ایا xbox one خواهید خرید؟

آیا Xbox One می خرید؟

  • بله

    رای‌ها: 0 0.0%
  • خیر

    رای‌ها: 0 0.0%

  • مجموع رای دهنده‌ها
    0
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

amirplay

کاربر سایت
May 29, 2008
356
نام
امیر
دلالیلشون اینه که واسشون پیتزا میخره باهاش میرن فیس بوق از یه طرفش به عنوان رنده آشپزخونه استفاده میکنه شایعه شده که میره نون هم میخره:))

دوستان من اگه این حرفا رو میزنم بخدا از زوی تعصب و اینکه دستم به ایکس باکس نرسیده نیست!بخدا اول 3 سال ایکس باکس داشتم الانم دارمش بعدش که ps3 کپی شد اون رو هم خریدم و فهمیدم کنسول و لذت بازی در کنسول سونی هست انحصاریای سونی که هنوزم دان منتشر میشن خودشون دنیایی دارن ایمس باکس من دستش داشتم بازی میکردم دکمه x گیر کرد و خراب شد!الان یجورایی لمسی شده!ولی دسته Ps3 هیچ.قت خراب نشد.فکر کنم نزدیک 100 هزار تومن دادم پول باتری شارژی و معمولی اما آخرش حالم گرفته میشد!ولی با پی اس 3 2 ساعت میزدم شارژ تا یه هفته شارژ داشت به این میگن لذت بردن از بازی نه اینکه تو اوج بازی حالتون گرفته شه
در ضمن دوستان تجربه شرکت ماکرو در ضمینه سخت افزار مثل سونی نیست و 100%مطمئن باشید این نسل هم که بیاد مشکلات فراوانی داره در لانچ!
ما تجربیات خودمون رو گفتیم امیدوارم کورکورانه نظر ندید
پیتزا خریدن برای شما جوکه برای اونی که تو منهتن لم داده همین جوری که بایوشک میزنه یه مخصوص از پیتزا هات سفارش میده بعد تموم شدن مرحله یه پیتزا با برند حرفه ای میریزه تو خندق بلا این عین زندگیه نه منو تو که دلشون بخواد sms مون رو هم قطع میکنن!
ماکرو هم از 3چراغه این نسل درس گرفته مطمئن باش کیفیت این خیلی بهتره
 

Terova

No Trolls
Gold User
Dec 1, 2007
12,955
نام
محمد امین
اکثر گیم من تو نسل قبل آنلاین بود و واقعا از XBL لذت بردم ولی PSN یک فضای بسیار خشکی داشت که آدم بعد از ده دقیقه خود به خود به فکر خاموش کردن کنسول می افتادی..
بازی های آنلاین سطح پایینی داشت که اصلا قابل مقایسه با آنلاین هیلو یا گرز نبود و دو سه روز بیشتر سرگرمت نمیکرد..این وسط ولی K2 به من یک دو سه ماهی حال داد..
آپدیت های وحشتناک PSN هم که بماند با این اینترنت داغون ما هر دقیقه باید آپدیت میکردی..خسته و گوفته اومده بودی خونه که خیر سرت بازی کنی یک هو میزد 200 مگ آپدیت که 3 ساعت باید صبر میکردی تموم بشه..
هدست هم که ماشالله باید 100 تومن خرج کنی تا بتونی با رفیقت حرف بزنی عقده موند دلمون یکی باهامون تو PSN حرف بزنه از اون ور تا صبح رفقا جمع می شدیم تو XBL کلی میگفتیم و می خندیدیم.. خدای خاطراتی من از این Party Chat دارم که هیچ وقت تکرار نمیشه..!

مطمئن هستم این رویه لایو تو نسل بعد هم ادامه داره و بیشتر جاذبه رو برای من ایجاد میکنه که برم سمتش..ماکروسافت امتحانش رو پس داده ولی سونی نسل قبل psn یک تقلید ضعیف از XBL بود نسل جدیدم هم فکر نکنم بتونه کاری انجام بده..
 

hamdijam

کاربر سایت
Aug 4, 2011
992
نام
Noble 14
ما که 3-4 سال ایکس باکس داشتیم! نه 100 تومن پول باطری دادیم (یه بار 8 دادم تا الان دارم استفاده میکنم)! نه دسته خراب شد( هر روز بازی میکنم)
هیلو هم که بماند...
این اتفاقا برا شما افتاده دلیل بد بودن نیست...
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر