چیز هیجان انگیزی در قالب گیم نداشت . محیط بسته بدون NPC بدون هوش مصنوعی بدون هیچی . یه دموی از پیش ساخته شده real-time بود. نمیدونم چرا همه رو جو زده کرد! .
من صفحه پیش یه چیزی گفتم نمیدونم چقدر درسته .خداییش گرافیکش فک برانداز بود. اصلا تو کتم نمیره که real-time باشه . اونم `1080 native .
سونی متشکریم :d
من صفحه پیش یه چیزی گفتم نمیدونم چقدر درسته .
لطفاً راهنمایی کنید. نداشتن A.I و شعاع دید و بسته بودن محیط و گیمپلی نبودن و ... میتونه از کیفیت بصری کم کنه؟ بلاخره اونها هم محاسبات سنگین میخواد. به عنوان مثال اگر 10 کیلومتر Drew Distance داشته باشه با 100 تا NPC که 30 تاشون مستقیم توسط A.I کنترل میشن با یه مقدار صحنه اکشن که شامل انفجار و خرابی (فیزیک خلاصه) میشه، بازم ما یه همچین گرافیکی رو خواهیم دید؟
نمیشه اینو زیر سئوال برد با چهارتا پرسش و کامنت از طرف من هم ارزش کارش کم نمیشه. فقط میخوام بگم تو یه محیط بسته با دوتا کرکتر و یه سری اتفاقها که همه چیش از قبل تعیین شدست، همچین گرافیکی رو میشه انتظار داشت. چیزه تکان دهنده ی نیست.... حداقل برای من .
ویرایش:
لغنتی انگار موش رو آتیش زدیم (مو داره اصلاً؟ ):
من صفحه پیش یه چیزی گفتم نمیدونم چقدر درسته .
لطفاً راهنمایی کنید. نداشتن A.I و شعاع دید و بسته بودن محیط و گیمپلی نبودن و ... میتونه از کیفیت بصری کم کنه؟ بلاخره اونها هم محاسبات سنگین میخواد. به عنوان مثال اگر 10 کیلومتر Drew Distance داشته باشه با 100 تا NPC که 30 تاشون مستقیم توسط A.I کنترل میشن با یه مقدار صحنه اکشن که شامل انفجار و خرابی (فیزیک خلاصه) میشه، بازم ما یه همچین گرافیکی رو خواهیم دید؟
نمیشه اینو زیر سئوال برد با چهارتا پرسش و کامنت از طرف من هم ارزش کارش کم نمیشه. فقط میخوام بگم تو یه محیط بسته با دوتا کرکتر و یه سری اتفاقها که همه چیش از قبل تعیین شدست، همچین گرافیکی رو میشه انتظار داشت. چیزه تکان دهنده ی نیست.... حداقل برای من .
ویرایش:
لغنتی انگار موش رو آتیش زدیم (مو داره اصلاً؟ ):
فریدون این تک دمو اولاً با کیت های قدیمی PS4 (چهار گیگ رم) ساحته شده دوماً یک ویدئو Off-Screen هست که نشون میده همین تک دمو رو با کنترلر PS4 بر روی PS4 با نمای اول شخص و کاملاً آزاد با همین انیمیشن ها و جزئیات و افکت ذرات کنترل میکنه یا بنوعی توی محیط میچرخه .من صفحه پیش یه چیزی گفتم نمیدونم چقدر درسته .
لطفاً راهنمایی کنید. نداشتن A.I و شعاع دید و بسته بودن محیط و گیمپلی نبودن و ... میتونه از کیفیت بصری کم کنه؟ بلاخره اونها هم محاسبات سنگین میخواد. به عنوان مثال اگر 10 کیلومتر Drew Distance داشته باشه با 100 تا NPC که 30 تاشون مستقیم توسط A.I کنترل میشن با یه مقدار صحنه اکشن که شامل انفجار و خرابی (فیزیک خلاصه) میشه، بازم ما یه همچین گرافیکی رو خواهیم دید؟
نمیشه اینو زیر سئوال برد با چهارتا پرسش و کامنت از طرف من هم ارزش کارش کم نمیشه. فقط میخوام بگم تو یه محیط بسته با دوتا کرکتر و یه سری اتفاقها که همه چیش از قبل تعیین شدست، همچین گرافیکی رو میشه انتظار داشت. چیزه تکان دهنده ی نیست.... حداقل برای من .
با Tech Demo های داوود قفس توی همین نسل که آخر سر همشون با همون کیفیت (بلکه هم بیشتر) تبدیل شدن به Heavy Rain که آشنایی داری ؟ حالا با بازی ای به اسم Beyond که همون Tech Demo های خفن Heavy Rain رو قورت میده هم که آشنایی داری ؟ با یه حساب ساده ما همین گرافیک رو توی یه بازی با همین جو و فضا (و یحتمل همین کرکتر ها) خواهیم دید و چه بسا بعد از اون یه Beyond دیگه ای هم پدید میاد که پوز اینو بزنه Heavy Rain هم با اینکه اول یه Tech Demo خفن بود ولی بازی نهایی همون گرافیک رو داشت + محیط های بزرگتر و یه لشکر آدم و جزییات داخل محیط ها + هوش مصنوعی و باقی چیزایی که انتظار داری اونم با گرافیکی برابر یا بیشتر از Tech Demo نمایش داده شده