The Last of Us - Left Behind DLC

Navid

?Can I Play Daddy
کاربر سایت
Feb 5, 2006
نام
نوید
معمولا برای DLCها تاپیک زده نمیشه ولی به خاطر اهمیت این بازی و این DLC تصمیم گرفتم برای اون تاپیکی ایجاد کنم تا تمامی مباحث مربوط بهش توی تاپیک جداگانه ای بر رسی بشه
مونطور که در جریان هستین این هفته، برای طرفداران Sony و شرکت Naughty Dog هفته ای فوق العاده بوده، چرا که شرکت ND در مراسم لانچ PS4 دو خبر شگفت انگیز داشت، نسخه جدید Unchartedبرای PS4 و یک DLC فوق العاده برای PS3 که چیزی نیست جز

The Last of Us | Left Behind DLC

BlogBanner_LeftBehind_960x180.jpg

a single-player DLC campaign coming early next year. But we weren’t done with announcements quite yet
طبق گفته های ND این DLC یک مد کمپین تک نفره هستش که اوایل سال دیگر میلادی (2014) برای PS3 عرضه میشه و البته خاطر نشان هم کرده این تازه اولشه و هنوز معرفی کامل نبوده.

The Last of Us: Left BehinThe Last of Us: Left Behind is Naughty Dog's first ever single-player DLC. Bruce, Neil, and the rest of the team are getting close to wrapping work on this new campaign, which will meet the quality and gameplay what you've come to expect with The Last of Us, along with a few surprises. She's back! Ashley Johnson reprises her role as Ellie in The Last of Us: Left Behind single-player DLC. Left Behind takes place while Ellie is attending a military boarding school in the Boston quarantine zone, prior to meeting Joel and the events in the main campaign of The Last of Us.In just a few short months since the release of The Last of Us, you have made it clear that Ellie has become one of your favorite characters in games. Today, we're excited to confirm that you play as Ellie throughout the entirety of Left Behind.Joining Ellie on this new adventure is Riley, her best friend and also a mentor of sorts at the military boarding school. Just as The Last of Usfocused on the bond between Ellie and Joel, Left Behind explores the bond between Ellie and Riley through a series of events that will forever change both of their lives.Bringing Riley to life through our performance capture process is the talented Yaani King, who we had the pleasure of working with on the DLC.If you just can't wait until the DLC drops to get more of The Last of Us, go out immediately and read the Dark Horse comic series, The Last of Us: American Dreams - which is conveniently available in the recently released paperback collection. I cannot recommend this series enough and it's even more relevant now, as in the comic you will learn more about how Ellie and Riley first became friends, giving you even more insight into Ellie's story in The Last of Us universe. And it's also just plain great!The Last of Us: Left Behind will be releasing in early 2014 - we will announce a specific date as soon as we iron out all the details. The awesome news is that Left Behind is included in the The Last of Us Season Pass, which also includes a ton of multiplayer DLC, and is the best deal you can get for all the DLC content we've planned to release - over 75% worth of savings compared to buying all the DLC separately. If you're only interested in the single-player DLC, you can pre-order it starting November 19 on the PlayStation Store for $14.99.​
داستان بازی مربوط به وقتی میشه که "الی" توی یک مدرسه نظامی توی منظقه قرنظینه بوستون حضور داره و داره خودش را برای دیدن جوئل آماده میکنه (قبل از شروع داستان اصلی بازی) و چیزی که ND گفته اینه که به علت علاقه زیاد طرفدارها در کل این DLC الی نقشی هست که گیمر با اون بازی میکنه
شما برای پیش خرید این DLC زیبا میتونین با مبلغ حدود 15 دلار آمریکا از 19 نوامبر همین امسال از طریق PSN اقدام کنید.

اینم ترجمه کامل متن
با تشکر از mohamada

Left Behind اولین DLC شرکت NAUGHTY DOG از قسمت داستانی تک نفره بازی THE LAST OF US است.BRUCE , NEIL و بقیه تیم در حال خاتمه دادن به این CAMPAIGN هستند که انتظارات شما را نسبت به کیفیت و گیم پلی THE LAST OF US براورده میکند , به همراه تعدادی سورپرایزاو برگشته , ASHLEY JOHNSON نقش الی را در THE LAST OF US : LEFT BEHIND ایفا میکنددی ال سی LEFT BEHIND گویای زمانی است که ELIE در یک مدرسه شبانه روزی نظامی در منطقه قرنتینه شهر BOSTON حضور دارد , یعنی قبل از اشنایی با JOEL و اتفاقات CAMPAIGN اصلی بازیدر مدت کوتاه چند ماه از عرضه THE LAST OF US شما به این نتیجه رسیدید که ELIE یکی از شخصیت های مورد علاقه شما در بازی شد , امروز ما مفتخریم اعلام کنیم که شما در تمامیه دی ال سی LEFT BEHIND در نقش ELLIE بازی خواهید کردبه ELLIE ملحق شوید در این ماجراجویی جدید به همراه RILEY بهترین دوست او و همچنین یک مربی در مدرسه شبانه روزی نظامی.همانطور که در THE LAST OF US به رابطه بین ELLIE و JOEL تمرکز شده بود , دی ال سی LEFT BEHIND روابط بین ELLIE و RILEY در طی یک سری اتفاقات که زندگی هر دوی انها را برای همیشه تغییر میدهد مورد بررسی قرار میدهد.در فرایند ظبط نقش شخصیت RILEY را YANNI KING باهوش ایفا میکند , که ما این افتخار را داریم که با ایشان بر روی این دی ال سی کار کنیم.اگر نمیتوانید تا زمانه عرضه دی ال سی صبر کنید برای انکه اطلاعات بیشتری از THE LAST OF US به دست بیاورید هم اکنون نسبت به تهیه و خواندن کمیک DARK HORSE (اسب تیره ) اقدام کنید , THE LAST OF US : AMARICAN DREAMS (کامیک بازی THE LAST OF US ) که به تازگی به صورت کتاب عرضه شده نمیتوانم به اندازه کافی این سری را پیشنهاد کنم و اینکه الان خیلی به دی ال سی ارتباط دارد , در کمیک شما پی می برید که چگونه RILEY و ELLIE با هم دوست شدند , همچنین اطلاعات بیشتری در باره ELLIE در دنیای THE LAST OF US را برای شما گویا میکندهمچنین این دی ال سی فوق الاده برنامه ریزی شده است , LEFT BEHIND در اوایل سال 2014 عرضه خواهد شد , ما یک تاریخ دقیق رو وقتی تمام جزییات ساخت و ساز به پایان رسید اعلام میکنیمخبر خوب اینکه دی ال سی THE LAST OF US : LEFT BEHIND شامل SEASON PASS میباشد (کسایی که SEASON PASS رو بخرن این دی ال سی هم باهاشه) , و این بهترین پیشنهادیست که برای گرفتن تمامی دی ال سی هایی که ما برنامه ریزی کرده ایم عرضه کنیم , بیشتر از 75% خرج کمتر نسبت به خرید دی ال سی ها به صورت جداگانه.اگر شما فقط علاقه مند به خرید دی ال سی بخش داستانی هستید ( LEFT BEHIND) میتوانید از تاریخ 19 نوامبر در PLAYSTATION STORE به قیمت 14.99$ پیش خرید کنید

برای دیدن ویدیو هم میتونین از لینک زیر استفاده کنین:
The Last Of Us

این هم لینک تیزر بدون ف.ل.تر با کیفیت 720P
http://www.aparat.com/v/EZMb6

آخرین ویرایش:

Navid

?Can I Play Daddy
کاربر سایت
Feb 5, 2006
نام
نوید
من الان سرکارم و وقت ندارم کل متن را براتون ترجمه کنم، ولی اگه میتونین خودتون معنی کنین حتما متن را بخونین که اطلاعات فوق العاده ارزنده ای داره
اگر کسی نتونست بگه تا براش عصر یا فردا ترجمش را قرار بدم

ps3 gamer.

کاربر سایت
Nov 2, 2010
نام
متین
من الان سرکارم و وقت ندارم کل متن را براتون ترجمه کنم، ولی اگه میتونین خودتون معنی کنین حتما متن را بخونین که اطلاعات فوق العاده ارزنده ای داره
اگر کسی نتونست بگه تا براش عصر یا فردا ترجمش را قرار بدم
دمت گرم اقا نوید
ممنون میشم ترجمش رو هم قرار بدید

mohamada

کاربر سایت
May 30, 2011
نام
محمد
با اجازه صاحب تاپیک اینم معنی:
Left Behind اولین DLC شرکت NAUGHTY DOG از قسمت داستانی تک نفره بازی THE LAST OF US است.
BRUCE , NEIL و بقیه تیم در حال خاتمه دادن به این CAMPAIGN هستند که انتظارات شما را نسبت به کیفیت و گیم پلی THE LAST OF US براورده میکند , به همراه تعدادی سورپرایز
او برگشته , ASHLEY JOHNSON نقش الی را در THE LAST OF US : LEFT BEHIND ایفا میکند
دی ال سی LEFT BEHIND گویای زمانی است که ELIE در یک مدرسه شبانه روزی نظامی در منطقه قرنتینه شهر BOSTON حضور دارد , یعنی قبل از اشنایی با JOEL و اتفاقات CAMPAIGN اصلی بازی
در مدت کوتاه چند ماه از عرضه THE LAST OF US شما به این نتیجه رسیدید که ELIE یکی از شخصیت های مورد علاقه شما در بازی است , امروز ما مفتخریم اعلام کنیم که شما در تمامیه دی ال سی LEFT BEHIND در نقش ELLIE بازی خواهید کرد
به ELLIE ملحق شوید در این ماجراجویی جدید به همراه RILEY بهترین دوست او و همچنین یک مربی در مدرسه شبانه روزی نظامی.
همانطور که در THE LAST OF US به رابطه بین ELLIE و JOEL تمرکز شده بود , دی ال سی LEFT BEHIND روابط بین ELLIE و RILEY در طی یک سری اتفاقات که زندگی هر دوی انها را برای همیشه تغییر میدهد مورد بررسی قرار میدهد.
در فرایند ظبط نقش شخصیت RILEY را YANNI KING باهوش ایفا میکند , که ما این افتخار را داریم که با ایشان بر روی این دی ال سی کار کنیم.
اگر نمیتوانید تا زمانه عرضه دی ال سی صبر کنید برای انکه اطلاعات بیشتری از THE LAST OF US به دست بیاورید هم اکنون نسبت به تهیه و خواندن کمیک DARK HORSE (اسب تیره ) اقدام کنید ,
THE LAST OF US : AMARICAN DREAMS (کامیک بازی THE LAST OF US ) که به تازگی به صورت کتاب عرضه شده
نمیتوانم به اندازه کافی این سری را پیشنهاد کنم و اینکه الان خیلی به دی ال سی ارتباط دارد , در کمیک شما پی می برید که چگونه RILEY و ELLIE با هم دوست شدند , همچنین اطلاعات بیشتری در باره ELLIE در دنیای THE LAST OF US را برای شما گویا میکند
همچنین این دی ال سی فوق الاده برنامه ریزی شده است , LEFT BEHIND در اوایل سال 2014 عرضه خواهد شد , ما یک تاریخ دقیق رو وقتی تمام جزییات ساخت و ساز به پایان رسید اعلام میکنیم
خبر خوب اینکه دی ال سی THE LAST OF US : LEFT BEHIND شامل SEASON PASS میباشد (کسایی که SEASON PASS رو بخرن این دی ال سی هم باهاشه) , و این بهترین پیشنهاد است برای گرفتن تمامی دی ال سی هایی که ما برنامه ریزی کرده ایم عرضه کنیم , بیشتر از 75% خرج کمتر نسبت به خرید دی ال سی ها به صورت جداگانه.
اگر شما فقط علاقه مند به خرید دی ال سی بخش داستانی هستید ( LEFT BEHIND) میتوانید از تاریخ 19 نوامبر در PLAYSTATION STORE به قیمت 14.99$ پیش خرید کنید
هر جاش رو هم نفهمیدید بگید توضیح بدم...!
پ.ن: واقعا ترجمعه این متن های انگلیسی به فارسی سخته ادم خودش میفهمه ولی نمیشه نوشتش

آخرین ویرایش:

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
نام
امیر حسین
تا اونجایی که یادم میاد،توی بلاگ نوشته بودن کمیک بیشتر در مورد آشنایی این 2تا و نحوه ی دوست شدنشون بوده!
این DLC ، بعد از اون ماجراهاست ، ولی خوب،پایان تغییری نمیکنه :(

راستی شما به یک چیز دیگه هم توجه کنید! (یکی از دوستان توی تاپیک TLOU درخواست تیرکمون کرده بود!) اگر یادتون باشه،الی هیچکسی رو نکشته بودا تا قبل از TLOU ! پس از کشت و کشتار خبری نیست! :-"
و حالا با این وضعیت که الی تا حالا کسی رو نکشته،قراره چجوری باشه گیم پلی،خدا داند! :d یحتمل در صد زیادی از DLC رو باید مخفی کاری بریم .

SMM9

عضو تحریریه
Aug 9, 2010
نام
مرتضی
خب گفتن تو این هفته خبرایی از دی ال سی میشه پس آماده باشید (ایشالا تاریخ عرضه باشه مردیم از انتظار:(()

یه مصاحبه هم اشلی جانسون از خودش در کرده که میبینید در پایین و خیلی هم با هیجان از بازی گفته :x

When did your involvement with Left Behind begin?
Ashley Johnson: Shortly after the release of The Last of Us, I went for lunch with Neil [Druckmann, Creative Director]. We sat down and he said “Okay, I’m going to tell you the story for the DLC.” I was sitting there and just completely taken in by the story; so excited. I loved the idea that it was kind of a prequel, and you’d meet a younger Ellie and find out what makes her tick. From there we got started pretty quickly on the casting for Riley.

How different is the Ellie we meet in Left Behind to the Ellie we got to know in the original The Last of Us campaign?
Ashley Johnson: You kind of get to meet the real her. She’s in the quarantine zone prior to the events of The Last of Us – it’s her and her best friend Riley – what they do and how they live their lives in this world.

You’ll definitely see a more playful side to Ellie and get to know her a bit better. You’re going to see a lot of different sides to the character that you definitely didn’t see in The Last of Us. I’m excited for people to experience it!
How does the ‘feel’ of the Left Behind campaign and the game universe differ to The Last of Us?
Ashley Johnson: It’s definitely different. It’s a little bit more ‘fun’, because you have two teenage girls going through a mall. It’s kind of like a post-pandemic version of two teenage girls hanging out. Definitely not a normal hangout! It’s very different – a little more playful.

There’s a bit of everything in there. You’re really getting a new sense of the environment. You’ll engage in combat that seems familiar from the original campaign, but there are some new touches and nuances too.
In the original campaign, Ellie mentions being bitten by one of the Infected while with Riley. Is this something we’ll learn more about?
There’s a lot you’ll find out about Ellie. You’ll just have to play it and find out!

How much of a challenge was it to hit re-set and play a younger, more innocent Ellie who’s yet to experience the traumatic events of The Last of Us?
Ashley Johnson: It was a bit of a challenge to set aside everything we’d gone through, but when Yaani got on board she was just so fun and so silly that it sort of brought out my own kid-like tendencies too. It was perfect. It’s so significant to the story because Riley is her best friend – this is a really important side of Ellie that people need to see.

What’s the relationship dynamic between Ellie and Riley? Presumably it’s very different to Ellie and Joel?
Ashley Johnson: It was interesting after working with Troy [Baker] and the Joel character for over two years and then getting back on set and working with someone totally new. The relationship with Riley is vastly different to the one with Joel – firstly, they’re best friends and secondly, they’re both teenage girls. There’s a playfulness and silliness that wasn’t necessarily there with Joel! It’s a different kind of relationship – I love it. Some of the stuff that we captured for Left Behind is my favourite stuff that we’ve done on the whole project.

How was it working with Yaani King?
Ashley Johnson: She was awesome. During casting, I got to be there to read with the different Rileys that Naughty Dog was looking at. When she came in, she was exactly who I always pictured, and who I had in my mind. She was tough, but really fun. She was perfect, and I’m glad everyone else liked her as much as I did too.

Yaani is an incredible actress and she’s formed Riley perfectly. It was like she’d been there since the beginning, which I think in some ways is very hard. The whole crew at Naughty Dog are so awesome and anyone new coming in is made to feel totally welcome, but it’s still hard to come onto a set where people have been working together for so long. She did it with such ease.
Doing motion capture for the first time must be challenging for a young actress – did you feel you had to mentor her at all?
Ashley Johnson: There was a little bit of that, which was funny, because it was like I was in Troy’s shoes. But she’s such a pro. She just put on her suit and was like “Okay, let’s do this”. She had the attitude of Riley from the get go, which was great.

Did you miss not having Troy around this time?
Ashley Johnson: I was so used to working with Troy and I think a lot of my confidence and comfort on set came from him because he’s such a pro. So when it was just going to be me and someone new I was a little nervous. But I think that helped in a way, as it felt like I was doing something new. There was a little insecurity there – “Troy’s not here and he’s the master of this!” – but I think that actually helped in some ways because I’m playing the younger version of Ellie who has her own insecurities as a teenage girl.

It’s been six months or so since The Last of Us launched. What impact has the game had on your life and career?
To this point in my life, The Last of Us is 100% my favourite thing I’ve ever worked on. You’d think working on something for two years would not be a fun thing to do, but I’ve been so blown away by the response. When we were working on it, I think we all knew we were working on something special. I just feel so fortunate that I got
to be a part of it – even more so because of the response to Ellie and to what a strong femalecharacter she i

king ps3

کاربر سایت
Jun 8, 2009
نام
プレイステーション
خب دوستان سایت IGN یه مطلب درمورد این DLC نوشته و یه تریلر جدید هم گذاشته.
مطالب جدید تو این مقاله هست.حتما بخونید

“And there are some really fun, new, fresh dynamics and content that [is] in this that you don’t necessarily see in the original game which I think add to who they are and who Riley is.”

Your First Look at The Last of Us’ Single Player DLC - IGN

آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر