Dark Souls GaMe Community

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
17,001
نام
آریا
دیروز فرصتی محیا شد تا برای اولین بار کمی Demon's Souls بازی کردندی و خستگی و پوچیدگی را در بازی جستندی و تم خاکستری را لذت بردندی و دورنماها را کف بر شدندی و در نهایت خشتک دریدندی.
میخوام :| وحشتناک حس دارک سولز 1 رو تداعی کرد برام :|
و من همچنان در حیرت هستم که چرا اینا ریمستر Demon's Souls رو منتشر نمیکنن! :| انواع و اقسام ریمسترها عرضه شد، ولی این یکی که از همه واجب تره جا مونده. واجب از این نظر که این سری اون زمان در این حد معروف نبود و خیلی ها مثل من اون موقع اهلش نبودن (بنده یه زمانی هیتر این سری بودم، ولی کارم به جایی کشید که Dark Souls 3 رو همون هفته اول با قیمت خوشگل خریدم!) خب الآن دیگه PS3 دم دست ـمون نیست و میخوایم ببینیم Demon's Souls چی بوده و نمیتونیم.
کلاً برام خنده دار هست که سراغش نمیرن. ریمیک و این چیزا هم نمیخوایم، یه ریمستر ساده و افزایش رزولوشن و فریم ریت و تمام! پول مفت هم گیرشون میاد دیگه! :|
 

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
و من همچنان در حیرت هستم که چرا اینا ریمستر Demon's Souls رو منتشر نمیکنن! :| انواع و اقسام ریمسترها عرضه شد، ولی این یکی که از همه واجب تره جا مونده. واجب از این نظر که این سری اون زمان در این حد معروف نبود و خیلی ها مثل من اون موقع اهلش نبودن (بنده یه زمانی هیتر این سری بودم، ولی کارم به جایی کشید که Dark Souls 3 رو همون هفته اول با قیمت خوشگل خریدم!) خب الآن دیگه PS3 دم دست ـمون نیست و میخوایم ببینیم Demon's Souls چی بوده و نمیتونیم.
کلاً برام خنده دار هست که سراغش نمیرن. ریمیک و این چیزا هم نمیخوایم، یه ریمستر ساده و افزایش رزولوشن و فریم ریت و تمام! پول مفت هم گیرشون میاد دیگه! :|
همش زیر سر میازاکیه :| میگه نمیخواییم ریمستر اینا منتشر کنیم و استودیومون بازی کم داره و میخواییم IP جدید بسازیم :| خو IPـتو بساز و بزن توی سر 4 نفر از اعضای استودیو تا بازی رو ریمستر کنن بره :|

خیلی خوب بود آریا :( شاید 10 دقیقه هم نشد ولی حس خیلی عجیب و غریب و خوشایندی بهم داد. یه حس رضایت و یه لبخند ابلهانه که از مستی ناشی میشه :D یه جورایی هم نمیخوام بازیش کنم تا این حس همینجوری دست نخورده باقی بمونه و تغییر نکنه :D یه کوه ^ مانند از دور دیده میشه و واقعا عظیمه و در کنارش درست توی همون نقطه از بالای دیوار میتونی یه شهر خیلی عظیم رو ببینی که توی دامنه کوه کشیده شده و عظمت رو حس کنی و یه پرنده هم اندازه یه کلاغ دیده میشه که داره اون اطراف پرواز میکنه و همین که میری جلو، میبینی نه تنها کلاغ نیست، بلکه یه اژدهای 10 متریه و میاد و آتش میزنه و همه رو جارو میکنه میبره :D تم خاکستری و سفید بازی هم خیلی خوب بود :D الان دارم همه جا رو خاکستری میبینم :D
 

KingAmir

کاربر سایت
Apr 19, 2016
402
میازاکی و فرام وقت ریمستر کردن ندارن اخه :D
همین دو روز دیگه توکیو گیم شو باید بازی بعدیشونو معرفی کنن... ینی باید معرفی کننا :D
یه چز دیگه هم میخاستم بگم یادم رفت :D
اهاا خوب بدن یه استودیو دیگه ریمستر کنه...
 

BatmanGame

Only DC
کاربر سایت
Jun 7, 2011
1,600
نام
Omid
توی تریلر دی ال سی اول (Ashes Of Ariandel) باس های بازی اصلی رو هم نشون میده نمیدونم چرا

بچه ها بنظرتون چرا توی اون تالاری که عکس گوینور هست و 3 تا شوالیه نقره ای هستن عکس ملکه ناشاندرا هم هست ؟ از اونجایی که میازاکی کار الکی نمیکنه بعید میدونم همینجوری برا یادآوری و اینا گذاشته باشه حتما دلیلی داره ، توی توضیحات هیچ کدوم از آیتم ها هم ندیدم حرفی از ناشاندرا و خواهراش باشه.

پ.ن : تو این چند روزه کل 22 صفحه تاپیک رو 2 بار با دقت خوندم ! چه کیفی داد !

پس چی شد نظریه هاتون ته کشید ؟ بحث رو ادامه بدید منم هستم کنارتون :D
 

WTF?

کاربر سایت
Mar 27, 2015
1,087
نام
محمد

  • چرا تاپیک انقدر خلوته؟؟ کسی بازی نکرده؟؟
-----------------------------------------------------------
  • nbc_darksoulsiii_2016-11-23_14-14-30-66.jpg

DlC بی نظیری بود..!! درسته کم بود ولی خیلی مزه داد...چقدر لوکیشن بالا عالی بود...هنر خالص میازاکی...آرامشی که این Chapel Of Ariandel داشت فوق العاده بود. بگذریم.

از تمام مدت حضورم تو این Painted World لذت بردم..باس فایت چقدر عالی بود خدایا...طراحی دشمنان و محیط به این جزئیات و تو درتویی خیلی عالی کار شده بود. ازاین محیطی که دراختیار داشتند نهایت استفاده رو کرده بودند..باس فایت نهایی بازی فوق العاده بود. سه بار باید برای از 100 به صفر رسوندن خونشون تلاش کرد..

اما Lore و اصلی ترین بخش!!

حاوی اسپویلر :

Ariandel , طبق شواهد موجود , خالق دنیای نقاشی هست ولی طبق گفته ی دخترش !! Friede از آتش زدن این دنیا خودداری کرده..این دقیقاً مشابه کاریه که Yuria از ما میخواد در پایان Usruper of fire انجام بدیم..یعنی هردوخواهر سعی براین دارند که جلوی آتش رو بگیرن...Yuria خواهر Friede هست.... هنوز به Londor سفر نکردیم ولی طبق شواهد موجود اون Sable church که در Dark Set بهش اشاره شده گفته شده که 3 نفر این کلیسا رو در لوندور احداث کردن..دوتاش که خب قاعدتاً Yuria , خواهرش Friede هستن..اسم سومی نمیدونم چیه.. بعد سوال بعدی اینکه فرق این Friede با Elfriede نمدونم چیه...دو نفر مجزا ان یا یه نفره؟؟

اون Painting Woman که تو عکس بالاهم هست خیلی مرموزه... اول اینکه بعد از هربار کشتنش دوباره Respawn میشه و میگه I have World to paint... داره چه دنیایی رو میکشه؟؟ و سوال دوم طبق توضیحات سلاح Rose of Ariandel میخونیم که :

Ariandel, being the restorer of the Painted World, knew that it was painted with blood, and only blood could protect the secret.

این نقاشی که Painting Woman درحال کشیدنش هست هم با خونه...هم کادر نقاشی خونیه هم رو لباسش خون ریخته شده....!!

اون شوالیه ای که ریخت و قیافه ی Abyss Watchers رو داره و ابتدای DLC لمسش میکنیم و وارد دنیای بازی میشیم ؛ Gael رو میگم...


سوال آخر هم بعد از مبارزه با Ariandel و دخترشه...وقتی آتش میگیره محوطه از نردبان بالامیریم پیش خانومی که نقاشی میکشه میگه که نمیدونم Gael تونست به Dark Soul دست پیدا کنه یا نه..

I can almost see the flame...
Soon, uncle Gael will bring me the pigment
I wonder if he has found it
The dark soul of man..

این بخش Dark soul of man اشاره به Manus نداره؟؟

و کلی هم به Abyss Watchers و دارو دسته و پیروانشون اشاره شده بود..


-----------------------------

اون Gravetender Wolf چقدر عالی بود. نظراتتون رو بگید ببینیم چیا گیرتون اومد از DLC :d
 

WTF?

کاربر سایت
Mar 27, 2015
1,087
نام
محمد
دو خانواده در dlc وجود دارن...خانواده اول painting woman و مادرش که یحتمل پرشیلا باشه..

خاندان دوم سه تا خواهر به اسم های yuria,friede و lillian....که بنیانگذاران sable church of londor هستن... دوتاشون رو تو بازی دیدیم ولی سومی رو ندیدیم.
دوتا ازین خواهر ها خواستار پایان چرخه ی آتش هستند.

Friede
خودش یک خاکستره برگزیده یا chosen ash هستش.این شخص درزندگی قبلی خودش تلاش کرده اتش.رو روشن کنه ولی شکست خورده و بهمین علت از حضور اتش ناامید شده و خواستار پایان دادن بهش و شروع کردن عصر انسانهاس...

ماهیت painting world. دردنیای دارک سولز میطلبه که برای کشیده شدنش از آتش استفاده شه ...اتش که نباشه. دنیا یخ میزنه ولی فرقی که دنیای نقاشی شده ی آریاندل با آریمیاس داره اینه که در نقاشیه آریاندل از خون هم استفاده شده.طبق توضیح rose of ariandel... خون به تنهایی کافی نیست و میبینیم که جهان سرزمین درحال فاسد شدن و ازبین رفتنه که تو بازی ازش با لفظ rot یاد میشه..

وقتی وارد chapel of ariandel میشیم...نقاشی های بسیاری از زنی با شنل قرمز رو میبینیم...این شخص میتونه خود friede باشه یا همون Lilian که پیداش میست.

پدر که مشخص شده همین ariandel هست ولی به لباس و سلاح و خانم های تواین dlc نگاه کنید.همگی شبیه پرسیلا هستن.

آریاندل از خون خودش برای نقاشی کردن دنیا استفاده کرده و حالا همون خون داره با اتش دیگه ای ترکیب میشه تا یک دنیای دیگه رو بکشن باهاش..

یه سلاحی هست که جادو باهاش میخونیم اسمش یادم رفت..توش به پاتنیف سالیوان اشاره شده بود.. اون جا میخونیم که پاتنیف دردنیای اریاندل بزرگ شده ولی ازش بیرون رفته .... تو کل بازی ببینید هر npc که بهش برخورد کردیم عبارت Forlornیا متروکه رو به سرزمین داده...اینجا علاوه بر متروکه بودن در عین حال تبعیدگاه هم هست...میشه گفت آریاندل درزندگی قبل خودش دچار گناه شده و توسط Velka فرشته ی عذاب وبخشش به اینجا تبعید شده..

با دیالوگی که painting womanمیگه :
Dont worry mother...i have not forgotten..

متوجه میشیم که پرسیلا مرده ِِِِ!!!


نکته ای که میخام بهش برسم.. وقتی وارد dlc میشیم رو یادتونه؟ gael. یک تکه ی خیلی کوچیک از ariandelرو تو دستش گرفته و ما با دست زدن بهش وارد دنیای نقاشی میشیم...!!! معتقدم دنیایی که تواین dlc بود فقط یک بخش.کوچکی از آریاندل رو نشون داده توش... اشاراتی که painting woman از تابلوی نقاشیش میکنه داره داد میزنه که راه اصلی که بخادکل دنیا رو نشونمون بده مثل آریمیاس باید یک تابلوی بزرگ باشه نه یک تکه کاغذ!!!

مورد اخر هم که میخام بهش اشاره کنم اینه که لزومی نداره به Londor سفر کنیم... گیریم یک گیمری نخواست خط داستانیه yuria. رو عملی کنه...سازنده اینو درنظر.میگیره که همچین کارکتری که از روی تصمیمات گیمر ساخته میشه نباید در لوندور حضور داشته باشه مگر اینکه Lord of hollows باشه...

-----

Lilian
خواهره سوم....به تنهایی جواب هفتادهشتاددرصد سوالات باقیمونده س..

بابت پرحرفی ببخشید.




فرستاده شده از LG-K430ِ من با Tapatalk
 

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
DLC واقعا عالی بود. بر خلاف مدت زمان کوتاهش واقعا پر محتوا بود و گذری به مکان های آشنا هم میزد. خواهر فریدا هم رفت توی لیست یکی از بهترین باس ها با یکی از بهترین طراحی ها و یکی از بهترین آهنگ هایی که توی سولز میشه پیدا کرد:x

تئوری من:

اول آریاندل میاد دنیای نقاشی قدیمی رو زنده کنه و موفق میشه با خون، دنیای جدیدی رو روی پس مونده های دنیای قدیم بنا کنه (که برج معروف پریسیلا هم یادآور خوبیه اونجا) چون که دنیای قبلی رو آتش سوزونده بود و خاکستر کرده بود. خوب آریاندل دنیا رو میسازه و ازش مراقبت میکنه تا اینکه دوباره وقتش میرسه تا دنیا رو آتش بزنه و یکی دیگه نقاشی کنه ولی این وسط یه دفعه سر و کله فریدا پیدا میشه و آریاندل رو قانع میکنه که دنیا رو آتش نزنه و بذاره همینجوری بمونه تا بپوسه و در واقع دیگه طرف آتش نرن و اینجوری چرخه رو نادیده بگیرن و دنیای نقاشی محلی بشه برای افراد طرد شده و کسانی که با آتش جفت و جور نیستن. خوب چون دنیا با خود نقاشی شده بود، خون کم کم کل دنیا رو میپوشونه و باعث فاسد شدن دنیا میشه که این میتونه وجود اون مگس های بزگ رو توجیه کنه. فقط هم یه چیز جلوی آتش رو از شعله ور شدن میگرفته و اون خون بوده. به همین دلیل آریاندل با شلاق میوفته به جون خودش و با استفاده از خون خودش، آتش توی اون کاسه رو کم شعله نگه میداره.
از طرف دیگه فریدا خطر بالقوه دیگه ای که دختر نقاش بوده رو میبینه و Sir Vilhelm رو میفرسته تا زندونیش کنه و مراقب باشه دست کسی بهش نرسه.
Gael رو میبینیم و از ما درخواست میکنه که آتش رو به "بانویش" نشون بدیم. این بانو همون دختر نقاش هست که Gael رو "عمو" خطاب میکنه. ما هم به این طریق وارد دنیای نقاشی میشیم.
وقتی به آریاندل میرسیم، میگه که آتش داره شعله ور میشه (به خاطر نزدیک شدن ما به کاسه آتش) و چون از ماهیتمون خبر نداره، ازمون میخواد فریدا رو صدا کنیم تا شلاقش رو بیاریم تا با خود زنی، آتش رو کم شعله ور تر کنه. ولی:


Fret no father, we have no need of thy flail. Tis only the flame, quivering at misguided Ash. Please avert thine eyes. I will snuff out these ashes for good

آه فریدا...

ما فریدا رو برای دفعه اول میکشیم و خونش باعث شعله ور شدن آتش میشه. ولی مگه خون قرار نبوده باعث کم شعله شدن آتش بشه؟ نظر من اینه که به خاطر Ash بودن فریدا بوده که بر خلاف خون آریاندل، آتش رو شعله ور تر میکرده. آریاندل هم با دیدن جسد فریدا به جنون میرسه و ما خالق دنیا رو در نهایت میکشیم. در همین حین صدای یه پیشگویی به گوش میرسه از جانب آریاندل:

When the Ashes are two, a flame alighteth. Thou'rt Ash, and fire befits thee, of course...

که خب طبیعیه که اینطوری بشه چون حضور یه دونه Ash آتش رو شعله ور تر کرد. حضور 2تاش شعله ها رو به شدت بزرگ میکنه. فریدا به عنوان یکی از 3تا بنیان گذار کلیسای سیاه و به عنوان بزرگ ترین خواهر، هنرهای رزم رو آموخته بوده و همینطور یکی دوتا حرکت از حرکات Dark رو هم در چنته داشته که میتونه استفاده از این حرکات رو توی فاز سوم توجیه کنه. کشتن فریدا و آزاد کردن دختر نقاش باعث میشه تا دختره بتونه دنیایی رو که "مادرش" در اون زندگی میکرده رو به زودی نقاشی کنه و دوباره اون رو محلی بسازه که هدف اصلی خودش رو دنبال کنه: محلی برای افراد طرد شده، دنیایی سرد و تاریک ولی آروم.

پ.ن 1: اون مجسمه آخر محل باس فایت شدیدا سوال برانگیزه!
پ.ن 2: دقت کردید فریدا توی فاز سوم توی حالت LoC هست؟
 

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
با توجه به چیزهایی که از The Ringed City دیدم و تئوری های اسپویل داری که ازش خوندم، به جرات میتونم بگم به بزرگترین سوال دارک سولز پاسخ داده میشه اینجا :D به شدت منتظرشم. کلید اصلی قضایا اینجاست و خیلی چیزها روشن میشه.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر