نقد و بررسی Resident Evil Archives

nintendo_3ds

کاربر سایت
Jul 17, 2013
1,743

cover_large.jpg


Resident Evil 1 Remake یا Biohazard 1 Remake (به ژاپنی) در 22-ام مارچ 2002 در ژاپن و در 30-ام آپريل در آمريكاي شمالي از طرف شرکت Capcom برای کنسول Nintendo GameCube منتشر شد. این بازی در ژانر Survival horror ، تک نفره، شخص سوم با درجه Mature طراحی شده.

Resident Evil 1 Remake نسبت به Resident Evil 1 داراي 70% تغيير از لحاظ سناريو، گرافيك، معماها و غيره هست و ميشه گفت داراي تصاوير طبيعي و با كيفيت تر، صداهاي جديد و همچنين لوكيشن و مكان هاي جديد هست. از لحاظ محيط، قسمت هايي از عمارت و مسير ها تغيير كرده، همچنين زامبي هاي جديد تند رو و يك رئيس جديد به نام Lisa به بازي اضافه شده. حركات كاراكتر ها همانند Resident Evil Zero هست. Resident Evil Remake داراي پايان هاي متعدد، راه هاي مخفي و بازي هاي كوتاه جديد هست كه هيچ كدوم در نسخه اورجينال وجود نداره. داستان اين بازي فرق آن چنداني نسبت به نسخه اورجينال نداره فقط موضوعات كوچيكي در بازي تغيير كرده.


large.jpg


در بازي آيتم هاي به نام Dagger (خنجر) و Stun Gun (بي حس كننده) وجود داره كه در مواقعي كه زامبي ها شمارو ميگيرند به شما كمك ميكنه. همچنين در اوايل بازي مي تونيد بعد از بدست آوردن Fuel Canteen و پر كردن آن با پيت هايي كه در اتاق ذخيره و اتاقي كه Shotgun خراب درش بود و به همراه داشتن فندك زامبي هارو بعد از اينكه روي زمين افتادن بسوزونيد تا براي هميشه از بين برن.


Resident Evil Archives یا Biohazard Archives (به ژاپنی) كه در اصل همون Resident Evil Remake هست كه در 25-ام دسامبر 2008 در ژاپن و در 23-ام جون 2009 در اورپا و آمريكاي شمالي از طرف شرکت Capcom برای کنسول Nintendo Wii منتشر شد. این بازی در ژانر Survival horror ، تک نفره، شخص سوم با درجه Mature طراحی شده.


large.jpg


داستان: Story

اين بازي از 27 جولاي 1998 در زماني كه قسمت حومه (عمارت بزرگ) دست آدمخوارهايي بود توسط كمپاني Umbrella ساخته شده بودن، تيم Bravo براي تحقيقات و تجسس به عمارت بزرگ در حومه شهر Raccoon ميرن كه بعد از قطعي ارتباط و درگير شدن با موجودات اون عمارت، تيم Alpha يعني S.T.A.R.S رو براي تجسس به عمارت ميفرستن كه در اونجا بازمانده اي پيدا ميكنن، Joseph Frost بعد از پيدا كردن جسد Kevin Dooley ناگهان با سگ آدم خوار روبرو ميشه و كشته ميشه،هلكوپتر هم بعد از اين اتفاق فرار ميكنه، اعضاي تيم Alpha يعني Jill Valentine و Chris Redfield و barry Burton‌ و Albert Wesker (فرمانده تيم) از حمله سگ هاي زامبي به عمارت بزرگ پناه ميبرن (اگر با Jill بازي رو شروع كنيد، Chris ناپديد ميشه، و اگر با Chris بازي كنيد Jill ناپديد ميشه.) كه ناگهان صداي شليك گلوله اي ميشنون كه گمان ميكنن (در بازي با Jill‌ فكر ميكنن Chris) (در بازي با Chris فكر ميكنن Jill) هست و به جستجو در عمارت ادامه ميدن، در ابتداي بازي بعد از مواجه شدن با اولين زامبي تاريخ Resident Evil با اولين قرباني تاريخ Resident Evil يعني Kenneth J. Sullivan (عضو تيم Bravo) روبرو ميشيد.


large.jpg


اگر با Jill بازي كنيد Barry تا آخر بازي با شما همراه خواهد بود و اگر با Chris بازي كنيد Rebecca (مدد كار تيم S.T.A.R.S) همراه شما هست، تا انتهاي بازي بايد شخصيت ناپديد شده رو از زندان آزاد كنيد و بعد از متوجه شدن اينكه Albert Wesker فرمانده تيم Alpha خيانتكار و يكي از محققان پروژه Umbrella بوده بايد با رئيس Tyrant بجنگيد و بعد از نابودسازي رئيس هلكوپتر براي نجات شما مياد و عمارت بزرگ منفجر خواهد شد.
 

leon kennedy

کاربر سایت
Jun 30, 2010
428
نام
هادی
بازی ای هست که نیاز به تعریف من نداره و گرافیک بازی قابل قبول شده.
ولی بازی بسیار سخت هست.وکنترل بازی هم سخت هست:d
 

nintendo_3ds

کاربر سایت
Jul 17, 2013
1,743
بازی ای هست که نیاز به تعریف من نداره و گرافیک بازی قابل قبول شده.
ولی بازی بسیار سخت هست.وکنترل بازی هم سخت هست:d

این بازی نیاز به توضیح نداره طرفدارا رزیدنت اویل کلاسیک این بازی باید تجربه کنن

بازی به مراتب خیلی پیشرفته تر هوشمند تر زیباتر و سختر شده و کنترل همانند کنترل سری کلاسیکه
 

sega genesis

کاربر سایت
Aug 20, 2015
136
بازی ای هست که نیاز به تعریف من نداره و گرافیک بازی قابل قبول شده.
ولی بازی بسیار سخت هست.وکنترل بازی هم سخت هست:d

متاش هم 91 هست:d

یه اویل بود که اول شخصه
اسمش چی بود ؟ کلی باش خاطره دارم
اولش هواپیماش سقوط میکنه .....

این بازی همون بازی اویل 1 پلی 1 ه؟
چقدر با نسخه اصلی فرق کرده؟
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر