مصاحبه Assassin’s Creed 4 Black Flag : داستان بازی - نسخه PS4 - انتظارات فروش و ...

trainer

کاربر سایت
Jan 19, 2009
712
نام
میلاد
1362053283_3_1.jpg


درود


Assassin’s Creed IV: Black Flag غیر منتظره ترین و جالب ترین عنوان این فرانچایز بعد از AC III است . این بازی یکی از بزرگترین ریلیز های امسال خواهد بود که در تاریخ 29 اکتبر در آمریکای شمالی و 1 نوامبر در اروپا منتشر خواهد شد . با توجه به انتشار چند بازی Open World دیگر مخصوصا بازی Watch Dogs کمپانی Ubisoft ، تیم سازنده بازی تمام توان خود را برای ساخت بازی به صورت کامل و سریع گذاشته اند .

به تازگی ما ، با کارگردان خلاق این نسخه Jean Guedson در مورد برخی جنبه های بازی " از جمله سبک و سیاق کلی دزدان دریایی ، ویژگی های موجود در نسخه های کنسول های نسل بعد ،شخصیت Edward Kenway و آیا میتوانیم منتظر یک Assassin از ژاپن باشیم ؟ " به صحبت نشستیم

Ravi Sinha : وقتیکه برای اولین بار Assassin’s Creed IV معرفی شد ، جو محتاطانه ای وجود داشت ، آیا هنوز هم این جو وجود دارد ؟

Jean Guesdon : در حال حاضر ما E3 را پشت سر گذاشته ایم و جو نمیتواند بهتر باشد
:) . E3 همیشه یک قدم استرس آور بوده است ، بخصوص برای ما که میخواستیم برای اولین بار گیم پلی بازی را نمایش دهیم . خوشبختانه ، عکس العمل ها بسیار مثبت بود و ما با روحیه مضاعف برای به پایان رساندن بازی به اداره برگشتیم .

Ravi Sinha : آیا Assassin’s Creed IV تمام داستان زندگی Kenway را بازگو میکند یا همانند Ezio و Connor تنها به بخشی از زندگی آنان میپردازد ؟

Jean Guesdon : این بازی تنها بخشی از زندگی Kenway را بازگو میکند - همانطور که همه میدانند ما نحوه مردن Kenway را در داستان Forsaken شرح داده ایم . حال ما میخواهیم نحوه تبدیل شدن Edward به یک Assassin را به طرز ویژه ای شرح دهیم ؟

Ravi Sinha : آیا مکانیسم های دیگری هم در کنار شمشیر دوگانه " Dual Sword Wielding " و ایمینگ آزاد تفنگ ها " Free Gun Aiming " در Assassin’s Creed IV وجود خواهد داشت ؟

Jean Guesdon : سیستم اکشن بازی بسیار شبیه به AC III خواهد بود اما ویژگی های جدیدی را که شما نام بردید آنرا به یک سطح کاملا جدیدی می برد . مکانیسم Multi Pistols به شما اجازه خواهد داد تا در جریان درگیری به هر دشمنی که خواستید شلیک کنید . بنابراین به شما یک بعد کاملا جدید از وضعیت درگیری میدهد . Free-Aim نیز به شما این توانایی را خواهد داد تا قبل از شروع مبارزه چند دشمن را انتخاب کنید که این نیز بسیار مفید خواهد بود


assassins_creed_4_1.jpg



Ravi Sinha : از ماموریت های اصلی و جانبی Assassin’s Creed IV بیشتر به ما بگوئید ؟

Jean Guesdon : ما دنیای بزرگی از دریای کارائیب را داریم که مملو از فعالیت ها ، ماموریت های جانبی : قلعه هایی برای تخریب ، کشتی های غرق شده برای کاوش ، غارهایی برای نفوذ " غارهای قاچاقچیان " ، کشتی های متحدین برای اسکورت ، مسیر های تجاریی برای مختل کردن ، حیواناتی برای شکار و ... است . نکته کلیدی اینجاست که تمامی این فعالیت ها حسی را در شما ایجاد میکند که هیچ وقت احساس بیهوده بودن و کسل کننده بودن آنان را نخواهید کرد . شما با تمام کردن این مراحل به یک دزد دریایی قویتر و یک Assassin بهتر تبدیل خواهید شد .


Ravi Sinha : شنیده ایم که نسخه PS4 بازی دارای محتویات انحصاری خواهد بود که در نسخه های دیگر وجود نخواهد داشت . ایا میتوانید بیشتر در این مورد به ما بگوئید که باید انتظار چه چیزهایی را داشته باشیم ؟

Jean Guesdon : در واقع نسخه PS4 بازی محتویات انحصاری زیادی نخواهد داشت . گرافیک این نسخه مسلما بهبود خواهد یافت تا به شما احساس هیجان انگیزتری را بدهد ، تکان خوردن گیاهان و برگ ها با حرکت باد ، واقعی تر شدن هر چه بیشتر موج ها ، موج گونه در آمدن بادبان کشتی در باد و ... . به علاوه ما از Tochpad دسته PS4 و Vita Remote Play نیز پشتیبانی خواهیم کرد . که به این معنی است که شما قادر خواهید بود از طریق PS4 خود این بازی را بر روی Vita بازی کنید .


Ravi Sinha : چه مزایایی کنسول PS4 نسبت که دیگر کنسول ها در بخش توسعه دارد ؟ مثل Watch Dogs ، آیا نسل بعد سخت افزارهای کنسول ها به شما اجازه گسترش کار بر روی گیم پلی بازی ها را میدهد که در در نسل کنونی کنسول ها وجود ندارد ؟

Jean Guesdon : ما کاملا میدانیم که در حال ساخت یک بازی برای هر دو نسل هستیم . که به ما اجازه اجرای ایده های بیشتری را میدهد . اما ما کار بر روی کنسول های نسل بعد را پس از به اتمام رساندن ساخت بازی برای این نسل آغاز خواهیم کرد .


1370772270_acivbf_screenshotsp_e3_observatory_airassassination_130610_4h15pmpt.jpg



Ravi Sinha : بازی برای Xbox one نیز تایید شده است ؟ آیا این نسخه متفاوت تر از نسخه PS4 خواهد بود ؟

Jean Guesdon : در حال حاضر چیزی برای گفتن ندارم

Ravi Sinha : مدت زمان بخش داستانی بازی چقدر خواهد بود ؟

Jean Guesdon : این برای ما سخت است که کاوش دنیای بازی را ارزیابی کنیم زیرا بخش مهمی از بازی ما است . شما به دنیای بازی برای قویتر شدن و همچنین دسترسی به مراحل بالاتر نیاز خواهید داشت . در این رابطه ، مسیر اصلی بازی چیزی حدود 15-25 ساعت زمان خواهد برد . اما کامل کردن بازی مسملا زمان بیشتری خواهد گرفت

Ravi Sinha : اخیرا ، مدیر عامل کمپانی Ubisoft اقای Yves Guillemot صحبت هایی درباره احتمال فروش کمتر AC IV نسبت به AC III کرده است ، اما به نظر می آید که موضوع دزدان دریایی برای گیمرها قابل قبولتر باشد . نظر شما در این باره چیست ؟

Jean Guesdon : ما از آن دسته افرادی نیستیم که انتظار فروش عالی را داشته باشیم . این موضوع بحث در درون کمپانی نیست . ما میدانیم که موضوع دزدان دریایی بسیار قوی است و هر کسی در دنیا با آن آشنایی دارد . در همین راستا ، ایده ها برای این بازی بسیار افزایش یافت و این نوبت ماست که این تم را برداریم و با آن مردم را سورپرایز کنیم .



assassins_creed_4_2.jpg



Ravi Sinha : اخیرا متوجه شدیم که شبیه سازی باد در کنسول PS4 در دیگر بازیهای Ubisoft همانند Watch Dogs نیز بهتر خواهد بود . از آنجا که AC IV نیز Open World خواهد بود ، آیا فکر میکنید که AC IV نیز چیزی شبیه به آن را خواهد داشت ؟

Jean Guenson : شما قطعا اثرات طوفان گرمسیری و وزش باد در بادبان ها را به خوبی احساس خواهید کرد . این چیزی است که من در قبل به آن اشاره کردم که گرافیک بهتر به ما در افزایش عمق به بازی کمک خواهد کرد . باد یکی از مهمترین عوامل در فانتزی دزدان دریایی است و ما مطمئن هستیم که بسیاری از آنها در پشت پرده بازی ما وجود خواهد داشت .


Ravi Sinha : آخرین سوال - آیا ما در آینده میتوانیم شاهد یک Assassin در زمان فئودال ژاپن باشیم ؟

Jean Guesdon : شما میدانید که نمیتوانم پاسخ گوی این سوال باشم

سپاس و بدرود

 

Darkside Fury

کاربر سایت
Nov 23, 2007
2,606
نام
Sadegh
شروع شد
بهتر بودن بازی های PS4 تو بازی های مولتی :D
نه جان می کی کنترلر رو ول میکنه بیاد با کنسول دستی بشینه بازی کنه
همونی که میره WiiU میخره و کنترلر کلاسیکش رو ول میکنه و میره با کنترلر لمسیش بازی میکنه :D
 
آخرین ویرایش:

vivanred

کاربر سایت
Oct 26, 2008
7,163
نام
Alireza
امید وارم یکم تنوع بازی بالاتر ببرن که بازی تکراری به نظر نیاد یعنی یک ساعت بری یک طرف یک کاری بکنی بعد یک ساعت برگردی یک ساعت بری دنبال یکی امید وارم بتونن این مشکل AC حل کنن .


چون بعضیا به کیفیت بیشتر اهمیت میدن تا کمیت!
میدونی که چی میگم!
yahoo_4.gif
@vivanred
چرا پستتو ویرایش کردی!
yahoo_22.gif

آقایون مدیر لطفا پستم رو پاک کنید تا اسپم نباشه!
yahoo_22.gif

شرمنده گفنم شاید تاپیک به بیراهه ببره ویرایش کردم همین دوستمون کلی وقت گذاشته ترجمه کرده به جای اینکه راجب موضوع بحث بشه تاپیک به بیراهه میره برای همین ویرایش کردم موقع تایپ به این موضوع دقت نکرده بودم خودم .
yahoo_4.gif
.

راجب صحبتی که کردی هم 100% اما یعنی یک نظر هم ماهی بدی اینجوری نمیمونه یعنی شما راجب هیچ چیزی نظر ندارین ما استفاده کنیم .:d
 
آخرین ویرایش:

KRATUS

کاربر سایت
Aug 17, 2008
360
نام
Ashkan
سوال البته ربطی به تاپیک نداره بیشتر به نویسنده ربط داره .] ممنون برای ترجمه اول . دوم برام سوال شده چجوریه ما انقدر جدیدا کاربر های با پست کم داریم از سال 2009 تا الان چند وقت پیش هم یه چند تا دیگه دیدم که از 2008-2009 بودن اما کمتر از50-100 تا پست دارن الان سال 2013 این همه سال کجا بودین .
چون بعضیا به کیفیت بیشتر اهمیت میدن تا کمیت!
میدونی که چی میگم!:d
@vivanred
چرا پستتو ویرایش کردی!:|
آقایون مدیر لطفا پستم رو پاک کنید تا اسپم نباشه!:|
 

benjohn

کاربر سایت
Jun 19, 2012
5,994
نام
ehsan
ا ممنون برای ترجمه اول .:d دوم برام سوال شده چجوریه ما انقدر جدیدا کاربر های با پست کم داریم از سال 2009 تا الان چند وقت پیش هم یه چند تا دیگه دیدم که از 2008-2009 بودن اما کمتر از50-100 تا پست دارن الان سال 2013 این همه سال کجا بودین .:d
كم گوي و گزيده گوي كه ميگن ايشون هستن:d
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر