Multi Platform Batman: Arkham Knight

ناظم بخش : لو دادن و سوال پرسیدن از داستان بدون استفاده از تگ اسپویلر و تذکر قبل از اسپویلر= 1 هفته بن.

خب بالاخره پروژه مرموز استدیو Rocksteady
که از قبل AO بحثش بود مشخص شد! جدیدترین نسخه از سری بتمن برای کنسول ها نسل جدید و PC!






  • گاتهام در AO فقط 2 برابر بزرگ تر از AC بود,اما در AK حدود 5 برابر بزرگ تر هست.:dگاتهام به 3 بخش تقسیم شده.
  • RS هم یک صحبت هایی داشته در رابطه با جزییات مدل ها و تعداد چند ضلعی ها که چه پیشرفتی نسبت به نسخه های قبلی کردند.
  • بازی فقط بخش تک نفره داره.
  • هر زمانی که خواستید می تونید از Batmobile استفاده کنید.
  • RS چند تا villain جدید هم خلق کرده.
با تشکر از بنیامین عزیز (DOCTOR.WHO)





دیگر مثل قبل "کات سین" های بازی از قبل رندر شده نخواهند بود.تمامی کات سین ها به صورت Real-Time اجرا خواهند شد.

در بازی فقط یک Loading وجود خواهد داشت. و در ادامه بازی دیگر شاهد چنین اتفاقی نخواهیم بود.

در ابتدای بازی شما همان "سوئیت" قدیمی خود را به همراه دارید ولی در ادامه قابلیت ارتقاء را خواهید داشت.

شلوغی در خیابان ها بیشتر شده، بیش از 50 تبهکار در هر کوچه و خیابان پرسه می زنند و در حال نابود کردن ماشین ها و مغازه ها هستند.

چیزهایی از قبیل کت بارانی "گوردن" و یا "شنل" بتمن از قابلیت فیزیک Apex برخوردار خواهند بود و همچنین نسبت به باد و حرکات، تغییرات واقعی را نسبت به خود نشان خواهند داد.

زمان ریزش باران، تک تک قطرات از شیارها و سوئیت "بتمن" به صورت بسیار زیبایی سرازیر خواهند شد و جریان پیدا خواهند کرد.

زمانی که "گوردن" صحبت می کند، تمام چین و چروک های صورت او مشخص خواهد بود.

شهر در بازی پرجزئیات تر از قبل خواهد بود. ابرها در حال حرکت هستند و شما در این میان ماه را به صورت بسیار زیبایی مشاهده خواهید کرد.

تابلوهای نئون در تک تک مناطق شهر می درخشند و جلوه زیبایی را به این شهر بخشیده اند.

از دریچه های فاضلاب شهر دودهایی به صورت بسیار طبیعی بیرون خواهند آمد.

در افق آسمان ها، حرکت هلیکوپترها و بالون ها را به صورت بسیار طبیعی مشاهده خواهید کرد.

سازندگان تایید کرده اند که برای آنها جزئیات مهمتر از بزرگ تر بودن شهر است. آنها نمی خواهند که بزرگترین را خلق نمایند، بلکه می خواهند زنده ترین و پویاترین شهر را تا بحال در این سری به ارمغان بیاورند.

"بت موبیل" با هدف بهترین ماشین در همه بازی ها طراحی شده است. این ماشین به تنهایی 160 مگابایت از حافظه را اشغال خواهد کرد.

صدها هزار "چندضلعی" و "تکسچر" و "سایه زن" های مختلف بر روی تک تک قسمت های بازی به کار برده شده است.

این نسخه از بازی حالت "چند نفره" نخواهد داشت.

در مورد عنوان بازی نیز گفته شده که آنطور که شما فکر می کنید نخواهد بود، ما یک شخصیت جدید به همین نام خلق کرده ایم که اطلاعات بیشتری را فعلا در این مورد نمی توانیم منتشر کنیم.

Rocksteady یک چیز کاملا جدید را خلق خواهد کرد.

ضدقهرمانی در این بازی برای بتمن در نظر گرفته شده که تمام مهارت هاش رو به چالش میکشه.

Batmobile رو هر موقع که بخواهید می تونید با یک دکمه درخواست کنید.

خیابون ها به خاطر Batmobile بسیار پهن تر طراحی شده. میتونید از سوی سکوها با این خودرو پرش های بسیار بلندی انجام بدید و کلی مانور پذیری داشته باشید
میتونید با سرعت از خودرو eject کنید و با glide به سمت شیشه ساختمان افراد مورد نظر رو مورد حمله قرار بدید. شکستن شیشه یک چیز جدید اعلام شده!

موقع پرواز از تمامی گدجت ها می تونید بهره ببرید. میتونید با یک ضدفن حریف را به سمت حریفی دیگر پرتاب کنید. یک takedown زمینی جدید اضافه شده. با یک پشتک می توانید batarang به صورت دشمنان پرتاب کنید.

در بخش های predator (همون مخفی کاری) می تونید تا 4 نفر رو پشت سر هم takedown کنید. در بازی جدیدی می تونید از فواصل دوتر هم وارد یک دریچه هوا بشوید (حالا با غلت خوردن یا شیرجه)

معماهای Riddler ظاهرا با خودرو سر و کار داره. به عنوان مثال وارد یک مسیر خاص میشید و با رد شدن از موانع مختلف چراغ ها رو خاموش می کنید.

Batmobile می تونه موشک و اکتریسیته (همون stun که برای میخکوب کردن استفاده می شد) شلیک کنه. این خودرو توقف ناپذیره و با ضربه به هر خودروی دیگری در مسیر اونها به چند قدم اون ور تر شوت می شوند!

داستان بازی بعد از مرگ جوکر ادامه داره و خلافکارها می خواند با هم متحد بشند. بیشتر درباره Scarecrow صحبت شده که در سطح شهر کلی بمب پخش کرده!

Oracle (دختر کارگاه گوردون و Batgirl سابق) نقش پررنگ تری خواهد داشت و می تونید به پایگاه اون سر بزنید و مکالمه ای داشته باشید.

بازی پر از easter egg های بتمن هستش!

صدا پیشه بتمن Kevin Conroy هستش. تمامی صداپیشگان سابق برگشته اند.

Gothom City پنج برابر بزرگتر از AC هستش. به 3 بخش تقسیم شده. هیچ گونه لودینگی وجود ندارد و بدون وقفه وارد ساختمون ها می شوید.

صحبت هایی در مورد مدل جدید کاراکتر ها شده. یکی از کاراکترها چند ضلعی های (polygon) بیشتری حتی از Asylum داره!

بتمن بازی رو با batsuit قدیمی خودش شروع میکنه و در بعضی نقاط میتونه آپگرید کنه.

این بازی با Unreal engine بهینه و تقویت شده و توسط خود استدیو ساخته می شود.

با تشکر از حسین (WANDΞR)







برای دیدن تصاویر بیشتر کلیک کنید


بازی در تاریخ 2 تیر 94 منتشر می‌شود.


ناظم بخش : اسپویل داستان بدون استفاده از تگ اسپویلر و تدگر = 1 هفته بن.
 
Last edited by a moderator:

B@tman-Forever

کاربر سایت
Sep 14, 2014
780
نام
Ali
[MENTION=57813]KiLL3R/4/Ev3r[/MENTION]
منم چند صفحه قبل یا شایدم تو تاپیک بقلی همینو گفتم و اصلا هم نمیفهمم یعنی چی !
یه بار میگن نسخه پایه بازی ps4 بوده که بر اساس اون پورت شده رو pc اونم با یه تیم 12 نفره و دو ماه قبل عرضه بازی ، بعد تو e3 2014 بعد کنفرانس سونی خبر میدن که بازی رو ps4 اجرا نشده بود و اون نسخه pc بود ! :| اگه راک استیدی نسخه پایش ps4 بود که تو e3 باید همون نسخه رو نشون میدادن و اگه هم خودشون بازی رو روی pc پورت کرده بودن ، پس این 12 نفر چی میگن الان که 2 ماه قبل از انتشار بازی شروع کردن به پورت کردن ؟ :| و یا دیگه خیلی بدترش همین مثالی که زدی ! تو ویدیو nvidia gameworks بازی رو 60 فریم بود و اصلا خود انویدیا هدفش تو اون ویدیو نشون دادن روون بودن بازی و تکنیکای گرافیکیش بود ! اون وقت زمانی که بازی منتشر شد ، بازی رو 30 فریم قفل بود و از تکنیک های گرافیکی خبری نبود ! بعد اون اپدیت 70 مگ هم بازی بعد از فعال کردن nvidia game works سوییچ میشد رو dx10 !! الان یعنی چی اخه :|
یا به قول خودت لغو فروش بازی که دیگه خیلی زشت بود ... من خودم بازی رو روی یه سیستم medium - high تونستم پلاتش کنم :| تنها مشکلم دیر لود شدن تکسچر های شخصیت ها بود و گر نه بازی همون 30 فریمش هم عالی بود . ac unity با اون وضع خرابش ، سازنده اومد اپدیت داد واسش که با اپدیت 1.04 همه مشکلاتش حل شد و بازی که رو سیستم من 60 فریم تا 20 میومد پایین ، بعد اون اپدیت بین 50 و 60 ثابت بود که بازم دمشون گرم .
نمیدونم هدف وارنر چی بوده جدی . ولی کار قشنگی نبود ...

شاید میخوان نسخه complete edition رو مخصوص PC رو عرضه کنند!

:| خوش حالی ؟ :D بازی نیومده میخوان complete edition بدن ؟ :D
 

Triangels

플레이 스테이션 팬
کاربر سایت
Sep 17, 2007
9,891
نام
ارمان
Red hood و HQ که کمتر از 15 دقیقه طول می کشیدن!
اون Harley Quinn's revenge هم اصلا DLC خوبی نبود! تقریبا همین یک ساعت هم بود مدت زمانش تا جایی که یادمه. خیلی DLC بد و چرتی بود. ولی Cold cold heart خیلی DLC کامل و بهتری بود. بیشتر هم طول می کشید و داستان خیلی بهتری هم داشت.
من انتظار داشتم که حالا که تمامی DLC ها رو واگذار کردن به WBM مثل همین Cold cold heart یه چند تا چیز درست حسابی بسازن، ولی مثل اینکه باز رفتن تو مود همون AO، قراره چرت و پرت بسازن!
لول . خوب من باز طولانی تر رفتم ولی فک کنم میشه تو اون زمان هم رفت. حالا میانگینش همون 30 دقیقه اینطوراست بسته به Play style
Ok بود ! من که بدم نیومد. فک کنم حدودا 2-3 هم بازیش کردم ÷_× ولی origins رو اصلا بازی نکردم کلا .
فک کنم همون بهتره که منتظره نسخه GOTY موند واسه این DLC هاش یا حداقل چند وقت دیگه یه تخفیف حسابی بخوره !
 

B@tman-Forever

کاربر سایت
Sep 14, 2014
780
نام
Ali
اکثریت میگن کمتر از 1 ساعت میشه تمومش کرد @_@
Harley و Red hoom هم 30-40 دقیقه تموم میشد ×_×
یادش بخیر اون Harley Quinn Revenge یه DLC درست حسابی بود واقعا ×_× کاش یه چیزی در حده اون بودن . ^_^

بتگرل رو من تو 50 دقیقه تمومش کردم :D
red hood هم تو 20 دقیقه تموم شد و هارلی کوین هم تو نیم ساعت تقریبا .
انتقام هارلی کویین هم خیلی قشنگ بود و همین طول هم cold heart برای ارکهام اوریجینز ، ولی این بت گرل امکانی که به شما میده اینه که شما میتونی بعد تموم کردنش راحت تو اون محیط بچرخی .
محیط dlc هم شاید بزرگ نباشه ولی به اندازه کافی فضا هست واسه این شخصیت :)

- - -ویرایش - - -

شعار وارنر : ما به مشتریان نمی اندیشیم بلکه به پولشان می اندیشیم :|

:| یاد این خرچنگه تو باب اسفنجی افتادم :| وارنر هم جدیدا پولکی شده قبلا این طوری نبود واقعا :| ارکهام نایت شد تقریبا انحصاری نسل هشت :D و نسل هفت و pc هم کلا شوت شدن کنار ...
 

mahziyar5

کاربر سایت
Jul 8, 2014
193
بچه ها اخرين own the roads رو تو miagani island هرچي ميگردم نميبينم خودشم نميگه بهم كجاست.... فقط اين با يه دونه مين با اون معما ها مونده كه ١٠٠ بشه ولي هرچي مگردم اون نيس اگر اونم نابود نكنم انگار مين اخرم كلن علامت ممنوع گذاشته... اگر بگين كجا ميشه پيداش كنم ممنون ميشم...


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

ahmad_reza

کاربر سایت
May 21, 2013
658
نام
ahmad
+
دوستان من این مرحله خفاش رو هم رد کردم و پس از تغیر دی ان ای اومدم بهش تظریق کردم حالا طبق این عکس که میبینین رویه قسمت داستانی هم توفق ممنوع زده اجازه نمیده دیگه جلو برم الان تو این عکس که میبینین هیچ کدوم از مراحل بازی رو نمیتونم انتخاب کنم که تو نقشه بالا بیاره و دنبال کنم الان هیچ مرحله ای بهم نمیده خواهشن بگید چکار کنم الان دارم فقط تو شهر میگردم و شانسی اتش فشان هارو پیدا میکنم نجات میدم

//images.tapatalk-cdn.com/15/07/16/bf650c8080ac07a09f3446d15ca3436d.jpg
 

Silent Siren

کاربر سایت
Aug 31, 2014
207
نام
مهدی
با اینکه بعد از عرضه عناوین مختلف دیگه به اون تاپیک سر نمیزنم (به دلیل بحث های متفرقه و کم اهمیت تر و همچنین متفرقه) اما دوست داشتم چند تا نکته رو بگم...!
دوستان که گفتنی ها رو قبلا به معرض نمایش گذاشتن و از جزئیات بازی اعم از المان های بازی و گرافیک و جلوه های بصری اون و تنوع فوق العاده تک تک دیزاین های بازی صحبت کردن و بازی از هر نظر کم نظیره و راکستدی پایانی شایسته رو برای این حماسه رقم زد اما در مقایسه با نسخه های قبلی از نظر خودم AC رو بیشتر میپسندیدم...!

#در مورد هویت AK و انتاگونیست اصلی این قسمت که خیلی روش مانور داده شد و حتی تایتل بازی هم لقب گرفت (در حالی که از نظرم طی داستان به عنوان انتاگونیست اصلی بهش پرداخته نمیشه و اهرمی بوده تا جای خالی جوکر رو به همراه بقیه کرکتر ها به دوش بکشه) و در مورد هویتش باید گفت که راکستدی "قابل پیش بینی ترین اما در عین حال عاقلانه ترین" حرکت ممکن رو پیاده سازی کرده که با اینکه از جهتی شخصیت جدیدی محسوب میشه اما از زمان معرفی بازی راکستدی مانور زیادی روی Fresh بودن اون و اینکه AK یک شخصیت خوب پرداخته شده هستش میداد و که بنظرم شخصیت پردازی اون با اشکار شدن هویتش به افق در پیوست ولی خیلی خوب بود و بهترین انتخاب ممکن بود...!
# از زمان معرفی بازی و دونستن اینکه دیگه جوکری در کار نیست و فقط در کابوس های که Scarecrow منشاشون بود وجود داره، یکم نگران بودم اما راکستدی خیلی خوب از پس پرکردن جای اون بر اومده بود و اصلا جای خالیه اون به حس نمیشد اما با تجربه ی بازی این موضوع واسم Bold شد و بیش از پیش به اهمیت جوکر پی بردم و راکستدی با طرفندی که جوکر رو وارد بازی کرده بود بهترین کار و بهترین فیچر و همینطور پیچش داستانی رو پیاده کرده بود و Narrative داستان فوق العاده دوست داشتنی شده بود و پلات ها و نحوه ی ارتباط بین این دو و دیالوگ هایی که بین این دو (J & B) رد و بدل میشد فوق العاده بود و برای من یکی از بهترین نقاط عطف بازی بود که خیلی خیلی زیبا پیاده سازی شده بود...!
# نبود یه باس فایت چلنجینگ در طول بازی، طوری که قشنگ به چالش بکشه ادمو (AO خیلی بهتر تو این زمینه عمل کرده بود در مقایسه با این نسخه)!واقعا نیاز بود اصلا وقتی DeathStroke تو بازی سرو کلش پیدا شد (یکی از شخصیت های مورد علاقم) خیلی امیدوار بودم یه فایت درست و حسابی و عظیم در عین حال مفصل شاهد هستم اما بازم Batmobile به میان اومد که حرفی واسه گفتن نذاشت...!

در کل همه چی لول کوالیتیش بالا بود و همینطور لذت بخش...!
 

kpax_wolfman

کاربر سایت
Nov 14, 2014
13
سلام دوستان.
بخشی از بازی هست که در Walkthrough ها با نام Crime Alley شناخته میشه. که بروس بعد از تصادف Train میره جلوی در تئاتر و صحنه مرگ پدر مادرش رو میبینه! جوکر چند تا میشه و بهش حمله میکنن!
دقیقا در این بخش چطور باید جوکر رو TakeDown کرد؟ هیچ ضربه ای روی این بشر فایده نداره!
ممنون میشم راهنمایی کنید چند روزیه گیر کردم روی این بخش.
 

END_BOY

Tonight Is The Night
کاربر سایت
Sep 17, 2006
2,134
نام
یاسر
سلام دوستان.
بخشی از بازی هست که در Walkthrough ها با نام Crime Alley شناخته میشه. که بروس بعد از تصادف Train میره جلوی در تئاتر و صحنه مرگ پدر مادرش رو میبینه! جوکر چند تا میشه و بهش حمله میکنن!
دقیقا در این بخش چطور باید جوکر رو TakeDown کرد؟ هیچ ضربه ای روی این بشر فایده نداره!
ممنون میشم راهنمایی کنید چند روزیه گیر کردم روی این بخش.
سعی کن پشت سر هم بدون اینکه لمست کنن بهشون ضربه بزنی . وقتی کمبوت بالا بره میگه با دایره و مثلث takedown کنی
این پروسه رو تکرار کن تا تموم بشن :d
 

hhhh4736

کاربر سایت
Aug 16, 2012
388
What's really happening in batman arkham knight's true ending
Kotaku
اسپویل پایان بازی به همراه توضیحات.

- - -ویرایش - - -

بچه ها اخرين own the roads رو تو miagani island هرچي ميگردم نميبينم خودشم نميگه بهم كجاست.... فقط اين با يه دونه مين با اون معما ها مونده كه ١٠٠ بشه ولي هرچي مگردم اون نيس اگر اونم نابود نكنم انگار مين اخرم كلن علامت ممنوع گذاشته... اگر بگين كجا ميشه پيداش كنم ممنون ميشم...


Sent from my iPhone using Tapatalk

سلام توی گوگل سرچ کنین سایتایی هستن که عکس نقشه بازی رو با اینا گذاشتن.
 

ahmad_reza

کاربر سایت
May 21, 2013
658
نام
ahmad
+
دوستان من این مرحله خفاش رو هم رد کردم و پس از تغیر دی ان ای اومدم بهش تظریق کردم حالا طبق این عکس که میبینین رویه قسمت داستانی هم توفق ممنوع زده اجازه نمیده دیگه جلو برم الان تو این عکس که میبینین هیچ کدوم از مراحل بازی رو نمیتونم انتخاب کنم که تو نقشه بالا بیاره و دنبال کنم الان هیچ مرحله ای بهم نمیده خواهشن بگید چکار کنم الان دارم فقط تو شهر میگردم و شانسی اتش فشان هارو پیدا میکنم نجات میدم

//images.tapatalk-cdn.com/15/07/16/bf650c8080ac07a09f3446d15ca3436d.jpg
دوستان کسی نمیدونه چکار کنم

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
 

END_BOY

Tonight Is The Night
کاربر سایت
Sep 17, 2006
2,134
نام
یاسر
دوستان کسی نمیدونه چکار کنم

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk

خوب اون تزریق کردی بعد هم دستگیرش کردی و بردی تو زندان و تمام
مرحله اصلی رو میخوای بری که با علامت سبز تعجب بالای صفحه مشخصه رو انتخاب کن
رو بخش داستانی اصلی که علامتی نخورده و میتونی راحت انتخابش کنی .تو این عکسی که گذاشتی 8 مرحله جانبی هست که میتونی انتخاب کنی
امکان داره تو مراحل جانبی بعضی موقعیت ها رو نشون نده که یا باید خودت بگردی پیدا کنی یا تو گوگل سرچ کنی و ویدیوش رو ببینی :d
 

F.3.R.Y.X

کاربر سایت
Jan 8, 2013
433
یه شفاف سازی برای پایان بازی . . .
آخرش night fall رو روی 100 اجرا کردم ، نمیدونم چرا ملت اینقدر با پایان بازی در گیری دارن ، خیلی واضح بود . . . این دفعه ی اولی نیست که بتمن مرگ خودش رو fake کرده ، و دفعه ی اولی هم نیست که از fear gas استفاده میکنه ! نایت وینگ شخصیت خودش رو داره ، درسته که توی کمیک نقش بتمن رو پذیرفته اما بیشتر وقت ها در تلاشه که از سایه بتمن خارج به و شخصیت خودش رو داشته باشه ، پس دیک بتمن نشده ، جیسون هم زیادی از نظر اعتقادی و moral هاش با بتمن تفاوت داره و عمرا حاضر نیست بتمن بشه ! تیم هم که داستانش معلوم بود آقا داماد !!!! الان که بروس وین مرده (الکی) بروس دیگه یه بتمن تمام وقت هست و به روش های مختلفی از fear gas استفاده میکنه ، طبق دیالوگی که با سلینا داشت "گاتام به یه افسانه ی بزرگتر از بتمن احتیاج داره" بعد از این جریانات بتمن هنوز هم مردم رو میترسونه اما الان دیگه یه شخص هست نه یک نشانه ، شما میتونید یه شخص رو بکشید اما یه سمبل و نشانه هرگز کشته نمیشه ؛ چون شخصیت بتمن immortalityش رو از دست داد بروس هم مرگ خودش و بتمن رو Fake کرد تا زمانی که خلاف کار های گاتام فکر میکنن بلاخره امن شدن و آزاد ، از خاکسر بتمن قدیمی یه افسانه هولناکتر و غیر واقعی تر از بتمن آفریده بشه و یه عصر جدید ترس رو برای خلافکار های گاتام ایجاد کنه ، افسانه ای که مثل بتمن قابل مبارزه و unmask کردن نیست ، کسی که حتی وجودش هم مورد شک و وحشت هست (همون طوری که میدونید این طبیعت انسانه که از چیزایی که نمیدونه بیشتر میترسه)

پیشنهاد میکنم این دوتا انیمیشن رو ببینید :
پیشنهاد میکنم Batman: The Dark Knight Returns, Part 1 و Batman: The Dark Knight Returns, Part 2 رو ببینید ، پایان این بازی رو خیلی شفافتر میکنه و همینطور استفاده از fear gas رو هم نشون میده (همینطور nightmare batman رو)

- - -ویرایش - - -

دوستان کسی نمیدونه چکار کنم

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
وقتی این علامت رو روی یه quest میزنه یعنی فعلا نمیتونی انجامش بدی باید داستان بازی رو بری تا بعد از یه مدت دوباره قابل ادامه دادن بشه . . . فعلا باید بیخیال این ماموریت بشی و داستان اصلی رو بری . . .
 

War Has Change

کاربر سایت
Dec 29, 2009
3,036
نام
شایان
دوستان یه سوال داشتم راجع به خط داستانی 78%
این تانک آرخام نایت رو وقتی نقاط ضعفش رو میترکونیم ! :D بعدش چجوری باید بزنمش !!؟
 

ahmad_reza

کاربر سایت
May 21, 2013
658
نام
ahmad
وقتی این علامت رو روی یه quest میزنه یعنی فعلا نمیتونی انجامش بدی باید داستان بازی رو بری تا بعد از یه مدت دوباره قابل ادامه دادن بشه . . . فعلا باید بیخیال این ماموریت بشی و داستان اصلی رو بری . . .
[/QUOTE]

داداش نه داستان اصلی میتونم برم نه فرعی هر کدوم انتخاب میکنم تو نقشه بالا نمیاره و فقط بتمن 1 چیزی میگه و تموم هیچ کدوم نمیشه انتخاب کرد که اجازه بده بازی کنم الان فقط میتونم همینجوری بچرخم تو شهر
 

.::PUИK::.

کاربر سایت
Mar 28, 2014
8,578
سوال
آقا من اونجا که با پنگون رو درو میشیم گیر کردم اونجا که حالت کات سنس دوتا از افراد پنگون اسلحه میگیرن طرفت
باید چیکار کنم؟
میشه تو اون کالت سنسای که دور کله دوشمن آبی ( هشدار) میشه دکمه ی زد که ضربه وارد نکنه؟
دمه بچه های پارتی گرم که اینقدر جلو خودمون و گرفتیم که هویت آرکام نایت لو نره طرفه شسته و رفته اسپویل کرد
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر