همکاری کرایتک و Alienware برای خلق تجارب جدید برای گیمرها

Mr.unknown

کاربر سایت
Aug 29, 2012
434
Alienware که یک تولیدکننده رایانه است به خاطر کیفیت و قدرت سیستمهایش به خوبی شناخته شده، جدیدا اعلام کرده با کرایتک همکاری میکند تا تجارب جدیدی برای گیمرها ارائه کند.

برای این منظور کرایتک نرم افزار کنترل نورپردازی Alienware به نام Alienware AlienFX را با موتور CRYENGINE خود یکپارچه خواهد کرد.افزون بر این Alenware برای حمایت از رشد لینوکس گیمینگ، سیستمهایی برای توسعه و ارتقای CRYENGINE با پشتیبانی کامل از لینوکس فراهم کرده.کرایتک از رایانه های Alienware X51 به عنوان سیستم معیار عملکرد و همینطور برای به نمایش گذاشتن ابزارهای جدید استفاده میکند. Alienware همچنین لپ تاپهای گیمینگ "17 و 14 Alienware" را برای ترویج CRYENGINE و نمایش یکپارچگی AlienFX ارائه کرده.

14 Alienware :
gallery-shot_laptops_14_03.jpg


alienware_14inch_illumtrackpad_1160-100041333-large.png


2013-06-01_04-17-09-1020_large_verge_super_wide.jpg


مدل Alienware M14x :

alienware-m14x-review-laptop-keyboard-lighting.jpg


OriginalJPG


AlienFX، نرم افزار کنترل نورپزدازیه منحصر به فرد Alienware، به گیمرها این اجازه را میدهد تا تم های
نورپردازی و جلوه های ویژه مورد نظر خود را در مناطق قابل نورپردازی در سیستم های Alienware بسازند. Alienware در حال کار با کرایتک است تا AlienFX را با CRYENGINE هماهنگ و یکی کند.این کار سیستمهای Alienware را قادر خواهد ساخت تا افکتهای خاص نورپردازی را در همانگی با بازیها ارائه کنند، مثلا نورپردازی قرمز برای زمانیکه خون بازیکن پایین است و یا نور آبی مواج در هنگام شنا.

ترجمه ای خلاصه از منبع

منبع : Alienware and Crytek to Ignite Linux-based Game Development | Dell

دوستان اگر اشتباهی در ترجمه بود ببخشید و بگید تا اصلاح کنم. محض اطلاع Alienware از اولین شرکتهایی بود که از SteamBox خود رونمایی کرد:

Alienware-and-Crytek-Join-Forces-to-Develop-Ignite-Linux-Game-Development-433315-2.jpg
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر