Kingdom Come: Deliverance | PC

24no_kingdom-come-deliverance-preview-01-header.jpg


Title: Kingdom Come: Deliverance
Publisher: Warhorse Studios
Developer: Warhorse Studios
Engine: CryEngine
Genre: Open World - Medival Role Palying
Mode: Single Player
Platform: PC - Xbox 1 - PS4
Release Date: Feb 13th, 2018


MINIMUM:
Requires a 64-bit processor and operating system
OS: OS 64-bit Windows 7 or 64-bit Windows 8 (8.1)
Processor: Intel CPU Core i5-2500K 3.3GHz, AMD CPU Phenom II X4 940
Memory: 6 GB RAM
Graphics: Nvidia GPU GeForce GTX 660, AMD GPU Radeon HD 7870
DirectX: Version 11
Storage: 30 GB available space
Sound Card: Integrated
Additional Notes: These are preliminary system specs and can change!

RECOMMENDED:
Requires a 64-bit processor and operating system
OS: OS 64-bit Windows 7 or 64-bit Windows 8 (8.1)
Processor: Intel CPU Core i7 3770 3,4 GHz, AMD CPU AMD FX-8350 4 GHz
Memory: 12 GB RAM
Graphics: Nvidia GPU GeForce GTX 1060, AMD GPU Radeon RX 580
DirectX: Version 11
Storage: 30 GB available space
Sound Card: Creative SOUND BLASTER Zx

Additional Notes: These are preliminary system specs and can change!


اختصاصی بازی سنتــر: مصاحبه با استودیوی Warhorse سازنده بازی Kingdom Come: Deliverance

اطلاعات بازی:

در هیاهوی پر سر و صدای عناوینی مانند Witcher و Dargon Age. عنوانی بی سر صدا از سوی استدیو Warhorse در دست ساخت می باشد تا موجبات بی خوابی نقش آفرینی بازان را محیا کند! Kingdom Come: Deliverance قرار است عنوانی Open World در ژانر نقش آفرینی باشد که اتفاقات و وقایع تاریخی اروپای مرکزی را در قرن 15 میلادی در واقع زمان اواخر قرون وسطی و پیدایش دوران نوزایی (رنسانس) نشان دهد. نکته جالب در مورد این بازی در جایی هست که بر خلاف بیشتر نقش آفرینی های موجود، در Kingdom Come: Deliverance نه جادویی وجود دارد و نه جادوگری، و نه موجودات اهریمنی و نه سیاه چالی که در آن هیولاها انتظار شما را بکشند. Kingdom Come: Deliverance یک بازی کامل رئال با تمرکز بر اتفاقات و بازنگری های تاریخی است. طبق ادعای سازنده داستان بازی تمی حماسی دارد که در دنیایی بزرگ اتفاق می افتد. آنچه در مورد بازی تا اینجا می دانیم:

_ به گفته سازنده Kingdom Come: Deliverance از سه عنوان Witcher و Skyrim و Red dead تاثیرات زیادی پذیرفته.
_ بنا بر ادعای سازنده جنگ هایی به بزرگی جنگ های سری توتال وار در بازی اتفاق می افتد که مخاطب را انگشت به دهان خواهد گذاشت.
_ رئالیست ترین سیستم مبارزات برای Kingdom Come: Deliverance به کار رفته است که نظیر آن در ما بقی عناوین نقش آفرینی دیده نشده.
_ هیچ لودینگی در دنیایی بزرگ بازی وجود ندارد. این دنیا از یک اکوسیستم کاملاً پویا بهره می برد.
_ نکته هیجان انگیز بازی استفاده سازنده از موتور CryEngine است. که به نظر می رسد بلاخره استدیویی به غیر از استدیوهای داخلی کرایتیک موفق شده اند از قدرت این موتور قدرتمند استفاده کنند. تصاویر منتشر شده از بازی گرافیک بازی را خیره کننده نشان می دهد.
_ شما در نقش Henry، پسر آهنگر منطه بازی خواهید کرد. در جریان جنگ ها به دهکده شما حمله شده و دوستان و خانواده شما به قتل می رسند، اما هِنری جان سالم به در می برد و در پی انتقام قتل نزدیکان خود بر می خیزد.
_ داستان بازی غیر خطی خواهد بود و دست شما در انجام مراحل باز است، با این حال تمام عملکرد شما، در قسمتی از بازی بازتاب خواهد داشت و باید مراقب تصمیمات خود باشد.
_ همانطور که ذکر شد، نزدیک بودن به واقعیت یکی از اهداف اصلی این بازی است و این امر در موارد بسیاری، از جمله مبارزات، آپگرید ها و Skillهای بازی به چشم می خورد.
_ برای مبارزات شما می توانید از سیستم مخفی کاری، سلاح های دوربرد مانند تیر و کمان و ... استفاده کنید.
_ وزن اسلحه، زره در نحوه مبارزات شما تاثیر گذار خواهند بود. مثلا یک لباس سبک، به شما سرعت بیشتری می بخشد، با این حال در مقابل ضربات از دفاع ضعیف تری برخوردار هستید. اما یک زره سنگین، به سیستم دفاعی شما کمک کرده، اما سرعت و حتی ممکن است دید شما را محدود نماید.
_ اعمال شما در خارج از ماموریت ها، در برخورد جهان بازی با شما تاثیر گذار خواهد بود، مثلا در صورت دزدی کردن، شاهد صحنه می تواند به پلیس های محلی گزارش داده و در آن منطقه از شما به عنوان یک آدم دزد یاد شود.
_ برای واقعی تر جلوه کردن و همینطور عدم استفاده پیاپی از سیستم Quick Save، در بازی برای Save کردن یا باید در مکان امنی بر روی تخت بخوابید و یا باید از نوعی نوشیدنی استفاده کنید که در صورت استفاده مداوم، می تواند اثرات منفی بر روی شخصیت شما داشته باشد.


دربارۀ سازنده:

Warhorse Studios استدیوی سازنده بازی واقع در پراگ جمهوری چک است که از سال 2011 کار خود را شروع کرده. شاکله اصلی استدیو را کارکنان سابق استدیوهای 2k Czech و بوهمیا و چند استدیوی دیگر به وجو آورده اند. نکته قابل توجه می توان حضور افراد مهمی در این استدیو مانند Daniel Vávra که عنوان موفقی مانند Mafia را در کارنامه خود دارد را دانست. یا Victor Bocan از اعضای سابق استدیوی بوهمیا! این طور به نظر می رسد که نوابغ بازی سازی جمهوری چک در این استدیو جمع شده و مشغول ساخت Kingdom Come: Deliverance هستند.




عکس هایی از بازی

سایت سازنده
 

fosil

کاربر سایت
Oct 7, 2011
2,037
نام
آرین
این هم اطلاعاتی از بازی که خودم ترجمه کردم:


Story.jpg


داستان:


داستان بازی بر اساس رویداد های تاریخی است و در قرن 15 میلادی در اروپا اتفاق می افتد.سال 1403 است و مطمئنا بهترین دوره تاریخی نیست.پادشاه پیر مرده و جانشین وی ضعیف است.برادر پادشاه جدید که تشنه به قدرت است به همراه جناحی از اشراف این موقعیت را به عنوان فرصتی برای پیشرفت،ربودن شاه،تهاجم به کشور به وسیله ارتش خود برای غارت این سرزمین بی دفاع می بیند.طبقه اشراف به منظور پشتیبانی بین دو جناح تقسیم شده است.جنگ داخلی در راه است...


Quests.jpg




ماموریت ها:


ما در حال تلاش برای ایجاد بزرگترین بازی نیستیم.ما میخواهیم روی کیفیت تمرکز کنیم به جای تمرکز بر کمیت.به جای 200 زندان و سیاه چال،ما دوست داریم که فقط بر روی ساختن تنها چند چیز منحصر به فرد،خاطره انگیز و خاص تمرکز کنیم.دنیای ما بزرگ است،اما باز هم میگوییم که بر ساخت یک فضای طبیعی و زنده تمرکز میکنیم نه یک فضای پر جمعیت.ما نمیخواهیم که بازیکنان را با تعداد زیادی از ماموریت های احمقانه اشباع کنیم.بلکه میخواهیم این اطمینان حاصل شود که آن ماموریت ها پرجزئیات هستند و راه حل های مختلفی دارند.(از جمله راه های غیر خشونت آمیز در جایی که مناسب هستند)و به کار گرفتن سبک های مختلف بازی و تاثیر گذاشتن بر دنیای بازی.

Freedom-of-choice1.jpg



آزادی در انجام هر کاری که بخواهید هر زمانی که دوست دارید و هر مکانی که بخواهید:

اکتشاف و جستجوی دنیای بازی آزاد است.اگر شما نخواهید که ماموریت های اصلی را بازی کنید این ماموریت ها برای شما انتظار می کشند.و شما میتوانید به اکتشاف و انجام کار هایی دیگر،ماموریت های جانبی،رویداد های تصادفی،شکار،ساختن اشیا،داستان های جانبی کوتاه و کار های بیشتری بپردازید.یک دنیای عظیم بر اساس زیبایی و مکان های وقاعی بنا شده است.دنیای بازی حدود 9 کیلومتر مربع را پوشش میدهد(3.5 مایل مربع)به همراه شهر های وسیع،جنگل های پهناور،قلعه های با شکوه و ده ها روستا و دهکده های ویران شده توسط جنگ ها.البته مکان های زیرزمینی نیز جهت اکتشاف وجود دارن.مانند معادن،راه های مخفی و دخمه ها.

Combat.jpg



مبارزه:


تکنیک های مبارزات ما چالش برانگیز ترین ویژگی بازی ماست.آن ها بر اساس تکنیک های واقعی قرن 15 هستند و با همکاری کارشناسان هنر های رزمی قرون وسطی طراحی شده اند.کنرتل مبارزات خیلی شبیه بازی های اول شخص شوتر هستند و به لطف چند ترفند ما تعداد زیادی حرکات و کمبو های مختلفی داریم.تمام چیز ها بر اساس فیزیک واقعی و سینماتیک(حرکت شناسی)معکوس قرار دارند.بنابر این وقتی شما به چیزی ضربه میزنید دستان و سلاح شما ،نه فقط هدف شما، واکنش نشان میدهند.چیزی که به خاطر توانایی سخت افزاری نسل قبل ممکن نبود.

RPG-System.jpg


سیستم نقش آفرینی:


آیا یک بازی نقش آفرینی بدون توسعه کاراکتر و شخصی سازی امکان دارد؟کارکتر شما در بازی آمار(قدرت،سرعت،ظرافت،انرژی و قدرت بیان)،شرایط(استقامت،سلامت،گرسنگی و خواب)،توانایی ها(شمشیر زنی،تیراندازی،کیمیاگری و بسیاری دیگر) و قدرت خاص(حرکات ویژه مبارزه،ایجاد توانایی ها،یا مزایای مختلف) خواهد داشت.شرایط شما رو طوری تغییر میدهد که زخمی شوید،خسته شوید و ...وقتی که از آمار و مهارت ها استفاده کنید ان افزایش خواهند یافت.قدرت های خاص میتوانند باز شوند یا یاد گرفته شوند.آمار و شرایط می توانند به طور موقت یا دائمی توسط کیمیاگری تغییر داده شوند.شما باید بخورید و بخوابید.بعد از این ها شما باید کاراکتر را زنده نگه دارید!​
 

Argada

کاربر سایت
Jan 25, 2013
708
نام
محمد رضا
این بازی ایده بسیار خوبی داره... روی جهان باز بازی باید اساسی کار کنند... مینی گیم های جانبی و npc های قابل استفاده و واکنش پذیر می تونه کمک خوبی به بهبود بازی کنه... سیستم گیم پلی هم امیدوارم هر چی که هست جذابیت داشته باشه... مهم تر از همه داستان بازی هست که باید کشش و جذابیت بالایی داشته باشه... به این بازی امیدوارم البته کمی نگرانش هم هستم اما امیدوارم که موفق بشه تا بازیها بیشتر به سوی واقع گرایی و رئالیسم حرکت کنه.
 

POOYA1989

Future Breed Machine
کاربر سایت
Jan 1, 2011
1,341
نام
Pooya
محیط‌های بازی که دقیقا از مکان‌های تاریخی قرن14 و 15 اقتباس شده.







__________________________________________________________________________________________________________________________________________

عکس‌های جدیدتر






 

Celebrimbor

Vae Victus
کاربر سایت
Aug 23, 2010
1,411
نام
مسعود
Early Alpha Teaser: watch?v=zVZXU6Xs-x8#t=76:x
نسخه Early Alpha در تاریخ 22 اکتبر منتشر میشه. (پست قبلی اشتباه تایپی شد:d) و فقط واسه اون هایی که از لحاظ مالی پشتیبانی کردن در دسترس هست.

معلوم نیست ما هم بتونیم امتحانش کنیم یا نه.:(
 

xbox360 elite

کاربر سایت
May 13, 2007
803
نام
امیر
دو روز دیگه نسخه ارلی اکسس میاد:d

البته تو سایت خودشون نوشتن که این نسخه اولیه فقط یه دهکده هست و نه اسبی در کاره نه کرفت و جنگی چیزی و بیشتر موارد رو بعدا اضافه میکنن:d اما همینم غنیمته
 

Celebrimbor

Vae Victus
کاربر سایت
Aug 23, 2010
1,411
نام
مسعود
این واقعاً ورژن آلفا 0.1 بود؟:| این همه زیبایی چجوری جا شدن توی این بازی!:|
آب دست تونه بزارید زمین، اینو دریابید!
اصلا انتظار چنین چیزی رو نداشتم. به جز یه قسمت از آب که ظاهراً توی این ورژن مشکل داره و افت فریم خیلی خیلی کم اون هم فقط گاهی اوقات، واقعاً حس زندگی و شادابی و اون دوران رو میشه دید توی بازی. ورزش باد و تکون خوردن گل و گیاها، محیط متنوع و دلنواز بازی، حیواناتِ به طرز عجیبی واقعی!، طبیعت بی‌نظیر، نورپردازی و Draw Distance هم که از حلق و این حرفا گذشته، و کلاً از اون دست بازی‌هایی که آدم دلش می‌خواد فقط توی محیطش ول بچرخه!

نسخه آلفا 0.1 رو خونه یکی از دوستان تست کردیم: (ویدیوها به خاطر کم حجم شدن، کیفیت شون کمی پایین اومده.)

Kingdom Come Deliverance GP1
Kingdom Come Deliverance GP2



















ارتقا سیستم به جهت پشتیبانی نکردن از DirectX 11 به شدت واجب شد.:|
 

zadis

کاربر سایت
Nov 20, 2007
782
مسعود بازی اصلا افت فریم نداره و موقع فیلم گرفتن با برنامه فراپس افت فریم پیدا میکنه واگر نه رو 60 فریم قفله .
 

Celebrimbor

Vae Victus
کاربر سایت
Aug 23, 2010
1,411
نام
مسعود
تاریخ انتشار بازی کی هست...فکر کنم گفته شده بود پاییز 2015 هست؟

تاریخ انتشار بازی سه ماهه آخر 2015 (البته فک کنم اولین اپیزود بازی) هست. این ویدیوها و تصاویر از نسخه Tech Alpha 0.1 بودن که کرک شده. ماهایی که جزو پشتیبان های مالی بازی نیستیم (یعنی نمی تونیم) مجبوریم از همین کرک شده ها استفاده کنیم.

مسعود بازی اصلا افت فریم نداره و موقع فیلم گرفتن با برنامه فراپس افت فریم پیدا میکنه واگر نه رو 60 فریم قفله .

ویدیو رو دانلود کن، درست میشه.
 

zadis

کاربر سایت
Nov 20, 2007
782
تاریخ انتشار بازی سه ماهه آخر 2015 (البته فک کنم اولین اپیزود بازی) هست. این ویدیوها و تصاویر از نسخه Tech Alpha 0.1 بودن که کرک شده. ماهایی که جزو پشتیبان های مالی بازی نیستیم (یعنی نمی تونیم) مجبوریم از همین کرک شده ها استفاده کنیم.



ویدیو رو دانلود کن، درست میشه.

من که دارم با همین بتا حال میکینم محیطش اصلا خسته کننده نیست حیف که هیچ مرحله ای نداره
 

Celebrimbor

Vae Victus
کاربر سایت
Aug 23, 2010
1,411
نام
مسعود
دوستان قرار شده یه مصاحبه انجام بدیم با سازنده‌های بازی.
اگر سوال خاصی مد نظرتون هست همین جا مطرح کنید تا من بپرسم ازشون.
 

U n i t e d

کاربر سایت
Jun 4, 2013
5,232
نام
محمد
ممنون مسعود جان مصاحبه خیلی خوبی بود.... ولی کلا نمیدونم چرا سازنده با این تیم 10 نفره نمیتونه بازی کامل و با جزئیات خوب ارئه بده! حس میکنم عمق لازم حداقل با اون توصیفی که کردن وجود نداره! مثلا داستان در حد ویچر حتی نصفش هم خیلی سخته بتونه یه تیم 10 نفره پیاده کنه!
 

Celebrimbor

Vae Victus
کاربر سایت
Aug 23, 2010
1,411
نام
مسعود
ممنون مسعود جان مصاحبه خیلی خوبی بود.... ولی کلا نمیدونم چرا سازنده با این تیم 10 نفره نمیتونه بازی کامل و با جزئیات خوب ارئه بده! حس میکنم عمق لازم حداقل با اون توصیفی که کردن وجود نداره! مثلا داستان در حد ویچر حتی نصفش هم خیلی سخته بتونه یه تیم 10 نفره پیاده کنه!

خواهش می‌کنم. توی مقدمه که نوشتم 10 نفر بودن، مربوط به همون 11 ژولای سال 2011 میشه ها.:d در ادامه گفتم که گسترش بسیاری دیده و منظور از همه لحاظ بوده. الان شاید حتی بیشتر از اون تعدادی باشن که توی عکس مخصوص موضوع داغ، توی صفحه اصلی می‌بینید.

الان اگر سایت شون رو چک کنید، خیلی جالب استدیوشون رو توصیف کردن:d گفتن که Warhorse، استبل‌های زیبایی در منطقه‌ای بسیار شیک از شهر Karlin داره. کف زمین همیشه پر از علوفه خشک و تازه به همراه آخورهایی پر از آب و همین‌طور جو هست. کودها هم به طرز کاملا منظمی جمع شدن. کنار استبل هم، یک چراگاه و محوطه اسب‌دوانی هست.

prague_panorama.jpg

راستی یادم اومد اینم اضافه کنم بد نیست که سوالا خیلی بیشتر از اینها بودن اما حالا یا وقت پاسخگویی نداشتن یا اینکه بعضی چیزا رو خواستن بعدا خودشون معرفی کنن. از سوالای جالبی که خودم به شخصه خیلی دوست داشتم جوابشو بشنوم، یکی این بود که آیا بازی مسافت دریایی برای طی کردن خواهد داشت یا خیر. یک مورد دیگه هم این بود که جسدهای NPCها پس از مرگ، مثل Skyrim برای همیشه توی محیط باقی میمونن یا اینکه ناپدید میشن.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر