First Man
کارگردانی فوق العاده ایی داره مخصوصا یک سوم پایانی ولی خب ضعف های فیلمنامه بدجور یقه دیمین شزل رو گرفته (برای مثال شخصیت های فرعی وحشتناک تو دیوار) و اثر به اون بی نقصی که باید باشه نیست. در کل درسته فیلم درباره یک شوی امریکایی نیست (که باید باشه) ولی تو همین بیوگرافی بودنش هم ابتر باقی مونده که میگم مشکل فیلمنامه است. در ضمن خیلی طولانیه خیلی
6/10
johnny English strikes again
تا به حال فیلم غیر صامتی از مستر بین! ندیده بودم ولی خب خودمونیم خیلی چرت و پرت بود
حتی نمیتونست یک پارودی خوب باشه
1.5/10
That Awkward Moment
با زک افرون علارقم تمام حرفایی هست خیلی حال میکنم، در عین بد بازی کردن واقعا میخندونه ولی خب این یکی فیلم انگاری اشنایی با مادر که نه فصل طول کشید رو بیای تو یک ساعت و نیم خلاصه اش کنی. نتیجه مشخصه
2/10
The Martian
تحت جوی که بعد از دیدن فرست من داشتم دوباره رفتم سراغ مارتین و الحاق اسکات بلده فیلم بسازه و سرگرمت کنه البته ایرادی که وارده به شوی اخره فیلمه که دست فیلمساز پیش از موعد برای مخاطب رو میره وگرنه اثر فوق العاده ایی هست
6.5/10
The House That Jack Built
فون تریه تو این فیلم یکجورایی جواب تمام سالها انتقادی که از شیش تا فیلم قبلی ش رو میشد یکجا داده ولی خب در یک اثر واحد ترمال زده
3.5/10
The Ballad of Buster Scruggs
کوئن ها کلا بعد از سال 2013 افتادن تو سراشیبی و یکجورایی علارقم تفکری که دارند خیلی دایورتی فیلم میسازند، یعنی فیلم بد میسازند ولی به خاطر اسم و رسم انتظار نقد و ستایش رو دارند از های سزار (تقابل تی وی و سینما) تا همین فیلم اپیزودیک !
3/10
Searching
انتظار یک فیلم سردرد اورنده داشتم ولی خداییش خوب بود و کل داستان فیلم که از طریق صفحه مانیتور و گوشی موبایل روایت میشه قشنگ قابله فهمه! در کل به خاطر تازه بودنش خیلی پسندیدم ولی فکر نمیکنم تکرارش نتیجه خوبی داشته باشه
4/10
همه میدانند فرهادی
فرهادی من رو یاده ریچارد لینک لیتر میندازه با فیلمهای درام و اجتماعی فوق العاده شروع کرد و از یکجایی به بعد نه تو تکنیک و نه تو فرم حرفی برای گفتند نداشت، و حتی دیگه دغدغه هاش هم ته کشیده و چیزی برای ارائه نداره. فوق تکراری
3/10