Batman: Arkham Origins Blackgate | PS Vita

نمره شما به این بازی چنده ؟


  • مجموع رای دهنده‌ها
    28

|SiNa|

کاربر سایت
Sep 21, 2013
213
بازی هروقت بیاد من با ریمن تعویض میکنم ! ( اگه شانسم خوب باشه )
بخرید آقا انقدر به نمره توجه نکنید :| !گقتین گواکاملی خوبه خریدم حالم بهم خورد :|
یه تریلر ازش ببینین عاشقش میشین !
 

|SiNa|

کاربر سایت
Sep 21, 2013
213
من میگم فیزیکی بگیر که بعدا که بازیو جویدی ( :D ) بتونی بفروشی یا تعویضش کنی ! فکرر کنم تا هفته دیگه شایدم زودتر ایران باشه !
 

Triangels

플레이 스테이션 팬
کاربر سایت
Sep 17, 2007
9,891
نام
ارمان
بازي دسته من رسيده
تا اخره امروز ميام يه توضيحي ميدم و از بازي عكس ميزارم
تا جايي كه رفتم كلا بد نبود . بازي بدون اشكال نيست اما نكاته مثبت هم زياد داره
چندتا چيز رو بگم تا بعد :
اول اينمه رونده ربازي بيشتر مشابه همون چيزي هست كه توي Arkham asylum ديدم
مبارزات و وسايلها هم به شيوه arkham asylum هست
گرافيك بازي شايد خيلي قوي نباشه به خاطره اينكه روي 3Ds هم اومده و انيميشنها مقداري معمىولي ساده سازي دارن
مقداري محيطها خيلي شبيه به هم به نظر ميرسن
دنياي بازي بزگه و واقعا gameplay. جالبي داره
من يكي ديگه برم بعد نظر بيشتر ميدم
نميشه الان قضاوت كرد
 

Danteppc

کاربر سایت
Dec 29, 2008
995
من فقط یه سوال دارم :d
آیا ارزش ۴۰ دلار در مقابل spin-off رایگان نسخه iOS داره؟

42782756919761102607.jpeg
 

IvIEHR4N

کاربر سایت
Sep 4, 2013
308
نام
مهران
من فقط یه سوال دارم :d
آیا ارزش ۴۰ دلار در مقابل spin-off رایگان نسخه iOS داره؟

آره مهیار در مقابل اون می ارزه ،بتمن اورجینز نسخه ی iOS که من عکساشو دیدم عین نسخه ی قبل یعنی Lock Down بود کلا این سبک انگار روی iOS خیلی طرفدار داره گرافیکشم خیلی بهتره شده ! LockDown رو حتما بازی کردی دو دقیقه ای هایپ آدم رو فروکش میکنه ! اصلا قابل مقایسه با گیم پلی Blackgate نیست و همه چی خیلی زود برات تکراری و خسته کننده میشه.

بتمن رو باید تو دوتا دستت هدایتش کنی باس فایت هارو باید تو دوتا مشتت بزنی و کلا باید همه جوره اختیارش تو مشتات باشه نه اینکه با نوک انگشت بزنی تو سر و شکم باس فایت ها اختیار گیم پلی هم دستت نباشه.

ولی 40 دلارم بنظر من خیلیه براش، خودم شک کردم الان بگیرم یا صبر کنم تخفیفی چیزی بخوره بستگی به نظر آرمان و بقیه بچه هایی که میخرند راجع به بازی داره.
 

Triangels

플레이 스테이션 팬
کاربر سایت
Sep 17, 2007
9,891
نام
ارمان
داستان بازی بعد نیست. به نظر میرسه که داستان بازی بیشتری طوری نوشته شده باشه که اون حسه کمیک گونه بتمن رو داشته باشه. به نظرم به اندازه داستانهایی که توی arkham asylum و ... دیدم خیلی پیچ و خم نداره. مقداری بیشتر سر راست هست اما در کل ok هست D:
بازی توی arkham city شروع میشه و بعد کله بازی توی blackgate ادامه پیدا میکنه. لوکیشنهای بازی به نسبت مشابه هم هستند. بعضی موقعا خیلی شبیه هستند و بعضی موقعا قسمتهای خاصی از بازی متفاوت به نظر میرسن که خب تنوع رو میده. محیطهای بازی کلا چند لایه طراحی شده ... محیط کلا 3d هست و اکثر دوربینهای و انتقالهای صحنه توی بازی خیلی خوب طراحی شده. در کنارش محیط بازی با اینکه رونده بازی توش 2d هست به نظر میرسه کوچیک باشه اما به نسبت اجازه هر کاری مثل مخفی کاری یا حمله و یا جست و جو رو میده D: البته جست و جو به اندازه Arkham city - asylum شاید فان نباشه ( نظره شخصی ) حالا نمیدونم بقیه چطور برداشت میکنن.
قسمت stealth بازی خیلی محدود هست به خاطره طبیعت 2D رونده بازی. خطم میشه به پردین به بالا و به دام انداختن دشمنان. البته بعضی موقعها هم میتونه چالش برانگیز باشه اما اونقدری که توی کنسول جذاب بود نیست. اما در کنارش مبارزات بازی عالی هستند. همه انیمشنها و داینامیک کلی مبارزات مشابه همون چیزی هست که توی کنسول دیدم و به همون روانی و زیبایی هم هست D: به نظره من بزرگتری نکته مثبت بازی همین روان بودن و جذاب بودن مبارزات هست.
قسمتهای Boss fight ها بیشتر ساده سازی شده و به quick time event خطم میشه اما در کل جالب هست و ما با اکثر دشمنان بتمن مبارزه خواهیم کرد.
رونده بخش Detective مد هم بیشتر با همون touch screen دنبال میشه و در ادامه بازی اکثر وسایلهای بتمن رو پیدا میکنید و به همون نحوی که توی دیگر نسخه ها استفاده میشه استفاده میکنید. از نظر جذابیت کلی بیشتر بازی مشابه یک نسخه portable از arkham asylum برای من به نظر میرسه که البته این بد نیست. محیطهای متفاوتی میریم. جست و جو میکینم ... و ... و .... کلا مشابه اون هست.
شاید داستان بازی به اندازه Arkham Asylum - City نباشه ... شاید نواوری به اون اندازه نباشه اما در مجموع Batman خیلی زیبا به یک بازی portable تبدیل شده و هرچند شاید مکانیزمهای gameplay بازی arkham asylum الان دیگه قدیمی به نظر برسه اما روی کنسولهای دستی تجربه جالبی هست. من به شخصه بازی رو به فنهای بتمن پیشنهاد میکن و البته به دوستانی که بازیهای 2d و این تیپی دوست دارن
از نظر گرافیک هم بازی بد نیست D: نسخه 3ds ویتا زیاد فرقی باهم ندارن اما به نقل از ign نسخه vita مقداری بهتر هست و نسخه 3ds هم 3d خیلی جالبی داره.
در کل امتیاز من
 

|SiNa|

کاربر سایت
Sep 21, 2013
213
اگه با نسخه های قبلی و کنسولی مقایسه نکنیش و به عنوان یه بتمن رو ویتا بخوای حساب بکنیش چند میدی و نظرت راجع بش چی میشه ؟
 

Triangels

플레이 스테이션 팬
کاربر سایت
Sep 17, 2007
9,891
نام
ارمان
اگه با نسخه های قبلی و کنسولی مقایسه نکنیش و به عنوان یه بتمن رو ویتا بخوای حساب بکنیش چند میدی و نظرت راجع بش چی میشه ؟
7.5
منظور از مقایسه هایی که کردم به صورت مستقیم بازی رو هدف قرار ندادم که به این دلایل بد هست
به نظره من boss fight های بیش از حد ساده سازی داره و چالش برانگیز نیست
مقداری محیطها شبیه به هم هستند
انتظار بیشتری از گرافیک داشتم
بعضی مکانیزمهای بازی به نظر میرسه که در کل به فشار توی یک 2d وارد شدن ... مثلا بخش stealth بازی رو نمیگم بده اما خب محدود هست یا ساده سازی شده
بخش نبردها عالی هست
جو و رونده کلی بازی هم خوب هست
بخش هنری بازی خوب هست
metroidvania فرمولش خیلی خوب پیاده شده ... به نظرم اصلا مشکلی نیست که بازی 2ds هست و حالا اینکه باعثه محدودیتهای شده اما با این حال armature خیلی جالب اکثر مکانیزمها و اتفاقاتی که حتی توی کمیک بتمن میفته رو جا انداخته
به نظره من وروده بتمن به دنیای کنسولهای دستی خیلی خوب بوده D:




در کل میخواین بدونید در چه حده :
بیشترش اینکه
its a scaled down ARKHAM ASYLUM لول
(لول)
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر