Rime

گفتگو در 'Console Games Community' ایجاد شده توسط Nevan, ‏Aug 21, 2013.

  1. کاربر سایت

    ارسال ها:
    3,064
    تاریخ عضویت:
    ‏Feb 25, 2011
    نام:
    morteza
    [​IMG]

    Rime توسط استودیو Tequila Works (سازنده Deadlight) ساخته شده و برای PlayStation 4 و PlayStation Vita عرضه می شود. یک بازی Open World با گرافیک زیبای Cel-Shade!
     

    Attached Files:

    آخرین ویرایش: ‏Sep 4, 2013
    xsoheilx, ps3_360_wii, Metal Gear و یک نفر دیگر این نوشته را Like کرده اند.
  2. کاربر سایت

    ارسال ها:
    702
    تاریخ عضویت:
    ‏Jun 25, 2011
    نام:
    Esmaiel
    من نشستم این Hands-On تقریبا مفصل Edge رو خوندم و یه سری نکات مهمش رو ذکر میکنم که در ادامه می تونید بخونید:

    - در بازی جنگ و نبردی وجود نداره، بخش آموزشی یا Tutorialـی وجود نداره، هیچ متن راهنمایی وجود نداره، هیچ دیالوگی وجود نداره و هدف شما اتفاق بعدیی هست که براتون می افته؛ استدیو همواره در تلاشه تا در بازی به مخاطب بدون متن آموزش بده، بدون علامت و نقشه راهنماییش کنه و بدون گفتار و دیالوگ داستان رو روایت کنه
    - تیم سازنده از همون اوایل توسعه قصدشون این بوده که یه تجربه آزادانه خلق کنن
    - آقای Vaello (آرت دایرکتور بازی) میگه بازیهای امروزه سعی میکنن بیش از حد "کمک کننده" باشن به عنوان مثال بهتون میگن کجا برید، چیکار کنید یا کدوم دکمه رو فشار بدید. اما در واقع وقتی بدون هیچ کمکی یه پازل رو حل میکنید باعث میشه لذت بیشتری ببرید
    - قوانین حاکم بر دنیای Rime قوانینی نیستن که در دنیای واقعی می بینید اما با این وجود قابل توضیحن و با نگاه کردن به کانسپتهای بازی میتونید اینو درک کنید. شما باید با پیشرفتتون توی بازی قوانینش رو یاد بگیرین
    - کارگردان بازی میگه ما نمی خوایم یه داستان محدود رو پیش روتون بزاریم و حس کنید فقط یه بازیگرید، ما میخوایم داستان بازی رو خودتون کشف کنید
    - بازی با تمام محدودیتهایی که براتون در نقش شخصیت اصلی قرار میده میخواد شما رو یکبار دیگه به دوران کودکیتون بفرسته و استدیو تمام سعیشو میکنه تا این حس همذات پنداری به بهترین شکل در شما ایجاد بشه
    - دوربین بازی فقط یه ابزار برای دیدن اطراف و پیدا کردن راه نیست بلکه برای حل کردن معماها و پازل ها نیز استفاده میشه
    - برای حل کردن بعضی پازلها از راه منطقی پیش نمی رید چون اگه یادتون باشه شما دنیای بازی رو از چشم یه کودک می بینید و یه کودک معمولا استدلال منطقی برای کارهایی که میکنه نداره و سعی میکنه نشدنیها رو با تخیلش به شدنیها تبدیل کنه
    - در بازی مناطق و جزایر زیادی وجود داره (جزایر چندگانه)
    - سازنده سعی کرده همه چیز داخل بازی زیبا باشه اما در درجه اول به وجهه مفهومیش توجه کرده؛ کارگردان بازی میگه ما نمیخوایم چیزی بسازیم که زیبا باشه اما از طرف دیگه فقط خوش رنگ لعاب باشه و باعث سردرگمی مخاطب بشه؛ ما میخوایم خیلی شفاف به بازیباز بگیم چه کاری میتونه و نمیتونه انجام بده و در عین حال میخوایم نتیجه کاملا ارگانیک باشه
    - سازنده روی جنبه صداگذاری بازی خیلی وقت گذاشته به طوری که آهنگساز و طراح صوتی بازی آقای David Garcia ساعات بی شماری مشغول ضبط اصوات طبیعی بوده تا اطمینان حاصل کنه نتیجه اونجوری که باید، از آب درمیاد. آقای Rubio میگه صداها فقط واکنشی از یه جسم فیزیکی داخل بازی نیستن بلکه جزئی از گیمپلی هم هستند
    - در بازی چهار یا پنج انیمیشن مختلف برای بالا یا پایین رفتن از سراشیبیها و بالا رفتن از صخره ها وجود داره

    [​IMG] [​IMG] [​IMG]
    [​IMG] [​IMG] [​IMG]
     
    آخرین ویرایش: ‏Oct 27, 2014
  3. کاربر سایت

    ارسال ها:
    439
    تاریخ عضویت:
    ‏Oct 19, 2013
    Ico + journey= Awesome Experience
    [​IMG]
     
  4. کاربر سایت

    ارسال ها:
    702
    تاریخ عضویت:
    ‏Jun 25, 2011
    نام:
    Esmaiel
    به نظر میاد این از محیطهای زیر آبه که قبلا در موردش گفته شده بود:

    [​IMG]

    اینم که قسمتی از اون تصویر / کانسپت روی جلده:

    [​IMG]

    ــــــــــــــــــ

    تیم توسعه هم به دنبال برنامه نویس ارشد گرافیک و گیمپلی برای کار روی UE4 هستند

    [​IMG]
     
  5. Sacred Spirit کاربر سایت

    ارسال ها:
    2,211
    تاریخ عضویت:
    ‏Dec 31, 2009
    نام:
    حسین
    [​IMG]

    خلاصه اینکه ما رو پیچوندن ! :d بازی احتمال زیاد نیمه دوم سال عرضه میشه..
    پ.ن: جالبه، Sony XDev از همون اول انگار داشته با اینها در ساخت بازی همکاری میکرده !
     
  6. کاربر سایت

    ارسال ها:
    702
    تاریخ عضویت:
    ‏Jun 25, 2011
    نام:
    Esmaiel
    (Happy Christmas (from Tequila Works :bighug::x

    [​IMG]
     
  7. کاربر سایت

    ارسال ها:
    702
    تاریخ عضویت:
    ‏Jun 25, 2011
    نام:
    Esmaiel
    ,The fair breeze blew, the white foam flew
    we face the storm with glee
    We friends are first that ever burst
    into that silent sea

    [​IMG]
     
    آخرین ویرایش: ‏Dec 22, 2014
  8. کاربر سایت

    ارسال ها:
    702
    تاریخ عضویت:
    ‏Jun 25, 2011
    نام:
    Esmaiel
    اسکرین شات جدید:

    [​IMG]
     
  9. کاربر سایت

    ارسال ها:
    598
    تاریخ عضویت:
    ‏Jun 20, 2014
    نام:
    Amir
    با اینی که کل صفحه بازی هست خیلی حال میکنم ! فکرشو بکن نه نقشه ای نه راهنمایی نه حرف اضافه ای :>
     
  10. کاربر سایت

    ارسال ها:
    702
    تاریخ عضویت:
    ‏Jun 25, 2011
    نام:
    Esmaiel
  11. کاربر سایت

    ارسال ها:
    527
    تاریخ عضویت:
    ‏Jul 5, 2014
    نام:
    ایمان
    ?Does This Mean Rime Is About To Get A PS4 Release Date

    [​IMG]
     
  12. کاربر سایت

    ارسال ها:
    702
    تاریخ عضویت:
    ‏Jun 25, 2011
    نام:
    Esmaiel
    به زودی اطلاعات جدیدی از بازی منتشر میشه !

    [​IMG]
     
  13. کاربر سایت

    ارسال ها:
    1,280
    تاریخ عضویت:
    ‏Oct 1, 2005
    قهرمان بازی شبیه پسر بچه توی The Last Guardian نیست؟!!
     
  14. کاربر سایت

    ارسال ها:
    238
    تاریخ عضویت:
    ‏Mar 22, 2015
    طراحی همشون براساس جوانان بودایی هستش برای همین شبیه هستند.کسی از کسی کپی نکرده.
     
  15. کاربر سایت

    ارسال ها:
    3,495
    تاریخ عضویت:
    ‏Dec 20, 2009
    نام:
    مازیار
    این بازی کنسل شده؟ کجا غیبش زد یهویی
     
  16. کاربر سایت

    ارسال ها:
    702
    تاریخ عضویت:
    ‏Jun 25, 2011
    نام:
    Esmaiel

این صفحه را به اشتراک بگذارید