The Evil Within

با درود
من دیدم حیفه واقعاً یکی از شاهکارهایی که در آینده داره میاد تاپیک نداشته باشه ، پس با کپی برداری از 2 مطلب بخش اخبار تاپیکش رو زدم....

THE EVIL WITHIN

Developer : Tango Gameworks a division of ZeniMax Asia K.K
Director : Shinji Mikami
Publisher : Bethesda Softworks
Release Date : October 14, 2014

این بازی در سال 2014 و برای PC , XBOX 360 , PS3 , Xbox one & PS4 میاد
The Evil Within is in development for PC, PS3, Xbox 360 and next generation consoles and is slated for release in 2014.
The Evil Within announcement screenshots arrive | VG247
theevil.jpg



بعد از مدت‌ها انتظار بلاخره بازی جدید آقای شینجی میکامی، مرد افسانه‌ای دنیای گیم، و خالق سری بازی Resident EVil با نام The Evil Within منتشر شد. در همان پخش اولین تریلر اطلاعات کوتاهی پیرامون آمدن بازی در سال 2014 و پلتفرم‌ها آن در رسانه‌ها ذکر شد. در همین راستا نیز اطلاعات نسبتا کامل تری بدست‌مان رسید که به صمع و نظر شما خواهیم رساند.

در جدیدتری خبری که آمد بازی با موتور گرافیکی قدرتمند شرکت id software یعنی id Tech 5 در حال ساخت می‌باشد. بی‌شک ارائه و بکار گیری این موتور قوی در بازی که سبکی ترسناک را دارد می‌تواند بسیار حائز اهمیت باشد. در دیگر سو نیز سازنده بازی استودیو Tango Gameworks می‌باش. این استودیو ژاپنی که در سال 2010 توسط خود اقای میکامی تاسیس شد؛ قرار است اولین پروژه مهم خود را در سال 2014 با نام The Evil Within روانه بازار نماید.

در مورد داستان بازی، شخصیت اصلی آن کارگاهیست با نام Sebastian. وی در یک روز عادی به همراه همکارش وقتی داست یک جنایت سریالی را دنبال می‌کرد توسط یک نیروی ترسناک و مرموز مورد حمله قرار می‌گیرد؛ سباستین که شاهد کشته شدن تک، تک همکارانش توسط این نیروی عجیب و مررموز است، مورد حمله قرار می‌گیرد و هوشیاری خود را از دست می‌دهد. وی مدتی بعد در یک مکان به هوش می‌آید و می‌بیند دور و اطرافش پر از موجودات عجیب و غریب است، لذا برای فهمیدن این که چه اتفاقی افتاده است شروع به تجسس می‌کند.

طبق اخبار اقای میکامی در بازی خود از المان‌های survival horror به نحو بسیار سختی قرار است بهره گیرد؛ محدویت‌هایی پیرامون تیر، تفنگ و منابع انرژی در بازی به کار رفته اند تا ترس و وحشت و استرس را هر چه بیشتر به بیننده القا نماید. میکامی در این بازی به شما قول یک بازی با اتمسفر بسیار ترسناک، و عنوانی که می‌تواند مخاطب را بترساند را می‌دهد.

در بازی دشمنان شما دارای هوش بالایی هستند و زمانی که در ترس خود فرو رفته‌اید و به دنبال را چاره هستید، آن‌ها برای شما در حال تدارک حیله‌ و تله هستند. این تله ها می‌تواند به صورت دام بری شما باشد که بسیار مرگبار نیز هستند. شاید یکی از نقاط قوتی که سال ها در سبک های این چنینی ندید‌ایم، بودن معماهایی باشد که ساعت ها و حتی روزها وقت شما را بگیرد، میکامی نیر در این مورد اعلام کرده است در بازی شما با پازل‌ها، و معماهای بسیاری سخت و گوناگونی مواجه خواهید شد.

نکته مهم: در بازی طبق خبر اگر شما در تله ای بیفتید و در آن بمیرید، جسد مرده شما بعد از ادامه آن مرحله دشمن شما خواهد بود!

در آخر نیز سازندگان عنوان می‌کنند بازی The Evil Within دارای یک سناریو بسیار هیجان‌انگیز می‌باشد و هر کارکتر دارای شخصیت خواصی است که باعث با کیفت تر شدن این بازی شده است. دنیای بازی انچنان تاثیر گذار است که شما کاملا تنش و اضطراب را در بازی مشاهده خواهید کرد.
37903263874037134400.jpg




IGN امروز اولین پیش نمایش The Evil Within به همراه مصاحبه ای با سازندگان بازی را منتشر کرده که خلاصه ی آن به شرح زیر است:

از مصاحبه
*******
کلی:​


  • [*=right]میکامی عاشق سبک Surviaval-horror هست. اما در این سال های اخیر به نظر میرسه این سبک از هسته ی خودش فاصله گرفته و به چیز دیگری تبدیل شده. میکامی در صدد بازگرداندن آن می باشد.
    [*=right]میکامی در نظر داره ترکیب تماع عیاری از وحشت و اکشن رو به ارمغان بیاره. وی فکر میکنه بالانس بین این دو تا بسیار مهمه و دو نیمه ی سبک Surviaval-horro رو تشکیل میدهند. میکامی این سبک را اینجوری توصیف میکنه که در آن بازی هم باید ترسناک باشه (با یه سری موجودات کاملا عجیب و مخوف) و در عین حال به بازیکن امکان حمله ور شدن عمیق به سوی این موجودات ترسناک رو بده.
    [*=right]وی میخواد وقتی بازیکنان بازی رو بردارند، این حس کاملا درشون به وجود بیاد که بگند، "من سال هاست که همچین بازی به این اندازه ترسناک و وحشت آور، بازی نکرده بودم".
    [*=right]میکامی در نظر داره که یک ترس روانشناسانه رو ارائه بده و بازیکنان رو مجبور به انجام کارهایی کنه که برایشان ناخوشایند باشه. (از دید روان شناسانه)

داستان:​


  • [*=right]سه کاراگاه به محل جنایت که یک تیمارستان است، اعزام میشوند، جایی که به نظر میرسه کشتار مخوفی صورت گرفته است. پلیس زودتر به محل اعزام شده است و زمانی که این سه با تاخیر به آن جا می رسند، هیچ کدام از پلیس ها به جز اتوموبیل های خالیشان را در محل نمیببیند. در داخل تیمارستان یک سری جسد وجود داره.
    [*=right]با ضربه ای که به سر شخصیت بازی در ادامه داستان وارد می شود، وی از هوش می رود و در محل دیگری به هوش می آید. و خوب داستان بازی اینجوری شروع می شود که "من کدوم گوری هستم، اینجا چه خبره؟ این قتل ها برای چیه؟".
    [*=right]میکامی میخواد داستان بازی تمرکز کمتری بر روی پیچش های داستانی (twist) و تغییرات ناگهانی داشته و بیشتر سعی داره روی جنبه ی مرموز بودن و رمز آلود بودن داستان تمرکز کنه.


گیم پلی:​


  • [*=right]میکامی از سلاح هایی که در بازی می توانید استفاده کنید به "اسلحه های گرم مانند پیستول و شاتگان و اسلحه های سرد مثل چاقو و تبر" اشاره داشت. مورد دیگری که میتوانید به عنوان سلاح و کشتن دشمن استفاده کنید، استفاده و گذاشتن تله می باشد.
    [*=right]میکامی اصلا دوست نداره که شخصیت بازی قدرت های فراانسانی داشته باشه و یا این بتونه از اسلحه های سنگین مثل مچین گان استفاده کنه.
    [*=right]تیم بازی به شدت در حال کار بر روی یک مکانیزم "احساسی" در گیم پلی هستند. طوری که تیم بازی میخواد بازیکنان در هنگام رویارویی با دشمنان اون حس وحشت و ترسی که آن ها در نظر دارند را به آدم القا کنه.
    [*=right]میکامی در نظر داره لوکیشن ها، سناریوها و موقعیت های مختلف و متفاوت از همی بسازه که اوضاع دائما برای بازیکنن در حال تغییر باشند.

انجین:


  • [*=right]همون طور که می دانید بازی از انجین ID-Tech 5 استفاده میکنه که هم مناسب بازی های شوتر اول شخص و هم سوم شخص می باشد. اما تیم بازی تغییرات زیادی در انجین بازی صورت داده تا اون استایل گرافیکی و هنری که در یک بازی horror میخواهند را بتوانند بدست بیارند.


شخصیت ها و دشمنان:​


  • [*=right]یک سری زامبی های مرسوم در بازی حضور دارند.
    [*=right]بعضی دیگر از دشمنان شما بسیار عجیب و غریب هستند و با نگاه کردن به آن ها برای تشخیص این موضوع که چجوری میخوان به سمت شما بیایند و یا چجوری میخواند به شما ضربه وارد کنند، سخت است. این باعث میشه حس اضطراب و همچین حس مردد بودن در شما به وجود بیاد.
    [*=right]شخصیت ها و موجوداتی که از لحاظ ظاهری عجیب و غیر عادی هستند که حس کنجکاوی شما بر می انگیزند.



از پیش نمایش IGN:


  • [*=right]شخصیت اصلی بازی، سباستین به همراه دو کاراگاه خود وارد تیمارستان میشوند. دو همکار وی که یکی آن ها جوزف نام داره و دیگری که یک زن می باشد و بقیه به اسم "بچه" ا[احتمالا به خاطر سن پایین و تازه کار بودن] صدایش میکنند.
    [*=right]جسد های زیادی در گوشه و کنار بیمارستان وجود داره. سباستین در یکی از نمایشگرهای مربوط به دوربین های مراقبتی، شخص ناشناسی را می بینید که در حال کشتن یک پلیس می باشد. که در ادامه داستان همان شخص ناگهان از گوشه به سباستین ضربه ی محکمی وارد میکند که باعث می شود وی از هوش برود.
    [*=right]قسمت های داخلی بدن انسان و همچنین خون زیادی در جای جای محیط تیمارستان دیده میشوند.
    [*=right]سباستین سپس در مکان دیگری و به صورت کله پا آویزان از یک قلاب به هوش میاد. چندین جنازه ی دیگر به مانند سباستین آویزان هستند. یک فرد روانی با چاقوی قصابی و کاملا خونی در آن جا حضور دارد که سپس یکی از جنازه های آویزان شده رو به پایین می آورد و بعد از گذاشتن جسد بر روی میز، شروع به سلاخی کردن آن میکند.
    [*=right]انمیشین ها و سرعت حرکت شخصیت بازی بر حسب این که آیا دشمن در مقابل شما وجود داره یا نه تغییر میکند.
    [*=right]سباستین هشدار مرد قصاب رو بر می انگیزه. وی (قصاب) اسلحه ی معروف میکامی، یعنی یک اره برقی، را در دست میگیره و به شخصیت ما حمله ور میشود. در این جا شاهد یک سکانس تغییب و گریز هستیم که سباسیتن به سختی میتواند از محلکه بگریزد.
    [*=right]در صورتی که مرد قصاب شما را گم کند. بی جهت با اره برقی خود به این طرف و آن طرف ضربه می زند. در صورت این که دوباره شناسایی شوید، وی بدون معطلی به شما حمله ور میشود. شما همچین می توانید با پرت کردن آجر حواس وی را پرت کنید.
    [*=right]سباستین بالاخره میتواند توسط یک آسانسور از محلکه میگریزد. وی ناامیدانه از تیمارستان پا به فرار میگذارد. بیرون از تیمارستان اتومیبل های پلیس که در آتش دارند میسوزند را مشاهده میکند و سپس آن جا ترک میکند. پیش در آمد و بخش ابتدایی بازی در این جا به پایان می رسد.
    [*=right]بخش دوم دمو در ادامه ی بازی و در یک محیط تاریک و باز اتفاق می افتد که در انتهای آن به یک کلبه ی متروکه ختم می شود. سباستین سپس وارد کلبه می شود و با یک سری زامبی های "مرسوم و معمول در بازی ها" رو به رو میشود.
    [*=right]این زامبی ها به نظر میرسه آثار شکنجه و عذاب در ظاهرشون دیده میشه.
    [*=right]در حالی که سباسیتن در حال تیراندازی به زامبی ها برای نجات خود می باشد، ناگهان صحنه و محیط بازی در حین مبارزه تغییر میکند و شاهد یک سکانس با درخشش زیاد بر روی تصویر و همچنین به نظر میرسد سباستین در حال خونریزی است دیده می شود. سپس وی خود را در تیمارستان دوباره پیدا میکند.
    [*=right]دمو در انتها با بیرون آمدن یک موجود جن مانند و دارای چندین پا از یک استخر خون و حمله ور شدن سریع آن به سمت شما به پایان می یابد.


56806186217435437684.jpg


پیش نمایش وبسایت PCGames.de:



  • [*=right]تیم بازی برای افرایش حس سینماتیک، مقدار HUD را به شدت کاهش داده است. به گفته ی PCGames تقریبا هیچ گونه رابط کاربری ای در صفحه وجود ندارد. (IGN تنها به تولبار جان اشاره کرده است.)
    [*=right]منوی حلقه مانند برای اسلحه ها inventory
    [*=right]انتخاب سریع آیتم ها بوسیله ی دی پد
    [*=right]وجود بسته های سلامتی جان
    [*=right]درست به مانند RE4 شما در ابتدای بازی با یک مرد اره برقی بدست و تعداد زیادی زامبی رو به رو خواهید شد. اما با این تفاوت که در اینجا می توانید از تله و یک سری آپشن های دیگه استفاده کنید که باعث تفاوت در رویکرد مبارزه ها شده است.
    [*=right]با یک تله گذاری درست می توانید چندین هدف رو با هم نابود کنید.
    [*=right]موسیقی زیادی در دمو وجود نداشت که این موضوع حتی باعث شده بازی وحشتناک تر جلوه کنه.


کانسپت آرت ها و تصویر In-Engine (تصویر سوم) از ویدیو:




ویدیوی مصاحبه با سازنده ها:
Making The Evil Within: Survival Horror Returns - YouTube

پیش نمایش IGN:
The Evil Within First Look - IGN

با تشکر از kolange_edalat & behrooz که من فقط اطلاعاتشون رو کپی کردم برداشتم آوردم :biggrin1:

تریلر جدید 28 می 2013

تصاویر The Evil Within
 
آخرین ویرایش:

..:ab:..

کاربر سایت
Nov 3, 2013
1,045
گرافیک بازی یه جاهایی در حد بازیای PS2 میشه بدون هیچ اغراق و بزرگنمایی:| ولی خوب از باقی مسائل خیالم راحته و معلومه استاد کم نذاشته فقط حیفه گرافیک بازی اینقدر پایین باشه چون بازیای استاد معمولا از همه لحاظ کاملن نمونش RE4 که همه چیش بی نقص بود و گرافیکشم تو زمان خودش بهترین بود امیدوارم تا زمان عرضش یه دستی به سر و روی گرافیک بکشن با این وضعیت نمره هاش بدجور پایین میاد
 

655

کاربر سایت
Sep 27, 2012
2,368
نام
RZA
ما که تریلر جدیده رو ندیدیم ولی تریلر قبلی گرافیکش خیلی خوب بنظرم واقعا حس و حال یک بازی ترسناک رو تداعی میکرد طراحی شخصیت اصلی و دشمنان هم فوق العاده بود بنظرم
-----
من که عمرا اینو شب بازی کنم :d ( خواب برامون نمیمونه :|)
 

Blood Brothers

کاربر سایت
Sep 7, 2012
1,514
نام
Iman
ما که تریلر جدیده رو ندیدیم ولی تریلر قبلی گرافیکش خیلی خوب بنظرم واقعا حس و حال یک بازی ترسناک رو تداعی میکرد طراحی شخصیت اصلی و دشمنان هم فوق العاده بود بنظرم
-----
من که عمرا اینو شب بازی کنم :d ( خواب برامون نمیمونه :|)
شب؟!
من فکر نکنم بتونم تو روز هم بازی کنم چه برسه به شب! :D
 

live is life

کاربر سایت
Apr 11, 2010
1,812
نام
leon
اره طراحی دشمناش عالی هست. کلا از ان بازی هایی هست که با روح و روانت بازی میکنه. لذت میبرم از اینکه از دشمنان ضعیف تریم. یعنی باید هم همین طور باشه. نه مثل رزیدنت 6 که با 200 تا شات گان به جون زامبی های زبان بسته! می افتادیم
اسم اون رزیدنت 6 نیار :d:)) ,دقیقا طراحی دشمنان فوق‌العاده هست استاد تمام توانش را برای خلق این بازی به کار برده انشالله تو تریلر های بعدی که کاملا مشخص بشه ماله کدوم نسل هست گرافيک اصلی نمایان خواهد شد;;)
 

Hunter lord

کاربر سایت
Dec 1, 2008
733
نام
رامتین
ارزش تکــــــــــــــرار بازی اگر مثل RE4 باشه عالی میشه . البته فکر نکنم دیگه خبری از Upgrade سلاح ها و الماس جمع کردن باشه . به عشق همین تفـــــنگ خریدن , الماس جمع کردن , بخش مزدوران و ایدا بود که RE ارزش 10 بار تموم کردن رو داشت هم ماه ها بازی کردن .

ولی حالا این بازی ارزش تکرار بالا داشته باشه احتمالش خیلی پـــایــــیـــــنـــــه .
این بازی خاطرات زیبای RE 2 3 رو اگـــه قرار نیست زنده کنه حداقل RE4 رو یکاریش کنه مـــن از استاد راضیم .
Survival Horror هم جز سبک های مورد علاقه منـــه و دیگه هیچی
 

Sɯαsƚikα

April 26 , 2016
کاربر سایت
Jan 2, 2013
4,620
نام
peɪmɑːn
i hope the evil within isntagenericzombieshooter
نویسنده این مطلب بازی رو تو نمایشگاه PAX East دیده و لب مطلب اینکه
:| what was shown didn’t leave me with a great impression
البته گفته انصاف نیست که فقط از رو بیست دقیقه دمـو در مورد کل بازی نظر داد اما اصلا نظر مساعد در موردش نداشته !
اینکه تو همین دمو تمرکز رو اسلحه های قدرتمند و کشت و کشتار بوده
و خبری از اون ترس و دلهره تریلر معرفی بازی نیست .
کامنت این یارو هم زیر مطلب جالب بود
:-s It'd be ashame for Shinji Mikami to go down in history as the guy who killed survival horror especially being the creator himself
 

Triangels

플레이 스테이션 팬
کاربر سایت
Sep 17, 2007
9,891
نام
ارمان
البته اینور توی Gamespot از دمویی که نشون دادن نظرها متفاوت بوده
یک سری سرچ هم توی نت زدم نظرهای خیلی مختلف بوده
مثلا gamespot :
Environmental Horror in The Evil Within - GameSpot
دو قسمت دمو رو دیدن که یک قسمتش توی شک شهره در حال تخریب بود و موجوداته زامبی شکل داشتن بهش حمله میکردن . ظاهرا مثل اینکه توی دموی تیر بینهایت داشته اما توی بازی طبیعتا اینطوری نمیشه پس فکر میکنم یه حالت بیشتر تکتیکال داشته باشه یا survival . اما اشاره کرده حسه اکشن و اینکه ندونی چه چیزهای در انتظارت هست قشنگ توی دمو بود. بعد قسمت دوم دمو هم بخشه بیمارستان و رویارویی با اون کله جعبه ای بوده که بازم تعریف کرده گفته محیط بازی سنگین و ترسناک بود برعکس مرحله قبلی کلا میگه که به نظر میرسه بازی استفاده خیلی خوبه از محیط کرده باشه برای القای ترس به بازیباز . اخرش هم ابرازه امیدواری کرده
اما مثلا این یکی :
PAX East 2014: The Evil Within Demo Shows A Game With An Identity Crisis [VIDEO] - International Digital Times
میگه دموی 30 دقیقه ای که دیدن بیشترش براش معلوم نبود the Evil Within داره دنباله چه هدفی توی gameplay بازیش میگرده و اشاره میکنه که این بازی یک بازی Horror اونطوری که میگن نیست و فقط یک عنوانه خوبه survival horor در نوع خودش هست. جالبه اشاره کرده :
It doesn't play like a game that is scary or full of tension. Instead, The Evil Within looks like a Last of Us clone, an action/adventure title with ugly villains susceptible to sneak attacks and ample shotgun blasts.
به قول خودش این بازی انگاری کلونه TLOU هست. البته زیاد قبولش ندارم D: اما از اولش که دیدم به نظرم اومد بازیش یه میکسه عنوانی مثل Dead Space و RE4 توی هم دیگه هست .
اخرش هم گفته که یه مقدار Identity Crisis داره اینکه چه جور بازی Horror هست اما بازم اخرش گفته دمویی که دید به نسبت قبل خیلی بهتر بود اما میگه بازی نیست که سبکه Horror رو متحول کنه

در کل که انواع اقسام نظرها زیاده
اما من میگم بازیش یه چیزی مابین RE4 و Dead Space هست....با یه سری تمهای SH مانند ...
 

mohamada

کاربر سایت
May 30, 2011
1,365
نام
محمد
چیزی که هست اینه که سازنده ها تریلر بازی هاشونو با اخرین سخت افزار گرافیکی و اخرین توان بازی نشون میدن!
حالا این اخری که من دیدم بیشتر شبیه بازی های PS2 بود!
یه جا هم شنیدم که گفته بود چون این بازی واسه نسل قبل طراحی شده بوده و قرار نبوده واسه این نسل بیاد گرافیک بازی به این شکله!
البته به نظرم تا عرضه بازی فرصت هست امیدوارم این مثل سری های RE به فنا نرفته باشه!
 

Lord Odin

کاربر سایت
Mar 19, 2013
2,014
در کل که انواع اقسام نظرها زیاده
اما من میگم بازیش یه چیزی مابین RE4 و Dead Space هست....با یه سری تمهای SH مانند ...
نکته مهم و مشکلش همینجاست. معمولا بازیهای که نظر اکثریت درمورد یک جور نباشه، یه افتضاح گنده از آب درمیاد :D.
 

BEHZAD WESKER

کاربر سایت
Jan 13, 2014
2,053
نام
بهزاد
i hope the evil within isntagenericzombieshooter
نویسنده این مطلب بازی رو تو نمایشگاه PAX East دیده و لب مطلب اینکه
:| what was shown didn’t leave me with a great impression
البته گفته انصاف نیست که فقط از رو بیست دقیقه دمـو در مورد کل بازی نظر داد اما اصلا نظر مساعد در موردش نداشته !
اینکه تو همین دمو تمرکز رو اسلحه های قدرتمند و کشت و کشتار بوده
و خبری از اون ترس و دلهره تریلر معرفی بازی نیست .
کامنت این یارو هم زیر مطلب جالب بود
:-s It'd be ashame for Shinji Mikami to go down in history as the guy who killed survival horror especially being the creator himself
این یارو دیگه مشنگ بوده! ما که کشت کشتار تو این دمو دو دقیقه ای ندیدیم. مگه میکامی دیوانس که بخواد تکرار مکررات کنه! مشکل بازی گرافیک هست که باید بهتر بشه. من شکی تو طراحی مراحل و حس ترس و دلهره ندارم
 

Roter Jäger

کاربر سایت
Mar 17, 2009
1,750
نام
سهراب
من که امیدم رو به Survival-horror از دست دادم، آخرین Survival-horror ای که واقعا دوستش داشتم Dead Space بود، اونم فقط اولی، دومی و سومی با اینکه خیلی بیشتر تلاش میکردن اصلا به ترسناکی اولی نبودن، یادش بخیر.... Cold Fear :X
Silent Hill 3
Resident Evil واقعا اون روزگارا طلایی بودن برای این سبک. منم چون از بازیهای Horror خام بدم میاد اصلا خلاء این سبک رو بدجور حس میکنم.
 

Triangels

플레이 스테이션 팬
کاربر سایت
Sep 17, 2007
9,891
نام
ارمان
نکته مهم و مشکلش همینجاست. معمولا بازیهای که نظر اکثریت درمورد یک جور نباشه، یه افتضاح گنده از آب درمیاد :D.
D: اینم حرفیه . اما فکر نکنم متاش زیره 70 بشه .

چیزی که هست اینه که سازنده ها تریلر بازی هاشونو با اخرین سخت افزار گرافیکی و اخرین توان بازی نشون میدن!
حالا این اخری که من دیدم بیشتر شبیه بازی های PS2 بود!
یه جا هم شنیدم که گفته بود چون این بازی واسه نسل قبل طراحی شده بوده و قرار نبوده واسه این نسل بیاد گرافیک بازی به این شکله!
البته به نظرم تا عرضه بازی فرصت هست امیدوارم این مثل سری های RE به فنا نرفته باشه!
دقیقا منم همین فکر رو میکنم . اما خب واقعا گرافیک بازی خیلی ضعیف هست. از کارکتارهای پلاستیکی مخصوصا خوده شخصیت اصلی گرفته تا تکسچرهای نابود و انمیشنهای ضعیف . اما چیزی که واضحه این که گرافیک بازی توی دموی قبلی و یه سری عکسها به نسبت بهتر بود .
اره اینم هست. اما بازم نسخه Pc در کار بوده معمولا نسخه pc باید texture های بهتر از این داشته باشه . احتمالا 1080 و 60 فریم هم باشه D:
 

Dreamy

کاربر سایت
Aug 31, 2010
606
من از روز معرفی و تیزری که بیرون اومد به غیر از چند تا شات دیگه چیزی از بازی ندیده بودم و الان با خوندن نظر امثال Mitch Dyer و Dale North و بقیه Impression ـها که اکثریت حرف از بی روح بودن بازی می زدن و تجربشون رو بیشتر تو حس و حال Gears و مابقی TPS ـها می دونستن تا Survival Horror و برای توصیف روند این دمو نسخه های اخیر RE رو مثال می زدن و کنار اون ن دیدن این تریلر آخری که بچه ها گذاشتن جداً ذهنیت ـم در مورد Psycho Break عوض شده و الان دیگه حداقل تا E3 تو موفقیتش 50-50 شدم! :d

البته شاید هم فقط این Demo همچین نوع بالانسی تو گیم پلی داره و تو کلیت Horor باشه با همون فاکتورهایی که از یکی مثل Mikami انتظار میره کنار هم جا بده.کلاً الان جداً نمیشه قضاوت کرد به جز بحث های تکنیکال ـش که وضعیتش نسبتاً مشخصه، فقط امیدوارم وجهه چندین و چند ساله Mikami سر Psycho Break خدشه دار نشه و بتونه مثل سابق یک چیزی حداقل نزدیک RE ـهای خودش بسازه.
 

..:ab:..

کاربر سایت
Nov 3, 2013
1,045
نظر کسایی که بازیش کردن زیاد جالب نیست متاسفانه :( اما تا آخر باید به بازی امید داشت من که نمیتونم باور کنم میکامی افسانه ای بازی بد بسازه اما متاسفانه تریلراش داره روز به روز بدتر میشه و نظرای منتقدا و کسایی که بازیش کردن هم ناامید کننده تر
اگه اینم نتونه بازی خوبی باشه رسما فاتحه ی سبک SH خوندست دیگه وقتی میکامی نتونه هیچکس نمیتونه...
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر