GDC 2014 | اخبار مرتبط

Wąnda

Sacred Spirit
کاربر سایت
Dec 31, 2009
2,173
نام
حسین
GDC_2014.png
درود.

همونطور که همگی مطلع هستید، این کنفرانس از تاریخ 17 تا 21 ـم ماه مارس 2014 در Moscone Center ـه سانفرانسیسکو برگزار خواهد شد..
طی این مراسم که سالانه برگزار میشه، مهم ترین و مفیدترین صحبت ها در رابطه با متودها و روش های ساخت و توسعه بازی توسط سازندگان و طراحان بازی گفته میشه که هم برای خوانندگان جذابیت خاصی داره، هم برای دیگر سازندگان مستقل و بزرگ..مکانی که سازندگان بازی با همکاران خود بحث خواهند کرد و میشه گفت که یک گردهمایی بزرگ برای سازندگان بازی در سراسر جهان است.

*فعلا برنامه هایی که سازندگان بازی برای مراسم تدارک دیدن رو قرار میدیم، تا فرارسیدن زمان مراسم که قبلا اعلام شده..
این کنفرانس از کلیدواژه و میشه گفت آیتم های کلی تشکیل شده که شامل این موارد میشوند:
Advocacy-
Audio-
Bus Mktg. & Mgmt-
Design-
Production-
Programming-
Visual Arts-
Summits-
Tutorials & Bootcamps-
Advocacy (حمایت و کمک)
این آیتم بیشتر در مورد کمک و حمایت های اجتماعی از سازندگان و طراحان هر استودیو می باشد،این قسمت طیف وسیعی از مطالب مختلف را در این مورد شامل می شود، امیدواریم که بتوانیم با انجام این کار، جامعه ای بهتر در این گروه بخصوص و همچنین در زندگی شخصی ـیشان داشته باشیم..
--کسانی که در این مورد در مراسم صحبت خواهند کرد:
Global Game Jam Organizers Roundtable Zuraida Buter | Global Game Jam
globalGameJam_345x180.jpg

Mob Rules: The Destructive Power of Opinion and Online Community
mobRules_345x180.jpg

Accessibility: Lessons Learned from Designing for Gamers with Disabilities
accessibilityLessons_345x180.jpg

How to Depression-Proof Your Studio Culture
howToDepression_345x180.jpg
Audio (صدا و موسیقی)
این آیتم همانطور که از نامش پیداست، بیشتر در مورد صداگذاری و افکت های مرتبط در ساخت و توسعه بازی را شامل می شود.
همچنین در مورد مهم ترین مشکلات، بحث های فنی، به اشتراک گذاری تجربه ها، زیبایی شناسی، تدارکات و تجارت مرتبط با این موضوع بحث خواهد شد.
--کسانی که در این مورد در مراسم صحبت خواهند کرد:
Checkered Flag: Forza Motorsport 5 Soundtrack Postmortem Chase Combs (Microsoft) Lance Hayes | DJDM Dot Com Music Publishing
checkeredFlag_345x180.jpg

Next-Gen Audio in Killer Instinct Mick Gordon (Mick Gordon) Jean-Edouard Miclot | Double Helix Games
nextGenAudio_345x180.jpg
Bus Mktg. & Mgmt (کسب و کار و تجارت به همراهی مدیریت)
Business, Marketing & Managemen مخفف این کلمه ها است، توسعه دهنگان و ناشران بیشتر در این مورد و موضوعات مرتبط با این قضیه بحث خواهند کرد.
--کسانی که در این مورد در مراسم صحبت خواهند کرد:
Why'd She Buy THAT? Customer Psychology in Game Purchases Lucien Parsons | Operations Catalyst Consulting
whydSheBuy_345x180.jpg
Design (طراحی)
خلاقیت، هنر، درک و تجسم، ویژگی هایی که هر بازی سازی باید آن را دارا باشد، اینکه چطور از فرصت ها و تجربه های به دست آمده خود به خوبی بتواند استفاده کند، همچنین در مورد جدیدترین تکنولوژی ها هم اطلاعات قوی را داشته باشد، مثلا فیزیک واقعی، طراحی چهره واقع گرایانه، تکنیک های نورپردازی، حالات و حرکات مرتبط با چهره و بدن کارکتر و ...
--کسانی که در این مورد در مراسم صحبت خواهند کرد:
Crimewatch 2.0: Redesigning EVE Online's Policing System Matthew Woodward |CCP Games
crimewatch2_345x180.jpg

How to Turn a New Leaf at the Animal Crossing Katsuya Eguchi (Nintendo Co.) Aya Kyogoku | Nintendo Co
animalCrossing_345x180.jpg

Jiro Dreams of Game Design Brenda Romero | UC Santa Cruz
jiroDreams_345x180.jpg

The Importance of Player Autonomy: Motivating Sustained Engagement Through Volition and Choice Scott Rigby (Immersyve) Troy Skinner from Immersyve
importanceOfPlayer_345x180.jpg

Hearthstone: 10 Bits of Design Wisdom Eric Dodds | Blizzard
hearthstone10_345x180.jpg

Make Things Worse: Enabling Setbacks for Consequential Play Patrick Redding | Ubisoft Toronto
makeThingsWorse_345x180.jpg
Production (ساخت و تولید)
در سال های اخیر هزینه و بودجه های زیاد و شاید الکی برای عناوین AAA در نظر گرفته شده و همچنین مشکلاتی در مدیریت هزینه های بازی های آنلاین و کوچک و مستقل..
این آیتم در مورد بهره وری مفید در طراحی و مدیریت هزینه ها بحث خواهد شد، پس فرقی نمی کند که بازی شما بزرگ باشد یا نه..
--کسانی که در این مورد در مراسم صحبت خواهند کرد:
Where are the Sharks? User Research in the Far Cry Production Pipeline Ian Livingston | Ubisoft
whereAreThe_345x180.jpg

Learning from Our Mistakes: A Postmortem of Guacamelee! Chris Harvey | DrinkBox Studios Inc
learningFromOur_345x180.jpg

Running a Mobile Live Service 24/7: Retention is the Driving Force for Success Aaron Loeb | Electronic Arts
runningAMobile_345x180.jpg

Building a BioWare Story: Producing Choice and Consequence Ian Mitchell (BioWare) Melanie Faulknor | BioWare
buildingABioware_345x180.jpg
Programming (برنامه نویسی)
این آیتم بیشتر تمرکز خود را بر روی چالش ها و فرصت هایی که بازیسازان در نسل قبل و نسل حاضر در این امر داشتند را دارد.
--کسانی که در این مورد در مراسم صحبت خواهند کرد:
Scaling from Mobile to High-End PCs: The Tech of Broken Age Oliver Franzke | Double Fine Productions
scalingFromMobile_345x180.jpg

Engine Postmortem of inFAMOUS: Second Son Adrian Bentley |Sucker Punch Productions
enginePostmortem_345x180.jpg

Modeling AI Perception and Awareness in Splinter Cell: Blacklist Martin Walsh | Ubisoft
modelingAIPerception_345x180.jpg

Low-Level Shader Optimization for Next-Gen and DX11 Emil Persson | Avalanche Studios
lowLevelShader_345x180.jpg

The Infamous: Second Son Particle System Architecture Bill Rockenbeck | Sucker Punch Productions
theInfamousSecond_345x180.jpg
Visual Arts (جلوه های بصری)
متود ها و روش های ساخت انیمیشن ها و دموهای CG، ساخت کانسپت آرت ها، تکنیک های مختلف در این مورد را شامل می شود.
--کسانی که در این مورد در مراسم صحبت خواهند کرد:
The Visual Effects of inFAMOUS: Second Son Matt Vainio | Sucker Punch
theVisualEffects_345x180.jpg

Moving the Heavens: An Artistic and Technical Look at the Skies of The Last of Us Keith Guerrette | Naughty Dog, Inc
movingTheHeavens_345x180.jpg

Building Customizable Characters for Bungie's Destiny Scott Shepherd | Bungie
buildingCustomizableCharacters_345x180.jpg

Superpowering the Saints in the Non-Superpowered World of Saints Row Zach Lowery | Volition
superpoweringTheSaints_345x180.jpg

The Art of The Witness Luis Antonio | Thekla Inc
artOfTheWitness_345x180.jpg

Change Is Good: The Importance of Iteration Within a Character Art Pipeline Gavin Goulden | Irrational Games
changeIsGood_345x180.jpg
اطلاعات بیشتر زمان شروع مراسم، در این تاپیک قرار خواهد گرفت.
 

Wąnda

Sacred Spirit
کاربر سایت
Dec 31, 2009
2,173
نام
حسین
گه بتونید بعدا توی این تاپیک لینک دنلد تاک هارو هم بزارید کولاک کردید!:D
آره دیگه، این قسمت از دست ما خارج هستش و نیازمند کمک و یاری بروبچه ـهای قسمت Trailer بازیها (رضا و لقمان عزیز) هستیم ! :d اگر اونها بتونن تمرکز ویژه ای روی این قسمت داشته باشن، خیلی بهتر میشه ! البته اگر کس دیگری از بچه ها هم بتونن در این امر کمک و یاری کنن که چه بهتر..
 

Wąnda

Sacred Spirit
کاربر سایت
Dec 31, 2009
2,173
نام
حسین
movingTheHeavens_345x180.jpg

Moving the Heavens: An Artistic and Technical Look at the Skies of The Last of Us--
--حرکت آسمان ها ، نگاهی هنری و تکنیکی به آسمان های آخرین ما !
این کنفرانس به نظر خیلی جالب میاد ! :d
______________________________________
یکی از صحبت های بسیارمفیدی که در مقوله جلوه های بصری در GDC امسال قراره انجام بشه، توسط Keith Guerrette طراح ارشد جلوه های بصری استودیوی ناتی داگ هستش !
ایشون قراره از طراحی آسمان در داخل محیط بازی Tlou صحبت کنه !
آسمان جزء جدانشدنی از طراحی کلی محیط هر بازی خواهد بود، ایشون میگن که متاسفانه در بیشتر بازی ها بر روی این قضیه تمرکز ویژه ای نمیشه و بدون توجه از کنار اون رد میشن در صورتی که آسمان بر روی حزئیات و نورپردازی و جلوه های بصری داخلی بازی تاثیر بسزایی خواهد داشت..
مکان برگزاری این مبحث : Room 3016, West Hall
تاریخ شروع : Wednesday, March 19
ساعت : 5:00pm-5:25pm
 

Wąnda

Sacred Spirit
کاربر سایت
Dec 31, 2009
2,173
نام
حسین
مراسم تموم شده؟؟؟؟؟؟لینک دانلودی چیزی نداره؟؟؟؟؟؟؟
نه هنوز شروع نشده، این مطالبی که اینجاست ، برنامه های طراحان و بازیسازان هستش که قراره در ماه مارس در کنفرانس GDC اینها رو در بین دیگر طراحان به اشتراک بزارن ، شما اگر پست اول رو بخونی با همه چیز آشنا میشی !
 

Wąnda

Sacred Spirit
کاربر سایت
Dec 31, 2009
2,173
نام
حسین
theVisualEffects_345x180.jpg

The Visual Effects of inFAMOUS: Second Son--
--جلوه های ویژه بازی
inFAMOUS: Second Son
این مصاحبه هم به نظر خیلی بحث شیرین و جذابی خواهد بود ! :dالبته نکته جالب اینکه بیشتر اعضای ساکرپانچ در این همایش کنفرانس دارن و هرکدومشون در مورد یه مبحث صحبت خواهند کرد..
____________________________________________
توی این جلسه ما همه چیز رو درباره جلوه های ویژه این بازی صحبت خواهیم گفت! از چه ابزارها و تکنیک هایی استفاده کردیم، اینکه چطور المان های مختلف ـی رو در این قسمت پیاده کردیم، مثلا همین نئون های رنگارنگ داخل شهر ، جلوه های ویژه مربوط به قدرت های داخل بازی ، رنگ آمیزی . کانسپت ها و ...
مکان برگزاری این کنفرانس : Room 2006, West Hall
تاریخ : Wednesday, March 19
زمان : 2:00pm-3:00pm
 

Wąnda

Sacred Spirit
کاربر سایت
Dec 31, 2009
2,173
نام
حسین
kutaragi.jpg
در طی مراسم GDC امسال که در سانفرانسیسکو برگزار میشود، Ken Kutaragi پدر پلی استیشن جایزه یک عمر دستاورد را برای کمک های مهم خود در صنعت دنیای بازی کسب خواهد کرد.
سازمان دهندگان مراسم گفته اند که این جایزه توسط مارک سرنی معمار ارشد Playstation 4 به آقای Ken Kutaragi پدر پلی استیشن اعطاء خواهد شد.او یه عنوان یک مهندس در سونی، چیپ صدای SPC700 را نیز برای شرکت نینتندو ساخته بود، بعد از موفقیت این چیپ تصمیم می گیرد که خودش کنسول جدیدی را برای Sony بسازد که نهایتا ما اولین عضو از خانواده Playstation یعنی PS1 را تجربه می کنیم. او تا زمان معرفی Playstation 3 مدیرعامل شرکت سونی بود که بعد از آن طی خبری رسمی آقای Kaz Hirai جانشین او شد.
حال Playstation تبدیل به یک خانواده بزرگ شده است و شاید بتوان گفت که بهترین تجربه های عمر و عناوین زیبایی را ما در این دوران تجربه کرده ایم.
 

10ve h3r !

کاربر سایت
Feb 14, 2014
251
نام
ارسلان
kutaragi.jpg
در طی مراسم GDC امسال که در سانفرانسیسکو برگزار میشود، Ken Kutaragi پدر پلی استیشن جایزه یک عمر دستاورد را برای کمک های مهم خود در صنعت دنیای بازی کسب خواهد کرد.
سازمان دهندگان مراسم گفته اند که این جایزه توسط مارک سرنی معمار ارشد Playstation 4 به آقای Ken Kutaragi پدر پلی استیشن اعطاء خواهد شد.او یه عنوان یک مهندس در سونی، چیپ صدای SPC700 را نیز برای شرکت نینتندو ساخته بود، بعد از موفقیت این چیپ تصمیم می گیرد که خودش کنسول جدیدی را برای Sony بسازد که نهایتا ما اولین عضو از خانواده Playstation یعنی PS1 را تجربه می کنیم. او تا زمان معرفی Playstation 3 مدیرعامل شرکت سونی بود که بعد از آن طی خبری رسمی آقای Kaz Hirai جانشین او شد.
حال Playstation تبدیل به یک خانواده بزرگ شده است و شاید بتوان گفت که بهترین تجربه های عمر و عناوین زیبایی را ما در این دوران تجربه کرده ایم.

واقعا که حقشه لطف بزرگی تو این چند سال در حق ما گیمرا کرده...
 

Wąnda

Sacred Spirit
کاربر سایت
Dec 31, 2009
2,173
نام
حسین
به احتمال خیلی زیاد قراره سونی از PlayStation VR headset های خودش در GDC امسال رونمایی بکنه !
منابع موثقی اعلام کردن که این تکنولوژی توسط سونی در پشت درهای بسته تست شده و گفتند که کیفیت دستگاه حرف نداره ، خیلی خوب هستش، مردم حتما تحت تاثیر این ساخته ـی Sony قرار خواهند گرفت !
 

Wąnda

Sacred Spirit
کاربر سایت
Dec 31, 2009
2,173
نام
حسین
PS4-logo-201_440.jpg

____________________
یک پنل دیگه هم به برنامه های شرکت سرگرمی های Sony در همایش GDC اضافه شد..
اسم این کنفرانس Driving the Future of Innovation at Sony هستش ، قراره که "یوشیدا" ، Richard Marks و Anton Mikhailov که سازندگان پلی استیشن موو بودن هم در این مصاحبه حضور داشته باشن...
"ارائه تجربه هایی نو در صنعت گیم و آینده ای روشن برای این صنعت ، به ما بپیوندید."
محل برگزاری : Room 130, North Hall
تاریخ : Tuesday, March 18
ساعت : 5:45pm-6:45pm
______________
احتمال داره که بخوان از PlayStation VR headset طی این مراسم پرده برداری کنن !
10 روز بیشتر تا شروع مراسم نمونده !
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر