Red Steel 2 | فولاد سرخ

nintendo_3ds

کاربر سایت
Jul 17, 2013
1,743

cover_large.jpg


Title:
Red Steel 2

Publisher:
Ubisoft

Developer:
Ubisoft

Genre:
FPS

Tags:
First Person, Swords

Players:
1

Release Date:
23rd Mar 2010

Controller Support:
MotionPlus

Official Site:
redsteel2.com​









[FONT=&quot]مقدمه...به سرخی فولاد.[/FONT][FONT=&quot]

[/FONT]
[FONT=&quot]Red Steel 2[/FONT][FONT=&quot] (فولاد سرخ) یک بازی اول شخص شوتر است که توسط[/FONT][FONT=&quot]Ubisoft Paris [/FONT][FONT=&quot] به صورت انحصاری برای [/FONT][FONT=&quot]Wii[/FONT][FONT=&quot] عرضه شد. این بازی ادامه یبازی [/FONT][FONT=&quot]Red Steel[/FONT][FONT=&quot] هست. بازی سبک [/FONT][FONT=&quot]hack-and-slash[/FONT][FONT=&quot]دارد (البته باید این را ممنون قدرت [/FONT][FONT=&quot]MotionPlus WII[/FONT][FONT=&quot]باشیم). با این تفاسیر ، [/FONT][FONT=&quot]Red Steel 2[/FONT][FONT=&quot] را نمی توان دنباله ی عنوانسال 2006 آن دانست(شماره ی قبل هم توسط [/FONT][FONT=&quot]Ubisoft[/FONT][FONT=&quot] ساخته شد).[/FONT][FONT=&quot]Ubisoft[/FONT][FONT=&quot] بازی جدید خود را به هرطریقی عالی ساخته. به طور ساده این بازی یکی از بهترین بازی های [/FONT][FONT=&quot]Wii[/FONT][FONT=&quot] (و سال!) است و همراه باظرافت و دقت در طراحی [/FONT][FONT=&quot]WiiMotionPlus[/FONT][FONT=&quot] می باشد ، این بازی به طور باور نکردنی فوقالعاده است.

به 2006 برمیگردیم ، [/FONT]
[FONT=&quot]Ubisoft[/FONT][FONT=&quot] درحال ساخت یک بازی بود که هم اول شخص و هم [/FONT][FONT=&quot]point-and-click[/FONT][FONT=&quot] باشد. بازی ای که هم باتفنگ و هم با شمشیر سر و کار داشته باشد و هم از امکانات [/FONT][FONT=&quot]Wii remote[/FONT][FONT=&quot] به نحو احسن استفاده کند.اما بدبختانه ، بازی تقریبا آزمایشی از آب درآمد ، چون سازندگان تازه داشتند متوجهمی شدند که چگونه از امکانات دسته ی [/FONT][FONT=&quot]Wii[/FONT][FONT=&quot] استفاده کنند. بازی بالاخره عرضه شد ، عنوانیجاه طلبانه ، اما متاسفانه مانور روی تبلیغات نتواست سر پوشی بر محدویدیت های بازیبگذارد و نسخه ی نهایی بسیار افتضاح بود ، حرکات [/FONT][FONT=&quot]Wii remote[/FONT][FONT=&quot] را به کندی تشخیص می داد واجرا می کرد ، هم برای دوربین ، هم برای شمشیر و هم در مبارزات.
[/FONT]
red_steel_2.jpg
[FONT=&quot]
[/FONT]
[FONT=&quot]
وقتی [/FONT]
[FONT=&quot]Nintendo[/FONT][FONT=&quot]محصول جدید خودش به نام [/FONT][FONT=&quot]WiiMotionPlus[/FONT][FONT=&quot] را ساخت ،[/FONT][FONT=&quot]Ubisoft[/FONT][FONT=&quot] تصمیم گرفت عنوان خودش را ،بار دیگر( و اینبار کاملا متفاوت با نسخه ی اصلی) محک بزند. شروع به ساخت [/FONT][FONT=&quot]Red Steel 2[/FONT][FONT=&quot]کرد. سناریوی [/FONT][FONT=&quot]Yakuza[/FONT][FONT=&quot] و صحنه های هیجانی و پرزرقو برق از [/FONT][FONT=&quot]Red Steel[/FONT][FONT=&quot]حذف شدند. حال جهانی با ترکیب غرب وحشی و سامورایی های ژاپنی جلوی ماست و بار دیگر، عنوانی جاه طلب ، اما اینبار عنوانی کاملا عالی برای [/FONT][FONT=&quot]wii[/FONT][FONT=&quot] و [/FONT][FONT=&quot]MotionPlus[/FONT][FONT=&quot]...
[/FONT]
[FONT=&quot]
[/FONT]
[FONT=&quot]داستان...به سرخی خون[/FONT][FONT=&quot]
به سمت بیابان در حال حرکت است ، محکم به پشت یک موتور سیکلت نشسته. او آخرینباقیمانده گروه [/FONT]
[FONT=&quot]Kusagari[/FONT][FONT=&quot]است و به دنبال نابودی[/FONT][FONT=&quot]Payne[/FONT][FONT=&quot] (رهبر [/FONT][FONT=&quot]Jackals[/FONT][FONT=&quot] ، رهبر باند گانگستر ها ،قاتل و دزد و یک رقیب) است زیرا که او در تلاش برای دزدیدن [/FONT][FONT=&quot]katana[/FONT][FONT=&quot] قهرمان ماست. حال شما بایدحرکت کنید و به دنبال استاد قدیمی شمشیر زن خودتان [/FONT][FONT=&quot]Jian[/FONT][FONT=&quot] بروید. کسی که به شما اجازهمی دهد شمشیر قدرتمند و افسانه ای "اوو" را بردارید تا زمانی که بتوانید[/FONT][FONT=&quot]Payne[/FONT][FONT=&quot] راشکست بدهید.

قهرمان ما (که نام مشخصی ندارد) [/FONT]
[FONT=&quot]Tamiko[/FONT][FONT=&quot] ، (یکی از افراد بخشتحقیقات گروه ) و کلانتر شهر [/FONT][FONT=&quot]Caldera[/FONT][FONT=&quot] یعنی [/FONT][FONT=&quot]Judd[/FONT][FONT=&quot] را ملاقات می کند. آنهااطلاعاتی در اختیار قهرمان ما می گذارند تا او بتواند راحت تر رقبیش را از سر راهبردارد. او باید عملیات [/FONT][FONT=&quot]Jackal[/FONT][FONT=&quot] هارا در[/FONT][FONT=&quot]Upper City[/FONT][FONT=&quot]خراب کند.

قهرمان ما سرانجام موفق می شود [/FONT]
[FONT=&quot]Payne[/FONT][FONT=&quot] را در مخفیگاهش([/FONT][FONT=&quot]Rojo House[/FONT][FONT=&quot]) از بین ببرد. اون ابتدا از[/FONT][FONT=&quot]Payne[/FONT][FONT=&quot]بازجویی میکند و قبل از کشتنش ، متوجه می شود که گروهش(گروه قهرمان ما) توسط مردیبه نام [/FONT][FONT=&quot]Shinjiro[/FONT][FONT=&quot]نابود شده.

[/FONT]
large.jpg
[FONT=&quot]
[/FONT]
[FONT=&quot]
قهرمان به [/FONT]
[FONT=&quot]Lower City[/FONT][FONT=&quot] میرود ، با گروهی به نام [/FONT][FONT=&quot]Katakara[/FONT][FONT=&quot]مواجه میشود.[/FONT][FONT=&quot]Shinjiro[/FONT][FONT=&quot] رادر معبد [/FONT][FONT=&quot]Kusagari[/FONT][FONT=&quot] هاپیدا می کند و با او مبارزه میکند ، بعد از یک مبارزه ی طاقت فرسا ، قهرمان ماموفق میشود که شمشیر [/FONT][FONT=&quot]Shinjiro[/FONT][FONT=&quot] رابشکند و او را به لبه ی سقف معبد ببرد. هر چند ، قبل از اینکه قهرمان ما موفق بشود[/FONT][FONT=&quot]Shinjiro[/FONT][FONT=&quot] رابه پایین پرت کند ، یک نینجای مرموز نجاتش میدهد.

قهرمان نزد استاد شمشیر زن خود برمیگردد. [/FONT]
[FONT=&quot]Jian[/FONT][FONT=&quot] به قهرمان میگوید که شمشیر افسانه ای [/FONT][FONT=&quot]Kusagari[/FONT][FONT=&quot] که [/FONT][FONT=&quot]Sora Katanas[/FONT][FONT=&quot] نام دارد ، قدرتی غیر قابلپیشگویی دارد که[/FONT][FONT=&quot]Shinjiro[/FONT][FONT=&quot](که قبلا در بچگی پیش [/FONT][FONT=&quot]Kusagari[/FONT][FONT=&quot] هاتعلیم دیده بود) تصمیم به دزدیدنش دارد. قهرمان ما متوجه میشود که [/FONT][FONT=&quot]Shinjiro[/FONT][FONT=&quot]در حال تلاش برای فرار از شهر است (با استفاده ازقطار). بعد از اینکه قهرمان با درگیری و جنگ راه خودش را به قطار باز میکند (راهیپر از نینجا و شمشیر های بلند) ، [/FONT][FONT=&quot]Shinjiro[/FONT][FONT=&quot] را پیدا می کند. معلوم میشود که نقشه ی فرار فقط یه تله و راهی برای کشاندن قهرمان به به سقف قطار بوده. [/FONT][FONT=&quot]Shinjiro[/FONT][FONT=&quot] سریع قسمتی از قطار را کهقهرمان بر رویش ایستاده بود را از قطار جدا میکند و تلاش می کند تا با یک نارنجک ،آن قسمت رو نابود کند. اما قهرمان زنده می ماند ولی وسط یک بیابان. باید برای پیداکردن شهر حرکت کند. بالاخره به [/FONT][FONT=&quot]Rattlesnake Canyon[/FONT][FONT=&quot] میرسد و متوجه میشه که کهتوسط مردی به نام [/FONT][FONT=&quot]Songan[/FONT][FONT=&quot](که یک بازرگان است) ، مورد خیانت قرار گرفته و [/FONT][FONT=&quot]Tamiko [/FONT][FONT=&quot]، [/FONT][FONT=&quot]Judd[/FONT][FONT=&quot] و [/FONT][FONT=&quot]Jian[/FONT][FONT=&quot] توسط [/FONT][FONT=&quot]Shinjiro[/FONT][FONT=&quot] دستگیر شده اند.
[/FONT]
[FONT=&quot]Shinjiro[/FONT][FONT=&quot] ازقهرمان شمشیرش را طلب میکند تا به جای آن دوستانش را به او برگرداند. وقتی کهقهرمان میخواهد شمشیر را به او بدهد ، با دو تفنگی که از قبل تهیه کرده بوده به اوشلیک میکند. شینجیرو فرار می کند و قهرمان به دنبالش حرکت میکند و با او در محلیمواجه میشود و چون [/FONT][FONT=&quot]Shinjiro[/FONT][FONT=&quot]قدرت مقابله با قهرمان را ندارد به او میگوید که گروه های دیگه برای گرفتن شمشیرشبا او مبارزه میکنند. در همان حال ، قهرمان شمشیرش را به وسط سینه ی [/FONT][FONT=&quot]Shinjiro[/FONT][FONT=&quot] هدایت میکند و جانش رامیگیرد.
[/FONT]
[FONT=&quot]
[/FONT]
large.jpg
[FONT=&quot]
[/FONT]
[FONT=&quot]

شخصیت ها در بازی[/FONT]
[FONT=&quot]
[/FONT]
[FONT=&quot]The Hero[/FONT][FONT=&quot]:شخصیت اصلی در بازی که بدون نام است.

[/FONT]
[FONT=&quot]Jian[/FONT][FONT=&quot]:استاد شمشیر زنی گروه [/FONT][FONT=&quot]Kusagari[/FONT][FONT=&quot] کهبه قهرمان کمک می کند تا حرکات جدید و شمشیر زنی یاد بگیرد.قهرمان میتواند شمشیرشرو در پناهگاه های مشخصی که [/FONT][FONT=&quot]Jian[/FONT][FONT=&quot]برایشدر نظر گرفته آپگرید کند.

[/FONT]
[FONT=&quot]Steve Judd[/FONT][FONT=&quot]:کلانتر 42ساله شهر ، قهرمان ما میتواند آپگرید سلاح های گرم رو در مکان ای مخصوصیکه[/FONT][FONT=&quot]Steve Judd[/FONT][FONT=&quot]برایش در نظر گرفته آپگرید کند.

[/FONT]
[FONT=&quot]Tamiko[/FONT][FONT=&quot]:یکی از اعضای تحقیقات گروه [/FONT][FONT=&quot]Kusagari[/FONT][FONT=&quot]

[/FONT]
[FONT=&quot]Payne[/FONT][FONT=&quot]:رهبر [/FONT][FONT=&quot]Jackals[/FONT][FONT=&quot] ورقیب قهرمان ما.

[/FONT]
[FONT=&quot]Okaji[/FONT][FONT=&quot]:رهبر جنگویان گروه [/FONT][FONT=&quot]Katakara[/FONT][FONT=&quot]

[/FONT]
[FONT=&quot]Shinjiro[/FONT][FONT=&quot]:شخصیت منفی بازی ، او تمام اعضای گروه [/FONT][FONT=&quot]Kusagari[/FONT][FONT=&quot] رو کشت تا بتواند [/FONT][FONT=&quot]Sora[/FONT][FONT=&quot] را به دست بیاورد.

[/FONT]
[FONT=&quot]و این داستان ، برای چنین سبک و بازی ای بسیار عالی است.[/FONT]
[FONT=&quot]
[/FONT]
[FONT=&quot][/FONT]

[FONT=&quot][/FONT]
Red_Steel_2_2.jpg
[FONT=&quot]
[/FONT]
[FONT=&quot]گیم پلی...... به تیزی شمشیر

این مشخص است که [/FONT]
[FONT=&quot]Red Steel 2[/FONT][FONT=&quot]تعدادی از عناصر لازم برای سبک [/FONT][FONT=&quot]first-person shooter[/FONT][FONT=&quot] را دارد. اما [/FONT][FONT=&quot]Red Steel[/FONT][FONT=&quot] بیش از یک بازی[/FONT][FONT=&quot]first-person shooter[/FONT][FONT=&quot] است. شما در بازی میتوانیدحرکات جدید شمشیر زنی را یاد بگیرید و تفنگتان را ارتقاء بدهید و با پیشروی دربازی ، شما مهارت های محتلفی در جنگ کسب می کنید که اینها بعضی از عناصر سبک [/FONT][FONT=&quot]FPS[/FONT][FONT=&quot] را پاک میکنند.
شما در این بازی میتوانید هر وقت که خواستید سلاح هایتان را(از بین تفنگ و شمشیر)انتخاب و تعویض کنید ، همچنین که میتوانید همزمان با 6 دشمن مبارزه کنید ونابودشان کنید. در بعضی ماموریت های بازی شما باید مستقیم به دنبال فلش های سبزرنگی که درون نقشه است حرکت کنید و در بعضی ماموریت های دیگر شما آزادید که آنماموریت ها را انجام بدهید یا ندهید. مثل از بین بردن پوستر های [/FONT]
[FONT=&quot]wanted[/FONT][FONT=&quot] و یا فعال کردن برج هایارتباطی که به داستان بازی مربوط نیستند ، ولی به شما پول خوبی می دهند تا سلاحآپگرید کنید ، تکنیک ها وفنون مختلف یاد بگیرید و زره خوتان را تقویت کنید.

وارد یکی از مراحل بازی می شویم: شما مرحله را از روی سقف یک قطار پرسرعت آغازمیکنید و اگر همین طور بایستید و آنالوگ را به سمت جلو فشار ندهید،کم کم به عقب سرخورده و از قطار به بیرون پرت میشوید.اکنون مبارزات بازی هنگامی که گروهی از [/FONT]
[FONT=&quot]Jackal[/FONT][FONT=&quot] ها رو میبینید کمی چالشبرانگیز تر میشود ، آنها بسیار سریع و زرنگ هستند ، از گلوله های هفت تیر شما جاخالی میدهند و در مقابل ضربات شمشیر از خود دفاع میکنند.
[/FONT]
[FONT=&quot][/FONT][FONT=&quot]
در این موقع بازی فضای مناسبی در اختیار شما میدهد تا با گیج کردن نینجا ها اون هارو نابود کنید.همچنین که شما با داشتن سلاح های مختلف نظیر دو شاتگان و [/FONT]
[FONT=&quot]Tommy gun[/FONT][FONT=&quot] نسبت به اونها برتری دارید.شما همیشه میتونید با استفاده از [/FONT][FONT=&quot]D Pad[/FONT][FONT=&quot] سلاح هایتان را انتخاب وتعویض کنید.

[/FONT]
redsteel2_art_crop.jpg
[FONT=&quot]
[/FONT]
[FONT=&quot]
با [/FONT]
[FONT=&quot]Red Steel 2[/FONT][FONT=&quot] ،شما واقعا یاد میگیرید که چگونه باید بازی های [/FONT][FONT=&quot]Wii[/FONT][FONT=&quot] را بازی کنید. بعد از سهسال ، این اولین بازی [/FONT][FONT=&quot]Wii[/FONT][FONT=&quot]ـ است که جدا از بازی های [/FONT][FONT=&quot]Wii Sports[/FONT][FONT=&quot]می باشد. این بازی واقعا از مچ دست و بازوی شماکار می کشد. دیگر یک حرکت معمولی مچ دست برای استفاده از شمشیر کافی نیست. اینبازی واقعا قدرت [/FONT][FONT=&quot]Wii[/FONT][FONT=&quot] و[/FONT][FONT=&quot]MotionPlus WII[/FONT][FONT=&quot] را به شما نشان میدهد. بعداز مدتی شما در بازی به دشمنانی با قدرت زره بالا برخورد میکنید که برای کشتنشانبه حرکات دست قوی و سریع تری نیازمندید ، با این حرکات شما میتوانید زره شان رابشکنید. از چپ و راست ضربه بزنید و بازی به شما نشان می دهد که ضربه ای که زده ایدچقدر محکم بوده است و واقعیت این است که باید واقعا محکم دسته را حرکت بدهید بهخاطر همین این بازی به انرژی بیشتری (برای بازی کردن) نیاز دارد.

کنترل دسته [/FONT]
[FONT=&quot]Wii[/FONT][FONT=&quot] در بازی [/FONT][FONT=&quot]Red Steel 2[/FONT][FONT=&quot] راحت و دقیق است و اذیت نمیکند.همچنین یکی از چیز هایی در بازی عالی کار شده است ، حرکات شمشیر و نشانه گیریبا تفنگ است. ولی باید وقتی که میخواهید کاراکترتان را آپگرید کنید مراقب باشید.هر چه قدرت آپگریدی که کردید بیشتر باشد درجه ی "[/FONT][FONT=&quot]oomph[/FONT][FONT=&quot]" شما بیشتر می شود.مثلا قابلیت [/FONT][FONT=&quot]The Cobra[/FONT][FONT=&quot] ،قابلیتی است که در هنگام شلیک به صورت خودکار روی هدف قفل میشود و فوق العادهاست.بسیار به درد بخور و مفید است و هنگامی که توسط چند نیجای سریع محاصره شده ایدبه دردتان میخورد.

جنگ با [/FONT]
[FONT=&quot]Boss[/FONT][FONT=&quot] ها، مخصوصا [/FONT][FONT=&quot]Boss[/FONT][FONT=&quot]آخر ، به شکل سبک های قدیمی ساخته شده است ، شماباید الگوریتم حرکتی [/FONT][FONT=&quot]Boss[/FONT][FONT=&quot] راپیدا کنید ، به موقع جاخالی بدهید و ضربه بزنید. اما بعضی وقت ها که شما شخصیت روآپگرید میکنید ، مبارزه با [/FONT][FONT=&quot]Boss[/FONT][FONT=&quot]هاآسان میشود و دیگر چالش برانگیز نیست: یورش ببر ، محکم از چپ رو راست ضربه بزن وتمام! به همین دلیل گاهی توازن و تعادل بازی بر هم می خورد.البته این خیلی جذاباست که بتوانید دشمنانتان رو با قدرت فیزیکی خودتون بکشید. بعضی از [/FONT][FONT=&quot]finisher[/FONT][FONT=&quot] ها چشم نواز و عالی هستند.مسلما تا اینجا [/FONT][FONT=&quot]Red Steel 2[/FONT][FONT=&quot]یکی از بهترین بازی های تاریخ [/FONT][FONT=&quot]Wii[/FONT][FONT=&quot] بوده.[/FONT][FONT=&quot] [/FONT]
[FONT=&quot][/FONT]
2514.redsteel2.jpg_2D00_610x0.jpg
[FONT=&quot]
[/FONT]
[FONT=&quot]
[/FONT]
[FONT=&quot]گرافیک...به زیبایی بیابان
[/FONT]
[FONT=&quot]
ما تاکنون خیلی کم شاهد چنین سبک گرافیکی در کنسول ها و مخصوصا کنسول [/FONT]
[FONT=&quot]Wii[/FONT][FONT=&quot] بوده ایم.این روز ها همه ازگرافیک سل شید به عنوان گرافیک کودکانه و سطح پایین یاد میکنند در حالی که [/FONT][FONT=&quot]Red Steel 2[/FONT][FONT=&quot] کاملا از این قاعده مستثنااست و طراحی عالی بازی از همان ابتدا قابل مشاهده است. دستبند و شمیشر و سلاح هادر بازی پر جزئیات و دیدنی کار شده اند. طراحی فضا ها (مانند کوهستان و بیابان)عالی از آب درآمده اند. بازی دارای محیط های رنگارنگ فوق العاده ، طراحی عالی محیطو چهره ها و اشیاء است که همه و همه با لطف موتور بازی واقعا عالی شده اند. بازیبا سرعت60 فریم در ثانیه رندر میشود و به همین دلیل افت فریمی کمی در بازی وجوددارد.بازی دید بصری خیلی خوبی دارد و به جرئث میتوان گفت یکی از بهترین گرافیک هارا در کنسول [/FONT][FONT=&quot]Wii[/FONT][FONT=&quot] دارد که میتواند با [/FONT][FONT=&quot]ps3[/FONT][FONT=&quot]و [/FONT][FONT=&quot]xbox 360[/FONT][FONT=&quot]رقابت کند. تسکچر ها در محیط طبیعی هستند و بسیار با جزئیات کار شده اند. به عنوانمثال وقتی شما به یک جعبه یا یک شیء دیگر شلیک میکنید ، شیء به زیبایی تکه تکهمیشود و به اطرف پاشیده میشود و به این دلیل است که تخریب پذیری در بازی خیلی خوباست. هنگامی که با شمشیر به حریف ضربه میزنید ، شاهد پریدن جرقه ها به هوا و باقیماندن رد شمشیر در فضا میشوید ،تفنگ ها و شمشیر ها در بازی بسیار دقیق طراحی شدهاند و کاملا طبیعی هستند. شما با شلیک گلوله شاهد انفجار فوق العاده ای که در سرلوله تفنگ ایجاد میشود و حرکت گوله در فضا و برخورد آن با اشیاء و دشمنان(که طبیعیاست) هستید. هر چند گاهی باگ هایی نظیر فرو رفتن اشیاء و وسایل به دیوار هستیم اماتعداد اینها بسیار کم است.یکی از نکات خوب گرافیک ، نورپردازی آن است. سایه ها نیزبسیار خوب کار شده اند و طبیعی هستند.

هنگامی که با تفنگ شلیک میکنید به صورت طبیعی رد گلوله در هوا را مشاهده میکنید ومیتوانید تفاوت را هنگامی که به بدن دشمن یا شیء دیگر شلیک میکنید به وضوح ببینید.

[/FONT]
red.steel.2.02.lg.jpg
[FONT=&quot]
[/FONT]
[FONT=&quot][/FONT]
[FONT=&quot]موزیک و صداگذاری ...... به زیبایی صدا گلوله

موزیک بازی واقعا در محیط های مختلف خوب کار شده است و به شما حسی هیجانی و بودندر همان حال و هوا را القا میکند. موسیقی شاهکاری که در بازی با گیتار ، ویولن وسازدهنی نواخته میشود ، توسط گیتاریستی کهنه کار ، [/FONT]
[FONT=&quot]Steve Ouimette[/FONT][FONT=&quot] است که بسیار استادانهنواخته شده و ترکیبی از موسیقی های شرقی(موزیک چینی ها) و غربی(مانند موسیقی هایوسترنی) است که کاملا انتظارات ما را از موزیک [/FONT][FONT=&quot]Red Steel 2[/FONT][FONT=&quot] برآورده میکند. نام اینموسیقی ها: "[/FONT][FONT=&quot]Vultures Prayer[/FONT][FONT=&quot]"و "[/FONT][FONT=&quot]Back to the Old Temple[/FONT][FONT=&quot]ـ است.شما هنگامی که با اسلحه به یک چوب شلیکمیکنید ، میتوانید کاملا تفاوت آن را با شلیک به یک تکه آهن متوجه شوید. هنگامی کهبا استفاده از شمشیر به آهن ضربه میزنید ، صدای برخورد آهن (که بسیار طبیعی است)_و پرتاب جرقه ها به هوا_ را میشنوید.همچنین که صدای برخورد شمشیر با هر قسمت ازبدن دشمن(زره و...) صدایی متفاوت دارد. صدای شلیک گلوله ها هم طبیعی است و صدایشلیک هر تفنگ با تفنگ دیگر فرق دارد. صدای افکت های مختلف در بازی لحظه ای شما راتنها نمیگذارد و به هیجنان بازی می افزاید.صدای راه رفتن در محیط های مختلف و کارهایی از قبیل عوض کردن خشاب گلوله بسیار عالی است.
[/FONT]
[FONT=&quot]
[/FONT]

red_steel_211.jpg.jpg
[FONT=&quot]
[/FONT]
[FONT=&quot]
کلام پایانی...[/FONT]
[FONT=&quot]

فولاد سرخ 2 یکی از بهترین بازی های [/FONT]
[FONT=&quot]Wii[/FONT][FONT=&quot] است که با گرافیک بی نظیر ، گیم پلی زیبا وداستان عالی خود تحولی را در بازی های این کنسول بوجود آورده که مطمئنا ارزش بازیکردن را داراست و لذت استفاده از [/FONT][FONT=&quot]Wii[/FONT][FONT=&quot] را به طرز حقیقی به ما میفهماند.[/FONT]
[FONT=&quot]نمراتبازی:

داستان: 9
گرافیک: 9.5
گیم پلی: 9
موزیک : 10
صداگذاری: 9.5

[/FONT]
[FONT=&quot]نمره کل: 9.4[/FONT]
 

nintendo_3ds

کاربر سایت
Jul 17, 2013
1,743
کسی تمومش کرده؟
من اول یک رو بازی کنم یا فرقی نداره؟همین رو اول تموم کنم؟

بازیش به مرور سخت میشه کمتر کسی تموم میکنه

من خودم نظرم اینه همیشه نسخه اولی بازی میکنم بعد میرم نسخه دومی

نسخه 1 سال 2006 اومد بازی بدون موشن پلاسه محیط بازی و فرهنگ ژاپنه . شمشیر بازی اجباریه

نسخه دوم با موشن پلاسه بازی به کل رفته غرب اما هنوز با ژاپنیا درگیری استفاده از شمشیر آزادانه اس


تریلر بازی red steel 1

دانلود red steel nintendo wii trailer 2006 trailer youtube 3gp

تریلر red steel 2

دانلود red steel wii gameplay moves trailer youtube 3gp
 

nintendo_3ds

کاربر سایت
Jul 17, 2013
1,743
دمت گرم نقد خیلی توپی بود.حیف که امسال درس دارم وگرنه همین الآن میرفتم موشن پلاس را به خاطر این بازی میخریدم.

فدات داداش :x

بازیا خوبی که موشن پلاس ساپورت میکنن کمن اما جز بهترین بازیا wii ان نباید از دستشون داد
 

3line

کاربر سایت
Mar 17, 2010
842
نام
مهدی
دوستان اگه کسی لینک دانلودی از این ابر شاهکار داره لطف کنه تا ما هم بی نصیب نباشیم یه هفته دارم دنبال لینک دانلودش میگردم ولی دریغ از یه لینک درست
 

faridsarvar

کاربر سایت
Jan 22, 2013
162
این سه تا لینک هم Ntsc هم pal ببین کدوم سرعتش بهتره
تورنت هستن باید با نرم افزار تورنت دانلود بکنی
Red Steel 2 [MULTI5][WII-Scrubber] WII Accion Espa�ol,English,French,Italian,German- GamesTorrents

Download Wii ISO • Wii-Red.Steel.2.NTSC.torrent

Download Wii ISO • Wii-Red.Steel.2.PAL.torrent

راستی این بازی موشن پلاس میخواد یکوقت بدون موشن دانلود نکنی بازی بالا نمیاد
 

3line

کاربر سایت
Mar 17, 2010
842
نام
مهدی
این سه تا لینک هم Ntsc هم pal ببین کدوم سرعتش بهتره
تورنت هستن باید با نرم افزار تورنت دانلود بکنی
Red Steel 2 [MULTI5][WII-Scrubber] WII Accion Espa�ol,English,French,Italian,German- GamesTorrents

Download Wii ISO • Wii-Red.Steel.2.NTSC.torrent

Download Wii ISO • Wii-Red.Steel.2.PAL.torrent

راستی این بازی موشن پلاس میخواد یکوقت بدون موشن دانلود نکنی بازی بالا نمیاد
قربونت دستت عزیزم, یادم رفت بگم تورنت نباشه, آره موشن پلاس دارم. داداش غیر تورنت نداری
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر