Dark Souls GaMe Community

REZA TAEL

کاربر سایت
Mar 25, 2007
4,136
نام
طائل
Lautrec لامصب هرچی ازش بگی به زیباییش ظلم کردی :D فقط باید بشینی یه گوشه و سکوت کنی و بهش نگاه کنی. دقیقاً همین که گفتی، دوگانگی و شکی که سر جنونش هست فوق العاده س :D
آرتوریاس که واقعاً اورریت شده س :D مدل شخصیتش اینطوریه البته، یعنی تراژدی ش جوریه که سریع به چشم میاد، خصوصاً که یه معشوق و یار وفادار که Ciaran و Sif باشن هم داره :D آرتوریاس مصداق بارز اون قهرمان تراژدی کیرکگوره به نوعی، Chosen Undead هم که قبلاً گفتم قشنگ میتونه شهسوار ایمانش باشه :D یه تیکه برای قهرمان تراژدی یه چیزی با این مضمون میگه که: "قهرمان تراژدی به اشک نیاز دارد و آن را طلب میکند، و کجاست آن چشم مشتاق که چنان خشک باشد که با قهرمان تراژدی نگرید؟" بعد از اونور برای شهسوار ایمان میگه: "اما کدام روح چنان سرگشته خواهد شد که بخواهد بر شهسوار ایمان گریه کند؟ هر کس او را نظاره کند نه میتواند او را بفهمد و نه با اعتماد به او نگاه کند." فرق و فاصله ی زیبایی آرتوریاس و Chosen Undead سر همون طلب اشکست :D بحثش مفصله این البته، با چندتا نقل قول و اینا فایده نداره :D
اصلاً مهمترین و زیباترین جنبه ی کرکتر آرتوریاس به نظرم تقابلش با Chosen Undeadـه، یعنی این تقابل آرتوریاس با Chosen Undead از خود آرتوریاس زیباتره :D

حرف Lautrec که شده بود اومدم یه دور تو ذهنم مرور کنم ببینم کدوم کرکتر در این حد خفنه یا نزدیکه بهش اولین کسی که به ذهنم رسید همین Iron Knight Tarkus بود، حرف نداره یعنی :D

قشنگ بود، ایول :D من شاید قبلنا گفتم که Chosen Undead خفن ترین کرکتر دارک سولزه، مخصوصا اونجا که تصمیم میگیری دارک لرد باشی یا آتیش رو لینک کنی :D

Black Iron Knight تنها شوالیه ی برنیکه ست که از Sen's Fortress گذشته و به آنور لوندو رسیده :D اینو میتونید زمانی که برای Iron Golem احضارش میکنید بفهمینید، وقتی میبینید Solo حساب باس رو میرسه :D بعد تو آنورلوندو از بالای اون سقف های باریک پرت میشه پایین میمیره، وگرنه فن های دارک سولز میگن اگر نمیمرد نفرین آندد رو خود تارکوس درمان میکرد، و اون وقت ما دیگه بازی به نام دارک سولز نداشتیم ! :D

اون پنجره شکسته ورودی به سالن نقاشی آنور لوندو رو میگن تارکوس شکونده.
 
  • Like
Reactions: Sam _Fisher

NaRiiMaN

Equality is a Utopian Fantasy
ناظم انجمن
Jun 5, 2010
5,779
نام
نریمان
آخرین ویرایش:

Soul Of Cinder

کاربر سایت
Dec 4, 2016
311
نام
Incarnation Of Kings
من مطمئنم این آهنگ رو تو یکی از Hitman ها شنیدم. :D
آهنگ زیبایه. :D

ویرایش: پیداش کردم. :D
Ave Maria امضای سری هیتمن، همیشه یا تو تیتراژ ابتدایی یا پایانی پخش میشه، فیلم هیتمن 2007 هم با این آهنگ تیتراژش شروع میشه.
 

REZA TAEL

کاربر سایت
Mar 25, 2007
4,136
نام
طائل
Cq3j4G

simply edge ... :D
 

BARDI YA

Herrscher of Flamescion
Gold User
Jul 23, 2011
3,822
نام
بردیا دلوشی
درود بر بچه های سولز/بورن باز...

بچه ها بر روی PS4 و X1 نتورک تست بازی بر روی استور های دو کنسول قرار گرفته برای دانلود و تا 8اوم اجازه دانلود دارید و 11ام نتورک تست شروع میشود...
3 گیگ بیش نیست...
بشتابید...

^___^
 
  • Like
Reactions: Sam _Fisher

Sam _Fisher

کاربر سایت
Dec 10, 2011
142
نام
علی
من چند وقت پیش به خاطر DLCهای دارک سولز 3 یه دور دیگه تمومش کردم، اونموقع سر زدن Abyss Watchers فاز گرفتم و همینطوری یه چیزی با تخیل براش نوشتم که Lore و احساس و همه چی باهاش قاطیه :D گفتم اینجا هم بفرستمش. سعیم بیشتر این بود که فقط روی خود باس تمرکز بکنم و درمورد چیزای مرتبط دیگه چیزی نگم:
__________________________

152744590916951.png

به شکل خلاصه، جوری که به دونستن داستان نیازی نباشه، Abyss به نوعی نیروی خاص و نیرومندی هست که منبعش چیزی درون نوع انسان به اسم humanity(همون انسانیت) هست. Abyss به خاطر قدرت زیادی که توی تغییر وضع دنیا داشت، از تاثیر گذاشتن روی خود محیط گرفته تا تسخیر موجودات مختلف از گونه های مختلف، اصولاً از همون اول برای همه چیز منفی‌ای تلقی می‌شد، به غیر از گروه‌ها و افرادی که به دلایل مختلف حامی‌ش بودند.
با گذشت زمان طبیعتاً هم Abyss به شکل خاصی گسترش پیدا کرد هم شیوه‌ی مقابله باهاش. افراد مختلفی سعی کردن که باهاش مبارزه کنند و گروه‌های مختلفی هم به همین منظور تشکیل شدن. یکی از این گروه‌ها، که شاید از مشهورترین‌ها هست و توی نسخه‌ی سوم دارک سولز هم حضور داره، Abyss Watchers هست.
این گروه، که دقیقاً مشخص نیست خودشون جزوی از گروه بزرگتری بودند یا نه، وظیفه داشت که در مقابل Abyss بایسته و هر موجود یا پادشاهی و سرزمینی که درش نشونه‌ای از آلوده شدن به Abyss دیده می‌شد رو نابود کنه، تا در نهایت از گسترش بیشتر Abyss جلوگیری کنه.
چیزی که Abyss Watchers رو ویژه می‌کرد شیوه‌ی انجام دادن کارها و عضوگیری‌ها و پیمان‌هاشون بود. گروه به نوعی کاملاً پیرو Wolf Knight، یکی از اولین افرادی که با Abyss مبارزه کرد و حالا بعد از سالها تبدیل به یه شخصیت افسانه‌ای شده، بود و، از ساده‌ترین جزئیات ظاهر و سلاح‌هاشون گرفته تا شیوه‌ی مبارزه‌شون، کاملاً تاثیرگرفته از Wolf Knight بودن. اما مهم‌ترین تاثیری که گروه از Wolf Knight گرفتن این بود که Abyss Watchers از خون و روح Wolf Knight استفاده می‌کردن تا نیروی لازم برای مقابله با Abyss رو بدست بیارن. اهمیت این استفاده از خون و روح Wolf Knight به قدری زیاد بود که هر کس که تصمیم به پیوستن به Abyss Watchers رو می‌گرفت باید، علاوه بر کارها و وظایف خاصی، طی مراسم ویژه‌ای خون و روح Wolf Knight رو دریافت می‌کرد.

زمان می‌گذره و Abyss Watchers دست به کارهای بزرگی می‌زنه که توضیح مهم‌ترینشون، که شخصیت خودمون توی بازی رو بهش وصل می‌کنه، موضوع دیگه‌ای هست و توضیح جداگونه‌ای می‌طلبه. موضوعی که اینجا مهم هست اینه که ما، به عنوان Unkindled Ash، باید Abyss Watchers رو نابود کنیم و روح و خاکسترش رو دریافت کنیم.

طی کردن مسیر رسیدن به محل مبارزه با Abyss Watchers و مشاهده‌ی منطقه‌ای که روزگاری دست خودش بوده و الان به این وضع نفرین‌زده رسیده حس خاصی رو منتقل می‌کنه، مثل دیدن خیلی از محیط‌ها و منطقه‌های دیگه‌ی سری که تحت تاثیر نفرین قرار گرفتن، و با جلوتر رفتن وضعیت محیط خاص‌تر هم می‌شه؛ دقیقاً جلوی دری که به Abyss Watchers می‌رسه دو گروه دیده می‌شن که با هم درگیر هستند: گروهی که حامی Abyss هست و گروهی که حامی Abyss Watchers و مقابله با Abyss.
با نزدیک شدن به محل Abyss Watchers صدای به هم خوردن سلاح شنیده می‌شه، و به دنبالش، با دیدن این وضعیت، ممکنه اول این فکر به ذهن برسه که یه سری از Darkwraith Knightها(حامی‌های Abyss) موفق شدن جلوتر برن و الان درگیر مبارزه با Abyss Watchers هستند. ولی اینطور نیست.
اینجا هست که در رو باز می‌کنیم و با یکی از عجیب‌ترین/ویژه‌ترین لحظات دارک سولز مواجه می‌شیم: خون روی زمین ریخته، اجساد Abyss Watchers روی زمین افتادن، و Abyss Watcherـی در حال مبارزه با Abyss Watcher دیگه‌ای هست.
بله، Abyss Watchers خودش به جون خودش افتاده.

و بعد از این صحنه تازه زیبایی و ظرافت باس شروع می‌شه. Abyss Watchers جزو معدود باس‌های سری هست که خودش به خودش ضربه می‌زنه؛ در حین اینکه شما دارید با Abyss Watcher مقابلتون مبارزه می‌کنید متوجه زنده شدن Abyss Watcherهای دیگه می‌شید که یه سری‌شون به Abyss Watcher مقابل شما برای کشتنتون کمک می‌کنن، و Abyss Watcherهای دیگه‌ای که به دسته‌ی اول حمله می‌کنن و اینطوری کار شما رو برای کشتن باس راحت‌تر می‌کنند. در واقع شما می‌تونید فقط از ضرباتی که ممکنه به سمتتون بیاد فرار کنید و از یه گوشه نابود شدن باسی که باید بزنید رو تماشا کنید.

کار باس اما به اینجا ختم نمی‌شه. بعد از کشته شدن Abyss Watchers کاتسینی شروع می‌شه که درش نشون داده می‌شه از هر جنازه‌ی Abyss Watcherـی خونی که احتمالاً مال Wolf Knight بوده و بخشی از روحش رو با خودش داشته بلند شده و همه به سمت یکی از Abyss Watcherها حرکت می‌کنن و بدن اون هم جذبشون می‌کنه. از بین تمام اجساد این بار فقط همون یک Abyss Watcher بلند می‌شه، بدون اینکه دیگه کسی مزاحمتی براش ایجاد کنه، و حالا شما باید یه بار دیگه با این Abyss Watcherـی که مجموع نیرو و توان بقیه‌ی اعضا رو جذب کرده مبارزه کنید.

در نهایت این Abyss Watcher هم کشته می‌شه و روح و خاکستر مورد نظر دریافت می‌شه، و آخرین نکته‌ی مهم و زیبا در رابطه با Abyss Watchers معلوم می‌شه: روحی که از طرف Abyss Watchers دریافت کردید در واقع شکل دیگه‌ای از روح واحد یک نفر، Wolf Knight، بوده که بین اعضا تقسیم شده. Abyss Watchers روحی از خودش نداشته.
در واقع با هر جرعه‌ای که هر Abyss Watcher از خون و روح Wolf Knight دریافت می‌کرد قطره‌ای از خون روح و فردیت خودش رو می‌ریخت، تا اینکه در نهایت دیگه چیزی به غیر از توده‌ای از افراد که فردیتی نداشتن باقی نموند، و حتی همین توده‌ی Abyss Watchers هم در مجموع تبدیل به چیزی شد که نه Wolf Knight بود و نه Abyss Watcher خاصی.

اینکه چرا Abyss Watchers به جون خودش افتاد می‌تونه با دلایلی مثل مشکل داخلی توی گروه یا تسلیم شدن یه سری از اعضا در مقابل Abyss توجیه بشه، اما ماجرا وقتی روشن‌تر می‌شه که این امکان به‌وجود میاد که زره Abyss Watchers خریده بشه. با خریدن این زره، که به نظر می‌رسه مال اعضای سالم گروه بوده، و دقت به ظاهرش هست که چیزی به چشم می‌خوره: آثار Abyss.

گروهی که ملقب به Abyss Watchers بوده و وظیفه‌ش این بوده که با Abyss مبارزه کنه و از پیشروی‌ش جلوگیری کنه حالا خودش باید خودش رو نابود کنه، چرا که حالا خودش به Abyss آلوده شده.
در بد بودن Abyss و مخرب بودنش هیچ شکی نبود، هدف کاملاً ساده و واضحی بود که فقط نیاز بود باهاش مقابله بشه. ولی همین نیروی منفی واضحی که مبارزه باهاش واضح و مشخص به نظر می‌رسید حالا خودش توی افرادی که مقابلش ایستاده بودند رخنه کرده.. چرا؟
شاید مقابله با همین چیزهای منفی و شر که از همجنس‌های ناواضح‌تر خودشون مشخص‌تر و واضح‌تر به نظر می‌رسن مهلک‌تر و پر پیچ و خم‌تر باشه؟ شاید مقابله با همین‌ها، برخلاف چیزی که به نظر می‌رسه، بالاترین آمادگی ذهنی و روحی رو تا آخرین لحظه بطلبه، که یه‌وقت فرد(بخونید توده) تبدیل به همون چیزی که مقابلش قرار گرفته نشه؟

همینجاست که نیچه می‌گه: "آنکه با هیولاها دست و پنجه نرم می‌کند باید بپاید که خود درین میانه هیولا نشود."
شاید مهم‌تر از هیولا بودن هیولا چجوری دست و پنجه نرم کردن باهاش هست.
 

WTF?

کاربر سایت
Mar 27, 2015
1,087
نام
محمد
وبسایت Destructoid فهرستی از برترین شخصیت های دارک سولز یک منتشر کرده که مرورشون نوستالژیک هست. شماره یکش کشته منو :))


ChillHollowFaceNoHud_noscale.jpg

1. The Chill Hollow in New Londo:

This Hollow is the single best part of Dark Souls. He’s undead and absolutely loving it. He’s content to spend an eternity laying languidly above the ruins of New Londo, blissfully unaware of the chaos that surrounds him. He doesn't fight. He doesn't even acknowledge your presence. Instead, he just stares off into the distance, dreamily pondering anything and nothing all at once.

:))
 

Pyramid Head

کاربر سایت
Jun 15, 2011
2,763
نام
محمد
وبسایت Destructoid فهرستی از برترین شخصیت های دارک سولز یک منتشر کرده که مرورشون نوستالژیک هست. شماره یکش کشته منو :))


ChillHollowFaceNoHud_noscale.jpg

1. The Chill Hollow in New Londo:

This Hollow is the single best part of Dark Souls. He’s undead and absolutely loving it. He’s content to spend an eternity laying languidly above the ruins of New Londo, blissfully unaware of the chaos that surrounds him. He doesn't fight. He doesn't even acknowledge your presence. Instead, he just stares off into the distance, dreamily pondering anything and nothing all at once.

:))
عجب لیست باحالی بود :D حضرت تارکوس رو کجا گذاشته بودن حتی بالاتر از سولیر:D تنها نکته منفی لیست به نظر عدم حضور chosen undead تو لیسته به نظرم chosen undead از همه شخصیت ها خفن تره یکی از بچه ها هم چند پست بالاتر به این قضیه اشاره کرده بود
بین بقیه شخصیت ها هم هاول برا من یه چیز دیگس یعنی lore که پشت هاول خوابیده فوق العاده است و اون قضیه قیامش علیه گویین خیلی خداست
یه شخصیت هم که به نظر من نقش کلیدی تو تمام عناوین میازاکی داره ولی تو چشم نیست patches هست:D تقریبا همه به خاطر تمام بلاهایی که این سرمون میاره ازش متنفریم ولی اگه یکم بیشتر بریم تو کارش می بینیم چه شخصیت عمیق و خفنیه (نه فقط تو دارک سولز بلکه تو تمام عناوین این سری از دیمنز سولز گرفته تا دارک 3)
 

Sam _Fisher

کاربر سایت
Dec 10, 2011
142
نام
علی
عجب لیست باحالی بود :D حضرت تارکوس رو کجا گذاشته بودن حتی بالاتر از سولیر:D تنها نکته منفی لیست به نظر عدم حضور chosen undead تو لیسته به نظرم chosen undead از همه شخصیت ها خفن تره یکی از بچه ها هم چند پست بالاتر به این قضیه اشاره کرده بود
بین بقیه شخصیت ها هم هاول برا من یه چیز دیگس یعنی lore که پشت هاول خوابیده فوق العاده است و اون قضیه قیامش علیه گویین خیلی خداست
یه شخصیت هم که به نظر من نقش کلیدی تو تمام عناوین میازاکی داره ولی تو چشم نیست patches هست:D تقریبا همه به خاطر تمام بلاهایی که این سرمون میاره ازش متنفریم ولی اگه یکم بیشتر بریم تو کارش می بینیم چه شخصیت عمیق و خفنیه (نه فقط تو دارک سولز بلکه تو تمام عناوین این سری از دیمنز سولز گرفته تا دارک 3)
لیست البته فکر کنم بیشتر جنبه ی فان داشت، یا حداقل توضیحاتش همچین چیزی رو به من منتقل کرد :D
مسئله ای که Chosen Undead داره اینه که خفن بودنش تا حد خیلی زیادی بستگی به خود پلیر داره. :D فکر کنم قبلاً هم درموردش صحبت شده. Chosen Undead با توجه به نگاه پلیر هم میتونه خیلی خفن باشه هم برعکس میتونه عروسکی باشه که صرفاً تحت تاثیر حرفایی که از اول بازی بهش زده میشه سرشو بندازه پایین و آتیش رو لینک کنه یا نکنه. یکی از Cut Contentهای Oscar of Astora هم به نظرم اشاره به این مورد دوم داره. انگار قرار بود بازی اینطوری باشه که آخر بازی اگه Chosen Undead به حرف Primordial Serpentـی که باهاش روبرو شده بود عمل میکرد اسکار توی جناح مخالف قرار میگرفت و به Chosen Undead یا میگفت Foolish pawn of Darkstalker Kaathe یا Foolish slave of the Gods, and pawn of Frampt. اگه حذف نمیشد میتونست جالب بشه. اینطوری لحظه ی آخر یه مرز مهمی بین Oscar of Astora که NPC هست با Chosen Undead که دست من و تو هست کشیده میشد. یجورایی میتونست یه تلنگر باشه. :D
Patches رو خیلی خوب گفتی، اتفاقاً خودمم میخواستم بیام به جاش توی لیست و توضیحش واکنش نشون بدم. هرچی بیشتر میگذره بیشتر به خفن بودنش پی میبرم :D به غیر از اینکه یکی شخصیت های مهم Soulsborneـه به نظرم یکی از ارکان جهان‌بینی خود میازاکیه. جوری هم هست که صرفاً به Greed/طمع به طور کلی مربوط نمیشه، سر و کارش با یه مدل مخصوصی از طمع هست. :D راجع بهش میشه بیشتر حرف زد حالا. اتفاقاً امروز که داشتم ریمستر رو بازی میکردم و دوباره به خودش توی Tomb of Giants رسیدم توجهم به این جلب شد که دو تا از آیتمایی که اون جایی که پرتمون میکنه هستن Soul of a Proud Knightـن، حالا نمیدونم Proud Knight بودنشون چقدر عمدی بوده ولی با اون مدل طمع خاصی که گفتم بی ربط نیستن. :D
 

Pyramid Head

کاربر سایت
Jun 15, 2011
2,763
نام
محمد
لیست البته فکر کنم بیشتر جنبه ی فان داشت، یا حداقل توضیحاتش همچین چیزی رو به من منتقل کرد :D
مسئله ای که Chosen Undead داره اینه که خفن بودنش تا حد خیلی زیادی بستگی به خود پلیر داره. :D فکر کنم قبلاً هم درموردش صحبت شده. Chosen Undead با توجه به نگاه پلیر هم میتونه خیلی خفن باشه هم برعکس میتونه عروسکی باشه که صرفاً تحت تاثیر حرفایی که از اول بازی بهش زده میشه سرشو بندازه پایین و آتیش رو لینک کنه یا نکنه. یکی از Cut Contentهای Oscar of Astora هم به نظرم اشاره به این مورد دوم داره. انگار قرار بود بازی اینطوری باشه که آخر بازی اگه Chosen Undead به حرف Primordial Serpentـی که باهاش روبرو شده بود عمل میکرد اسکار توی جناح مخالف قرار میگرفت و به Chosen Undead یا میگفت Foolish pawn of Darkstalker Kaathe یا Foolish slave of the Gods, and pawn of Frampt. اگه حذف نمیشد میتونست جالب بشه. اینطوری لحظه ی آخر یه مرز مهمی بین Oscar of Astora که NPC هست با Chosen Undead که دست من و تو هست کشیده میشد. یجورایی میتونست یه تلنگر باشه. :D
Patches رو خیلی خوب گفتی، اتفاقاً خودمم میخواستم بیام به جاش توی لیست و توضیحش واکنش نشون بدم. هرچی بیشتر میگذره بیشتر به خفن بودنش پی میبرم :D به غیر از اینکه یکی شخصیت های مهم Soulsborneـه به نظرم یکی از ارکان جهان‌بینی خود میازاکیه. جوری هم هست که صرفاً به Greed/طمع به طور کلی مربوط نمیشه، سر و کارش با یه مدل مخصوصی از طمع هست. :D راجع بهش میشه بیشتر حرف زد حالا. اتفاقاً امروز که داشتم ریمستر رو بازی میکردم و دوباره به خودش توی Tomb of Giants رسیدم توجهم به این جلب شد که دو تا از آیتمایی که اون جایی که پرتمون میکنه هستن Soul of a Proud Knightـن، حالا نمیدونم Proud Knight بودنشون چقدر عمدی بوده ولی با اون مدل طمع خاصی که گفتم بی ربط نیستن. :D
یه نظرم این قضیه که با توجه به نگاه پلیر کاراکتر می تونه خیلی خفن باشه در مورد تمام عناوین این سری صدق می کنه البته به نظرم chosen undead خیلی خفن تر از بقیشونه :D شما ببینید تو دارک 2 bearer of the curse آخر بازی طرف تاریک رو انتخاب می کنید و به جای نشستن روی تخت برمی گردید حتی شخصیتتون از fume knight و sir alonne هم خفن تر به نظر میاد:D یا تو دارک 3 اگه ashen one پایان hollow رو انتخاب کنه و مثل اسکل ها آتش رو لینک نکنه عجب معرکه میشه :D ولی این وسط chosen undead خاص تره چون اولین کسیه که توانایی و قدرت همچین انتخابی رو داره اصلا وقتی از محل اولین اتش میاییم بیرون و آتش رو لینک نمی کنیم به نظر من پایان اصلی و واقعی این سری رو همونجا می بینیم و دارک 2 و 3 بعدش به نظرم حتی اضافه میان:|:D
اما patches که به نظرم یکی از کار شده ترین شخصیت های کل سریه به قول شما هم فقط مربوط به طمع نمیشه این بابا تو کل سری هیچ دوستی نداره (البته به جز Greirat تو دارک 3) تو کل سری تو بدترین مکان های بازی میاد با لگد پرتتون می کنه پایین و سری بعد که دوباره می بینیدش خیلی راحت ازش می گذرید انصافا شخصیتیه که بچه ها اینجا اصلا در موردش بحث نکردند ولی خیلی حیفه که اینقدر راحت از کنارش بگذریم
 
  • Like
Reactions: Sam _Fisher

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
خب بالاخره منم طلسم رو شکستم و Demon's Souls رو تموم کردم. اوایلش واقعا نمیتونستم تحملش کنم و حتی یکی دو بار ولش کردم اما باز برگشتم و در نهایت وصال حاصل شد و به اشراق رسیدم:D در کمال تعجب، تموم کردن بازی فقط 14 ساعت طول کشید!
خیلی بازی خوبی بود. جدا از یه سری نقص هایی که توی گیم پلی داشت، اما در نهایت لذت بخش بود. طراحی و اتمسفر بازی سینوسی بود و یه سری جاها خوب بود و یه سری جاها معمولی و بد. باس های بازی واقعا پفکی بودن و به شدت آسون. چون عملا هر کدومشون فقط چندتا حرکت ساده و تکراری انجام میدن و هیچ تغییری توی رفتارشون نبود.
بهترین قسمت بازی رو به نظر Boletarian Palace داشت. اون تم خاکستری رنگ، افرادی که ملاقات میکنیم، مسیری رو که طی میکنیم و در نهایت دیدن False King Allant در بالاترین نقطه قطعه خیلی خوب بود:D
ملاقات با بانو Astraea هم غم انگیز بود. دیالوگ های غمگینی داشت و تک و تنها توی اعماق زمین با محافظش نشسته بود و کلی حرف پشت سرش بود ولی وقتی با هدف واقعیش روبرو میشیم، میفهمیم چقدر از خودگذشتگی کرده بود:(
اما خود King Allant رو هم دوست داشتم. 2 خط دیالوگ میگه و نابود میکنه آدم رو:D عاشقشم:D

وقتی میبینم FS و میازاکی از دیمنز سولز، به دارک سولز و بعدش بلادبورن و الان هم سکیرو رسیدن، واقعا بهشون افتخار میکنم. قشنگ میتونیم سیر صعودی پیشرفتشون رو با هر بازی ببینیم. گیم پلی هر دفعه بهتر میشه، طراحی ها گولاخ تر میشن، باس ها مایند فاکینگ کن میشن و ... . خوشحالم که توی دوره ای هستم که میتونم برای نوه هام موقع خواب، داستان های Ostrava of Boletaria و پنج پادشاهی و Solair of Astora و خورشید دروغین و Kos و بچه یتیمش بگم:D
 

REZA TAEL

کاربر سایت
Mar 25, 2007
4,136
نام
طائل
وَر تیر بلا بارَد؛ دیوانه نپرهیزد...

r7o_dark_souls_2_trailer_crop.jpg


چند وقتیه رو این آهنگ شجریانم، هی به اینجا که میرسه یاد این عکس دارک سولز 2 میوفتم :D

شعر از سعدی عه.

هشیار کسی باید کز عشق بپرهیزد

وین طبع که من دارم با عقل نیامیزد

آن کس که دلی دارد آراسته معنی

گر هر دو جهان باشد در پای یکی ریزد

گر سیل عقاب آید شوریده نیندیشد

ور تیر بلا بارد دیوانه نپرهیزد

آخر نه منم تنها در بادیه سودا

عشق لب شیرینت بس شور برانگیزد

بی بخت چه فن سازم تا برخورم از وصلت

بی‌مایه زبون باشد هر چند که بستیزد

فضل است اگرم خوانی عدل است اگرم رانی

قدر تو نداند آن کز زجر تو بگریزد

تا دل به تو پیوستم راه همه دربستم

جایی که تو بنشینی بس فتنه که برخیزد

سعدی نظر از رویت کوته نکند هرگز

ور روی بگردانی در دامنت آویزد
 
آخرین ویرایش:

BatmanGame

Only DC
کاربر سایت
Jun 7, 2011
1,596
نام
Omid
توی اون تالار توی DS III اونجای که چندتا سیلور نایت هستن و به دیوار چندتا تابلوئه از جمله تابلوی گوینیور ، کسی دلیل اینکه عکس ناشاندرا هم اونجا به دیوار هست رو میدونه چیه ؟

th
 
  • Like
Reactions: WTF? and BARDI YA

BatmanGame

Only DC
کاربر سایت
Jun 7, 2011
1,596
نام
Omid
یه سوال دیگه ، ما تا اینجا فهمیدیم گوئن چهارتا بچه داره که 3 تاشون دخترن (گوینیور و یورشکا و فیلیانور) و گویندولین پسره ، حالا چرا گوئن اصرار داشته که گویندولین هم شکل دخترا بزرگ بشه و مثل دخترا باشه ؟ مگه 3 تا دختر دیگه نداشته ؟ اصلا دلیل این کارش چی بوده ؟
 
  • Like
Reactions: BARDI YA

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر