmat

7th Day
عضو تحریریه
Feb 2, 2013
1,167
نام
میلاد
فیل اسپنسر که هیچ ماموت اسپنسر هم نمی تونه
Fallout 4 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

درسته لیست کذاییه ولی دقت کن حداقل ببین چی نوشته! :d
بازی های مالتی پلتفرمی که در این کنفرانس حضور دارند :
بودن Fallout توی کنفرانس های مایکروسافت چیز عجیبی نیست قبلا DLCـهای انحصار زمانی(:d) هم داشته!

موضوع خود بازیه
شونصد تا شایعه داشتیم درباره Fallout 4 دیر یا زود معرفی میشه! :d
 
آخرین ویرایش:

|| ARMSTYLE ||

کاربر سایت
May 4, 2014
954
نام
سامی
عالیه . امسال e3 از هر سالی پر رونق تر و بهتر و هیجان انگیز تره . بازی ها عالیه . چند روز پیش که برنامه های سونی لیک شد . حالا هم مایکروسافت . ولی کلا من با انحصاری ها و برنامه های سونی ( البتهاگه درست در بیاد ) بیشتر حال میکنم . بازی های انحصاری سونی بیشتر به من میچسبه مخصوصا TLOU و uncharted


هدف این است که در هر ماه بتوانید از میان یک بازی فیزیکی یا دیجیتالی یکی را انتخاب نمایید . با گذشت زمان تکامل می یابد .

!!!! . یعنی چی بازی فیزیکی ؟ یعنی بازی فیزیکی برات میفرسه ؟ باشه حتما تو ایران عملیه :D
 

g4m3r

کاربر سایت
Oct 7, 2013
777
نام
saeid
اینهمه انحصاری?!!!!
حتی اگه نصفشنم درست باش قوغا میشه
جالبه....دقت کنید!!!همه شایعات جزیات هم دارن ک می تونهدرست بودن خبر رو تایید کنه
خدایش شایعش هم بدجوری هایپمون کرد!!!!
 

..:ab:..

کاربر سایت
Nov 3, 2013
1,045
نیز در این کنفرانس حضور داشته و از عنوان جدید خود که بر منبای دموی Samaritan که در سال 2012 نمایش داده شد، رونمایی می کند . این بازی در انحصار XBOX ONE بوده و وظیفه انتشار آن به عهده مایکروسافت است . احتمالا بهترین عنوان از نظر کیفیت گرافیکی در طول نسل جدید خواهد بود .
همین یک مورد برای محو کردن ما در افق کافیه...:bighug:
کلا هرجور شده مایکرو باید بازی اپیکو انحصاری کنه بیشتر موفقیتای 360 تو اول نسل قبل مدیون اپیک و گیرزش بود...
 

kayne

کاربر سایت
Jan 13, 2009
3,098
نام
مصطفی
ولی جداً اگه پیش بینی های این لیست درست از آب در بیاد احتمالاً مایکروسافت میخواد بهترین کنفرانس تاریخشو برگذار کنه :d
من فقط دوست دارم بدونم Ryse 2 از لحاظ ویژوال چی از آب در میاد :d
19483459727888034255.jpg
24152357751865297930.png
 

P3RsiAN boY

کاربر سایت
Jun 8, 2013
6,527
نام
محمد
آقایونی که میگن چنین کنفرانسی امکان پذیر نیست ، آیا کنفرانس 2009 مایکروسافت یادتونه ؟؟ فقط یادتونه چنتا انحصاری معرفی کرد ؟!!
-------------
پس اگه مایکروسافت بخواد چنین چیزی امکان پذیره:bighug:
 

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,151
نام
ماکان
خود فیل اسپنسر که هیچی، باباش هم نمی تونه همچین کنفرانسی راه بندازه :D

چرا؟:D کنفرانس قبلی که بیشتر انحصاری داشت!:D

کلا بنظر من لیست خیلی شبیه به واقعیت هست. من فقط Fallout 4 و Perfect Dark رو نمیتونم هضم کنم،‌ انم از بس خوبن!:D ولی باقیش قطعا باید درست باشه! چون یه سریشون عین Halo و Forza و Gears و Fable پای ثابت همه کنفرانس های مایکرو هستن و نبودنشون بیشتر تعجب داره. QB و SO هم باید یه نمایش بهتر داشته باشن چون نزدیک عرضه هستن. بازی های مربوط به کینکت هم بدون شک معرفی میشه. یکی دو تا انحصاری جدید هم که رو شاخشه!

کلا من فکر میکنم هیچ چیز خیلی یوفنایی نیست که بگیم عمرا مایکرو نمیتونه عملی کنه.
 

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,403
نام
محمد
چرا؟:D کنفرانس قبلی که بیشتر انحصاری داشت!:D

کلا بنظر من لیست خیلی شبیه به واقعیت هست. من فقط Fallout 4 و Perfect Dark رو نمیتونم هضم کنم،‌ انم از بس خوبن!:D ولی باقیش قطعا باید درست باشه! چون یه سریشون عین Halo و Forza و Gears و Fable پای ثابت همه کنفرانس های مایکرو هستن و نبودنشون بیشتر تعجب داره. QB و SO هم باید یه نمایش بهتر داشته باشن چون نزدیک عرضه هستن. بازی های مربوط به کینکت هم بدون شک معرفی میشه. یکی دو تا انحصاری جدید هم که رو شاخشه!

کلا من فکر میکنم هیچ چیز خیلی یوفنایی نیست که بگیم عمرا مایکرو نمیتونه عملی کنه.
بی خیال :D تو این لیست اسم حداقل 13-12 تا بازی جدید اومده، تو کل E3 اینقدر بازی معرفی نمیشه :D طرف برداشته اسم تمام استودیوهای مایکروسافت رو آورده تو لیست، همشون که با هم بازی هاشون رو معرفی نمیکنن. این لیست یه سری چیزهاش که مشخصه ولی یه سری چیزهاش دیگه از تخیل هم رد شده و به توهم رسیده :D
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر