PlayStation Kodoku



درود
بازی جدیدی معرفی شده که فضاسازی جالبی داره و از تِم ژاپنی زیادی برخورداره!
این بازی کار استودیو مستقل Carnivore ـه.طبق اعلام سازنده، سبک بازی ترس و اکتشاف هست.
داستان بازی:
مربوط به یک کلکسیونر میشه. شما باید این کلکسیونر را که برای پیدا کردن یک کتاب نادر و ویژه به یک جزیره اسرارآمیز سفر کرده، هدایت کنید. این جزیره که توسط نیروهای مرموز و فرابشری (نیروهای مافوق طبیعی الهام گرفته شده از تصورات ژاپنی!) کنترل میشه. در همین حین باید بوسیله تحقیق، دلیل هایی برای وجود پدیده ماوراءالطبیعه پیدا کنید. بوسیله مخفی شدن در سایه ها ،دنبال کردن صداها و استفاده از جادوها میتونید از دست دشمن ها فرار کنید.فعلاً همینقدر اطلاعات از بازی پیدا کردم.
این بازی سال 2015 برای PS4 و احتمالاً PSVita منتشر میشه.





لوگو استودیو


 

INCENT∇

کاربر سایت
Dec 12, 2013
333
نام
مهران
بعد از گذشت مدت ها از خبر انتشار این عنوان انحصاری PSV و PS4 بالاخره وبسایت مرتبط با چند اسکرین شات و یک تیزر آپدیت شد.

یک عنوان ترسناک که در آن کاراکتر نقش اصلی وظیفه پیدا میکند در منطقه ای غیرمسکونی به جستجوگری برای یافتن کتابی مرموز و مدارکی برای اطمینان از صدق یا کذب بودن شایعاتی راجع به نگهبانانی در آن جزیره بپردازد.


چیزی که این بازی ترسناک را از دیگر بازی های همنوع خود متمایز میکند تاکید و کار ویژه ی سازندگان آن بر روی اصوات، موسیقی و افکت های صوتی دیگر برای ترساندن بازیبازهاست، برای نجات یافتن که از ویژگی های اصلی این سری از بازی ها محسوب میشود هم شما باید با ایجاد صداهایی ارواح را از خود دور کنید یا در نقاط تاریک محیط از خطر ارواح پنهان و مصون بمانید همینطور درست مانند Joel در The last of us با احساسات خود توانایی شناسایی تهدیدات محیط را دارید.

[video=aparat;eEXMx]http://www.aparat.com/v/eEXMx[/video]​
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر