Kingdom Come: Deliverance | PC

24no_kingdom-come-deliverance-preview-01-header.jpg


Title: Kingdom Come: Deliverance
Publisher: Warhorse Studios
Developer: Warhorse Studios
Engine: CryEngine
Genre: Open World - Medival Role Palying
Mode: Single Player
Platform: PC - Xbox 1 - PS4
Release Date: Feb 13th, 2018


MINIMUM:
Requires a 64-bit processor and operating system
OS: OS 64-bit Windows 7 or 64-bit Windows 8 (8.1)
Processor: Intel CPU Core i5-2500K 3.3GHz, AMD CPU Phenom II X4 940
Memory: 6 GB RAM
Graphics: Nvidia GPU GeForce GTX 660, AMD GPU Radeon HD 7870
DirectX: Version 11
Storage: 30 GB available space
Sound Card: Integrated
Additional Notes: These are preliminary system specs and can change!

RECOMMENDED:
Requires a 64-bit processor and operating system
OS: OS 64-bit Windows 7 or 64-bit Windows 8 (8.1)
Processor: Intel CPU Core i7 3770 3,4 GHz, AMD CPU AMD FX-8350 4 GHz
Memory: 12 GB RAM
Graphics: Nvidia GPU GeForce GTX 1060, AMD GPU Radeon RX 580
DirectX: Version 11
Storage: 30 GB available space
Sound Card: Creative SOUND BLASTER Zx

Additional Notes: These are preliminary system specs and can change!


اختصاصی بازی سنتــر: مصاحبه با استودیوی Warhorse سازنده بازی Kingdom Come: Deliverance

اطلاعات بازی:

در هیاهوی پر سر و صدای عناوینی مانند Witcher و Dargon Age. عنوانی بی سر صدا از سوی استدیو Warhorse در دست ساخت می باشد تا موجبات بی خوابی نقش آفرینی بازان را محیا کند! Kingdom Come: Deliverance قرار است عنوانی Open World در ژانر نقش آفرینی باشد که اتفاقات و وقایع تاریخی اروپای مرکزی را در قرن 15 میلادی در واقع زمان اواخر قرون وسطی و پیدایش دوران نوزایی (رنسانس) نشان دهد. نکته جالب در مورد این بازی در جایی هست که بر خلاف بیشتر نقش آفرینی های موجود، در Kingdom Come: Deliverance نه جادویی وجود دارد و نه جادوگری، و نه موجودات اهریمنی و نه سیاه چالی که در آن هیولاها انتظار شما را بکشند. Kingdom Come: Deliverance یک بازی کامل رئال با تمرکز بر اتفاقات و بازنگری های تاریخی است. طبق ادعای سازنده داستان بازی تمی حماسی دارد که در دنیایی بزرگ اتفاق می افتد. آنچه در مورد بازی تا اینجا می دانیم:

_ به گفته سازنده Kingdom Come: Deliverance از سه عنوان Witcher و Skyrim و Red dead تاثیرات زیادی پذیرفته.
_ بنا بر ادعای سازنده جنگ هایی به بزرگی جنگ های سری توتال وار در بازی اتفاق می افتد که مخاطب را انگشت به دهان خواهد گذاشت.
_ رئالیست ترین سیستم مبارزات برای Kingdom Come: Deliverance به کار رفته است که نظیر آن در ما بقی عناوین نقش آفرینی دیده نشده.
_ هیچ لودینگی در دنیایی بزرگ بازی وجود ندارد. این دنیا از یک اکوسیستم کاملاً پویا بهره می برد.
_ نکته هیجان انگیز بازی استفاده سازنده از موتور CryEngine است. که به نظر می رسد بلاخره استدیویی به غیر از استدیوهای داخلی کرایتیک موفق شده اند از قدرت این موتور قدرتمند استفاده کنند. تصاویر منتشر شده از بازی گرافیک بازی را خیره کننده نشان می دهد.
_ شما در نقش Henry، پسر آهنگر منطه بازی خواهید کرد. در جریان جنگ ها به دهکده شما حمله شده و دوستان و خانواده شما به قتل می رسند، اما هِنری جان سالم به در می برد و در پی انتقام قتل نزدیکان خود بر می خیزد.
_ داستان بازی غیر خطی خواهد بود و دست شما در انجام مراحل باز است، با این حال تمام عملکرد شما، در قسمتی از بازی بازتاب خواهد داشت و باید مراقب تصمیمات خود باشد.
_ همانطور که ذکر شد، نزدیک بودن به واقعیت یکی از اهداف اصلی این بازی است و این امر در موارد بسیاری، از جمله مبارزات، آپگرید ها و Skillهای بازی به چشم می خورد.
_ برای مبارزات شما می توانید از سیستم مخفی کاری، سلاح های دوربرد مانند تیر و کمان و ... استفاده کنید.
_ وزن اسلحه، زره در نحوه مبارزات شما تاثیر گذار خواهند بود. مثلا یک لباس سبک، به شما سرعت بیشتری می بخشد، با این حال در مقابل ضربات از دفاع ضعیف تری برخوردار هستید. اما یک زره سنگین، به سیستم دفاعی شما کمک کرده، اما سرعت و حتی ممکن است دید شما را محدود نماید.
_ اعمال شما در خارج از ماموریت ها، در برخورد جهان بازی با شما تاثیر گذار خواهد بود، مثلا در صورت دزدی کردن، شاهد صحنه می تواند به پلیس های محلی گزارش داده و در آن منطقه از شما به عنوان یک آدم دزد یاد شود.
_ برای واقعی تر جلوه کردن و همینطور عدم استفاده پیاپی از سیستم Quick Save، در بازی برای Save کردن یا باید در مکان امنی بر روی تخت بخوابید و یا باید از نوعی نوشیدنی استفاده کنید که در صورت استفاده مداوم، می تواند اثرات منفی بر روی شخصیت شما داشته باشد.


دربارۀ سازنده:

Warhorse Studios استدیوی سازنده بازی واقع در پراگ جمهوری چک است که از سال 2011 کار خود را شروع کرده. شاکله اصلی استدیو را کارکنان سابق استدیوهای 2k Czech و بوهمیا و چند استدیوی دیگر به وجو آورده اند. نکته قابل توجه می توان حضور افراد مهمی در این استدیو مانند Daniel Vávra که عنوان موفقی مانند Mafia را در کارنامه خود دارد را دانست. یا Victor Bocan از اعضای سابق استدیوی بوهمیا! این طور به نظر می رسد که نوابغ بازی سازی جمهوری چک در این استدیو جمع شده و مشغول ساخت Kingdom Come: Deliverance هستند.




عکس هایی از بازی

سایت سازنده
 

sarem

کاربر سایت
Mar 29, 2018
1
این بازی یه ماموریت اصلی داره به نام ginger in a pickle که اگه بازی رو به ورژن 1.25 آپدیت کرده باشید اصلا این ماموریت استارت نمیخوره. الان من تو همین ماموریت گیر کردم چون لود نشده!!!! به این میگن game-breaking bug که منو مجبور کرده فعلا نتونم بازی کنم تا پچ عرضه بشه. جالبه اونایی که آپدیت نکردن تو این مرحله مشکلی ندارن!!!
برعکسه
من هم همین مشکل رو دارم کسی نمیدونه باید چطوری رفع کرد؟؟؟؟
 

uriel

کاربر سایت
Dec 6, 2010
2,835
دوستان اونایی که بازی کردن نظرشون در مجموع راجب بازی چظور هست؟ سازندش سازنده بسیار دوست داشتنی ای هست برام و طاهرا سبک بازی در ژانر نقش آفرینی حداقال در زمینه داستان منحصر به فرده. یک مقدار راجب بازی توضیح بدین ممنون میشم ، کسانی که تجربش کردن.
 

Jack.bauer

کاربر سایت
Jun 17, 2012
416
نام
Arash
دوستان اونایی که بازی کردن نظرشون در مجموع راجب بازی چظور هست؟ سازندش سازنده بسیار دوست داشتنی ای هست برام و طاهرا سبک بازی در ژانر نقش آفرینی حداقال در زمینه داستان منحصر به فرده. یک مقدار راجب بازی توضیح بدین ممنون میشم ، کسانی که تجربش کردن.
صرفا نظر شخصیمو میگم! بازی بازی بدی نیست ولی اگه آدمی هستی که ایینقدر وقت اضافه داری که دیگه واقعا نمیدونی باهاش چیکار کنی و حوصله خیلی زیادی داری برئ سراغش.. روند بازی خیلی حوصله سر بره اینقدر آروم پیش میره که آدم رو کفری میکنه! من با پچ 1.3 بازی کردم هنوزم باگ و افت فریم فراوون داشت.. داستان بازی تا جایی که من رفته بودم بد نبود و موزیک بازی عالی و نقطه قوتش بود! ولی گیم پلیش کاملا سلیقه ایه ...مبارزاتش کلا یه جوریه مثلا خواستن از دید اول شخص واقعی در بیارن ولی از اون ورش کلی گند زدن.. کلا شمشیر زنی و زاویه دوربین تو مبارزه از نظر من رو هواس یه جاهایی میشه نمیفهمی دستت کجاس؟! شمشیرت کجاس!یه چیز دیگه هم که هس راجبه حوصله خود بازیکنه مثلا من دفعه آخری که بازی کردم 1ساعت و نیم فقط داشتم از اینور نقشه میرفتم اونور نقشه تا با یکی صحبت کنم!(60 درصد گیم پلیش همینه) دیگه همونجا اینقدر این حرف زدنا به خاطر داستان یه کوئست ساده زیاد و طولانی شد که آب روغن قاطی کرئم زدم کلا خودشو فایل نصبشو پاک کردم:D
در کل شاید یکی از rpg ترین rpg هایی باشه که هست انتخابات واقعا تاثیر میزاره تو روند بازی... خسته و گرسنه میشی و باید یه کاریش بکنی... کلا المان های جالبی داره ولی مشکل زیاد داره... من خودم با Rpgیی مثل ویچر حال کردم 3 شو 3 بار 2 شو 8 بار رفتم ولی اینو حتی نتونستم 1 باز تا آخر ادامه بدم... حوصلت سر جاشه و وقت زیاد داری بازی کنی ضرر نمیکنی مطمعنا ولی من نه حوصلم مث قدیماس و نه دیگه وقت زیاد دارم برا همین برای آدمی مث من مناسب نیست
 

a2010

کاربر سایت
Jul 26, 2012
756
نام
علی
منم یه امتحانی کردم بازی رو
با اینکه منتظرش بودم و با یه دید خوب رفتم سمتش، تازه اونم بعد یکسال تقریبا، باید بگم که نا امید شدم ازش
منی که عشق rpg ام سر این بازی حوصله ام نکشید بیشتر از چند ساعت تحملش کنم
رو مخ ترین چیز بازی هم کات سین های طولانیش و سیستم زجرآور lock picking شه
 
آخرین ویرایش:

Albis

کاربر سایت
Sep 11, 2008
1,764
خب امروز بالاخره بعد 105 ساعت گیم پلی بازی رو تموم کردم :D
داستانش بر خلاف بازی های آر پی جی دیگه روند خیلی کندی داره و شاید بشه گفت جمع بندی درست حسابیم نمیشه. به هر حال داستان بازی برگرفته از تاریخ واقعی هستش و نمیشه مثلا بیان فلان کاراکتر رو بزنن بکشن.
اما از لحاظ مطابقت با تاریخ واقعا تا حدزیادی خوبه و گیمپلی جالبی داره. من آخرین آپدیتو بازی کردم و باگ ها نسبتا کمترشده بودن.
دی ال سی های قشنگیم داره!
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر