|

بحث و تبادل نظر در مورد گرافیک بازی های نسل بعد

گفتگو در 'مقایسه بازی ها' ایجاد شده توسط Dinosaur, ‏Jun 19, 2013.

  1. کاربر سایت

    ارسال ها:
    2,791
    تاریخ عضویت:
    ‏Feb 28, 2010
    واقعا!!؟

    [​IMG]

    [​IMG]
    [​IMG]

    این حرفی که داری میزنی غلطه چون خودشون تکذیب کردن و گفتن که موقع پخش کات سینها به دلیل بالا بودن کیفیت ویدئو جریان استریمینگ داده به حدی بالا هست که نمیشه بارگذاری انجام داد.
     
  2. کاربر سایت

    ارسال ها:
    1,417
    تاریخ عضویت:
    ‏Feb 27, 2009
    من که باورم نمیشه راستش .اخه خیلی خفن بود
    [​IMG]
     
  3. کاربر سایت

    ارسال ها:
    3,265
    تاریخ عضویت:
    ‏Feb 28, 2011
    نام:
    بهنام
    من که فاصله ی زیادی تو این عکس هایی که گذاشتی نمی بینم فقط کات سین ها یه مقدار رئال تر و کلا کمی بهتره که اونم کاملا طبیعیه چون کات سین محدود هست میشه یه مقدار تر و تمیز تر درش آورد ولی باز هم فاصله ی آنچنانی تو این عکس ها نمی بینم.
    من تا حالا این مورد رو نشنیده بودم با عقل هم جور در نمیاد. تو بازی های ND عملا هیچ Loadingــی دیده نمیشه. پس دو حالت میمونه:

    1. حرف من درست باشه: که میشه همون بارگذاری در پس زمینه.
    2. حرف شما درست باشه: که اگه اینجوری باشه عملا کارشون خیلی ستودنی تر میشه که تونستن بازی با گرافیک به این سنگینی بسازن اونم بدون هیچ بارگذاری!
     
  4. کاربر سایت

    ارسال ها:
    1,512
    تاریخ عضویت:
    ‏Aug 29, 2007
    نام:
    AmirHosein
    مشخصا گرافیک کات-سین ها بیشتره ولی این مقایسه ای که شما گذاشتی درست نیست چون تصویر اول یه تصویر Close-up تو محیط بسته ـس ولی 2 تصویر بعدی تو محیط کاملا باز و in-game هست. من که بازی رو 3 بار تموم کردم باید بگم که تو محیط بسته ، جزئیات بسیار نزدیک به همون تصویر اولی هست.
    اگه قصد خراب کردن بازی رو داری که باید یگم این راهش نیست چون اونایی که بازی کردن میدونن گرافیک بازی در چه سطحیه
     
  5. کاربر سایت

    ارسال ها:
    2,833
    تاریخ عضویت:
    ‏Jan 13, 2009
    نام:
    MosTafA
    خدا ببخشه امین جون !
    به همون دلیلی که شما صفحه پیش با همچین کامنت عریض و طولانی سعی در متقاعد کردن مهدی داشتی :
    فقط پست های ps فن ها نظر شخصیه و باید بهش احترام گذاشت ؟! به ما که میرسه هیچ ایرادی نداره شماها گله ایی پست هامونو نقل قول کنید و سعی در متقاعد کردن و به راه راست هدایت کردنمون داشته باشید ؟ (lol)
    ببین کی داره این حرف میزنه !!!
     
  6. کاربر سایت

    ارسال ها:
    8,496
    تاریخ عضویت:
    ‏Sep 16, 2007
    البته گله به جمع گوسفندها و گرگها و کلا 4 پایان میگن. من ندیدم به جمع انسانها در جاهایی که شعور رو مد نظر قرار میدن هم گله بگن. یه ذره دقت به خرج بدید توی پستهایی که میدید. 4 تا پیکسل این ور اون ور ارزش نداره هم دیگه رو بز و گوسفند خطاب کنیم.
     
  7. کاربر سایت

    ارسال ها:
    1,131
    تاریخ عضویت:
    ‏Jan 11, 2012
    نام:
    Armin
    الان به نظر شما تفاوت این عکسایی که گذاشتی زیاده؟ نمای کلوز اپ و با نمای مدیوم مقایسه میکنی بعد مقایسه تصویری میذاری که عملا تفاوتی توشون دیده نمیشه .
    این کارا ادمو یاد فیلم ماتریکس میندازه ، یه ماده خمیری بدون مزه می خوردن ، بعد هرکس هر غذایی رو که دوست داشت توی ذهنش تجسم میکرد و توهم اینکه دارن اون غذای خوشمزه رو می خورن میومد سراغشون ، حالا این شده حکایت دوستان و اعتقاد راسخشون به ماکروسافت. مهم نیست چی جلوتون میذارن مهم تصوراتتونه
     
  8. کاربر سایت

    ارسال ها:
    2,833
    تاریخ عضویت:
    ‏Jan 13, 2009
    نام:
    MosTafA
    کیوان خودتم میدونی منظورم چی بود ! من کسی بز و گوسفند خطاب نکردم ! قصد جسارتم نداشتم ، منظورم دسته جمعی بود همین.
     
  9. کاربر سایت

    ارسال ها:
    2,791
    تاریخ عضویت:
    ‏Feb 28, 2010
    آره دیگه تفاوت اینقدر کم بوده DF سوال کرده ممکنه که کیفیت کات سینهای بازی تو گیم پلی نسل بعد ببینیم!؟

    Tech Analysis: The Last of Us • Articles • Eurogamer.net

    شک نکن که من حرفی رو از روی هوا نمیزنم:

    Justin Richmond:
    Interview: Naughty Dog On Uncharted 3

    - - -ویرایش - - -

    دیگه خواهشا قضیه رو ایدئولوژیک نکنید یعنی چی این حرفا؟
    به نطر من The last of us مجموعا بهترین گرافیکو بین بازیهای نسل قبل داره این نظر منه ولی دلیل نمیشه که حقیقتو کتمان کنم بگم فاصله بین کاتسین و گیم پلی بازی کمه , به چشم من که روی یه تی وی پلاسمای 42 اینچ بازی میکنم زیاده و به راحتی قابل لمسه ولی الان یه سری از دوستان اومدن دارن بازهای PS3 رو با X1 مقایسه میکنن!!!!
     
  10. کاربر سایت

    ارسال ها:
    3,265
    تاریخ عضویت:
    ‏Feb 28, 2011
    نام:
    بهنام
    من سعی در متقاعد کردن کسی نداشتم و ندارم. صرفا یه موضوع ساده بود که بحثی در موردش پیش اومد من هم نظرم رو در موردش گفتم. از کسی هم نخواستم چیزی رو برا من اثبات کنه.
    من به پست یا نظر شخصی کسی بی احترامی کردم که شما درخواست احترام متقابل داری از من؟!
    کی داره این حرفو میزنه؟ والا از اولش همین بساط بوده.
    2008 باید ثابت میکردیم MGS4 از گیرز 2 بهتره.
    2009 باید ثابت میکردیم U2 از AC II و MW2 و B: AA و... بهتره.
    2010 باید ثابت میکردیم GOW III از فلان و فلان و فلان بهتره.
    2011 به همین ترتیب.
    پارسال باید ثابت میکردیم U3 یه نسل از Halo 4 عقب تر نیست.
    4-5 ماه دیگه هم حتما باید ثابت کنیم TLOU از Gears: J و Halo 4 بهتره دیگه نه؟!
    من اسم این رو میذارم اغراق، غلو، یه همچین چیزی برا اینکه بزرگی چیزی رو نشون بدون. شما رو نمیدونم. خیلی از سایت ها هم گفتن TLOU مثل یه بازی نسل بعدی میمونه. پس PS3 هم حتما کنسول نسل بعدی هست دیگه؟!
    من نمیگم شما از رو هوا حرف میزنی. تو این مصاحبه ـشون اشاره ای نکردن که لودینگ های بازی دقیقا چه زمانی صورت میگیره؟
    یه معادله ی ساده ـست دیگه که تو پست قبلیم مطرح کردم. شما خودت جوابی براش نداری؟
     
  11. کاربر سایت

    ارسال ها:
    2,791
    تاریخ عضویت:
    ‏Feb 28, 2010
    تو کنفرانس سونی و اول تیزر اعلام میکنن که تصاویر in engine هست ولی اشاره ای به ریل تایم بودن نکردن اما به نظر من احتمال داره ریل تایم باشه من ویدئوی full hd ـیه تریلرو دیدم بعضی جاها AA لبه هارو خوب پوشش نمیداد البته تو تریلر از موشن بلور و fog خیلی سنگین استفاده کرده بودن و اکثر صحنه ها هم به قول معروف دائما از دید یه Shaky cam نمایش داده میشد ولی از انیمیشن صورت کاراکترها زیاد خوشم نیومد.

    The order

    [video=aparat;DVGZz]http://www.aparat.com/v/DVGZz[/video]

    - - -ویرایش - - -

    نه توضیحی ندادن فقط گفتن که کار خیلی سختی بوده و از تکنولوژِی خودشون استفاده کردن گفتن مرحله بعد رو روی حافظه سیستم بار میزدن...

     
  12. Kuraudo Sutoraifu کاربر فعال

    ارسال ها:
    7,861
    تاریخ عضویت:
    ‏May 29, 2009
    نام:
    احسان
    تا اینجا به صورت کلی QB بهترین کیفیت بصری توی E3 بوده اصلاً جای هیچ گونه شک و بحثی هم نداره ؛ ولی مشخص کردن بهترین گرافیک نسل بعد ، وقتی هنوز N@ughty Dog یا Santa Monica از بازی نسل بعدشون رو نمایی نکردن عین بچه گربه ای می مونه که سعی داره دُم خودش رو بگیره :D اصولاً Ready at Dawn یا Evolution Studio یا حتی Quantic Draem هیچ وقت جزو صف اول استودیو های سونی نبودن و نیستن در صورتی که امثال Remedy و T10 خط اول جبهه ی ماکرو ـن :D

    پ.ن : ناتی داگ این نسل همچین چیزی ارئه داده وای به حال نسل بعد :D
    [​IMG]
    [​IMG]

    پ.ن 2 : از اونجا که همیشه توی سایت منظورها بد برداشت میشه لازمه اضافه کنم منظورم این نیست که کیفیت این بالایی با نسل بعد برابری میکنه ! دارم عظمت کار این استودیو رو نسبت به نسل قبل میگم :D آره قربونش :D

    [
    عکس از 500 کیلومتری صورت طرف توی گیم پلی میذاری در مقابل کلوز آپ توی کات سین ؟! tlou چون تازه عرضه شده چیز زیادی ازش در دسترس نیست ولی آنچارتد 3 تا دلت بخواد هست همشم مستقیم از گیم پلی (تلو هم ایشالا بزودی بچه ها عکس های مربوطه رو میگیرن) :

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    آخرین ویرایش: ‏Jun 24, 2013
  13. دبیر تحریریه

    ارسال ها:
    15,094
    تاریخ عضویت:
    ‏Sep 29, 2005
    نام:
    آریا
    اگه کل نمايش ها (از گيم پلي تا Cutscene و Tech Demo و ...) رو در نظر بگيريم و به گيم پلي تنها کاري نداشته باشيم ، به نظرم اختلاف The Dark Sorcerer با بقيه زياد هست ! :D از افکت هاي مختلف تا طراحي صورت و انيميشن ها و ...
    اون يارو قرمزه ، رسماً طبيعي ترين کله اي رو داره که تا حالا توي يه ويدئوي مرتبط با بازي ها ديدم ! :D اولش یه لحظه حیرت کردم و فکر کردم شاید یه کله واقعی هست که برای بامزه بازی گذاشتن توی ویدئو ! :D
    البته اسمش روش هست و Tech Demoـه ! ولي از طرفي هم وقتي سبک خاص QD رو در نظر مي گيرم و Beyond رو هم با سخت افزار PS3 مي بينم ، خيلي برام عجيب نيست که The Dark Sorcerer رو با سخت افزار PS4 ببينم. شايد بازي بعدي ـشون از نظر بعضي افکت ها به پاي اين Tech Demo نرسه ، ولي در مورد کاراکترها و کيفيت ـشون بعيد نيست در همين حد يا حتي بالاتر باشه. همون طور که Heavy Rain از خیلی جهات بالاتر از دموی اون بازیگره بوده ، یا Beyond طبیعی تر از دموی Kara به نظر میرسه.

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    در مورد اين Tech Demo هم گفتن که با 4 گيگ رم تهيه شده و از ابزارهايي که در PS3 ازش استفاده کردن ، کمک گرفته شده نه ابزارهاي جديد براي PS4 ! ديگه راست و دروغش به خودشون مربوطه ! :D
    =====================
    اگه گیم پلی ها رو در نظر بگیریم هم به نظرم Ryse واقعاً فوق العاده بود ، Forza Motorsport 5 هم محشره و با اون کیفیت 60fps هم هست ، Infamous: Second Son هم نسبت به سبکش دست کمی از شاهکار نداره و خیلی تر و تمیزه.
     
  14. Run Baby Run کاربر سایت

    ارسال ها:
    7,101
    تاریخ عضویت:
    ‏Jan 3, 2009
    نام:
    محمد امین
    باز این جمله های ...ی ثابت کن ثابت کن . اولا نیازی نیست چیزی رو به شما ثابت کنم . اگه خیلی ثابت کردن میخای پست آریا رو بخون .
    در ثانی من 1 ماه تلاش کنم چیزی رو نمیتونم به شما ثابت کنم . پس تلاش نمیکنم :D

    پ.ن : یخورده هم مواظب حرف زدنت باش ;)

    ===
    من دارم میگم QB از همشون به جز DS بهتره بازم یه عده قبول ندارن و چشماشونو بستن همینجوری دارن پست میدن از آنچارتد گرفته تا tlou (خدا بگم این ND رو چیکار کنه که تو تمام پستای اینا حضور داره :D ) ولی طراحی چهره که میگین بقیه رو هضم کرده فاصله ی خنده داری با Beyond نداره با Dark sorcerer هم کاری ندارم چون تک دمو بود . هر چند سبک بازیش جوریه که تو گیمپلی هم تغییری چندانی تو صورت ایجاد نخواهد شد ولی خب .
    با گیر دادن به TLOU هم سطحتون رو پایین نیارین بزارین بحث تو این سطح بمونه .
     
    آخرین ویرایش: ‏Jun 24, 2013
  15. کاربر سایت

    ارسال ها:
    2,833
    تاریخ عضویت:
    ‏Jan 13, 2009
    نام:
    MosTafA
    @ یاکوزا :

    نمی خوام بحث زیاد کش بدم و تاپیک منحرف شه ! تو اومدی به من میگی به چه دلیلی باید خلاف حرف شما ثابت کنم و . . . منم گفتم به همون دلیلی که تا صفحه سوم سعی داری به مهدی ثابت کنی اشتباه میکنه یا اغراق میکنه یا به قول خودت غلو ! در هر صورت چیزی که مشخصه مهدی نظر شخصیش رو داده و شما داری تا صفحه سوم کامنت هاش نقل قول میکنی ، حالا میخوای بگو نه من قصدام ثابت کردن چیزی نبود فقط میخواستم قضیه روشن شه ، نظر شخصیم بوده و الی آخر . . .
    احسان تو صف اول استدیو های مایکرو کیان؟:d احیاناً 343 و اپیک نیستن ؟:d

    پ.ن: 343 این نسل همچین چیزی ارائه داده وای به حال نسل بعد :d
    [​IMG]
    [​IMG]
    @ امین :

    من مواظب حرف زدنم هستم شما نگران نباش.;)
     
    آخرین ویرایش: ‏Jun 24, 2013

این صفحه را به اشتراک بگذارید