در TGS با سوئری65 مصاحبه کردن درباره بازی و کینکت ولی کسی نزاشتش
.
سوئری:
"داستان بازی درباره دیوید یانگ یک کاراگاه خصوصیه که دو سال قبل, زنش توسط یک فرد ناشناس به قتل میرسد.تمام خاطرات مربوط به این ماجرا از حافظه ی دیوید پاک میشه ولی بجاش دیوید قابلیت سفر به گذشته رو بدست میاره"(هیچی از اتفاقات مربوط به مرگ همسرش یادش نمیاد ولی میتونه اونا رو تجربه کنه با سفر به گذشته).
"دیوید از این قابلیت استفاده میکنه تا راز پرونده هایی که اون رو به حقیقت قتل همسرش میرسونه فاش کنه و اگر شد راهی پیدا کنه تا همسرش را نجات بده."(فکر کنم بازی پایانهای مختلف داره)
"در بازی, بازیکن ,کنترل دیوید یانگ رو برعهده دارد و بین گذشته و حال سفر میکند تا سرنخ هایی درباره قتل همسرش پیدا کند."
"ایده ی اصلی بازی درباره «همدردیه» و مکانیزم گیمپلی بازی بر اساس «انعکاس احساست» میباشد,مشخصات سخت افزار و کنترلر کینکت ,باعث شدن که XONE بهترین راه برای انتقال این دو عنصر اصلی بازی باشد."
"ما به کینکت به عنوان یک کنترلر نگاه میکنم که هیچ فرقی با کنترلرهای عادی و موس ندارد."
و در نهایت هم گفته که "سخته اینجوری توضیح بدم,بازی رو انجام بدین متوجه همه ی موارد میشوید."
مصاحبه کامل:
TGS: Interview with Swery65 - The Power of Kinect with D4: Dark Dreams Don’t Die