هر آنچه که در کنفرانس E3 2013 ماکروسافت گذشت

وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

Terova

No Trolls
Gold User
Dec 1, 2007
12,955
نام
محمد امین
نمایشگاه بزرگ E3 به رسم هر سال در ماه Jue در آمریکا برگزار می شود و شرکتهای بزرگ بازی سازی جدید ترین دست آوردهای خود را در آن به نمایش عموم می گزارند. این نمایشگاه بزرگترین مراسم در صنعت گیم بشمار می رود از این رو شرکتهای سازنده کنسول با برپای کنفرانس اختصاصی قصد دارن مخاطبان گیم را به جدید ترین دست آوردهای خود جلب کنند. امسال با معرفی نسل جدید از کنسول های بازی توسط دو قطب بزرگ این صنعت یعنی ماکروسافت و سونی E32013 حال و هوای دیگری داشت.

07716797103586126750.jpg


در این بخش سعی شده است به ارائه گذارشی کامل کنفرانس برگزار شده ماکروسافت را مورد بررسی قرار دهیم .

21072885879623348840.jpg


این کنفرانس در روز 20 خرداد سال 1392 در ساعت 21 به وقت تهران برگزار شد. جمعیت انبوه حاضر در سالن در حالی که شاهد پخش موسیقی و تماشای لوگوی XBOX بودن انتظار شروع مراسم را می کشیدن به یک باره در شروع مراسم تریلری از بازی محبوب و قدیمی MGS پخش شد و همگان را به شوک فرو برد. بازی که نسخه قبل آن در انحصار کنسول PS3 بود این بار نسخه پنجم آن در کنفرانس ماکروسافت نمایش داده می شد. گرافیک و جو بازی خیره کننده بود Big Boss کارکتر معروف این سری این بار بر روی اسب و در کشور افغانستان ایفای نقش می کرد در ابتدا مشخص شد دنیای MGS به صورت OpenWorld خواهد بود و تغییرات آب و هوای به صورت کاملا Realtime در بازی اجرا خواهد شد حالات جدید مخفی کاری و استتار در بازی کاملا رشد کرده است استفاده از وسایل نقلیه و چرخه شبانه روزی نیز در بازی وجود دارد.

31269592712068175607.jpg



بعد از اتمام نمایش سالن به وجد آمد سپس دن مارتیک و هیدو کوجیما سازنده سری بازی های MGS وارد صحنه شد و چند کلامی به زبان انگلیسی از XBOX ONE صحبت کرد و این کنسول را قوی و خاص خطاب قرار داد..


در ادامه دن مارتیک در مورد XBOX ONE و حمایت آنها از گیم صحبت کرد و یوسف مهدی را برای ورود به صحنه معرفی کرد. مهدی با ارئه توضیحاتی در مورد XBOX 360 نوع جدیدی از این کنسول که طراحی صاف و صیغلی مشابه با XBOX ONE دارد را معرفی کرد و گفته شد از امروز در دسترس عموم قرار خواهد گرفت و همچنین مشخص شد کاربران Gold می توانند هر ماه دو بازی رایگان را از شبکه لایو دریافت کنن که اولین آنها AC2 و H3 خواهد بود این موضوع حاضرین در سالن را به تشویق وا داشت. مهدی با حمایت از روند دوباره XBOX 360 بازی های مولتی زیادی را از جمله GTA V را که در ادامه قرار است برای این کنسول عرضه بشوند معرفی کرد.و سپس به معرفی بازی World Of Tank برای 360 پرداخت.

40861763541776396084.jpg


با نمایش یک ویدئو جذاب از بازی ویکتور کسلی سازنده بازی وارد صحنه شد و از بزگی بازی و مخاطبان زیاد آن گفت و مشخص شد در هر مَچ هر تیم از 15 نفر تشکیل شده است و جمعا با 30 نفر در بازی به صورت آنلاین بازی می شود.و مشخص شد بازی به صورت Free to Play و انحصاری 360 خواهد بود.

یک بازی دو بعدی و بسیار زیبا دیگر نیز به صورت انحصاری برای XBOX 360 معرفی شد به نام Max: The Curse of Brotherhood که در آینده حرفهای زیادی از آن خواهیم شنید.


52190212695944435552.jpg


بدون هیچ صحبتی با نمایش یک ویدئو بازی Dark Souls 2 معرفی شد که در مارچ 2014 عرضه خواهد گردید.


43603669962870139179.jpg


در ادامه فیل اسپنسر وارد صحنه شد و از حمایت های ماکروسافت در جهت ارائه بازی های انحصاری XBOX ONE صحبت کرد و فعالیت استودیو های سازنده بازی برای ساخت جدید ترین عنوان ها با بهترین کیفیت خبر داد و عنوان کرد IP های جدید و کلاسیکی در دست ساخت هستن که بعدا معرفی می شوند.
بعد از صحبتهای کوتاه فیل بازی RYSE برای XBOX ONE معرفی شد این بازی که توسط شرکت Crytek ساخته می شود این بار نمایشی از گیم پلی به همراه دسته را نشان داد که در نوع خود جالب به نظر می رسید.گرافیک بازی کاملا یک عنوان نسل بعدی را نشان میداد که با دقت بسیار زیادی در جزئیات نمایش داده می شد گیم پلی بازی که دوران گذشته روم را نشان میداد با استفاده از شمشیر و سپر در دست مخالف کارکتر اصلی یک ابتکار و نو آوری را در این سبک نشان میداد که جذابیت مبارزه را تا حدی بالا میبرد. بعد از نمایش کاملی از گیم پلی بازی و تشویق حاضرین Cevat Yerli رئیس شرکت Crytek وارد صحنه شد و از داستان بازی حرف زد و گفت به پاس قدرت XBOX ONE و انجین CE3 بازی RYES رو توانستن به صورت انحصاری با این کیفیت برای XBOX ONE خلق کنن.


82893873787837023460.jpg


بدون مَکس بازی Killer Instinct که سبک مبارزاتی دارد به صورت انحصاری برای XBOX ONE معرفی شد (این بازی رایگان خواهد بود و شما فقط باید برای خرید کارکتر اقدام خواهید کرد)

85097601543969556955.jpg


شگفتی های کنفرانس ماکروسافت با حضور تد پریس از استودیو Insomniac ادامه داشت استودیوی که همیشه به سونی و کنسولهایش وفادار بود این بار یک بازی انحصاری برای XBOX ONE ساخته بود..! بازی بسیار زیبا و نوآورانه Sunset Overdrive با ارائه یک تریلر زیبا و جذاب حاضرین را مبهوت خود کرد. در ابتدا ما شاهد گرافیک Fun گونه بودیم که گیم پلی بازی با یک ریتم بسیار عالی و جالب پسر جوانی را نشان می داد که با استفاده از هنر رشته پارکور قصد از بین بردن زامبی های که به شهر حمله کردن را داشت در ادامه دوستان اون نیز به کمک او شتافتن.

در ادامه به کارخانه مک لارن می رویم و با توضیحاتی در مورد روند پیداش این شرکت ، جوایز کسب شده و روند ساخت جدید ترین خودرو تولید شده آنها توضیحات مختصری را می شنویم سپس در داخل کنفرانس ماکروسافت جدیدترین خودرو مک لارن وارد صحنه می شود و ضمن معرفی آن بازی Forza Motorsport 5 نیز معرفی می شود.

82908711172521426216.jpg



Dan Greenawal از استودیو T10 وارد صحنه می شود و ضمن معرفی خودرو مک لارن از همکاری این دو شرکت برای خلق بازی FM5 صحبت میکند و XBOX ONE را مورد ستایش قرار می دهد که با قدرت خود این امکان را به آنها می دهد که طراحی کامل و زیبای را از اتومبیل ها به نمایش بگزارن هوش مصنوعی در بازی بسیار بالا رفته و شما میتواند با دوستان و خانواده خود ریس های متفاوت بسازین و همچنین سیستم ابرای ماکروسافت در LIVE استفاده خواهد شد.

فیل هریسون وارد صحنه می شود و در مورد هزینه های که ماکروسافت برای توصعه استودیو های سازنده گیم انجام داده صحبت میکنه و از ایده های جدید این استودیو ها برای ساخت انوع سبک ها و همچنین کینکت صحبت میکند.

در ادامه بازی خلاقانه Minecraft برای XBOX ONE معرفی می شود.


75150149678766743707.jpg


در ادامه Sam Lake از استودیو Remedy به روی صحنه می آید تا از انقلابی که XBOX ONE در صنعت گیم و مولتی مدیا انجام داده صحبت کند و از انتخابی که در ساخت بازی ها و نزدیکتر کردن آن به یک نمایش تلویزیونی در اختیار آنها قرار داده شده تحسین به عمل بیاورد و سپس بازی اکشن QUANTUM BREAK را معرفی می کند که انحصاری کنسول XBOX ONE هست.

QUANTUM BREAK با یک نمایش جالب آغاز می شود چیزی که ما را یاد سریال های مثل Fringe می اندازد گرافیک بازی بسیار زیبا کار شده و انیمیشن ها به واقعیت بسیار نزدیک است نمایش بسیار کوتاه بود و با وجود گرافیک و جزئیات بسیار بالای این تریلر گفته شد که به صورت Real time اجرا شده است

با یک نمایش کوتاه D4 که یک بازی جنایی و پازل گونه بر پایه کینکت هست به صورت انحصاری برای XBOX ONE معرفی می شود که به نظر ایده های جالبی را در خود خواهد داشت.

76910916644590287721.jpg



دن مک کارتی هم به روی سن می آید تا از یک پروژه فوق العاده مهیج و دیدنی معرفی به عمل آورد. SPARK پروژه ای است که هم زمان توسط کینکت و تبلت ها با فن آوری Smart Glass اجرا می شود در این پروژه شما میتونید ابتدا با استفاده از پیغام های صوتی کینکت از منو وارد بازی شوید و می توانید با استفاده از تبلت به سبک بازی های استراتژی دنیا بازی خود را بسیازید به نوعی این بازی این امکان را به شما میدهد که در نقش یک بازی ساز ایفا نقش کنید و بعد از ساخت دنیا بازی شما با چالش حمله دشمن ها روبرو می شوید که دوباره میتوانید با فن بازی سازی جلوی تهاجم آنها را بگیرید.

51678652595214817747.jpg

مارک وتن روی صحنه آمده و با کمک یک خانم جوان قابلیت های اسمارت گلاس را توضیح میده که میتوانید رخدادهای بازی را در تبلت خود ببینید مثل منو بازی سپس با امکان جدید بازی آشنا می شویم که وقتی به طور مثال دارید بازی RYSE رو انجام میدید دوست شما یک دعوت برای حضور در بازی دیگری به شما میفرستد و شما فقط کافیست یه XBOX ONE بگویید که جوین آن بازی بشود و در سریع ترین زمان ممکن شما به بازی دوست خود وصل می شوید و بازی قبلی شما Start می خورد.


25908139339528820418.jpg

Upload Studio قابلیت دیگری است که خیلی سریع میتوانید بعد از انجام بازی هر قسمت از آن را با EDIT کردن بر روی شبکه LIVE آپلود کنید تا دوستانتون اون رو نگاه کنن.

Twitch قابلیت دیگری هست که با فرمان صوتی می توانید آن را در حین بازی احضار کنید و از این طریق دوستان شما میتوانند مثل یک چت روم با شما ارتباط برقرار کنند و نظرات خودشون رو در مورد بازی که دارید انجام می دهید را به شما بگویند.این قابلیت مورد توجه حاضرین درون استودیو قرار می گیرد.

مارک وتن همچنین از برداشتن محدودیت تعداد دوستان صحبت کرد و تغییر ماکروسافت پوند به پول های رایج مثل دلار و یورو و پوند و گفته شد که می توانید اکانت گلد خود را به اشتراک بگزارید.

دوباره نوبت به بازی های انحصاری رسید و یک بازی ژاپنی پسند به اسم Crimson Dragon به طور انحصاری برای XBOX ONE معرفی شد.


03834657735863612654.jpg

Deadrising 3 بازی بعدی بود که این بار به صورت انحصاری برای XBOX ONE معرفی می شد که مورد توجه افراد داخل سالن قرار گرفت این بازی با پیشرفتهای فوقالعاده زیادی همراه بود و بسیار جذابتر از گذشته برگشته است.در بازی شما میتوانید با هر وسیله ای دشمن ها را ازپا در بیاوردی از آچر فرانسه گرفته تا بولک سیمانی حتی میتوانید با وصل کردن ابزار ها به هم سلاح خاصی درست کنید مثلا با وصل کردن پُتک و فِرز سنگ بر یک وسیله ابتکاری فوقالعاده ای درست می شود. تعداد زامبی ها به صورت وحشتناکی زیاد هست تو هر قسمت حدود 1000 زامبی می بینید. بازی به صورت Sanbox است و می توانید رانندگی نیز بکنید و زامبی ها را زیر بگیرید.

75687620331818584861.jpg

بازی بعدی عنوان تحسین شده The Witcher 3 Wild Hunt بود که توسط جان مایس از استودیو CD Projekt RED معرفی شد جان مایس در مورد بازی و ارتباط آن با کینکت و XBOX ONE صحبت کرد.
این بازی که در سبک RPG دنبال می شود یک نمایش کوتاه و زیبا داشت که بزرگی بازی را نشان می داد این بازی به صورت مولتی برای کنسول های نسل بعد عرضه می شود.

07471430742196612429.jpg

در حالی که مثل روال هر سال منتظر حضور بازی فوق محبوب ندای وظیفه از اکتیویژن بودیم اما این بار رغیب این بازی یعنی Battlefieled 4 از شرکت EA نمایش داده شد و پاتریک سودلرمن از استودیو DICE وارد صحنه شد تا از XBOX ONE و قدرت او صحبت کند و بگوید یازی میدان جنگ 4 با بهترین کیفیت و 60 فرم بر ثانیه بر روی این کنسول اجرا می شود.وقتی که پاتریک حُضار را برای دیدن نمایش بازی دعوت کرد در کمال تعجب سیستم دچار نقص فنی شد و بازی اجرا نمی شد همین مسئله باعث خنده افراد داخل سالن شده بود ولی بعد از برطرف کردن نقص فنی و اجرای دوباره بازی حُضار به تشویق بازی پرداختند.

نمایش بازی در یک ناو هواپیمابر دنبال می شد نکته جالب به غیر از گرافیک خیره کنند بازی ، قدرت تخریب پذیری محیط بود که بسیار عالی در حین بازی خود را نشان می داد به طور مثال وقتی که ناو هواپیمابر در حال غرق شدن بود شما می توانستین یا شلیک به پایه های نگاه دارنده هواپیما های جنگی اون ها را به سمت دشمن بفرستین که تخریب محیط و هواپیما بسیار جالب به نظر می رسید.


فیل اسپنسر دوباره روی صحنه آمد تا دو بازی انحصاری دیگر را معرفی کند. اولین عنوان یک بازی آرکید گونه به نام Below بود

03279169864162099025.jpg

بازی بعد که با تیزر بسیار کوتاه معرفی شد کاری از استودیو جدید التاسیس BLACK TUSK بود. در تیزر پخش شده شهری را مشاهده میکنیم که گویی در شب کریسمس در حال جشن گرفتن هستن در این هنگام شخصیت اول و ناشناس بازی از پنجره یک آسمان خراش بزرگ با شکستن شیشه یکی از نگهبان ها را نقش زمین میکند. فعلا هیچ اطلاعاتی از بازی موجود نمی باشد.

17940551396958384871.jpg

در ادامه یک تریلر عجیب نمایش داده می شود فردی با لباسی مندرس و کهنه در بیابان در حال قدم زدن است. صورت و بدن این فرد پوشیده شده است به بالای تپه ای از شنها می رود به یک باره با صدای مهیب زمین به گودالی عظیم تبدیل می شود و موجودی بسیار بزرگ از دل خاک بیرون می آید درست جلوی آن مرد. لباس او کنار می رود و او کسی نیست جزء بزرگترین سوپر قهرمان دنیای XBOX یعنی مستر چیف..!
فعلا هیچ اطلاعاتی در مورد بازی در دسترس نیست.

بعد از نمایش خانمی بر روی صحنه می آید و او کسی نیست جزء بانی راس از استودیو 343. او در مورد دنیا هیلو و قدرت XBOX ONE صحبت میکند و می گوید به واسطه انجین بهینه شده این استودیو میتوان از قدرت کامل XBOX ONE برای خلق دنیایی هیلو استفاده کنن..


49668556595961435107.jpg


فیل اسپنسر وارد صحنه می شود و تاریخ نوامبر 2013 را برای عرضه جهانی XBOX ONE با قیمت 499 دلار اعلام میکند این کنسول به همراه کینکت با این قیمت فروخته خواهد شد همچنین شما میتوانید از امروز XBOX ONE را برای خرید رزرو یا پیش خرید کنید.

42607842201015656612.jpg

در حالی که انتظار می رفت کنفرانس به پایان برسد با نشان دادن لوگو استودیو تازه تاسیس Respawn که از اعضای اخراج شده استودیو IW سازنده و خالق بازی محبوب COD تشکیل شده اند همه را به انتظار معرفی یکی دیگر از بازی های انحصاری XBOX ONE دعوت کرد.

TITANFALL نام این بازی است که در آینده روایت میشه نمایش بخش مولتی پلیر بازی جذابیت های بالای را به ما نشان داد شما هم می توانید در نقش پیاده نظام با تجهیزات کامل مبارزه کنید هم با سوار شدن به یک ربات غول پیکر می توانید کنترل او را در دست بگیرید. در موقعی که پیاده نظام هستین امکانات بسیاری دارید می توانید از جت پک برای حرکتهای سریع استفاده کنید می توانید خود را نامرئی کنید یا به بالای سر یکی از ربات ها بروید و او را از کار بیندازین وقتی که سوار ربات هستین قدرت تخریب بالای دارین و می توانید به جنگ ربات های دیگر بروید.

محیط بازی بسیار بزرگ و وسیع هست و تعداد کارکتر ها نیز به حدی زیاد هست که تنش در میدان نبرد هیچ وقت پایین نمی آید و این به جذابیت های بازی اضافه می کند.

کنفرانس بعد از اتمام این نمایش به پایان رسید تا ماکروسافت به قول خود که نمایش بازی های فراوان به جای پرداختن به دیگر مسائل مولتی مدیا عمل کند و با نمایش 20 بازی که 16 عدد آنها انحصاری بود خود را به عنوان حامی صنعت گیم معرفی کند.












====

نکته: این مطلب رو من هفته پیش نوشتم که متاسفانه سایت بالا نمی اومد
نکته: سعی شد کل کنفرانس در این مقاله پوشش داده بشود کمبود و کاستی این نوشته را به بزرگی خودتون ببخشید،

با تشکر
 
آخرین ویرایش:

master.mhn

کاربر سایت
Sep 15, 2009
2,775
ممنون از مطلب فقط اینو بهتر اصلاح کنی D4 بازی مبارزه ای نیست یه بازی جنایی و پازل گونست که سریالیه و برای کینکته.
 

NaViiDii

God Of War
کاربر سایت
Jan 4, 2009
14,825
نام
نـــــــویـــــــــد
Wallpaper خفن ازون عکس Dan در کنار P1 نداریم ؟ :d
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر