امتیاز شما به کنفرانس های E3 2013

وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,503
نام
محمد
خب طبق رسم هر ساله تو این تاپیک امتیاز خودتون به کنفرانس های امسال رو بزارید، توضیحی چیزی هم خواستید بدید :D دعوا هم نکنید لطفا و فقط نظر خودتون رو بگید، با تشکر :D
 

Timeless One

Gemina Martia Victrix
Loyal Member
Apr 18, 2007
4,855
نام
امیرعلی
به شخصه نه بازی دسته دوم برام مهمه نه همیشه آنلاین بودن، چون مشکلی ندارم. به سلیقه من اینجوری میخورد:

Microsoft 10
Sony 9
EA 8
Ubisoft 6
 

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,180
نام
ماکان
در حال حاضر سونی یک برتری کاملا محسوس نسبت به مایکروسافت داره.

از نظر کنسول یه سخت افزار قوی اما ارزون تر داره. البته شاید X1 رو بخاطر داشتن Kinect و امکانات دیگش بشه پکیج کامل تری خوند اما گرونتر.

از نظر شبکه آنلاین خوب Live دقیقا گل بود به سبزه نیز اراسته شده. خیلی کامل بود و کامل تر هم شده. اما PSN رشد خیلی خوبی داشته و هم رده با Live هر امکاناتی رو ارایه میده. در این بخش الان نمیشه هیچ نظری داد چون باید ببینیم در آینده چی میشه و کدوم میتونن گیمرهای بیشتری رو به سمت خودشون جذب کنن!

اما از نظر بازی؛ به نظر من اینکه بگیم بازی های کدوم بهتر بود بی اساسه چون سلیقه ای هست کامل و سلیقه هیچ کس هم از ان یکی برتر نیست! اما از نظر کمیت میشه مقایسه کرد.

مایکرو برای سال اول 15 تا انحصاری داره که خوب انحصاری های زمانی مثل BF4 یا به احتمال خیلی زیاد DR3 رو هم شامل میشه. از این 15 تا 8 تا هم IP جدید هست. اما سونی 20 تا انحصاری داره که 12 تا انها فقط IP جدید هستن و توسط استدیوهای خودشون ساخته میشن. تنوع بازی های سونی هم بنظر من بهتره و مثل نسل حاضر انحصاری هاش طیف وسیع تری از مخاطبین رو در بر میگیره.

از نظر ساپورت بازی دست دوم و آنلاین بودن هم خوب معلومه که PS4 بهتره.

اما در کل من اصلا دوست ندارم به این کنفرانس ها امتیاز بدم یا مقایسشون کنم بگم کدوم بهتره. مایکرو بازی های خیلی خوبی نشون داد، مثل FM5 و Halo 5 و QB و ... که هم کف و خون بالا آوردن. سونی هم همینطور. در نتیجه به عنوان گیمر بهتره که بجای مقایسه کردن و بحث بیمورد از این همه بازی لذت ببریم!:D شما اگه FPS دوست داری میتونی Halo 5 و KZ:SF و ... بازی کنی. ماشین دوست داری FM5 یا DC و.... هست. سوم شخص هم همسنطور و خلاصه نگاه کنی میبینی با هر سلیقه ای این نسل بهترین بازی هارو برای بازی کردن داریم! چی از این بهتر؟

من بجای تک تک کنفرانس ها به این E3 از 10 میدم 10 چون دیشب بهترین شب عمر گیمریم بود!:D
 

BARDI YA

Herrscher of Flamescion
Gold User
Jul 23, 2011
3,825
نام
بردیا دلوشی
با اجازه از داداش ماکان !
ولی منم فقط میتونم توضیح بسیار زیبا و عاقلانه داداش ماکان رو دوباره بنویسم !
کسی که عقل داره و بچه نیست همین جرف رو میزنه !
واقعا باید بزنیم بالای همین تاپیک !
با اجازه ی داداش ماکان و نقل قول از ایشون :

اما در کل من اصلا دوست ندارم به این کنفرانس ها امتیاز بدم یا مقایسشون کنم بگم کدوم بهتره. مایکرو بازی های خیلی خوبی نشون داد، مثل FM5 و Halo 5 و QB و ... که هم کف و خون بالا آوردن. سونی هم همینطور. در نتیجه به عنوان گیمر بهتره که بجای مقایسه کردن و بحث بیمورد از این همه بازی لذت ببریم!:biggrin1: شما اگه FPS دوست داری میتونی Halo 5 و KZ:SF و ... بازی کنی. ماشین دوست داری FM5 یا DC و.... هست. سوم شخص هم همسنطور و خلاصه نگاه کنی میبینی با هر سلیقه ای این نسل بهترین بازی هارو برای بازی کردن داریم! چی از این بهتر؟

من بجای تک تک کنفرانس ها به این E3 از 10 میدم 10 چون دیشب بهترین شب عمر گیمریم بود!:biggrin1:
{2}
o:-)
 

Kavigne

کاربر سایت
Sep 16, 2007
7,940
به شخصه نه بازی دسته دوم برام مهمه نه همیشه آنلاین بودن، چون مشکلی ندارم.

دارندگی و برازدندگی آقا... هیلو اومد بده یه دست ما هم بزنیم!

کنفرانسی که با MGS5 شروع بشه و 15 تا انحصاری برای XBOX ON و 2 تا برای 360 معرفی بشه و آخرشم HALO 5 رو معرفی کنن قطعا بهترین کنفرانس تاریخه..

ببین تو یکی دیگه ... ... ...

= = = = = =

امتیاز من :

03528866410166458380.gif
 

sami_19

کاربر سایت
May 1, 2008
708
نام
SaMaN
مایکروسافت: بهترین کنفرانس مایکروسافت بعد از سال 2009 و بدون شک از بهترینای E3 تو سال‌های اخیر. تعداد خیلی زیاد انحصاری و بازی‌های مولتی پدر مادر دار کنفرانس رو به بهترین کنفرانس از نظر نمایش بازیا تبدیل کرد. مایکروسافت یک ساعت و نیم حتی یه نمودار نشون نداد، حتی یه آمار اعلام نکرد و حتی یکبار تصویری از کینکت ندیدیم. تمرکز کامل روی کور گیمینگ ارزشش رو داره بیخیال ایراداتش مثل اطلاعات کم از DRM و قیمت نسبتا زیاد بشیم. DRM هم اگه ملت بتونن توی این یک ماه به اندازه کافی فشار بیارن رو مایکروسافت، شک ندارم همین طوری که سونی تو E3 اعلام کرد، مایکرو هم توی گیمزکام عقب نشینی می‌کنه اما قیمت رو واقعا بعید می‌دونم تغییری کنه چون Xbox One با وجود یه کینکت 200 دلاری گرون نیست اصلا، PS4 خیلی ارزونه!

امتیاز: 9.5


سونی: کنفرانس خوبی بود به طور کلی. یک ساعت اول شاید در حد 7 از 10 بود و لحظه‌ای نداشت که من رو هیجان زده کنه اما واسه منی که طرفدار سونی نیستم، مطمعنا بهترین خبر ممکن همون قیمت 400 دلاری بود که برق از سرم پروند و خریدش رو حتمی کرد. خبری که مطمعنا مگاتن نمایش سونی بود و به احتمال زیاد باعث میشه مایکروسافت از بازی‌های دست دو عقب نشینی کنه. طراحی کنسول هم چیزی نیست که بخوام به خاطرش امتیازی کم کنم چون اهمیت خاصی نداره ظاهر دستگاه اما اون LED روی بدنه کنسول رو من خوشم اومد. در کل قیمت کنسول دست کم 3 تا آورد بالا امتیاز رو. TLG هم نمایش نداشت و حسرت بازی کردنش موند به دلم که فقط برای گل روی Team ICO کنسولم رو خریده بودم.

امتیاز: 9


EA : بدون شک ضعیف‌ترین کنفرانس بود. هیچ چیز قابل توجهی به جز نمایش مولتی بتلفیلد نداشت و تک تک نمایشاش مثل NFS من رو نا امید کرد، مخصوصا DA3.

امتیاز: 5


Ubisoft : اگه یه سری مسخره بازی‌هاشون مثل ربیدز جدید و جاست دنس رو صرف نظر کنیم واقعا کنفرانس خوبی بود. ریمن نمایش فوق‌العاده‌ای داشت و مرحله‌ای از واچ داگز که نشون دادن عالی بود و خیلی بهتر از مرحله‌ی کنفرانس سونی بود. نبواد BGAE2 به شدت احساس می‌شد. The Crew با اینکه نمایش خوبی داشت بعید می‌دونم چیز دندون‌گیری از آب در بیاد. اما The Division واقعا منو خراب خودش مرد. جو رئال فوق‌العاده‌ای داشت بازی. در کل راضیم از کنفرانسش.

امتیاز: 8.5
 

fifa 12

کاربر سایت
Jul 21, 2011
1,628
نام
سپهر
Microsoft = 8/10


Sony = 9/10 اون 1 نمره هم به خاطره معلوم نشده اون بازی خفن PSVita


Ubisoft = 7.5/10


E.A = 7/10


در آخر هم باید بگم رسیور ما خوشگل تره تازه دوشواری هم نداریم :d
 
آخرین ویرایش:

Cj_sa

کاربر سایت
Jul 5, 2007
3,261
نام
مهرداد
برای منی که الان دارم تجزیه تحلیل می کنم ببینم کدوم برام به صرفه تر برا خریدن خوب قطعا Ps4
اما من با بازی های مایکروسافت زندگی کردم،نه فقط به خاطر X360 کلی می گم.
برای من کنسول مهم نیست و فقط بازی که برام ارزش داره و از این نظر مایکرو بهتر عمل کرد تو این E3
از نظر بازی هم division یوبی سافت هم فوق العاده بود
امتیازات: مایکرو 9
سونی 8
یوبی 7
ایی اِی 7
حالا باید فکرام بکنم تا پاییز و یکمی هم امیدوار باشم که مایکرو سر قضیه بازی های دست دو کوتاه بیاد که اگر نیاد برخلاف این نسل Ps4 می خرم و xbox از رفقا می گیرم و بازی های تاپش انجام میدم
پ.ن:اگر ps4 بخرم یکی از پی اس فن های خفن اینجا عروسیش میشه!:d
 
آخرین ویرایش:

Farh@d

کاربر سایت
Jun 5, 2007
8,953
نام
فرهاد
کنفرانس سونی: 9.5/10

به نظرم یکی از ویژگی هایی که سونی تونست مورد تشویق حضار بشه، تایید اجرای بازی‌ها دست دوم، نبودن اجباری اتصال به اینترنت و DRM. و از همه مهمتر قیمت معقول مخصوصا برای ما که وضعیت دلارمون اصلا درست نیست.

ماکروسافت: 8.5 : ببینید یک واقیعتی اینجا هست. برخی می‌گن اصلا مهم نیست، من به اینترنت وصل می‌شم، DRM هم برم مسئله ای نیست، دادن 500دلار هم برام مشکلی پیش نمیاره و غیره، ولی عزیزان من الان شما این میگید وقتی کنسول رو خریدی یک روز اینترنتت مشکل پیدا کرد نتونستی وارد بشی و بازی کنی اون موقع من و شما باید چهره هم رو ببینیم. همین شما تو خونت می شینی و هزار و یک بد و بیراه خواهی گفت.

وقتی به خاطر همین 100 دلار ناقابل در ایران قیمت X1 نسبت به PS4 بسیا بسیار بیشتر بشه، و نتونستی بخری، عزیز من چهره من و شما رو باید دید.

وقتی با این وضعیت دلار ما با هزار و یک بدبختی رفتی خدادتومن پول HALO جدید رو دادی و بعد از استفاده کردن باید بزاری کنج اتاقت خاک بخوره و نتونی پولی رو که بابتش دادی رو حتی نصفش رو بدست بیاری اون موقع چهره من و شما رو باید دید.

من اهل ترول نیستم ولی واقعیت اینه ، X1 کنسول خوبیه ولی در ایران ما این دستگاه به شدت شکست خورده هست نه به خاطر سخت افزاریش بلکه به خاطر ضعف های ما.
 

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,503
نام
محمد
میون بحث دوستان مایکروسافت رسما گفته "بیشتر از 15 تا انحصاری واسه سال اول داریم"، خود فیل اسپنسر تو کنفرانس 21 می گفت، اگه دقت کنید میگه "بیشتر از 15 انحصاری"، نمیگه "15 انحصاری" :D ضمن اینکه لیست بازی ها رو که می بینم مشخص هم هست که از 15 تا بیشتر میشه.
 

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
17,004
نام
آریا
با کلی ذوق و شوق اومدم خونه که اخبار E3 رو دنبال کنم ، ولی یه عده توی یکی دو تا از تاپیک ها انقدر کودکانه و حال بهم زن صحبت کردن که کلاً E3 از سرم پرید. به خاطر دو تا دونه کنفرانس جوری به همدیگه میپرن که آدم پیش خودش میگه ملت توی ایران حق دارن گیم رو مخصوص بچه ها بدونن. وقتی طرف کلی سن و سال ازش گذشته ، ولی به خاطر E3 که باید محل لذت گیمرها باشه میاد به بقیه توهین میکنه ، حرفی باقی نمی مونه.
فعلاً فقط امتیاز و یه توضیح مختصر میدم ، توضیح بیشتر برای بعد که حس و حالش بود.

Microsoft : 9/10
یه کنفرانس فوق العاده با بازی های متنوع و مختلف. از بازی های انحصاری عالی تا بازی های مولتی پلتفورم زیبا. شاید جای یکی دو تا بازی خالی بود ، ولی در مجموع کنفرانسی کم نظیر بود. شاید فقط یه کم توضیحات بیشتر در مورد کنسول رو کم داشت که اون هم جلوی نمایش این همه بازی نکته منفی ای نیست. قیمت کنسول هم یه کم گرون بود ، البته کینکت باهاش همراه هست و میتونه این قیمت رو توجیه کنه. مایکروسافت از یه نظر هم عالی عمل کرد و این بار دیگه نه خبری از بحث های TV بود و نه نمایش بازی های خسته کننده کینکتی.

EA : 7/10
بخش ورزشی کنفرانس که افتضاح بود ، ولی بقیه بخش ها بد نبود. PVZ: Garden Warfare فوق العاده بود و NFS هم جالب به نظر میرسه ، هرچند بعید نیست از اون نسخه هایی باشه که گیم پلی خسته کننده ای دارن. Dragon Age هم که نمایش داشت و BF4 و ... هم همین طور. ولی کنفرانس میتونست خیلی بهتر از اینا باشه.

Ubisoft: 8.5/10
روی اعصاب رفتن اون زنیکه برای دومین سال متوالی خیلی اعصاب خوردکن بود. ماشاالله با اون قدش ، یه کفش هایی هم می پوشه که فکر کنم غول های NBA هم جلوش کوتوله به نظر برسن. تریلر Rayman Legends خیلی زیبا بود ، با بازی Crew زیاد حال نکردم. بمب کنفرانس هم مثل سال قبل در آخر کنفرانس بود و بازی فوق العاده دیدنی The Division.

Sony : 9/10
از نظر بازی های انحصاری ، انتظار بیشتری از سونی داشتم. البته بخشی از موضوع برمیگرده به کنفرانس فوریه که توش 4 تا بازی بزرگ و چند تا بازی دیگه مثل The Witness رو نشون دادن و دیگه الآن این بازی ها جدید محسوب نمیشد. ولی باز هم فکر میکردم حداقل بازی Santa Monica رو ببینیم. بازی The Order: 1886 خیلی جالب بود و تم خاصی داشت. نمایش های FF XV و KH III هم با اینکه اهل این سبک بازی ها نیستم ، خیلی زیبا بود. نمایش طراحی کنسول هم جزو نکات مثبت اون بود. هرچند طراحی خوشگلی هم نداشت ، ولی کم و بیش شیک بود. اعلام موضع رسمی در مورد بازی های دست دوم هم خیلی خوب بود و فکر میکردم سونی این قضیه رو زیر سیبیلی توی کنفرانسش رد میکنه و بعداً مشخص میشه که بازی های دست دوم مشکلاتی دارن، ولی خوشبختانه توضیحات خوبی دادن. بمب عظیم کنفرانس هم به قیمت کنسول برمیگشت که خیلی خوب بود. برای کنسولی که احتمالاً قدرتمندترین کنسول نسل بعد باشه ، قیمت 400 دلار خیلی عالی و مناسبه.

در مجموع کنفرانس های سونی و مایکروسافت هر دو فوق العاده بود و اگه همه جوانب هر دو رو در نظر بگیرم ، یه امتیاز بهشون میدم. کنفرانس مایکروسافت از نظر تعداد بازی های جدید بهتر و کامل تر بود ، کنفرانس سونی هم از نظر خبرهای خوشی مثل پشتیبانی از بازی های دست دوم و قیمت کمتر که همین 100 دلار هم توی ایران پول زیادی محسوب میشه. به امید نمایش های بعدی هر دو در نمایشگاه های آینده و بزرگ تر شدن سن مغزی بعضی دوستان.
 

unloved

کاربر سایت
Sep 10, 2009
640
نام
Hamid Anahid
در حال حاضر سونی یک برتری کاملا محسوس نسبت به مایکروسافت داره.

از نظر کنسول یه سخت افزار قوی اما ارزون تر داره. البته شاید X1 رو بخاطر داشتن Kinect و امکانات دیگش بشه پکیج کامل تری خوند اما گرونتر.

از نظر شبکه آنلاین خوب Live دقیقا گل بود به سبزه نیز اراسته شده. خیلی کامل بود و کامل تر هم شده. اما PSN رشد خیلی خوبی داشته و هم رده با Live هر امکاناتی رو ارایه میده. در این بخش الان نمیشه هیچ نظری داد چون باید ببینیم در آینده چی میشه و کدوم میتونن گیمرهای بیشتری رو به سمت خودشون جذب کنن!

اما از نظر بازی؛ به نظر من اینکه بگیم بازی های کدوم بهتر بود بی اساسه چون سلیقه ای هست کامل و سلیقه هیچ کس هم از ان یکی برتر نیست! اما از نظر کمیت میشه مقایسه کرد.

مایکرو برای سال اول 15 تا انحصاری داره که خوب انحصاری های زمانی مثل BF4 یا به احتمال خیلی زیاد DR3 رو هم شامل میشه. از این 15 تا 8 تا هم IP جدید هست. اما سونی 20 تا انحصاری داره که 12 تا انها فقط IP جدید هستن و توسط استدیوهای خودشون ساخته میشن. تنوع بازی های سونی هم بنظر من بهتره و مثل نسل حاضر انحصاری هاش طیف وسیع تری از مخاطبین رو در بر میگیره.

از نظر ساپورت بازی دست دوم و آنلاین بودن هم خوب معلومه که PS4 بهتره.

اما در کل من اصلا دوست ندارم به این کنفرانس ها امتیاز بدم یا مقایسشون کنم بگم کدوم بهتره. مایکرو بازی های خیلی خوبی نشون داد، مثل FM5 و Halo 5 و QB و ... که هم کف و خون بالا آوردن. سونی هم همینطور. در نتیجه به عنوان گیمر بهتره که بجای مقایسه کردن و بحث بیمورد از این همه بازی لذت ببریم!:D شما اگه FPS دوست داری میتونی Halo 5 و KZ:SF و ... بازی کنی. ماشین دوست داری FM5 یا DC و.... هست. سوم شخص هم همسنطور و خلاصه نگاه کنی میبینی با هر سلیقه ای این نسل بهترین بازی هارو برای بازی کردن داریم! چی از این بهتر؟

من بجای تک تک کنفرانس ها به این E3 از 10 میدم 10 چون دیشب بهترین شب عمر گیمریم بود!:D

واقعا ممنونم ازت که درکت با لاست و معنی احترام به نظر دیگران رو می دونی... ای کاش بقیه هم ....................
Microsoft 9
Sony 8
Ubi 7
EA 8
E 3 10
مشکلات به نظرم تا اینجا دست دوم اجرا نکردن Xbone و اینکه انحصار طلبی مایکروسافت داره آزار دهنده می شه !!!
و اینکه سونی بیشتر داره رو نقاط ضعف حریف مانور می ده تا قوت خودش و این یکم از پرستیژ کنفرانسش کم می کنه .... در حالی که مایکروسافت اشاره ای به وجود رقیبش نکرد... tarsh talk های مایکرو قبل کنفرانس هم کار جالبی نبود که البته سونی رو خوب عصبی کرد ...
 

Terova

No Trolls
Gold User
Dec 1, 2007
13,017
نام
محمد امین
نمی دونم یک عده چرا شمارش بلد نیستن..

1-Ryse
2-Forza 5
3- Killer Instinct
4- Quantum Break
5- Kinect Sports Rivals
6- Titanfall
7- HALO 5
8- Dead Rising 3
9- Grimson Dragon
10- Spark
11- Below
12- Black Tusk Gam
13- D4
14- Sunset Overdrive
15- Project Spark
16- Minecraft
17- Rabbids Invasion


360


18- Max: The Curse of Brotherhood
19 World of Tanks

تا همین دیروز تاپیکی از mgs نبود که توسط شما ترول نشده باشه حالا هر کنفرانسی با mgs شروع بشه بهترین کنفرانس تاریخه؟!!!:d​





الان MGS5 بازی بدی هست..؟
به نظرم یک نمایش فوقالعاده داشت
حضور MGS5 و شخص کوجیما یعنی بمب
 

Timeless One

Gemina Martia Victrix
Loyal Member
Apr 18, 2007
4,855
نام
امیرعلی
دارندگی و برازدندگی آقا... هیلو اومد بده یه دست ما هم بزنیم!
خیر تو کفش بمون :d
بحث این حرفا نیست نه اینترنش جایی که من هستم مشکله نه انتخابی برای بازی دسته دوم دارم. در نتیجه برام هم اهمیتی نداره.
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر