Armikrog | PC

به لطف Kickstarter به نظر میرسد پس از گذشت بیش از یک دهه باز فرصت این پیش آمده تا در دنیایی خمیری غرق شویم و مبهوت زیبایی های آن شویم و البته کمی هم از مغزمان کمک بگیریم.عنوان Armikrog که جانشین معنوی The Neverhood لقب گرفته توسط شخص Doug TenNapel و استدیوی Pencil Test در حال ساخت و توسعه است و برای PC,Mac و Linux عرضه خواهد شد. همچنین سازندگان بازی قول داده اند در صورت حمایت از Armikrog، احتمال عرضه شماره بعدی عنوان محبوب Earthworm Jim و حتی Neverhood 2 نیز وجود دارد.
سبک بازی نیز همان اشاره و کلیک قدیمی است و استایل گرافیکی بازی همانند نورهود حالتی خمیری دارد.
داستان بازی در مورد یک ماجراجوی فضایی به نام Tommynaut به همراه سگ فضایی و نا بینایش Beak-Beak است.آنها در طی حادثه ای در یک سیاره عجیب سقوط می کنند و سر از زندانی در قلعه Armikrog در می آورند و بعد از آن است که داستان ماجراجوییهایشان آغاز می شود.

تصاویری از بازی:



ناشرPencil Test Studios
توسعه دهندهPencil Test Studios
پلتفرمPC
تصاویر بیشترتصاویر Armikrig
تاریخ انتشار عرضه شده
تاپیک امتیازاتامتیازات Armikrog
پیش‌نمایش بازیNevrhood نوزده سال بعد
نقد بازی---------
بازی علاوه بر نسخه PC برای کنسول های PS4 و Wii U نیز عرضه خواهد شد!
وب سایت بازی:
http://www.armikrog.com/
 
آخرین ویرایش:

A-L-I

El amor es la fuerza más poderosa del mundo, amant
کاربر سایت
Jul 18, 2010
6,286

pouria_k

کاربر سایت
Jul 6, 2014
106
ربطی به آپدیت نداره راه حل رو در این پست گفتم :
Armikrog | PC
=========
لینک دانلود آپدیت بازی :
دانلود
تغییرات :

Update v1.01:

Fixed Missing Localization or No Localization

مال من با آپدیت درست شد

__________________________________________________


یکی راهنمای مراحل توی آپارت داره میزاره
 

Version 7

کاربر سایت
Dec 16, 2007
444
چند روز پیش بازیو تموم کردم

متاسفانه بازی اصلا اون چیزی نیست که به عنوان یه هوادار سرسخت نِوِرهود انتظارشو داشتم
بازی واقعا ناقصه و خیلی باگ داره و کاملا معلومه خواستن هر جوری شده عرضه ش کنن و فقط بازی کنسل نشه
آرمیکراگ نسبت به بازیهای امروزی خیلی خیلی کوتاهه و حتی نسبت به نِوِرهود که تقریبا بیست سال پیش منتشر شده هم کوتاهتره
سیستم سِیو بازی دقیقا مثل نِوِرهود کار شده اما یه پله ازونم بدتره ! به صورتی که شما نمیتونید رو یه سِیو دوباره سِیو کنید!

اوایل بازی ایده های جالبی میبینیم. مثل همون شخصیت غول مانند که قصد داره تامی نات رو بخوره و خوراکش اون موجودات پرنده مانند معلولن. اما همین شخصیت و ایده بامزه دیگه ول میشه و تقریبا چیزی ازشون نمیبینیم (یه جاهایی تو بکگراند شخصیتای معلول دیده میشن اما کارکردی ندارن)

موسیقی بازی هم همینجوری میاد و میره! مثلا در بازی نِوِرهود هر قسمت موسیقی خاصی داشت که با ورود به اون بخش اون موسیقی رو میشنیدیم و همین موضوع حس بازیو خیلی بهتر کرده بود اما در ارمیکراگ به صورت رندوم موسیقی شنیده میشه قطع میشه دوباره همون یا یکی دیگه شنیده میشه!

آرمیکراگ مثل یه بازی ناقص میمونه که قرار بوده سالای 98 99 عرضه بشه اما به مشکل خورده و کنسل شده و حالا همون بدون تغییر خاصی عرضه شده! با توجه به اینکه کارهای عوامل اصلی نِوِرهودو از سالها پیش دنیال میکنم به نظر میرسه عوامل اصلی فقط در مراحل اولیه آرمیکراگ تمام وقت روی پروژه بودن و بعد سراغ کارهای دیگشون رفتن تا این اواخر که دوباره برای کمک به پروژه برگشتن.

حتی کیفیت و خلاقیت انیمیشن های شروع بازی بسیار بهتر از انیمیشن پایانی بازیه!
حرکت سفینه در انیمیشن پایانی بازی رو ببینید! انگار یک نفر با دست داره حرکتش میده! حرکت خیلی بدی داره و انیمیت نشده

با همه این صحبتها بازی برای طرفداران نِوِرهود تجدید خاطره و جذابیت هایی داره اما انقدر سریع تموم میشه که نمیتونه حتی برای این دسته از افراد هم خاطره ماندگاری بمونه
به نظرم کسانی که نِوِرهود رو بازی نکردن اگر این بازیو شروع کنن به شدت گیج میشن! چون راهنمای خاصی در بازی وجود نداره و ممکنه بعضی از دیوارهارو که برای حل پازل ساخته شده اصلا نبینن! چون هیچ نشانی وجود نداره و انقدر باید همه جارو کلیک کنن تا به صورت اتفاقی بعضی از مسیرهارو پیدا کنن

خلاصه اگه بخوایم مهربانانه و بعنوان یک فن ِ نِوِرهود به بازی نگاه کنیم 6 یا 7 بهترین نمره ایه که میشه بهش داد
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر