GDC 2014 | اخبار مرتبط

Wąnda

Sacred Spirit
کاربر سایت
Dec 31, 2009
2,173
نام
حسین
GDC_2014.png
درود.

همونطور که همگی مطلع هستید، این کنفرانس از تاریخ 17 تا 21 ـم ماه مارس 2014 در Moscone Center ـه سانفرانسیسکو برگزار خواهد شد..
طی این مراسم که سالانه برگزار میشه، مهم ترین و مفیدترین صحبت ها در رابطه با متودها و روش های ساخت و توسعه بازی توسط سازندگان و طراحان بازی گفته میشه که هم برای خوانندگان جذابیت خاصی داره، هم برای دیگر سازندگان مستقل و بزرگ..مکانی که سازندگان بازی با همکاران خود بحث خواهند کرد و میشه گفت که یک گردهمایی بزرگ برای سازندگان بازی در سراسر جهان است.

*فعلا برنامه هایی که سازندگان بازی برای مراسم تدارک دیدن رو قرار میدیم، تا فرارسیدن زمان مراسم که قبلا اعلام شده..
این کنفرانس از کلیدواژه و میشه گفت آیتم های کلی تشکیل شده که شامل این موارد میشوند:
Advocacy-
Audio-
Bus Mktg. & Mgmt-
Design-
Production-
Programming-
Visual Arts-
Summits-
Tutorials & Bootcamps-
Advocacy (حمایت و کمک)
این آیتم بیشتر در مورد کمک و حمایت های اجتماعی از سازندگان و طراحان هر استودیو می باشد،این قسمت طیف وسیعی از مطالب مختلف را در این مورد شامل می شود، امیدواریم که بتوانیم با انجام این کار، جامعه ای بهتر در این گروه بخصوص و همچنین در زندگی شخصی ـیشان داشته باشیم..
--کسانی که در این مورد در مراسم صحبت خواهند کرد:
Global Game Jam Organizers Roundtable Zuraida Buter | Global Game Jam
globalGameJam_345x180.jpg

Mob Rules: The Destructive Power of Opinion and Online Community
mobRules_345x180.jpg

Accessibility: Lessons Learned from Designing for Gamers with Disabilities
accessibilityLessons_345x180.jpg

How to Depression-Proof Your Studio Culture
howToDepression_345x180.jpg
Audio (صدا و موسیقی)
این آیتم همانطور که از نامش پیداست، بیشتر در مورد صداگذاری و افکت های مرتبط در ساخت و توسعه بازی را شامل می شود.
همچنین در مورد مهم ترین مشکلات، بحث های فنی، به اشتراک گذاری تجربه ها، زیبایی شناسی، تدارکات و تجارت مرتبط با این موضوع بحث خواهد شد.
--کسانی که در این مورد در مراسم صحبت خواهند کرد:
Checkered Flag: Forza Motorsport 5 Soundtrack Postmortem Chase Combs (Microsoft) Lance Hayes | DJDM Dot Com Music Publishing
checkeredFlag_345x180.jpg

Next-Gen Audio in Killer Instinct Mick Gordon (Mick Gordon) Jean-Edouard Miclot | Double Helix Games
nextGenAudio_345x180.jpg
Bus Mktg. & Mgmt (کسب و کار و تجارت به همراهی مدیریت)
Business, Marketing & Managemen مخفف این کلمه ها است، توسعه دهنگان و ناشران بیشتر در این مورد و موضوعات مرتبط با این قضیه بحث خواهند کرد.
--کسانی که در این مورد در مراسم صحبت خواهند کرد:
Why'd She Buy THAT? Customer Psychology in Game Purchases Lucien Parsons | Operations Catalyst Consulting
whydSheBuy_345x180.jpg
Design (طراحی)
خلاقیت، هنر، درک و تجسم، ویژگی هایی که هر بازی سازی باید آن را دارا باشد، اینکه چطور از فرصت ها و تجربه های به دست آمده خود به خوبی بتواند استفاده کند، همچنین در مورد جدیدترین تکنولوژی ها هم اطلاعات قوی را داشته باشد، مثلا فیزیک واقعی، طراحی چهره واقع گرایانه، تکنیک های نورپردازی، حالات و حرکات مرتبط با چهره و بدن کارکتر و ...
--کسانی که در این مورد در مراسم صحبت خواهند کرد:
Crimewatch 2.0: Redesigning EVE Online's Policing System Matthew Woodward |CCP Games
crimewatch2_345x180.jpg

How to Turn a New Leaf at the Animal Crossing Katsuya Eguchi (Nintendo Co.) Aya Kyogoku | Nintendo Co
animalCrossing_345x180.jpg

Jiro Dreams of Game Design Brenda Romero | UC Santa Cruz
jiroDreams_345x180.jpg

The Importance of Player Autonomy: Motivating Sustained Engagement Through Volition and Choice Scott Rigby (Immersyve) Troy Skinner from Immersyve
importanceOfPlayer_345x180.jpg

Hearthstone: 10 Bits of Design Wisdom Eric Dodds | Blizzard
hearthstone10_345x180.jpg

Make Things Worse: Enabling Setbacks for Consequential Play Patrick Redding | Ubisoft Toronto
makeThingsWorse_345x180.jpg
Production (ساخت و تولید)
در سال های اخیر هزینه و بودجه های زیاد و شاید الکی برای عناوین AAA در نظر گرفته شده و همچنین مشکلاتی در مدیریت هزینه های بازی های آنلاین و کوچک و مستقل..
این آیتم در مورد بهره وری مفید در طراحی و مدیریت هزینه ها بحث خواهد شد، پس فرقی نمی کند که بازی شما بزرگ باشد یا نه..
--کسانی که در این مورد در مراسم صحبت خواهند کرد:
Where are the Sharks? User Research in the Far Cry Production Pipeline Ian Livingston | Ubisoft
whereAreThe_345x180.jpg

Learning from Our Mistakes: A Postmortem of Guacamelee! Chris Harvey | DrinkBox Studios Inc
learningFromOur_345x180.jpg

Running a Mobile Live Service 24/7: Retention is the Driving Force for Success Aaron Loeb | Electronic Arts
runningAMobile_345x180.jpg

Building a BioWare Story: Producing Choice and Consequence Ian Mitchell (BioWare) Melanie Faulknor | BioWare
buildingABioware_345x180.jpg
Programming (برنامه نویسی)
این آیتم بیشتر تمرکز خود را بر روی چالش ها و فرصت هایی که بازیسازان در نسل قبل و نسل حاضر در این امر داشتند را دارد.
--کسانی که در این مورد در مراسم صحبت خواهند کرد:
Scaling from Mobile to High-End PCs: The Tech of Broken Age Oliver Franzke | Double Fine Productions
scalingFromMobile_345x180.jpg

Engine Postmortem of inFAMOUS: Second Son Adrian Bentley |Sucker Punch Productions
enginePostmortem_345x180.jpg

Modeling AI Perception and Awareness in Splinter Cell: Blacklist Martin Walsh | Ubisoft
modelingAIPerception_345x180.jpg

Low-Level Shader Optimization for Next-Gen and DX11 Emil Persson | Avalanche Studios
lowLevelShader_345x180.jpg

The Infamous: Second Son Particle System Architecture Bill Rockenbeck | Sucker Punch Productions
theInfamousSecond_345x180.jpg
Visual Arts (جلوه های بصری)
متود ها و روش های ساخت انیمیشن ها و دموهای CG، ساخت کانسپت آرت ها، تکنیک های مختلف در این مورد را شامل می شود.
--کسانی که در این مورد در مراسم صحبت خواهند کرد:
The Visual Effects of inFAMOUS: Second Son Matt Vainio | Sucker Punch
theVisualEffects_345x180.jpg

Moving the Heavens: An Artistic and Technical Look at the Skies of The Last of Us Keith Guerrette | Naughty Dog, Inc
movingTheHeavens_345x180.jpg

Building Customizable Characters for Bungie's Destiny Scott Shepherd | Bungie
buildingCustomizableCharacters_345x180.jpg

Superpowering the Saints in the Non-Superpowered World of Saints Row Zach Lowery | Volition
superpoweringTheSaints_345x180.jpg

The Art of The Witness Luis Antonio | Thekla Inc
artOfTheWitness_345x180.jpg

Change Is Good: The Importance of Iteration Within a Character Art Pipeline Gavin Goulden | Irrational Games
changeIsGood_345x180.jpg
اطلاعات بیشتر زمان شروع مراسم، در این تاپیک قرار خواهد گرفت.
 

Wąnda

Sacred Spirit
کاربر سایت
Dec 31, 2009
2,173
نام
حسین
سلام از Epic Games خبری نشد؟
چرا امروز اپیک گیمز یه کنفرانسی داشته به نام Animation Bootcamp: Animation Prototyping for Games” که سخنران هم Jay Hosfelt بوده که ایشون خودش lead animator این کمپانی هم هستند ! :d

کنفرانسی که این آقا اونجا امروز داشته بیشتر در مورد تکنیک های انیمیشن و ضبط برای استفاده در بازی ها بوده که تصاویری رو نیز در برنامه ـشون نشون دادن که خیلی جالبه ! :d
____
unreal_engine_4_samaritan.jpg

________
Samaritan همون تک دمویی بود که چندسال پیش Epic اون رو با موتور گرافیکی UE 4.0 توی GDC رونمایی کرد ! :d امروز هم که داشتند صحبت می کردند تصاویری رو نشون دادن که کارکتر خیلی شبیه به همون کارکتر Samaritan بود ولی تنها تفاوت ـشون همون کچل بودن شخصیت بود ! :d حالا اینکه شاید این تک دمو به بازی تبدیل بشه، احتمال بیشتری به خودش گرفته !
_______________________________
خبر جالب تر اینکه Epic Games هم داره روی یک Ip معرفی نشده کار میکنه ! :d چیز زیادی در این مورد نگفتن ، توی کنفرانس هم فقط Teach Demo نشون دادن ! :d
دیگه به احتمال زیاد باید در E3 رونمایی بشه !
 

Wąnda

Sacred Spirit
کاربر سایت
Dec 31, 2009
2,173
نام
حسین
یه سایت داره اخبار رو به صورت Live پوشش میده ! :d
_______
m_5328e6a7cd657_s.jpg

________
m_5328e5dad54e7_s.jpg

زیر اون پارچه سیاه چی میتونه باشه ؟! :d
m_5328dbf1c98e2_s.jpg

_____________
از اینجا برید سایت اطلاعات رو دنبال کنید ! :d
چه بدموقع شد ! :|:d
 

Wąnda

Sacred Spirit
کاربر سایت
Dec 31, 2009
2,173
نام
حسین
به روایت تصویر..

خُب مراسم GDC امسال هم به خوبی و خوشی در حال تموم شدنه، اینهم Highlight هایی از این همایش که می توانید ذیلا بخونید:
رویدادهای مهمی که در همایش "کنفرانس طراحان بازی" امسال رخ داد..

40313549511858638722.jpg

این کنفرانس از 17 ـم تا 21ـم یعنی امروز بود که طی این مراسم اتفاقات بزرگی اُفتاد که میشه گفت نسبت با سالهای قبل تفاوت های زیادی داشت...


03459855294648470489.jpg

سانفرانسیسکو...


94371840822996817977.jpg


پرده برداری از هدست های واقعیت مجازی در کنفرانس های مرتبط با شرکت Sony.


44323059752045243857.jpg

ارائه تجربه هایی نو ، طوری که هر گیمری آرزوی آن را دارد؛ یا میشود گفت چیزی که چند دهه مردم به دنبال آن هستند....


38957219984560037038.jpg

اجرای بازی GOW III بر روی هدست های واقعیت مجازی از دید اول شخص !


23669012171137668668.jpg

ولی ظاهرا Sony به فکر کسانی هم هست که زاویه دید سوم شخص رو بیشتر می پسندن !


55431307207485502926.jpg

القاء حس حضور در هر بازی به صورتی که تا بحال اصلا تجربه نکرده اید..



51290110312113829707.jpg

اعطای لوح تقدیر به پدر پلی استیشن "کن کوتاراگی" توسط مارک سرنی معمار ارشد PlayStation 4 در همایش GDC امسال...


45811027896258863316.jpg


Molyneux: نینتندو را دست کم نگیرید...



96040689317929598845.jpg


انقلابی بزرگ در صنعت PC Gaming ! معرفی Dx 12 و دسترسی داشتن بازیسازان به طراحی و کدنویسی Low Level بر روی کامپیوترهای شخصی...


77742603714701670700.jpg

اعطای جایزه "بهترین بازی سال" به ساخته ناتی داگ The Last of Us


74869670252611339834.jpg

همکاری AMD با کرایتک...
 

Wąnda

Sacred Spirit
کاربر سایت
Dec 31, 2009
2,173
نام
حسین
Morpheus-670x446.jpg

__________
یوشیدا گفته سازندگان وطراحان بازی خیلی به این تکنولوژی علاقه مند هستند و خیلی دوست دارن بر روی پروژه های مختلفی برای این وسیله همکاری کنند:
We know that many developers are very interested in working with it. I have huge hopes for indie developers, because they have really great new ideas.
گفته مخصوصا بازیسازان مستقل، چون ایده های ناب و عالی دارن !
and hopefully by E3… I’m so looking forward to see some new content.
و اینکه خبرهای داغی رو ما در E3 امسال شاهد خواهیم بود ! :d
_________
Eliz.png

خیلی جالبه، ببینید امروز آقای Shawn Robertson از ایرشنال گیمز در باره کارکتر الیزابت چی گفته ! :d
At the time, we were not confident in our ability to create a talking character, which is why we went so far down the road in creating a character that couldn’t talk. The decision to make Elizabeth a talking character was hugely controversial around the office at the time.
اوایل تصمیم داشتن که الیزابت یک شخصیت ساکت باشه و اصلا صحبت نکنه، ولی بعدها طی اتفاقاتی که در استودیو افتاده به خاطر این قضیه؛ تصمیم می گیرن که شخصیت رو طوری طراحی کنن که دیالوگ داشته باشه ! :d حیف که استودیوی به این خوبی منحل شد...
_________
Gameplay Examples for PS4′s Revolutionary Eye Tracking Tech Given by Sony Dev; Hints at Syphon ****** | DualShockers
توی این خبر هم یه insider معروف که میگن در شرکت Sony کار میکنه، یه مثال هایی برای تکنولوژی eye tracking زده، اشاره هایی داشته به بازی Syphon ****** !
یعنی عنوان جدیدی از این فرنچایز قراره معرفی بشه ؟! به احتمال زیاد در E3 امسال بمب های خبری زیادی وجود خواهند داشت ! :d
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر