The Evil Within

با درود
من دیدم حیفه واقعاً یکی از شاهکارهایی که در آینده داره میاد تاپیک نداشته باشه ، پس با کپی برداری از 2 مطلب بخش اخبار تاپیکش رو زدم....

THE EVIL WITHIN

Developer : Tango Gameworks a division of ZeniMax Asia K.K
Director : Shinji Mikami
Publisher : Bethesda Softworks
Release Date : October 14, 2014

این بازی در سال 2014 و برای PC , XBOX 360 , PS3 , Xbox one & PS4 میاد
The Evil Within is in development for PC, PS3, Xbox 360 and next generation consoles and is slated for release in 2014.
The Evil Within announcement screenshots arrive | VG247
theevil.jpg



بعد از مدت‌ها انتظار بلاخره بازی جدید آقای شینجی میکامی، مرد افسانه‌ای دنیای گیم، و خالق سری بازی Resident EVil با نام The Evil Within منتشر شد. در همان پخش اولین تریلر اطلاعات کوتاهی پیرامون آمدن بازی در سال 2014 و پلتفرم‌ها آن در رسانه‌ها ذکر شد. در همین راستا نیز اطلاعات نسبتا کامل تری بدست‌مان رسید که به صمع و نظر شما خواهیم رساند.

در جدیدتری خبری که آمد بازی با موتور گرافیکی قدرتمند شرکت id software یعنی id Tech 5 در حال ساخت می‌باشد. بی‌شک ارائه و بکار گیری این موتور قوی در بازی که سبکی ترسناک را دارد می‌تواند بسیار حائز اهمیت باشد. در دیگر سو نیز سازنده بازی استودیو Tango Gameworks می‌باش. این استودیو ژاپنی که در سال 2010 توسط خود اقای میکامی تاسیس شد؛ قرار است اولین پروژه مهم خود را در سال 2014 با نام The Evil Within روانه بازار نماید.

در مورد داستان بازی، شخصیت اصلی آن کارگاهیست با نام Sebastian. وی در یک روز عادی به همراه همکارش وقتی داست یک جنایت سریالی را دنبال می‌کرد توسط یک نیروی ترسناک و مرموز مورد حمله قرار می‌گیرد؛ سباستین که شاهد کشته شدن تک، تک همکارانش توسط این نیروی عجیب و مررموز است، مورد حمله قرار می‌گیرد و هوشیاری خود را از دست می‌دهد. وی مدتی بعد در یک مکان به هوش می‌آید و می‌بیند دور و اطرافش پر از موجودات عجیب و غریب است، لذا برای فهمیدن این که چه اتفاقی افتاده است شروع به تجسس می‌کند.

طبق اخبار اقای میکامی در بازی خود از المان‌های survival horror به نحو بسیار سختی قرار است بهره گیرد؛ محدویت‌هایی پیرامون تیر، تفنگ و منابع انرژی در بازی به کار رفته اند تا ترس و وحشت و استرس را هر چه بیشتر به بیننده القا نماید. میکامی در این بازی به شما قول یک بازی با اتمسفر بسیار ترسناک، و عنوانی که می‌تواند مخاطب را بترساند را می‌دهد.

در بازی دشمنان شما دارای هوش بالایی هستند و زمانی که در ترس خود فرو رفته‌اید و به دنبال را چاره هستید، آن‌ها برای شما در حال تدارک حیله‌ و تله هستند. این تله ها می‌تواند به صورت دام بری شما باشد که بسیار مرگبار نیز هستند. شاید یکی از نقاط قوتی که سال ها در سبک های این چنینی ندید‌ایم، بودن معماهایی باشد که ساعت ها و حتی روزها وقت شما را بگیرد، میکامی نیر در این مورد اعلام کرده است در بازی شما با پازل‌ها، و معماهای بسیاری سخت و گوناگونی مواجه خواهید شد.

نکته مهم: در بازی طبق خبر اگر شما در تله ای بیفتید و در آن بمیرید، جسد مرده شما بعد از ادامه آن مرحله دشمن شما خواهد بود!

در آخر نیز سازندگان عنوان می‌کنند بازی The Evil Within دارای یک سناریو بسیار هیجان‌انگیز می‌باشد و هر کارکتر دارای شخصیت خواصی است که باعث با کیفت تر شدن این بازی شده است. دنیای بازی انچنان تاثیر گذار است که شما کاملا تنش و اضطراب را در بازی مشاهده خواهید کرد.
37903263874037134400.jpg




IGN امروز اولین پیش نمایش The Evil Within به همراه مصاحبه ای با سازندگان بازی را منتشر کرده که خلاصه ی آن به شرح زیر است:

از مصاحبه
*******
کلی:​


  • [*=right]میکامی عاشق سبک Surviaval-horror هست. اما در این سال های اخیر به نظر میرسه این سبک از هسته ی خودش فاصله گرفته و به چیز دیگری تبدیل شده. میکامی در صدد بازگرداندن آن می باشد.
    [*=right]میکامی در نظر داره ترکیب تماع عیاری از وحشت و اکشن رو به ارمغان بیاره. وی فکر میکنه بالانس بین این دو تا بسیار مهمه و دو نیمه ی سبک Surviaval-horro رو تشکیل میدهند. میکامی این سبک را اینجوری توصیف میکنه که در آن بازی هم باید ترسناک باشه (با یه سری موجودات کاملا عجیب و مخوف) و در عین حال به بازیکن امکان حمله ور شدن عمیق به سوی این موجودات ترسناک رو بده.
    [*=right]وی میخواد وقتی بازیکنان بازی رو بردارند، این حس کاملا درشون به وجود بیاد که بگند، "من سال هاست که همچین بازی به این اندازه ترسناک و وحشت آور، بازی نکرده بودم".
    [*=right]میکامی در نظر داره که یک ترس روانشناسانه رو ارائه بده و بازیکنان رو مجبور به انجام کارهایی کنه که برایشان ناخوشایند باشه. (از دید روان شناسانه)

داستان:​


  • [*=right]سه کاراگاه به محل جنایت که یک تیمارستان است، اعزام میشوند، جایی که به نظر میرسه کشتار مخوفی صورت گرفته است. پلیس زودتر به محل اعزام شده است و زمانی که این سه با تاخیر به آن جا می رسند، هیچ کدام از پلیس ها به جز اتوموبیل های خالیشان را در محل نمیببیند. در داخل تیمارستان یک سری جسد وجود داره.
    [*=right]با ضربه ای که به سر شخصیت بازی در ادامه داستان وارد می شود، وی از هوش می رود و در محل دیگری به هوش می آید. و خوب داستان بازی اینجوری شروع می شود که "من کدوم گوری هستم، اینجا چه خبره؟ این قتل ها برای چیه؟".
    [*=right]میکامی میخواد داستان بازی تمرکز کمتری بر روی پیچش های داستانی (twist) و تغییرات ناگهانی داشته و بیشتر سعی داره روی جنبه ی مرموز بودن و رمز آلود بودن داستان تمرکز کنه.


گیم پلی:​


  • [*=right]میکامی از سلاح هایی که در بازی می توانید استفاده کنید به "اسلحه های گرم مانند پیستول و شاتگان و اسلحه های سرد مثل چاقو و تبر" اشاره داشت. مورد دیگری که میتوانید به عنوان سلاح و کشتن دشمن استفاده کنید، استفاده و گذاشتن تله می باشد.
    [*=right]میکامی اصلا دوست نداره که شخصیت بازی قدرت های فراانسانی داشته باشه و یا این بتونه از اسلحه های سنگین مثل مچین گان استفاده کنه.
    [*=right]تیم بازی به شدت در حال کار بر روی یک مکانیزم "احساسی" در گیم پلی هستند. طوری که تیم بازی میخواد بازیکنان در هنگام رویارویی با دشمنان اون حس وحشت و ترسی که آن ها در نظر دارند را به آدم القا کنه.
    [*=right]میکامی در نظر داره لوکیشن ها، سناریوها و موقعیت های مختلف و متفاوت از همی بسازه که اوضاع دائما برای بازیکنن در حال تغییر باشند.

انجین:


  • [*=right]همون طور که می دانید بازی از انجین ID-Tech 5 استفاده میکنه که هم مناسب بازی های شوتر اول شخص و هم سوم شخص می باشد. اما تیم بازی تغییرات زیادی در انجین بازی صورت داده تا اون استایل گرافیکی و هنری که در یک بازی horror میخواهند را بتوانند بدست بیارند.


شخصیت ها و دشمنان:​


  • [*=right]یک سری زامبی های مرسوم در بازی حضور دارند.
    [*=right]بعضی دیگر از دشمنان شما بسیار عجیب و غریب هستند و با نگاه کردن به آن ها برای تشخیص این موضوع که چجوری میخوان به سمت شما بیایند و یا چجوری میخواند به شما ضربه وارد کنند، سخت است. این باعث میشه حس اضطراب و همچین حس مردد بودن در شما به وجود بیاد.
    [*=right]شخصیت ها و موجوداتی که از لحاظ ظاهری عجیب و غیر عادی هستند که حس کنجکاوی شما بر می انگیزند.



از پیش نمایش IGN:


  • [*=right]شخصیت اصلی بازی، سباستین به همراه دو کاراگاه خود وارد تیمارستان میشوند. دو همکار وی که یکی آن ها جوزف نام داره و دیگری که یک زن می باشد و بقیه به اسم "بچه" ا[احتمالا به خاطر سن پایین و تازه کار بودن] صدایش میکنند.
    [*=right]جسد های زیادی در گوشه و کنار بیمارستان وجود داره. سباستین در یکی از نمایشگرهای مربوط به دوربین های مراقبتی، شخص ناشناسی را می بینید که در حال کشتن یک پلیس می باشد. که در ادامه داستان همان شخص ناگهان از گوشه به سباستین ضربه ی محکمی وارد میکند که باعث می شود وی از هوش برود.
    [*=right]قسمت های داخلی بدن انسان و همچنین خون زیادی در جای جای محیط تیمارستان دیده میشوند.
    [*=right]سباستین سپس در مکان دیگری و به صورت کله پا آویزان از یک قلاب به هوش میاد. چندین جنازه ی دیگر به مانند سباستین آویزان هستند. یک فرد روانی با چاقوی قصابی و کاملا خونی در آن جا حضور دارد که سپس یکی از جنازه های آویزان شده رو به پایین می آورد و بعد از گذاشتن جسد بر روی میز، شروع به سلاخی کردن آن میکند.
    [*=right]انمیشین ها و سرعت حرکت شخصیت بازی بر حسب این که آیا دشمن در مقابل شما وجود داره یا نه تغییر میکند.
    [*=right]سباستین هشدار مرد قصاب رو بر می انگیزه. وی (قصاب) اسلحه ی معروف میکامی، یعنی یک اره برقی، را در دست میگیره و به شخصیت ما حمله ور میشود. در این جا شاهد یک سکانس تغییب و گریز هستیم که سباسیتن به سختی میتواند از محلکه بگریزد.
    [*=right]در صورتی که مرد قصاب شما را گم کند. بی جهت با اره برقی خود به این طرف و آن طرف ضربه می زند. در صورت این که دوباره شناسایی شوید، وی بدون معطلی به شما حمله ور میشود. شما همچین می توانید با پرت کردن آجر حواس وی را پرت کنید.
    [*=right]سباستین بالاخره میتواند توسط یک آسانسور از محلکه میگریزد. وی ناامیدانه از تیمارستان پا به فرار میگذارد. بیرون از تیمارستان اتومیبل های پلیس که در آتش دارند میسوزند را مشاهده میکند و سپس آن جا ترک میکند. پیش در آمد و بخش ابتدایی بازی در این جا به پایان می رسد.
    [*=right]بخش دوم دمو در ادامه ی بازی و در یک محیط تاریک و باز اتفاق می افتد که در انتهای آن به یک کلبه ی متروکه ختم می شود. سباستین سپس وارد کلبه می شود و با یک سری زامبی های "مرسوم و معمول در بازی ها" رو به رو میشود.
    [*=right]این زامبی ها به نظر میرسه آثار شکنجه و عذاب در ظاهرشون دیده میشه.
    [*=right]در حالی که سباسیتن در حال تیراندازی به زامبی ها برای نجات خود می باشد، ناگهان صحنه و محیط بازی در حین مبارزه تغییر میکند و شاهد یک سکانس با درخشش زیاد بر روی تصویر و همچنین به نظر میرسد سباستین در حال خونریزی است دیده می شود. سپس وی خود را در تیمارستان دوباره پیدا میکند.
    [*=right]دمو در انتها با بیرون آمدن یک موجود جن مانند و دارای چندین پا از یک استخر خون و حمله ور شدن سریع آن به سمت شما به پایان می یابد.


56806186217435437684.jpg


پیش نمایش وبسایت PCGames.de:



  • [*=right]تیم بازی برای افرایش حس سینماتیک، مقدار HUD را به شدت کاهش داده است. به گفته ی PCGames تقریبا هیچ گونه رابط کاربری ای در صفحه وجود ندارد. (IGN تنها به تولبار جان اشاره کرده است.)
    [*=right]منوی حلقه مانند برای اسلحه ها inventory
    [*=right]انتخاب سریع آیتم ها بوسیله ی دی پد
    [*=right]وجود بسته های سلامتی جان
    [*=right]درست به مانند RE4 شما در ابتدای بازی با یک مرد اره برقی بدست و تعداد زیادی زامبی رو به رو خواهید شد. اما با این تفاوت که در اینجا می توانید از تله و یک سری آپشن های دیگه استفاده کنید که باعث تفاوت در رویکرد مبارزه ها شده است.
    [*=right]با یک تله گذاری درست می توانید چندین هدف رو با هم نابود کنید.
    [*=right]موسیقی زیادی در دمو وجود نداشت که این موضوع حتی باعث شده بازی وحشتناک تر جلوه کنه.


کانسپت آرت ها و تصویر In-Engine (تصویر سوم) از ویدیو:




ویدیوی مصاحبه با سازنده ها:
Making The Evil Within: Survival Horror Returns - YouTube

پیش نمایش IGN:
The Evil Within First Look - IGN

با تشکر از kolange_edalat & behrooz که من فقط اطلاعاتشون رو کپی کردم برداشتم آوردم :biggrin1:

تریلر جدید 28 می 2013

تصاویر The Evil Within
 
آخرین ویرایش:

BEHZAD WESKER

کاربر سایت
Jan 13, 2014
2,053
نام
بهزاد
نظر کسایی که بازیش کردن زیاد جالب نیست متاسفانه :( اما تا آخر باید به بازی امید داشت من که نمیتونم باور کنم میکامی افسانه ای بازی بد بسازه اما متاسفانه تریلراش داره روز به روز بدتر میشه و نظرای منتقدا و کسایی که بازیش کردن هم ناامید کننده تر
اگه اینم نتونه بازی خوبی باشه رسما فاتحه ی سبک SH خوندست دیگه وقتی میکامی نتونه هیچکس نمیتونه...
اتفاقا همین بحثو با یکی از نویسندگان مجله بازی رایانه داشتم. اگه این بازی نتونه موفق بشه دیگه باید فاتحه بازی های AAA را تو این سبک خوند!
به نظر من میکامی پروژه را جدی نگرفته است. یعنی به نظر میرسه داره مشق شب مینویسه! من نمیدونم چرا نمایش های بازی خیره کننده نیست. سال 1996 با ان امکانات کم یک بازی میسازه ژانر را متحول میکنه. حالا..... در هر صورت باید تا E3 صبر کرد. اگه اونجا افتضاح باشه پس فاتحه صلوات!!!!
 

BARDI YA

Herrscher of Flamescion
Gold User
Jul 23, 2011
3,825
نام
بردیا دلوشی
نظر کسایی که بازیش کردن زیاد جالب نیست متاسفانه :( اما تا آخر باید به بازی امید داشت من که نمیتونم باور کنم میکامی افسانه ای بازی بد بسازه اما متاسفانه تریلراش داره روز به روز بدتر میشه و نظرای منتقدا و کسایی که بازیش کردن هم ناامید کننده تر
اگه اینم نتونه بازی خوبی باشه رسما فاتحه ی سبک SH خوندست دیگه وقتی میکامی نتونه هیچکس نمیتونه...
اتفاقا همین بحثو با یکی از نویسندگان مجله بازی رایانه داشتم. اگه این بازی نتونه موفق بشه دیگه باید فاتحه بازی های AAA را تو این سبک خوند!
به نظر من میکامی پروژه را جدی نگرفته است. یعنی به نظر میرسه داره مشق شب مینویسه! من نمیدونم چرا نمایش های بازی خیره کننده نیست. سال 1996 با ان امکانات کم یک بازی میسازه ژانر را متحول میکنه. حالا..... در هر صورت باید تا E3 صبر کرد. اگه اونجا افتضاح باشه پس فاتحه صلوات!!!!

دقیقا حرف درستیه !

مگر اینکه بازی هایی مثل : SIREN , FATAL FRAME , DEAD SPACE , این ژانر رو نجات بدن که فکر نکنم چون DEAD SPACE که همراه با RSIDENT EVIL و SILENT HILL دیگه مردن !

مونده FATAL FRAME , SIREN که اون ها هم SURVIVAL HORROR نیستن و بیشتر PURE HORROR هستن !

متسفانه کاملا درسته و باید قبول کنیم که ژانری رو که خودم میکامی خلق کرد با بازی EVIL WHITHIN یا دوباره زندش میکنه یا کلا از ریشه منقرضش میکنه ! {سبک SURVIVAL HORROR}
(رسم روزگار رو ببینید سبکی که خودت پدرشی رو یا میتونی دوباره زنده یا کلا نابود کنی عجب پایان با شکوهی میتونه برای این ژانر باشه یا برگشتش)


گور بابای منتقد و متا ...... من گه میگیرمش .

امیر علی جان واقعا متا و نمره برای این بازی مهم نیست و حتما میخریم و تجربش میکنیم ولی مشکل اینه که اگر نمره و فروش خوب نکنه دیگه همچین ژانری نمیبینیم !
 

..:ab:..

کاربر سایت
Nov 3, 2013
1,045
اتفاقا همین بحثو با یکی از نویسندگان مجله بازی رایانه داشتم. اگه این بازی نتونه موفق بشه دیگه باید فاتحه بازی های AAA را تو این سبک خوند!
به نظر من میکامی پروژه را جدی نگرفته است. یعنی به نظر میرسه داره مشق شب مینویسه! من نمیدونم چرا نمایش های بازی خیره کننده نیست. سال 1996 با ان امکانات کم یک بازی میسازه ژانر را متحول میکنه. حالا..... در هر صورت باید تا E3 صبر کرد. اگه اونجا افتضاح باشه پس فاتحه صلوات!!!!
کلا نمایشای بازی از اولم خیره کننده نبود و انصافا ایده های داستانی بازیم هیچ چیز جالب و جدیدی نداشتن اما بازم نمایشای اولش بد نبود و میشد گفت حداقل داره بازی خوب و قابل تحملی میسازه یه چیز استاندارد مثل ونکوویش اما الان دیگه هیچ چیزی از بازی نمونده و نمایشاشم افتضاح شده کلا منم دیگه دارم احساس میکنم که میکامی تو ساخت بازی هیچ ذوقی نداشته و فقط اسمش رو بازیه واقعا نمیشه باور کرد این بازی مردیه که تمام بازیاش کیفیت فوق العاده بالایی داشتن و همه چیز بازیاش تو بالاترین سطح بودن واقعا هیچ چیز TEW به بازیای میکامی نمیخوره
خیلی بده که یکی از بزرگترین بازیسازای تاریخ شاید حتی بزرگترینشون با یه بازی ضعیف از صنعت گیم خداحافظی کنه امیدوارم جادوی میکامی این بار آخرم اثر کنه و TEW بازی خوبی بشه
 
آخرین ویرایش:

uriel

کاربر سایت
Dec 6, 2010
2,835
بعضیا دیگه حلوای این بازی و سازندشم پختن و خوردن:d. بابا یکم صبر کنید، با 10 20 دقیقه نمیشه راجع به یه بازی قضاوت کرد که، نمایش های بازی هم تا حالا فقط این آخریه یکم ناجور بوده که اونم صد در صد واسه ی کنسولای گذشتس، نمایش های قبلیش در حد خودشون خیلی خوب بودن، من که از استایل بازی خیلی خوشم اومده، به نمره هاش کاری ندارم ولی شخصا تا حالا به جز گرافیک این تریلر آخری چیزیش تو ذوقم نزده خدا رو شکر:d.
 

Roter Jäger

کاربر سایت
Mar 17, 2009
1,750
نام
سهراب
خیلی بده که یکی از بزرگترین بازیسازای تاریخ شاید حتی بزرگترینشون با یه بازی ضعیف از صنعت گیم خداحافظی کنه

بدون شک مزاح میکنی دیگه؟:d میکامی بازیسازی خیلی موفق و خوبی هستش ولی بهترین؟
 

Romell

عضو تحریریه
Sep 21, 2007
4,765
نام
امین
Lord Sohrab در این که میکامی یکی از بهترین بازیسازان صنعت گیم هستش درش شکی نیست (فکت )و از دید خیلی ها از جمله خود من هم بهترین بازیساز تاریخ هستش (فکتی نیست ولی میتونه نظر خیلی ها باشه )که البته از دید افراد مختلف میتونه فرق داشته باشه بازیسازی که سری بازی های رزیدنت اویل 1و2و3و4 رو ساخته dino crisis رو هم ساخته علائدین رو ساخته و در پروژه های اولیه دویل می کرای هم دخالت داشته و خلاصه در خیلی بازی های بزرگ دیگه دخالت های مختلفی داشته به راحتی میتونه از بهترین های تاریخ باشه و همچنین از دید خیلی ها بهترین بازیساز تاریخ ................
 
آخرین ویرایش:

Triangels

플레이 스테이션 팬
کاربر سایت
Sep 17, 2007
9,891
نام
ارمان
Lord Sohrab در این که میکامی یکی از بهترین بازیسازان صنعت گیم هستش درش شکی نیست (فکت )و از دید خیلی ها از جمله خود من هم بهترین بازیساز تاریخ هستش (فکتی نیست ولی میتونه نظر خیلی ها باشه )که البته از دید افراد مختلف میتونه فرق داشته باشه بازیسازی که سری بازی های رزیدنت اویل 1و2و3و4 رو ساخته dino crisis رو هم ساخته علائدین رو ساخته و در پروژه های اولیه دویل می کرای هم دخالت داشته و خلاصه در خیلی بازی های بزرگ دیگه دخالت های مختلفی داشته به راحتی میتونه از بهترین های تاریخ باشه و همچنین از دید خیلی ها بهترین بازیساز تاریخ ................
البته این اخری هم Vaniquish که کار کرده بود عالی بود D:

یه چیز ..
باز خبر بد :-s
از طرفه IGN :
PAX East: How The Evil Within Fails at Horror - IGN
اوله مطلب اومده و کلا از طراحی محیط و جالبی دشمنان و ... تعریف کرده . قسمت بعدی اشاره کرده :
Sebastian’s disinterest in the events of The Evil Within completely robs it of its potential. His silence reduces the haunting atmosphere and scripted scares to empty parlor trickery.
داره میگه شخصت اصلی بازی هیچ گونه حس و احساسی نسبت به محیط پیرامونش نداره و هیچ عکس العملی نشون نمیده و حسه شخصیتش خیلی خشک و نا امید کننده از اب در اومده.
In the city section, The Evil Within fails to feel threatening at every turn. Sebastian is so empowered that it robs The Evil Within of any tension in combat. He’s able to obliterate oblivious enemies with his sniper rifle, shotgun, revolver, and a crossbow that can instantly freeze or explode targets. Power, like Sebastian’s silence, negates any fear. He expresses himself with his armory.
این قسمت هم اشاره کرده به نظر میرسه بعضی موقعها TEW مقداری در خطره . اشاره میکنه سباستین نسبت به دشمنها توی دمویی که دیدن فوق العقاده قدرتمند بود . ظاهرا Sniper , Revolver , Shotgun , CrossBow خیلی راحت دشمنها رو جمع میکرده D: میگه شخصیتش در ضده حال و هوای بازی هست .

این قسمت اخر هم ترجمه دقیق :
Aesthetically, The Evil Within is superb, with gorgeous lighting and visual effects creating convincing, scary settings. The trouble is that Sebastian’s experiences within them are rigid and they repeat. It’s a genuine, heart-pounding moment the first time a monster manifests out of thin air and begins its relentless pursuit. Sebastian can solve the problem easily with a weapon or by closing a door behind him to end the chase. When the menacing enemy reappears, and Sebastian escapes/annihilates it, the fear vanishes. It’s sort of funny by the third or fourth time it happens.

The Evil Within از نظر نورپردازی و گرافیک واقعا عالی هست و در طراحی محیطها ترسناک بسیار خوب عمل کرده . مشکل اینجاست که تجربیات پیش و روی سباستین توی بازی یک جور و تکراری هست . مثلا وقتی اولین بار با یک دشمن روبرو میشید و به شما حسه اضطراب مانندی میده سباستین خیلی راحت میده با سلاحهای قویش و یا حتی فرار کردن و بستن در پشته سره خودش کار رو تموم کنه و تا جایی که ما دیدیم این تمامه کارهای بود که سباستین برای رویارویی با اتفاقات توی بازی انجام میداد و به نظر میرسه همچین مکانیزمی فقط برای 1-2 دفعه اول ترسناک باشه و در ادامه خیلی معمولی بشه .

در کله کامله Mixed Feeling بودن و گفتن نه خوب نه بد بود D:

من کم کم دارم فکر میکنم بازی هست در سبک وسیاق همون Shadows Of Damned منتها با حسه ترسناک بیشتر. چون پیشتر خودش هم توی ساخت بازی فعال بوده .... فکر میکنم Shadows Of Damned هست به علاوه یه چیزی بین RE4 و Dead Space و اوردن المانهای ترسناک مثل SH .
به نظرم برای ما طرفدارش باید عنوانه خوبی باشه اما در کل به نظر میرسه یه عنوانه در حده متای 70 اینا D:
 

..:ab:..

کاربر سایت
Nov 3, 2013
1,045
بدون شک مزاح میکنی دیگه؟:d میکامی بازیسازی خیلی موفق و خوبی هستش ولی بهترین؟
نه مزاح نیست:d چیزی که میکامی رو با باقی بازیسازا جدا میکنه اینکه هیچوقت خودشو محدود به یه سبک یا سری خاصی نکرد (کوجیما و متال گیر) و تقریبا تمام سبکارو امتحان کرد تو بازیسازیش تنوع بازیایی که روش کار کرده و تعداد سبکایی که امتحان کرده فوق العادست و کیفیت بازیاشم جای حرفی واسه گفتن نمیذاره میکامی کسیه که به عنوان پدر یه سبک شناخته میشه و فقط جان کارمک از این نظر باهاش برابره میکامی کسیه که با RE4 یه بار دیگه استانداردای صنعت گیم رو از اول تعریف کرد و تاثیراتی گذاشت رو صنعت گیم که الانم داره ازش استفاده میشه (مثل دوربین بازی) واقعا میکامی خیلی بزرگه و راحت میشه بهش لقب بزرگترن بازیساز تاریخ رو داد حالا اگه از نظر شما این حرف من مزاح:d چیزی نمیشه گفت
Triangels
تشکر بابت ترجمه ولی اینکه میگن شخصیت اصلی خیلی قویه و چالشی نداره بازی واقعا بده شایدم به خاطر اینکه دمو بوده سباستین اینقدر قویه خیلی عجیبه که بازی ترسناک درنیومده چون از اولشم خیلی داشت رو ترسناک بودن بازی مانور میداد اما الان انگار اینجور نیست اما خوبه که از گرافیکش تعریف کردن کلا احتمالا متاش همون 70 تا 75 میشه اگرم بیشتر بشه نمیشه تعجب کرد تیم خوبی پشت بازیه و کارگردانش یه افسانست اینا میتونن تو همین مدت کم تا اومدنش کیفیت بازیرو بالا ببرن
 
آخرین ویرایش:

BEHZAD WESKER

کاربر سایت
Jan 13, 2014
2,053
نام
بهزاد
بدون شک مزاح میکنی دیگه؟:d میکامی بازیسازی خیلی موفق و خوبی هستش ولی بهترین؟
تنها بازیسازی که دو بار یک سبکو متحول کرده. یک بار با رزیدنت اویل یک ، یک بار با رزیدنت اویل 4 و ان همه دستاورد.
از کوجیما بهتره:d
در رابطه با بازی من میگم باید تا e3 صبر کنیم. در ضمن این اولین بازی استودیو هست. اگر ناموفق بشه در استدیو تخته میشه! میکامی میگفت این ها همشون نابغه هستند.
 
آخرین ویرایش:

Triangels

플레이 스테이션 팬
کاربر سایت
Sep 17, 2007
9,891
نام
ارمان
Triangels
تشکر بابت ترجمه ولی اینکه میگن شخصیت اصلی خیلی قویه و چالشی نداره بازی واقعا بده شایدم به خاطر اینکه دمو بوده سباستین اینقدر قویه خیلی عجیبه که بازی ترسناک درنیومده چون از اولشم خیلی داشت رو ترسناک بودن بازی مانور میداد اما الان انگار اینجور نیست اما خوبه که از گرافیکش تعریف کردن کلا احتمالا متاش همون 70 تا 75 میشه اگرم بیشتر بشه نمیشه تعجب کرد تیم خوبی پشت بازیه و کارگردانش یه افسانست اینا میتونن تو همین مدت کم تا اومدنش کیفیت بازیرو بالا ببرن

دقیقا ! منم موندم این SNIPER دیگه این وسط چی کار میکنه D: . یا شاید IGN پیاز داغش رو زیاد کرده . به هر حال خودم بیشتر preview ها و hands on های ign رو قبول دارم اما در هر صورت اینا بیشتر شبیه first impression هست که نمیشه هنوز قضاوت کرد اما در کل فکر میکنم اگر بخشه اکشنی هم باشه زیاد توی بازی قرار داده نباشن . چون اکثریت تریلر و دموها توی محیطهای درونی و خطی بود تا بیرون و حالت اکشن .
اره جالبه از نظر گرافیکی و نورپردازی تعریف کردن
باید دید چی میشه. احتمالا توی 2 ماه اینده بیشتر از بازی اطلاعات بیرون بیاد . فعلا 5 ماه وقت دارن . به نظرم بهتره روی انمیشنها کار کنن.
اره از نظر اینکه Mikami کارش همیشه عالی هست شکی درش نیست. همون vaniquish هم به نظرم یکی از بهترین بازیهای اکشن نسله قبل هست .
ولی خودم شخصا منتظره این بازی خیلی هستم مخصوصا که بازیهای خشونت امیز توی نسل گذشته و این نسل نسبت به نسله Ps2 خیلی کم شدن . بازیهای تک و توکی بودن که خشن بودن به نسبت. D: این خیلی عالیه D:
 

Navid

?Can I Play Daddy
کاربر سایت
Feb 5, 2006
3,836
نام
نوید
صبح یه گزارش از IGN دیدم، بازی به نظر فوق العاده میاد و گزارشکر هم مدام تاکید داشت که این بازی به درد old schoolهای رزیدنت اویل میخوره و مطمئن بود که بازی اونها را کاملا راضی میکنه
 

BEHZAD WESKER

کاربر سایت
Jan 13, 2014
2,053
نام
بهزاد
Lord Sohrab در این که میکامی یکی از بهترین بازیسازان صنعت گیم هستش درش شکی نیست (فکت )و از دید خیلی ها از جمله خود من هم بهترین بازیساز تاریخ هستش (فکتی نیست ولی میتونه نظر خیلی ها باشه )که البته از دید افراد مختلف میتونه فرق داشته باشه بازیسازی که سری بازی های رزیدنت اویل 1و2و3و4 رو ساخته dino crisis رو هم ساخته علائدین رو ساخته و در پروژه های اولیه دویل می کرای هم دخالت داشته و خلاصه در خیلی بازی های بزرگ دیگه دخالت های مختلفی داشته به راحتی میتونه از بهترین های تاریخ باشه و همچنین از دید خیلی ها بهترین بازیساز تاریخ ................
در رابطه با دویل باید بگم که طرح های بازی مال میکامی بود. قرار بود ان طرح ها تبدیل به رزیدنت اویل 4 بشه. اما به این نتیجه میرسه که به طور کل با دنیای رزیدنت فرق داره. در واقع تو ساخت دویل نقشش فوق العادس. همین طور تهیه کننده ان عنوان است.

- - -ویرایش - - -

نه مزاح نیست:d چیزی که میکامی رو با باقی بازیسازا جدا میکنه اینکه هیچوقت خودشو محدود به یه سبک یا سری خاصی نکرد (کوجیما و متال گیر) و تقریبا تمام سبکارو امتحان کرد تو بازیسازیش تنوع بازیایی که روش کار کرده و تعداد سبکایی که امتحان کرده فوق العادست و کیفیت بازیاشم جای حرفی واسه گفتن نمیذاره میکامی کسیه که به عنوان پدر یه سبک شناخته میشه و فقط جان کارمک از این نظر باهاش برابره میکامی کسیه که با RE4 یه بار دیگه استانداردای صنعت گیم رو از اول تعریف کرد و تاثیراتی گذاشت رو صنعت گیم که الانم داره ازش استفاده میشه (مثل دوربین بازی) واقعا میکامی خیلی بزرگه و راحت میشه بهش لقب بزرگترن بازیساز تاریخ رو داد حالا اگه از نظر شما این حرف من مزاح:d چیزی نمیشه گفت
Triangels
تشکر بابت ترجمه ولی اینکه میگن شخصیت اصلی خیلی قویه و چالشی نداره بازی واقعا بده شایدم به خاطر اینکه دمو بوده سباستین اینقدر قویه خیلی عجیبه که بازی ترسناک درنیومده چون از اولشم خیلی داشت رو ترسناک بودن بازی مانور میداد اما الان انگار اینجور نیست اما خوبه که از گرافیکش تعریف کردن کلا احتمالا متاش همون 70 تا 75 میشه اگرم بیشتر بشه نمیشه تعجب کرد تیم خوبی پشت بازیه و کارگردانش یه افسانست اینا میتونن تو همین مدت کم تا اومدنش کیفیت بازیرو بالا ببرن
اقا کجاش قوی بود؟! این که تو همین دمو دو دقیقه ای داشت له میشد! رو چه حساب متاش 70 میشه؟


 

Triangels

플레이 스테이션 팬
کاربر سایت
Sep 17, 2007
9,891
نام
ارمان
اقا کجاش قوی بود؟! این که تو همین دمو دو دقیقه ای داشت له میشد! رو چه حساب متاش 70 میشه؟
توی IGN نوشته بود ! که نوشتم D:
زده بود طرف با Sniper و Revolver و Shotgun و CrossBow کلا دمشنها رو خیلی راحت داغون میکرد D: لول . البته اون مرحله که دیدن اینطوری بوده !
به نظره من نگاه کن این تیپ بازیا مثل کارهای Suda 51 و یه سری دیگه از بازیا اصلا عامه پسند نیست D:
حکایت Shadows Of Damned و Deadly Premonition ایناست . بالا پایین نمره زیاد میگیرن D:
خودم که 100% میگیرمش D: مخصوصا به خاطره کله جعبه ای و اون بانو چند دست و پا که از خون بیرون میاد D: لول و 100 البته کاورش هم خیلی دوست دارم !!!!! لول
 
آخرین ویرایش:

BEHZAD WESKER

کاربر سایت
Jan 13, 2014
2,053
نام
بهزاد
توی IGN نوشته بود ! که نوشتم D:
زده بود طرف با Sniper و Revolver و Shotgun و CrossBow کلا دمشنها رو خیلی راحت داغون میکرد D: لول . البته اون مرحله که دیدن اینطوری بوده !
به نظره من نگاه کن این تیپ بازیا مثل کارهای Suda 51 و یه سری دیگه از بازیا اصلا عامه پسند نیست D:
حکایت Shadows Of Damned و Deadly Premonition ایناست . بالا پایین نمره زیاد میگیرن D:
خودم که 100% میگیرمش D: مخصوصا به خاطره کله جعبه ای و اون بانو چند دست و پا که از خون بیرون میاد D: لول و 100 البته کاورش هم خیلی دوست دارم !!!!! لول
بازی های سودا 51 گرافیک سل شید داره. ولی این بازی گرافیک واقع گرایانه داره.اصلا فضا و محیط ها تو این بازی تا حدی واقع گرایانه هست. اصلا دشمناش و روند بازیش به نظر متفاوت هست.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر