افزایش 9.25 درصدی سهام سونی با معرفی XBOX One

Darkfie1d

Lux Omnia Vincit
Loyal Member
Sep 25, 2005
3,040
نام
Gwynbleidd Darkfield
ارزش سهام شرکت سونی (SNE) به 22.91 دلار رسید، این در حالی که تا ساعاتی قبل سهام این شرکت با نرخ 21.16 دلار معامله شده است. این افزایش 9.25 درصدی در برای سونی بسیار خوشایند خواهد بود.

attachment.php


به گزارش بازیسنتر - شرکت مایکروسافت (MSFT) با معرفی کنسول بازی جدید خود، Xbox One شاهد تغییر چندانی در ارزش سهام خود نبود اما شرکت رقیب، سونی شاهد با جهشی 9 درصدی در ارزش سهام خود طرف خوشنود این رویداد بنظر می‌رسد.

این جهش سونی در بازار ایالات متحده متقارن با رو نمایی شرکت مایکروسافت از کنسول جدید خود بود. این رویداد دقیقا سه ماه بعد از معرفی کنسول PlaySation 4 انجام گرفت.

هر دوی این کنسول‌ها قرار است در زمانی پاییز سال جاری وارد بازار شوند، اما قیمت و تاریخ دقیق عرضه آن‌ها هنوز مشخص نشده است. سونی زمانی طلایه دار بازار کنسول‌های بازی بود که با توجه به آمار NDP مایکروسافت توانست با فروش 60 بیشتر کنسول بازی Xbox 360 در بازار ایالات متحده از آن‌ها پیشی بگیرد.

جسی دیونیک از EEDAR، محقق بازار بازی‌های ویدئویی از سن دیگو بر این باور است که عرضه دو کنسول کنار هم می‌تواند موقعیتی برد-برد برای صنعت بازی باشد، بجای اینکه موقعیتی برد-باخت در بازار کنسول‌های بازی تلقی شود.

وی در این‌باره می‌گوید: "حضور دو کمپانی در کنار هم باعث تقویت اهمیت شکل سنتی بازی‌های ویدئویی خانگی و ارایه تجربه‌ای عمیق‌تر و غنی‌تر نسبت به سایر فناوری‌های گیمینگ خواهد بود."

اما گزارش دیگری از بلومبرگ مدعی است اگرچه این موضوع در رشد ارزش سهام سونی بی تاثیر نبوده است اما علت اصلی آن شایعات مبنی بر تغییرات عمده در ساختار بخش سرگرمی‌های سونی است که شامل Sony Pictures Entertainment و Sony Music می‌شود. این حرکت پیشتر به‌صورت عمومی توسط Daniel S. Loeb که صاحب 6.5 درصد از سهام کمپانی است پیشنهاد شده بود.
 

Attachments

  • sony2.jpg
    sony2.jpg
    100.2 KB · مشاهده: 653
  • sony1.jpg
    sony1.jpg
    30.6 KB · مشاهده: 9

HosseinBrusli

کاربر سایت
Jun 19, 2010
3,265
نام
حسین

Darkfie1d

Lux Omnia Vincit
Loyal Member
Sep 25, 2005
3,040
نام
Gwynbleidd Darkfield
من دقیقا تمام سایت ها رو رصد میکردم موقع پوشش خبری . یه افتی کرد ، بعد خیلی سریع برگشت ( همون لحظه معرفی ، تو 30 دقیقه اول ) . بعد از مراسم مثل اینکه کشید بالا . شایدم دارم اشتباه میکنم :d

پسر خوب مدارکش موجوده، نمودارشو نگاه کن. :D
 

HosseinBrusli

کاربر سایت
Jun 19, 2010
3,265
نام
حسین
پسر خوب مدارکش موجوده، نمودارشو نگاه کن. :D

نمودار تغییرات 5 روز و نشون داده ! اما این چیزی که گفتم و تو یه سایت دیگه خوندم ! احتمالا فیک بوده خبرش :d نمودارم احتمالا دستکاری کردن :d ولی خودمونیم این لحظه اخر چه اوجی گرفته ! :d

خبری نیست سهام مایکرودقیقا چه قد افت داشته ؟ مخصوصا تو این چند روز و با معرفی XBOX ONE ؟
 

Hamzeh_Yz

کاربر سایت
Jan 28, 2013
560
نام
حمزه
جالب بود گفتم اینجا هم بزارم .
دوستان جو گیر نشن جنبه Fun داره :d



خیلی باحاله هر دفه از فیلم و بسکتبال نشون داده سهام سونی بالا رفته معلوم میشه اونور ابی ها هم حالیشونه که کنسول بازی برای این حرفا نیست .
 

soorena

کاربر سایت
Nov 9, 2009
2,678
نام
علی
دوستان من از همگی معذرت میخوام که دیشب کنفرانس ماکروسافت رو به باد انتقاد گرفتم الان که فکر میکنم میبینم جیغ و هورا کشیدن حاضرین در کنفرانس بی دلیل نبوده:))
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر