The Evil Within

با درود
من دیدم حیفه واقعاً یکی از شاهکارهایی که در آینده داره میاد تاپیک نداشته باشه ، پس با کپی برداری از 2 مطلب بخش اخبار تاپیکش رو زدم....

THE EVIL WITHIN

Developer : Tango Gameworks a division of ZeniMax Asia K.K
Director : Shinji Mikami
Publisher : Bethesda Softworks
Release Date : October 14, 2014

این بازی در سال 2014 و برای PC , XBOX 360 , PS3 , Xbox one & PS4 میاد
The Evil Within is in development for PC, PS3, Xbox 360 and next generation consoles and is slated for release in 2014.
The Evil Within announcement screenshots arrive | VG247
theevil.jpg



بعد از مدت‌ها انتظار بلاخره بازی جدید آقای شینجی میکامی، مرد افسانه‌ای دنیای گیم، و خالق سری بازی Resident EVil با نام The Evil Within منتشر شد. در همان پخش اولین تریلر اطلاعات کوتاهی پیرامون آمدن بازی در سال 2014 و پلتفرم‌ها آن در رسانه‌ها ذکر شد. در همین راستا نیز اطلاعات نسبتا کامل تری بدست‌مان رسید که به صمع و نظر شما خواهیم رساند.

در جدیدتری خبری که آمد بازی با موتور گرافیکی قدرتمند شرکت id software یعنی id Tech 5 در حال ساخت می‌باشد. بی‌شک ارائه و بکار گیری این موتور قوی در بازی که سبکی ترسناک را دارد می‌تواند بسیار حائز اهمیت باشد. در دیگر سو نیز سازنده بازی استودیو Tango Gameworks می‌باش. این استودیو ژاپنی که در سال 2010 توسط خود اقای میکامی تاسیس شد؛ قرار است اولین پروژه مهم خود را در سال 2014 با نام The Evil Within روانه بازار نماید.

در مورد داستان بازی، شخصیت اصلی آن کارگاهیست با نام Sebastian. وی در یک روز عادی به همراه همکارش وقتی داست یک جنایت سریالی را دنبال می‌کرد توسط یک نیروی ترسناک و مرموز مورد حمله قرار می‌گیرد؛ سباستین که شاهد کشته شدن تک، تک همکارانش توسط این نیروی عجیب و مررموز است، مورد حمله قرار می‌گیرد و هوشیاری خود را از دست می‌دهد. وی مدتی بعد در یک مکان به هوش می‌آید و می‌بیند دور و اطرافش پر از موجودات عجیب و غریب است، لذا برای فهمیدن این که چه اتفاقی افتاده است شروع به تجسس می‌کند.

طبق اخبار اقای میکامی در بازی خود از المان‌های survival horror به نحو بسیار سختی قرار است بهره گیرد؛ محدویت‌هایی پیرامون تیر، تفنگ و منابع انرژی در بازی به کار رفته اند تا ترس و وحشت و استرس را هر چه بیشتر به بیننده القا نماید. میکامی در این بازی به شما قول یک بازی با اتمسفر بسیار ترسناک، و عنوانی که می‌تواند مخاطب را بترساند را می‌دهد.

در بازی دشمنان شما دارای هوش بالایی هستند و زمانی که در ترس خود فرو رفته‌اید و به دنبال را چاره هستید، آن‌ها برای شما در حال تدارک حیله‌ و تله هستند. این تله ها می‌تواند به صورت دام بری شما باشد که بسیار مرگبار نیز هستند. شاید یکی از نقاط قوتی که سال ها در سبک های این چنینی ندید‌ایم، بودن معماهایی باشد که ساعت ها و حتی روزها وقت شما را بگیرد، میکامی نیر در این مورد اعلام کرده است در بازی شما با پازل‌ها، و معماهای بسیاری سخت و گوناگونی مواجه خواهید شد.

نکته مهم: در بازی طبق خبر اگر شما در تله ای بیفتید و در آن بمیرید، جسد مرده شما بعد از ادامه آن مرحله دشمن شما خواهد بود!

در آخر نیز سازندگان عنوان می‌کنند بازی The Evil Within دارای یک سناریو بسیار هیجان‌انگیز می‌باشد و هر کارکتر دارای شخصیت خواصی است که باعث با کیفت تر شدن این بازی شده است. دنیای بازی انچنان تاثیر گذار است که شما کاملا تنش و اضطراب را در بازی مشاهده خواهید کرد.
37903263874037134400.jpg




IGN امروز اولین پیش نمایش The Evil Within به همراه مصاحبه ای با سازندگان بازی را منتشر کرده که خلاصه ی آن به شرح زیر است:

از مصاحبه
*******
کلی:​


  • [*=right]میکامی عاشق سبک Surviaval-horror هست. اما در این سال های اخیر به نظر میرسه این سبک از هسته ی خودش فاصله گرفته و به چیز دیگری تبدیل شده. میکامی در صدد بازگرداندن آن می باشد.
    [*=right]میکامی در نظر داره ترکیب تماع عیاری از وحشت و اکشن رو به ارمغان بیاره. وی فکر میکنه بالانس بین این دو تا بسیار مهمه و دو نیمه ی سبک Surviaval-horro رو تشکیل میدهند. میکامی این سبک را اینجوری توصیف میکنه که در آن بازی هم باید ترسناک باشه (با یه سری موجودات کاملا عجیب و مخوف) و در عین حال به بازیکن امکان حمله ور شدن عمیق به سوی این موجودات ترسناک رو بده.
    [*=right]وی میخواد وقتی بازیکنان بازی رو بردارند، این حس کاملا درشون به وجود بیاد که بگند، "من سال هاست که همچین بازی به این اندازه ترسناک و وحشت آور، بازی نکرده بودم".
    [*=right]میکامی در نظر داره که یک ترس روانشناسانه رو ارائه بده و بازیکنان رو مجبور به انجام کارهایی کنه که برایشان ناخوشایند باشه. (از دید روان شناسانه)

داستان:​


  • [*=right]سه کاراگاه به محل جنایت که یک تیمارستان است، اعزام میشوند، جایی که به نظر میرسه کشتار مخوفی صورت گرفته است. پلیس زودتر به محل اعزام شده است و زمانی که این سه با تاخیر به آن جا می رسند، هیچ کدام از پلیس ها به جز اتوموبیل های خالیشان را در محل نمیببیند. در داخل تیمارستان یک سری جسد وجود داره.
    [*=right]با ضربه ای که به سر شخصیت بازی در ادامه داستان وارد می شود، وی از هوش می رود و در محل دیگری به هوش می آید. و خوب داستان بازی اینجوری شروع می شود که "من کدوم گوری هستم، اینجا چه خبره؟ این قتل ها برای چیه؟".
    [*=right]میکامی میخواد داستان بازی تمرکز کمتری بر روی پیچش های داستانی (twist) و تغییرات ناگهانی داشته و بیشتر سعی داره روی جنبه ی مرموز بودن و رمز آلود بودن داستان تمرکز کنه.


گیم پلی:​


  • [*=right]میکامی از سلاح هایی که در بازی می توانید استفاده کنید به "اسلحه های گرم مانند پیستول و شاتگان و اسلحه های سرد مثل چاقو و تبر" اشاره داشت. مورد دیگری که میتوانید به عنوان سلاح و کشتن دشمن استفاده کنید، استفاده و گذاشتن تله می باشد.
    [*=right]میکامی اصلا دوست نداره که شخصیت بازی قدرت های فراانسانی داشته باشه و یا این بتونه از اسلحه های سنگین مثل مچین گان استفاده کنه.
    [*=right]تیم بازی به شدت در حال کار بر روی یک مکانیزم "احساسی" در گیم پلی هستند. طوری که تیم بازی میخواد بازیکنان در هنگام رویارویی با دشمنان اون حس وحشت و ترسی که آن ها در نظر دارند را به آدم القا کنه.
    [*=right]میکامی در نظر داره لوکیشن ها، سناریوها و موقعیت های مختلف و متفاوت از همی بسازه که اوضاع دائما برای بازیکنن در حال تغییر باشند.

انجین:


  • [*=right]همون طور که می دانید بازی از انجین ID-Tech 5 استفاده میکنه که هم مناسب بازی های شوتر اول شخص و هم سوم شخص می باشد. اما تیم بازی تغییرات زیادی در انجین بازی صورت داده تا اون استایل گرافیکی و هنری که در یک بازی horror میخواهند را بتوانند بدست بیارند.


شخصیت ها و دشمنان:​


  • [*=right]یک سری زامبی های مرسوم در بازی حضور دارند.
    [*=right]بعضی دیگر از دشمنان شما بسیار عجیب و غریب هستند و با نگاه کردن به آن ها برای تشخیص این موضوع که چجوری میخوان به سمت شما بیایند و یا چجوری میخواند به شما ضربه وارد کنند، سخت است. این باعث میشه حس اضطراب و همچین حس مردد بودن در شما به وجود بیاد.
    [*=right]شخصیت ها و موجوداتی که از لحاظ ظاهری عجیب و غیر عادی هستند که حس کنجکاوی شما بر می انگیزند.



از پیش نمایش IGN:


  • [*=right]شخصیت اصلی بازی، سباستین به همراه دو کاراگاه خود وارد تیمارستان میشوند. دو همکار وی که یکی آن ها جوزف نام داره و دیگری که یک زن می باشد و بقیه به اسم "بچه" ا[احتمالا به خاطر سن پایین و تازه کار بودن] صدایش میکنند.
    [*=right]جسد های زیادی در گوشه و کنار بیمارستان وجود داره. سباستین در یکی از نمایشگرهای مربوط به دوربین های مراقبتی، شخص ناشناسی را می بینید که در حال کشتن یک پلیس می باشد. که در ادامه داستان همان شخص ناگهان از گوشه به سباستین ضربه ی محکمی وارد میکند که باعث می شود وی از هوش برود.
    [*=right]قسمت های داخلی بدن انسان و همچنین خون زیادی در جای جای محیط تیمارستان دیده میشوند.
    [*=right]سباستین سپس در مکان دیگری و به صورت کله پا آویزان از یک قلاب به هوش میاد. چندین جنازه ی دیگر به مانند سباستین آویزان هستند. یک فرد روانی با چاقوی قصابی و کاملا خونی در آن جا حضور دارد که سپس یکی از جنازه های آویزان شده رو به پایین می آورد و بعد از گذاشتن جسد بر روی میز، شروع به سلاخی کردن آن میکند.
    [*=right]انمیشین ها و سرعت حرکت شخصیت بازی بر حسب این که آیا دشمن در مقابل شما وجود داره یا نه تغییر میکند.
    [*=right]سباستین هشدار مرد قصاب رو بر می انگیزه. وی (قصاب) اسلحه ی معروف میکامی، یعنی یک اره برقی، را در دست میگیره و به شخصیت ما حمله ور میشود. در این جا شاهد یک سکانس تغییب و گریز هستیم که سباسیتن به سختی میتواند از محلکه بگریزد.
    [*=right]در صورتی که مرد قصاب شما را گم کند. بی جهت با اره برقی خود به این طرف و آن طرف ضربه می زند. در صورت این که دوباره شناسایی شوید، وی بدون معطلی به شما حمله ور میشود. شما همچین می توانید با پرت کردن آجر حواس وی را پرت کنید.
    [*=right]سباستین بالاخره میتواند توسط یک آسانسور از محلکه میگریزد. وی ناامیدانه از تیمارستان پا به فرار میگذارد. بیرون از تیمارستان اتومیبل های پلیس که در آتش دارند میسوزند را مشاهده میکند و سپس آن جا ترک میکند. پیش در آمد و بخش ابتدایی بازی در این جا به پایان می رسد.
    [*=right]بخش دوم دمو در ادامه ی بازی و در یک محیط تاریک و باز اتفاق می افتد که در انتهای آن به یک کلبه ی متروکه ختم می شود. سباستین سپس وارد کلبه می شود و با یک سری زامبی های "مرسوم و معمول در بازی ها" رو به رو میشود.
    [*=right]این زامبی ها به نظر میرسه آثار شکنجه و عذاب در ظاهرشون دیده میشه.
    [*=right]در حالی که سباسیتن در حال تیراندازی به زامبی ها برای نجات خود می باشد، ناگهان صحنه و محیط بازی در حین مبارزه تغییر میکند و شاهد یک سکانس با درخشش زیاد بر روی تصویر و همچنین به نظر میرسد سباستین در حال خونریزی است دیده می شود. سپس وی خود را در تیمارستان دوباره پیدا میکند.
    [*=right]دمو در انتها با بیرون آمدن یک موجود جن مانند و دارای چندین پا از یک استخر خون و حمله ور شدن سریع آن به سمت شما به پایان می یابد.


56806186217435437684.jpg


پیش نمایش وبسایت PCGames.de:



  • [*=right]تیم بازی برای افرایش حس سینماتیک، مقدار HUD را به شدت کاهش داده است. به گفته ی PCGames تقریبا هیچ گونه رابط کاربری ای در صفحه وجود ندارد. (IGN تنها به تولبار جان اشاره کرده است.)
    [*=right]منوی حلقه مانند برای اسلحه ها inventory
    [*=right]انتخاب سریع آیتم ها بوسیله ی دی پد
    [*=right]وجود بسته های سلامتی جان
    [*=right]درست به مانند RE4 شما در ابتدای بازی با یک مرد اره برقی بدست و تعداد زیادی زامبی رو به رو خواهید شد. اما با این تفاوت که در اینجا می توانید از تله و یک سری آپشن های دیگه استفاده کنید که باعث تفاوت در رویکرد مبارزه ها شده است.
    [*=right]با یک تله گذاری درست می توانید چندین هدف رو با هم نابود کنید.
    [*=right]موسیقی زیادی در دمو وجود نداشت که این موضوع حتی باعث شده بازی وحشتناک تر جلوه کنه.


کانسپت آرت ها و تصویر In-Engine (تصویر سوم) از ویدیو:




ویدیوی مصاحبه با سازنده ها:
Making The Evil Within: Survival Horror Returns - YouTube

پیش نمایش IGN:
The Evil Within First Look - IGN

با تشکر از kolange_edalat & behrooz که من فقط اطلاعاتشون رو کپی کردم برداشتم آوردم :biggrin1:

تریلر جدید 28 می 2013

تصاویر The Evil Within
 
آخرین ویرایش:

BEHZAD WESKER

کاربر سایت
Jan 13, 2014
2,053
نام
بهزاد
گرافیک بازی از اولین نمایش تا به الان حتی اگه روی ps3 هم باشه کاملا تعطیل بوده ! اونم واسه یه بازی خطی ترسناک که قراره 90 درصد محیط هاش بسته و تاریک باشن ! واقعا هر چی تریلر از این بازی می بینم بیشتر از میکامی تعجب می کنم که چطور این انیمشن ها و ... رو برای عنوانش پذیرفته !
گرافیک تو محیط های باز عالی به نظر میرسه. منتهی تو محیط های بسته مقداری افت بافت و تکسچر لودینگ(بارگذاری بافت) را شاهد بودم. ولی همه چی تونمایش e3 مشخص میشه. پارسال با وجود یک نمایش کوچک تعدادی جایزه و نامزدی داشت. اگر امسال بترکونه شاید حتی بهترین بازی نمایشگاه باشه.
ولی نمیدونم چرا ازقدرت کنسول های نسل جدید برای یک گرافیک خیره کننده استفاده نکرده است.! واقعا نمیدونم

به نظر من مشکل گرافیک تا حدی به موتور پایه بر میگردد. id tech 5 قبلا در بازی rage استفاده شده است. ان بازی به نظر گرافیکی حالت دو گانه داشت. مثلا دور نما(draw distance) و محیط های باز عالی بود اما همین که نزدیک میشدیم بازی دچار افت شدید کیفیت بافت و گاهی مواقع تکسچر لودینگ میشد. به نظر میرسه این مشکل همچنان تو این موتور پایه هست. البته میکامی گفته بود بهینه کردیم.
دیگه خدا داند!
 
Last edited by a moderator:

Fenris Wolf

کاربر سایت
Jan 9, 2009
8,739
نام
شروین
فکر میکنم تقریبا بعد یک نسل یکی از ترسناک ترین بازی های سوم شخص رو ساخته باشن :|!
من از اون کله مربعیه خیلی خوشم میاد منو یاد کله هرمی میندازه :d​



فکر کنم همه همین فکرو بکنن :D
 

live is life

کاربر سایت
Apr 11, 2010
1,812
نام
leon
امیدواریم میکامي و تیم سازنده بیشتر کار کنن رو گرافيکش دستابالشون بازه با این قدرت پلی4 ،


تو بازیهای ترسناک امیدمان به ميکي جانه:d
 

kn!ghtf@ll

کاربر سایت
Feb 15, 2014
765
نام
مزدک
هرچند که کلا ادم ترسوییم و سمت بازی های ترسناک نمیرم ولی به شدت با دیدن تریلرای بازی هایp شدم و منتظرش هستم هرچند میدونم با 10 دیقه بازی کردن DELETE میکنم بازی همینطوریش من با RESIDENT EVIL 6 بازی کردم ترسیدم :)
مطمعنم میتونه بازی موفقی بشه بهش امید دارم
 

Triangels

플레이 스테이션 팬
کاربر سایت
Sep 17, 2007
9,891
نام
ارمان
امیدواریم میکامي و تیم سازنده بیشتر کار کنن رو گرافيکش دستابالشون بازه با این قدرت پلی4 ،


تو بازیهای ترسناک امیدمان به ميکي جانه:d
اخر سر نگفتن این تبلیغ ماله next gen بود یا نه .

به نظر من مشکل گرافیک تا حدی به موتور پایه بر میگردد. id tech 5 قبلا در بازی rage استفاده شده است. ان بازی به نظر گرافیکی حالت دو گانه داشت. مثلا دور نما(draw distance) و محیط های باز عالی بود اما همین که نزدیک میشدیم بازی دچار افت شدید کیفیت بافت و گاهی مواقع تکسچر لودینگ میشد. به نظر میرسه این مشکل همچنان تو این موتور پایه هست. البته میکامی گفته بود بهینه کردیم.
دیگه خدا داند!
اون gameplay که e3 نشون دادن و عکسهایی ازش اومده بود گرافیکش از این خیلی بهتر بود حتی در زمینه texture ..... نمیدونم چرا یهو اینطوری شد D:
 

BEHZAD WESKER

کاربر سایت
Jan 13, 2014
2,053
نام
بهزاد
اخر سر نگفتن این تبلیغ ماله next gen بود یا نه .


اون gameplay که e3 نشون دادن و عکسهایی ازش اومده بود گرافیکش از این خیلی بهتر بود حتی در زمینه texture ..... نمیدونم چرا یهو اینطوری شد D:
ان دمو 11 دقیقه ای را دیدی؟ همون که اولش گرفتار شده! ان دمو مال 360 یا وان بود. به خاطر دگمه هاش میگم. خیلی گرافیکش بالا بود. تو نمایشگاه e3 گرافیک پایین بود.
فکر کنم این دمو هم مال قبل باشه. البته گفتم تو محیط های باز عالی هست. مثلا همون جا که در را باز میکنه و وارد ان قصر میخواد بشه عالی هست. تو محیط های بسته کمی نگران کنندس!
ولی من میگم متاش بالای 90 میشه. چون مثلا دیسانورد هم پایین بود گرافیکش
هر چند دلیل موجه برای اینکه چرا گرافیک نباید مثل انچارتد باشه وجود نداره!!!!!!!!

- - -ویرایش - - -

چرا زبان بازی تو این دمو انگلیسی نبود؟!
 

Triangels

플레이 스테이션 팬
کاربر سایت
Sep 17, 2007
9,891
نام
ارمان
ان دمو 11 دقیقه ای را دیدی؟ همون که اولش گرفتار شده! ان دمو مال 360 یا وان بود. به خاطر دگمه هاش میگم. خیلی گرافیکش بالا بود. تو نمایشگاه e3 گرافیک پایین بود.
فکر کنم این دمو هم مال قبل باشه. البته گفتم تو محیط های باز عالی هست. مثلا همون جا که در را باز میکنه و وارد ان قصر میخواد بشه عالی هست. تو محیط های بسته کمی نگران کنندس!
ولی من میگم متاش بالای 90 میشه. چون مثلا دیسانورد هم پایین بود گرافیکش
هر چند دلیل موجه برای اینکه چرا گرافیک نباید مثل انچارتد باشه وجود نداره!!!!!!!!

- - -ویرایش - - -

چرا زبان بازی تو این دمو انگلیسی نبود؟!
اره دیدم . همونها رو منظورم بود. از اونها یک سری عکس با کفیت بالا هم اومده بود مثل این :

همین عکس texture های به نسبت خیلی خوبی داره.
هم texture ها به مراتب بهتر بود هم نورپردازی . البته من بیشتر از دو چیز تو تریلره اخری گله داشتم یکی انیمیشنها و دیگه هم کیفیت texture ها مخصوصا توی جزییات کارکتارها . خیلی پلاستیکی میزد ×_× برای همن گمونم 3 یا 360 بود این تریلر. البته همونطور که بچه ها گفتن یه سری چیزها به موتوره بازی برمیگرده

Dishonored روی pc که خیلی قوی بود. گرافیکش خاصه خودش بود

متاش رو که اصلا نمیشه حدس زد D: به نظرم یا حوالی 70 میشه یا حوالی 80 ×_× اگر 90 بشه که فوق القعاده است D:
 

FaRd!N

Nothing as it Seems
کاربر سایت
Aug 30, 2007
14,104
نام
فردین
منم احساس کردم که نمایش مال نسل قبل بود. چون بعضی بافت ها به هیچ وجه امکان نداره مال این نسل باشن، با توجه به اینکه حالا اون نمایش چند دقیقه از گیم پلی رو هم روی نسل حاظر دیده بودیم.
 

BEHZAD WESKER

کاربر سایت
Jan 13, 2014
2,053
نام
بهزاد
اره دیدم . همونها رو منظورم بود. از اونها یک سری عکس با کفیت بالا هم اومده بود مثل این :

همین عکس texture های به نسبت خیلی خوبی داره.
هم texture ها به مراتب بهتر بود هم نورپردازی . البته من بیشتر از دو چیز تو تریلره اخری گله داشتم یکی انیمیشنها و دیگه هم کیفیت texture ها مخصوصا توی جزییات کارکتارها . خیلی پلاستیکی میزد ×_× برای همن گمونم 3 یا 360 بود این تریلر. البته همونطور که بچه ها گفتن یه سری چیزها به موتوره بازی برمیگرده

Dishonored روی pc که خیلی قوی بود. گرافیکش خاصه خودش بود

متاش رو که اصلا نمیشه حدس زد D: به نظرم یا حوالی 70 میشه یا حوالی 80 ×_× اگر 90 بشه که فوق القعاده است D:
بله. در هر صورت اگر این دمو باز هم مال نسل قبل باشه بازم به نظر من کم کاری شده است. عناوین میکامی همگی گرافیک قدرتمندی داشتند. مثلا همین ونکوییش. صبر کنیم ببینیم تا e3 چی میشه
 

Triangels

플레이 스테이션 팬
کاربر سایت
Sep 17, 2007
9,891
نام
ارمان
بله. در هر صورت اگر این دمو باز هم مال نسل قبل باشه بازم به نظر من کم کاری شده است. عناوین میکامی همگی گرافیک قدرتمندی داشتند. مثلا همین ونکوییش. صبر کنیم ببینیم تا e3 چی میشه
درسته
اما این نسل یه جوری شده انقدر بازیا با گرافیک بالا هستن که دیگه اون سیستم قدیم که فلان کس همیشه بازیاش گرافیکش بالا بود انگاری دیگه صدق نمیکنه D: یه جورایی رقابت فوق القعاده رفته بالا.....
Evil Within هم فکر کنم در اصل برای نسل قبل پایه ریزی شده بود یا نه ؟
اما نسخه Pc و نسل بعد باید ok باشه ! حالا به کنار من بیشتر تو کفه داستان و رونده و طراحی هنری بازی هستم D:
 

live is life

کاربر سایت
Apr 11, 2010
1,812
نام
leon










یک چند تا عکس گرفتم واقعا حالا از گرافیک بگذریم حالا هوای بازی خیلی باحاله یک چیزی تو مایه های سايلنت و رزيدنته ،
متاي بازی احتمال زیاد باید بالای 8/5. بشه چیز خفنی ساخته استاد :d
 

BEHZAD WESKER

کاربر سایت
Jan 13, 2014
2,053
نام
بهزاد
درسته
اما این نسل یه جوری شده انقدر بازیا با گرافیک بالا هستن که دیگه اون سیستم قدیم که فلان کس همیشه بازیاش گرافیکش بالا بود انگاری دیگه صدق نمیکنه D: یه جورایی رقابت فوق القعاده رفته بالا.....
Evil Within هم فکر کنم در اصل برای نسل قبل پایه ریزی شده بود یا نه ؟
اما نسخه Pc و نسل بعد باید ok باشه ! حالا به کنار من بیشتر تو کفه داستان و رونده و طراحی هنری بازی هستم D:
اره فکر کنم. ولی همه چیش عالی هست. فقط گرافیکم ok بشه دیگه فکر کنم بترکونه. در هر صورت 4 ماه زمان هست. من دوست دارم گتی سال 2014 بشه!:d
 

Triangels

플레이 스테이션 팬
کاربر سایت
Sep 17, 2007
9,891
نام
ارمان
اره فکر کنم. ولی همه چیش عالی هست. فقط گرافیکم ok بشه دیگه فکر کنم بترکونه. در هر صورت 4 ماه زمان هست. من دوست دارم گتی سال 2014 بشه!:d
D:
Yes Exactly ~_~ it will rock
من از همون روز که announce شد منتظرش بودم به شدت
کاشکی یه کالکتوری چیزی هم بدن مجسمه این کله جعبه ای توش باشه D: خیلی دشمن ردیفیه.
یکی هم اون دختره که از خون بیرون میاد خیلی باحاله ×_×
کلا به نظرم طراحی دشمنای بازی عالی هست
D:
 

BEHZAD WESKER

کاربر سایت
Jan 13, 2014
2,053
نام
بهزاد
D:
Yes Exactly ~_~ it will rock
من از همون روز که announce شد منتظرش بودم به شدت
کاشکی یه کالکتوری چیزی هم بدن مجسمه این کله جعبه ای توش باشه D: خیلی دشمن ردیفیه.
یکی هم اون دختره که از خون بیرون میاد خیلی باحاله ×_×
کلا به نظرم طراحی دشمنای بازی عالی هست
D:
اره طراحی دشمناش عالی هست. کلا از ان بازی هایی هست که با روح و روانت بازی میکنه. لذت میبرم از اینکه از دشمنان ضعیف تریم. یعنی باید هم همین طور باشه. نه مثل رزیدنت 6 که با 200 تا شات گان به جون زامبی های زبان بسته! می افتادیم
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر