Call of Duty: Ghosts | PC




بلاخره بعد از شایعات فراوان نسخه جدید بازی به نام Call of Duty: Ghost تایید شده
بازی در تاریخ 5 نوامبر 2013 عرضه میشود و سازنده بازی نیز Infinity Ward خواهد بود
به محض اطلاعات ازاز سوی Activision و Infinity Ward سمت تاپیک به روز خواهد شد



پس از شایعات فراوان، شرکت Activision نسخه ی بعدی فرانچایز بیلیون دلاری خود یعنی Call of Duty را معرفی نمود، عنوان Call of Duty: Ghosts، سری بعدی آن است که برای Xbox 360 ،PS3 و PC، به همراه کنسول های نسل
بعدی در تاریخ 5 November امسال عرضه خواهد شد. خبری از تایید نسخه ی Wii U نیست.

نسخه ی نسل بعدی این بازی از یک موتور کاملا جدید بهره می برد، در حالی که موتور تمامی نسخه های این بازی از سال 2005 تاکنون فقط شاهد تغییرات اندک و سالانه بوده است.

اذعان دارند که نسخه ی چهارم Modern Warfare در دستان Infinity Ward باقی است.
آقای Mark Rubin، تهیه کننده ی Infinity Ward می گوید: تیم ما کنسول های نسل بعدی را دیده اند که به عنوان یک فرصتی مناسب، برای شروع یک قسمت جدید شروع می کنیم."
وی افزود: "ما یک نام تجاری ، یک موتور بازی سازی، و ایده هایی جدید به همراه تجربه های نو برای طرفدارانمان می سازیم."

Activision نسخه ی نسل بعدی این بازی بعلاوه ی موتور جدید شرکت خود را در طی مراسم رونمایی کنسول بعدی شرکت Microsoft، یعنی در تاریخ 21 May معرفی خواهد کرد
با تشکر از ɑidɐn عزیز
 
آخرین ویرایش:

majidred2011

< RED PHANTOM >
کاربر سایت
Jul 16, 2011
11,365
نام
Majid
بازیرو تموم کردیم! خوب بود و حال داد :x ولی از نسخه های قبلی ضعیف تر بود البته اما بازم خیلی خوب بود در کل! نقدمم توی تاپیک امتیازات نوشتم!

بغیر از DLC هایی که برای مولتی اومده برای سینگل DLC ـی اومده که مرحله جدید اضافه کنه آیا؟
 

paradaimix

Dancing for Dessert Studio
کاربر فعال
Oct 7, 2012
2,253
بازیرو تموم کردیم! خوب بود و حال داد :x ولی از نسخه های قبلی ضعیف تر بود البته اما بازم خیلی خوب بود در کل! نقدمم توی تاپیک امتیازات نوشتم!

بغیر از DLC هایی که برای مولتی اومده برای سینگل DLC ـی اومده که مرحله جدید اضافه کنه آیا؟

با خرجی که صحنه های سینمایی تو این بازی ها داره، اصولا ارزش اقتصادی نداره. و هیچ وقت هم چنین کاری نمی کنن. DLC های مولتیشم بیشتر به فکاهی شبیه هست. اینو ببین.
 
آخرین ویرایش:

Mr20

کاربر سایت
Mar 3, 2008
225
دوستان من تازه بازیو نصب کردم
یه مرحله هستش که اون دوست سابقشون پدرو 2تا پسراشو دستگیر میکنه بعد یه تیر بهت میزنه،بعدش با مشت طرف مقابلتو میزنه،بعد میگه سری F بزن،هرچی میزنم آخرش طرف منو میکشه باز از اول شروع میشه!
کسی میدونه باید چیکار کرد؟
 

Miniature Rose

A Poor Man's Rose
کاربر سایت
Jun 25, 2009
2,658
خوب خدا رو شکر بازی رو به اتمام رسوندیم از اون چه که انتظار داشتم خدا رو شکر خیلی بهتر بود :D یعنی کلا انتظار یک بازی مزخرف رو در بخش SP داشتم ولی خوب این طور از آب در اومد :d
----------
حالا جونم براتون بگه که مشکل بنده در قسمت انلاین بازی این Aim خیلی بَدش هست که وقتی دکمه Aim رو میزنم روی Aim لاک میشه و کلا نمیشه نگهش داشت و بعد رهاش کرد هر کار کردم و هر جا گشتم هیچی پیدا نکردم :( اگر کسی چیزی می دونه بی زحمت راهنمایی بکنه ممنون میشم :d
در ضمن نقشه هاش هم خیلی خیلی بزرگ هست در کل الان K:D بنده 0.1 می باشد :d:|
 

germany

کاربر سایت
Jun 22, 2011
19
سلام
دوستان عزیزی که بازی رو تموم کردن لطفا یه راهنمایی کنن
من cll of duty ghosts رو تازه شرو کردم و الان روی این قسمت موندم که تو ساختمون شیشه ای بعد از آپلود کردن ویروس وقتی از ساختمون شیشه ای میان پایین و باید با دکمه ی E یه دشمن با چاقو کشته بشه ترتیب اونو که دادم بعد اون دو نفر میان تیر اندازی میکنن و میمیرم.اینجا با چه کلیدی باید کار کنم تا بشه این دو نفرو کشت.
 

A-L-I

El amor es la fuerza más poderosa del mundo, amant
کاربر سایت
Jul 18, 2010
6,286
Call of Duty Ghosts - Screenshots and Review - PC

خوب بازی شوتر خوب چند وقت نیومده بود و اکثرا آنلاین مولتی پلیر بودن و بخش داستانی جالبی نداشتن، که تصمیم گرفتم Call of Duty Ghosts رو که بازی نکرده بودم دانلود و نصب کنم ، بازی فوق العاده زیبا و گیرا هست ، خیلی طولانی نیست ، و نقطه قوت ـش به نظرم لوکیشن های بسیار متنوع و زیبا هست ، گرافیک بازی فوق العاده ـست مخصوصا در زمان خودش ، داستان بازی عالی کار شده اما بیشتر از اینکه بخواد داستان جنگ کشوری و ملی باشه بیشتر حالت انتقامی بین دو حزب بود ، COD همیشه به خاطر داستانش برای من از BF در بخش Single یه قدم جلوتره ، گیم پلی مثل همیشه خوب و عالی ، یه سری فلیکر در حالت SLI داشتم که مجبورم کرد Single GPU باازی کنم ... یه سری اسکرین شات قرار میدم از بخش های زیبای بازی :





















;)


 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر