امتياز اعضای بازی‌سنتر به عناوین پلتفرم‌های PlayStation

Nathan Drake

Evanescence
کاربر سایت
Apr 19, 2011
6,457
نام
Amir Ho3ein
درود
این تاپیک به این منظور باز شد تا دوستانی که عناوین مختلف رو تجربه کردند، امیتاز از 1 تا 10 به بازی مورد نظر بدن.
لطفا سعی کنید همراه با نمره یه توضیح کوچکی هم بدید.
با تشکر
 
آخرین ویرایش:

Donger Reborn

کاربر سایت
Mar 21, 2017
1,414
Prey
5.5/10 بازی شروع جالبی داشت ولی به مرور تکراری و خسته کننده میشه نمیدونم شاید من دیگه حوصله ندارم ولی ماموریت ها تکراری و داستان به شدت ضعیف بود
از نظر فضا سازی و اتمسفیر خیلی خوبه سیستم اپگرید و تهیه مهمات عالی داره .مشکلات فنی هم کمو بیش میشه دید مثلا تو مدتی که بازی کردم شاید بالای 10 بار بازی فریز کرد.
درضمن بازی به شدت هم سخته که گاهی اوقات خیلی رو مخ بود.درکل به نظرم بازی سلیقه ای هست یکی ممکنه خیلی خوشش بیاد یکی هم نه.من اوایل که شروع کردم امیدوار بودم ولی خب ناامیدم کرد :D

Horizon Zero Dawn
8.5/10 اولین RPG زندگیم بود که تمام کردم :D البته هنوز ماموریت های فرعی رو تمام نکردم ولی خب داستان اصلی تمام شد.از نظر داستانی به نظرم خیلی خوب ولی خب من تقریبا از وسطا فهمیدم قضیه Aloy چیه.سیستم مبارزات عالی که به هیج عنوان تکراری نمیشه به همرا یه محیط بزرگ و کاملا باور پذیز و گرافیک پشم ریزون هنوزم نمیتونم تو بعضی صحنه باور کنم که یه بازی OW همچین گرافیکی داشته باشه.

Horizon البته چندان RPG حساب نمی شه، بیشتر Action اه، به صورت جزئی المان های RPG داره
در کل Horizon رو خیلی RPG حساب نمی کنن، یک سایت هایی مثل RPG Maker بهش می گن Hack and Slash :D
 
  • Like
Reactions: James Bond

stanley

کاربر سایت
Nov 24, 2013
3,617
Resident Evil 7
بازی واقعا خوب شروع میشه اما تا مراحل انتهایی بازی خوب پیش نمیره.بعد از فصل شروع، بازی برام یکنواخت شده بود و چیزی برای اراعه نداشت. همش هم توی یک محیط بود و احساس تازه ای بهم نمیداد از اون طرف هیچ پیشروی یه خاصی توی داستان دیده نمیشد. گاها هم درگیری با دشمن ها بد میرفت روی اعصاب ، خلاصه اینکه واقعا بازی رو میخواستم کنار بذارم اما همه چیز جون دوباره گرفت اون انتهای بازی. لوکیشن تغییر پیدا کرد ، از همه مهم تر داستان جهش پیدا کرد و به یک اوجی رسید که ادم ترغیب میشد ادامه بده تا ببینه انتهای قضیه چه میشه و درنتیجه اخر بازی واقعا جبران کرد برام. من متاسفانه نسخه های قبلی رو بازی نکردم و اگر رفرنسی توی بازی داده میشد من متوجه نمیشدم با اینحال داستان بازی خوب بود و خوشم اومد مخصوصا اون پیچش داستانی اخر و دلیل تمام اتفاقاتی که ما درگیرش بودیم. گیم پلی یا بهتره بگم گان پلی اوایل که کلی ادم رو با مهمات تو تنگنا میذاره که البته مشکلی از این بابت نیست اما اخر بازی هم که زیاد بهت مهمات میده دیگه انچنان دشمن نیست تو استفاده کنی! معماهای بازی هم در حد خوب و معمولی بودن. نکته دیگه با اینکه اوایل بنظر میرسه قراره با بازی شخصیت محوری روبرو بشیم اما بازی انچنان بر این قضیه اصراری نداره و تاکید بازی بیشتر روی فضا و المان های بقا و هیجان یا ترس هست با اینحال خانواده ی بیکر تنش لازم رو فراهم میکردند!
درکل بنظرم بازی خوبی بود.
7 از 10
 

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,159
نام
∂αнмα
h5t5_the_last_of_us_remastered_881.jpg


THE LAST OF US

حرف خاصی نیست چون میدونم تکرار مکرراته تنها موردی که اذیتم کرد تکمیل نشدن قوس شخصیتی Ellie بود ینی هر چقدر تو شخصیت پرداری Joel سنگ تموم گذاشته بودن ولی شخصیت Ellie از تمام پتانسیلش استفاده نشده بود به علاوه این دوست داشتم بار احساسی بازی بیشتر میبود بیشتر اون حس خشم و خشونت بود که تو بازی جولان میداد تا احساسات که خوب میخواست خشن بودن دنیای بازی رو نشون بده در کل تجربه خوبی بود ....

90/100
 
آخرین ویرایش:

Polaris

کاربر سایت
Aug 14, 2007
2,775
Shadow-of-the-Colossus-2018-Remake-Title-658498-370x260.jpg


یه شاهکار هنری ، و در کنار هنر زیبایی که داره ، داستان ، موسیقی ، گیمپلی ،لور و گرافیک تکنیکی خوبی رو ارائه میده . بازی اینقدر خوبه که بعد 13 سال اصلا رنگ کهنگی نگرفته و با جادوی گرافیکی اخیری که روش انجام شده ، به عنوان یکی از برترین عناوین سال باز میشه انتخابش کرد .
بازی با مُد های گرافیکی زیبا ، تکنیک HDR و مخصوصا اجرا شدن در دقت تصویر 4K ( روی پلی پرو) یه شاهکار گرافیکی و هنری خلق کرده. موسیقی بازی فرای تصور من بود و عالیه .

تنها مشکل بازی کوتاه بودن بیش از حدش هستش و کمی یکنواخته .
در کل هر کسی صاحب پلی استیشن هستش این عنوان رو از دست نده.
امتیاز کل : 9.0
 

stanley

کاربر سایت
Nov 24, 2013
3,617
A Way Out
حقیقتا بازی خوش ساختیه. برخلاف انتظارم از اینکه بین اینهمه بازی های انلاین چطور میتونه یه بازی split screen برام جالب باشه کاملا در اشتباه بودم! Way out با اینکه از خیلی از بازی ها وام برداشته اما در مجموع فضا و حس حال بازی کاملا یونیک و خاصه. با پایان بازی مشکل دارم و بنظرم خوب در نیومده بود اما درکل خیلی از بازی راضی بودم و برام یک تجربه ی منحصر بفرد بود.
٨ از ١٠
 

s.1

کاربر سایت
Oct 28, 2011
8,162
LAST GUARDIAN 6.5/10

نکات مثبت:
گرافیک فنی و هنری خوب
گیم پلی خلاقانه(نواوری)
صداگذاری مناسب
داستان نسبتا خوب

نکات منفی:
بدترین کنترل تاریخ با اختلاف
بدترین دوربین تاریخ
هوش مصنوعی پایین
گیم پلی ساده و بی روح فارق از هر پیچیدگی یا تنوع
گیم پلی بسیار ازار دهنده
تنوع بسیار کم دشمنان
محیط های یکنواخت

جمع بندی:
این بازی جز بازی هایی بود که سونی نباید عرضش می کرد در کنار این همه بازی های با کیفیت و با استاندارد سونی این بازی از خیلی جهات ایراد های اساسی داشت گیم پلی بازی فوق العاده ازاردهنده بود به طوری که از اواسط بازی فقط ارزو می کنید سریع تر این عذاب به پایان برسه. دستورهای که به تریکو می دید خیلی احمقانه برخورد می کنه گاهی کل مسیری که رفتید رو بر می گرده گاهی الکی شما رو به دره پرت می کنه گاهی اصلا به حرف شما گوش نمی دهد در کنار همه ی اینا کنترل فوق پر ایراد بازی در کنار دوربین بازی که مشخص نیست کجا رو نشون می ده باعث می شه روانی بشید اما این تمام ماجرا نیست کل کارهای بازی در 1 دکمه دایره خلاصه می شه و بقیه ی دکمه ها بی کار هستن به همین خاطر اگر بخواید کاری انجام بدید در حالت درگیری ممکنه هر کاری دلش می خواد بکنه باز فقط این نیست در جایی از بازی داخل 1 قفس گیر می کنید باید حرکتش بدید با کنترل ضعیف بازی تقریبا رفتن به جایی که می خواید غیر ممکن هست در کل انگار سازنده های بازی خود ازاری یا دگر ازاری داشتن کرم داشتن که بازیباز حرص بخوره فقط. گیم پیلی بازی هم به بالا رفتن یا پایین رفتن از 1 جا ختم می شه یا دستور دادن به تریکو همین مبارزات هم اتومات خودش انجام می ده فقط کافیه برید روش تا تموم بهش همین. این بازی یکی از ضعیف ترین انحصاری های سونی هست که اصلا به هیچ کس پیشنهادش نمی دم اصلا هم درک نمی کنم چطوری این سایت از این همه ایرادهای این بازی گذشت کرده بهش نمره 10 داده هر چقدر هم فن بازی دربیاریم بازی اینقدر ایراد داره که نمی شه بهش 10 داد.
 

mostafaamiri

کاربر سایت
Feb 3, 2012
793
نام
مصطفی
assassins creed origins
گرافيك خوب ، داستان نسبتاً خوب، گيم پلي اعتياد آور و مراحل نسبتاً متنوع با محيطي وسيع و سرشار از ماموريت هاي جانبي. ( باگ هاي هميشگي يوبي سافت هم كه بايد باشه!!)
بر خلاف syndicate و unity و rogue و.. كه آدم بعد از مدتي خسته ميشه و دوست داره بازي تموم بشه اين نسخه از نظر من خسته كننده نبود اصلا.
امتياز 8.5
 

sara700

کاربر سایت
Sep 16, 2010
195
Watch Dogs 2
9.5/10
Deus Ex: Mankind Divided
6/10
Batman: Return to Arkham
10/10
Mafia III
2/10
این مافیا به هیچ وجه قصد خرید بازی رو نکنید که سخت پشیمون میشید
Resident Evil: Revelations 2
9/10
Alien: Isolation
10/10
واقعا این بازی هیچی کم نداشت مخصوصا گرافیک زیبا و جو بازی و حس ترسی که یه شاهکاره رورقم زده بود

jack and daxtrer
10/10
من این بازیرو هر چند رو ps3تموم کرده بودم بازم رو ps4تهیه اش کردم واقعا هیچ ارزش این بازی خیلی بالاست هیچوقت احساس خستگی به بازی دست نمیده مخصوصا دیالوگ های که در بازی هست داسنان زیبای بازی و هر سه نسخه بازی ارزش 10 روداره

jack2
10/10

jack3
10/10

Uncharted: The Lost Legacy
8.5/10

METAL GEAR SOLID V: THE PHANTOM PAIN
6/10
خسته کننده و مشکلات دیگر تنها چیزی به نظرم خوب بود گرافیک بازی بود اصلا در مقابل نسخه چهارم نباید حسابش کرد .
 

kimsungbabak

کاربر سایت
Apr 15, 2011
3,303
نام
بابک
God of war
بازی واقعا عالیه. گرافیکش همه جا خیلی خوب هست و بعضی جاها ازبس قشنگه چشم آدم از حدقه میزنه بیرون :D. گیم پلی جدید هم واقعا حس خوبی داره. همون طور که قبلا سازنده ها گفته بودن حس شخصی بودن به بازی میده. داستان به جرئت میگم بهترین توی این سری هست, من فقط میخواستم بفهمم بعدش چی میشه. موسیقی و صدا هم بی نظیر.قسمت های فرعی هم به بازی اضافه شده که همه رو بخوای بری یه 40 ساعتی طول میکشه. در کل بازی از هر نظر انتظارات من رو برآورده کرد. تنها نکته منفی یک مقدار مشکل فریم هست و یک کمی هم چرخش دوربین.

من از سال 2005 این سری بازی رو شروع کردم. هنوز اون موقعی که توی مرحله اول god of war1 میریم توی یه تالار بزرگ که بعدش ares رو نشون میده یادم هستش. واقعا خوشحالم این نسخه خاطرت خوبم با این بازی رو حفظ کرد.

10/10
 

voldmort

AʙʏsSw̶ᴀʟᴋεЯ
کاربر فعال
May 28, 2015
10,014
نام
ali
God of War
1.png
درود
راحت میتونم 5 صفحه راجبش صحبت کنم منتهی کلهم اسپویل میشه!:D
با خیال راحت بخونید:D(بدون اسپویل)


واقعا ارزش چند سال انتظار رو داشت!
بازی از همه نظرکامله و 100 درصد عاشقش میشید
یه تجربه ی فوق العاده پر از ماجراجویی و آزادی عمل که قول میدم تمام انتظاراتتون رو براورده میکنه
شخصیت پردازی+صداگذاری+موسیقی+اکشن+گیم پلی+گرافیک+کمبت+دیالوگ ها و نهایتا داستان بازی همگی خارق العادس!!!!
بارها حین مبارزات مخصوصا با بعضی موجودات ضربان قلبم روی 1000 میرسید!!
رابطه ی پدر و پسری عجیب و بی همتا و پر از فراز و نشیبی پیش رو خواهید داشت
داستان اصلی رو تمام کردم و قصدم اینه حداقل 50 ساعت دیگه تو محیط و مکان های مخفی که سراغشون نرفتم بچرخم:D
10/10
بیشتر توضیح نمیدم ؛ وقت رو تلف نکنید و خودتون تجربش کنید
 

ULTIMATE TEAM

True Online Gaming
کاربر سایت
Aug 25, 2010
14,426
نام
مصطفی682سابق
a way out
graph بالا نيست game play هم همينجور نمره من 8
nfs payback
مراحل تكراري وجود مراحل تست سرعت و دريفت كشكي graph ميتونه با نسل قبل مقايسه بشه از بس كمه نمره من 7
un lost legacy
بازي متوسطيه كوتاه هم هست نمره من 8
فيفا 18
اشغالترين فيفاي ساخته شده از اغاز تاكنون 5
syberia3
بازي بايد نسول قبل ميومد graph در حد ps2 داستان و معماهاي الكي motion capture فاجعه بعد 18g بازم نتونستن bug هارو فيكس كنن و بازي كلا غيرقابل انجام هست و مملو از تروفي glitch نمره من 4
 

reza_cowboy

کاربر سایت
Jan 31, 2012
1,177
نام
رضا
یخورده دیر شد تجربه کامل و پوست کندن این عزیزان
assassins creed origins 8
بازی شروعش عالیه و از طرفی شروعش افتضاح هست!!!!
از نظر داستانی و هیجان اولیه با صحنه اولیه بازی خیلی آدم هایپ میشه و اما با اولین کنترل شخصیت که تو معبد فراموش شده قدم میزنیم خیلی تو ذوقمون میخوره این گیم پلی که هیچ شباهتی به اساسینها نداره مخصوصا تو فایت اولیه!!!و همینجا 1 نمره اصلی که مخصوص به گیم پلی بازی هستو کم میکنم چون ضربات واقع گرایانه تو اساسینهای قبلی کجا و این ضربات فانتزی کجا که هیچ عمقی ندارن و حس نمیکیند یه ضربه خیلی سنگین دارید وارد میکنید.....چون ضربات با قدرتی تو فینیشرها زده میشه که پیش خودتون میگید الان باید دست و پا قطع بشه ولی هیچی که هیچی!!!
بازی از نظر طراحی مصر میشه گفت فوق العاده عمل کرده اما مشکل بعدی اینجاس که بازی به هیچ عنوان حالت سینمایی اساسینهای قبلیو نداره و بیشتر حالت کهنه سرباز داره که بخاطر شخصیت و داستان بازی هست و اوایل بازی بخاطر سیستم مخصوص مخفی کاری این نسخه گیمرهای بیشتری مثل خودم ترجیح میدن با گردن کلفتی برن و دشمنارو به خاک و خون بکشن!!!که متاسفانه حالت اساسینی بازی کلا از بین میره که مربوط به حالت سینمایی اساسین بوده و 1 نمره کم میکنم چون یکی از یونیکترین مشخصه های اساسین همین حالت بوده.
بازی از نظر سرگرمی واقعا عالیه چون با توجه به گستردگی سلاحها و روشهای پیشبرد مراحل و نحوه اسکیلهایی که هر کسی میگیره متنوع هست و حتی مراحل فرعی واقعا طراحی خوبی دارن تو بعضی قسمتها که داستانشون جذاب و گیرا هست.
در کل به تمام طرفداران و غیر طرفداران این سری پیشنهاد میشه چون با همه تفاسیر خوب و بد این بازی خوبیاش واقعا به نقاط ضعفش میچربه.

dishonored death of outsider 9
واقعا این بازی عالی بود و اصلا انتظار نداشتم اینقدر خوب باشه!!!!
3 بار بازیو تموم کردم و هر 3 بار با روشهای مختلف رفتم و هر دفعه کلی راه و روش تازه برا پیشبرد مراحل به ذهنم میرسید از قتل و عام گرفته تا بدون کشتن حتی 1 پشه و دیده شدن توسط دشمن!!!
واقعا با توجه به اینکه سلاحها و قدرتهای بازی بشدت زیبا طراحی شدن دلم نمیومد حتی از مردم عادی شهر بگذرم و اونارو هم از دم تیغ میگذروندم.
تنها مشکل واقعی بازی که 1 نمره ازش بخاطرش کم کردم کوتاهی بیش از حد بازی بوده چون بازی زیر 5 ساعت تموم میشه در بدترین حالت ولی اگه بدونید هر مرحله باید چیکار کنید مدت زمان به پایان رسوندن بازی به زیر 1 ساعت میرسه=((=((=((
بعد پوست کندن بازی تنها چیزی که مثل خوره داره روح و مغزمو میخوره اینه چرا من نسخه 2 بازیو نگرفتم و کامل نرفتم....واقعا چرا؟؟؟
خلاصه اینکه اگه دنبال یه بازی پر و پیمون هستید از دست ندید این شاهکارو.....فقط مواظب باشید مثل من معتاد نشید هر روز صبح تا یه تعداد دشمن و آدم عادی تو بازیو نرم قتل عام نکنم روزم شب نمیشه!!!
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر