PlayStation DriveClub [پست اول حتماً خوانده شود]

سوالات متداول برای این بازی، نوشته شده توسط FaRd!N:

سوال 1- وقتی میرم تو بازی دور صفحه تلویزیون یا مانیتورم نوار سیاه داره و تصویر کامل نیست؟

جواب: تنظیمات صفحه شما توی تنظیمات اصلی دستگاه درست نیست. برای درست کردن سایز تصویر (که داخل بازی هم اعمال میشه) به این صورت عمل کنید:

در منوی اصلی PS برید به قسمت Setting > بعد Sound and Scree> بعد Displaye Area Settings. از اونجا تصویر رو برابر با نمایش گرتون تنظیم کنید.


سوال 2- ریجن اکانت من متفاوت از ریجن بازیمه. مثلا ریجن اکانتم آمریکا (ریجن 1 ) هست اما ریجن بازیم 2 ـه. میتونم آپدیت های آب و هوا رو بگیرم؟

جواب: دانلود کردن آپدیت ربطی به ریجن دیسک نداره. آپدیت های آب و هوا دانلود خواهند شد و مشکلی از این بابت نخواهید داشت.

سوال 3- شنیدم یه DLC مجانی دادن برای بازی که روی آپدیت پچ آب و هوا هست. اگر شرایط من مثل سوال 2 (سوال بالا) باشه میتونم از اونا استفاده کنم؟

جواب: استفاده از هرگونه DLC، چه این بازی چه بازی دیگه، چه مجانی چه پولی، مستلزم برابر بودن ریجن اکانت و ریجن بازی است. بدین صورت شما میتونید از آب و هوای بازی استفاده کنید اما قادر نخواهید بود از محتویات DLC استفاده کنید.

سوال 4- شرایط من مثل سوال 2 و 3 هست. آیا میتونم آنلاین بازی کنم؟ از اونجایی که DLC ها رو نتونستم بگیرم و برام فعال نیست، مشکلی پیش میاد؟

جواب: خیلی راحت میتونید به بازی آنلاین بپردازید و مشکلی از هیچ بابت نخواهید داشت. نقشه های جدید روی آپدیت برای همه و برای بخش آنلاین، برای جلوگیری از مشکلات احتمالی اضافه میشن. فقط به ماشین های DLC دسترسی نخواهید داشت.

سوال 5- آیا این بازی بخش دو نفره داره؟

جواب: خیر. این بازی فقط بصورت تک نفره قابل بازی است. چه آنلاین، چه آفلاین.

سوال 6- آیا این بازی بخش Career داره؟

جواب: بله. بازی دارای Tour های تک نفره یا همون مرحله ای است.

سوال 7 - ماشین های جدید رو چطوری میتونم بدست بیارم؟

جواب: ماهانه 1 ترک و 1 ماشین بصورت مجانی داده میشه اما برای دسترسی به باقی ماشین ها یا باید دونه دونه خریداری بشن یا باید Season Pass باید خریداری بشه. اگر هم اقدام به خرید کردید، حتما ریجن بازی با ریجن اکانتتون باید یکی باشه. در غیراینصورت نمیتونید خرید ها رو انجام بدید. مگر اینکه اکانتی متناسب با ریجن بازی خود بسازید و خرید ها رو روی اون اکانت انجام بدید و با اکانت اصلی به بازی بپردازید.

این هم عکس روند DLC های بازی. هم مجانی و هم پولی:


************************************************

این بازی در روز 20 February در مراسم Playstation Meeting 2013 به صورت انحصاری برای کنسول PS4 معرفی شد . سازنده بازی Evolution Studios و ناشر آن Sony Computer Entertainment میباشد . سبک بازی همانطور که از اسم بازی بر می آید Racing می باشد و در بازی به Street Racing خواهیم پرداخت ! هنوز به این موضوع که گیم - پلی بازی مبنی بر Simulation یا Arcade خواهد بود اشاره نشده ولی با توجه به سطح جزییات بازی کفه ی Simulation بودن بازی سنگین تر است !

همونطور که در عکس ها میبنید مدلینگ ماشین های بازی به حداکثر خود رسیده و طبق صحبت های کارگردان بازی هیچ نکته ای از قلم نیافتاده ، همچنین شایان ذکر است که ایده ی ساخت یک بازی ریسینگ که در آن بازیکنان در تیم های مختلف با تمام تیم های موجود در دنیا قابلیت رقابت داشته باشند و بتوانند در هر جای دنیا بدون دسترسی به کنسولشان با هر Gadget ـی که در اختیار دارند تیم خود را مدیریت کرده ، قرار بگذارند و حریفان را به چالش بکشند ، 10 سال است که در استدیو سازنده وجود دارد و آنها منتظر فراهم شدن زمینه ها برای اجرا کردن ایده هایشان بوده اند که PS4 این امکان را برای آنها فراهم نموده و هم اکنون ما شاهد به وقوع پیوستن آن ایده هستیم . طبق گفته کارگردان بازی ، ما بازی را از دید اول شخص دنبال خواهیم کرد ، این موضوع که بازیکنان توانایی استفاده از نمای سوم شخص ( پشت ماشین ) را برای انجام بازی نداشته باشند برای گیمر های مبتدی خبر خوشایندی نخواهد بود ! باید منتظر اطلاعات بیشتر در این زمینه بود .

برای دانلود تیزر بازی از این لینک استفاده کنید .
 
Last edited by a moderator:

yar_66

کاربر سایت
Sep 24, 2011
1,508
نام
مهدی
دوستان تا بازی آپدیت نشه وارد بازی نمیشه
از شاتل لند اپدیت 1.27 دانلود کردم ولی ریجن 1 هست بازی و کنسول من ریجن 2 الان نمیشه استفاده کرد؟
لینک ریجن 2 کسی داره بده؟
 

Grand Theft

کاربر سایت
Dec 16, 2013
814
نام
علی
دوستان تا بازی آپدیت نشه وارد بازی نمیشه
از شاتل لند اپدیت 1.27 دانلود کردم ولی ریجن 1 هست بازی و کنسول من ریجن 2 الان نمیشه استفاده کرد؟
لینک ریجن 2 کسی داره بده؟
شما باید ببینی ریجن بازیت چنده
ربطی به ریجن کنسول نداره
 

FaRd!N

Nothing as it Seems
کاربر سایت
Aug 30, 2007
14,104
نام
فردین
سلام کسی میدونه اپدیت جدید که حجمشم نزدیک 6 گیگ هست برای چیه؟؟؟

Sent from my E5823 using Tapatalk
آخرین آپدیت بازی که جاده های DriveClub VR رو بصورت مجانی به بازی اضافه می کنه. همچنین تیم Evolution با یک جمله هم از طرفداران خداحافظی کردن :(( خدا لعنتت کنه سونی :((
 

atzoriha

کاربر سایت
Sep 20, 2015
2,016
آخرین آپدیت بازی که جاده های DriveClub VR رو بصورت مجانی به بازی اضافه می کنه. همچنین تیم Evolution با یک جمله هم از طرفداران خداحافظی کردن :(( خدا لعنتت کنه سونی :((
چرا خداحافظی!!؟؟
یعنی کلا دیگه این استدیو وجود نداره!؟
جریان چیه!؟
 

atzoriha

کاربر سایت
Sep 20, 2015
2,016
صبح بخیر :( بابا سونی کشید تعطیل کرد استودیو رو چند ماه پیش. کدمسترز هم رفت خریدشون.
حیف شد
واقعا انسان بودن
تا لحظه آخرم دست از ساپورت بازی بر نداشتن
کافیه رفتار اینارو با باقی همکاراشون یه مقایسه کوچیک بکنی
اونوقت متوجه میشی که چقدر انسان بودن اینا!!!
 
  • Like
Reactions: -7- and FaRd!N

Romell

عضو تحریریه
Sep 21, 2007
4,765
نام
امین
باور کنید هنوز باورم نمیشه چه جوری سونی تونست در این استدیو Evolution رو تخته کنه !!!؟؟؟ :(:| برام یکی از باور نکردنی ترین چیز هایی هست که تو کل دوران صنعت گیم دیدم !!! اصلا نمیتونم هیچ جوره واژه ای پیدا کنم که چه جوری احساسم رو بیان کنم ؟؟!!! =(( هنوز که هنوزه باورم نمیشه !!!

آقای سونی تقصیر خود شما بود که استدیو Evolution مجبور شد بازی رو ناقص منتشر کنه !! این بازی اگه به صورت کامل منتشر میشد یعنی من شک ندارم متای بازی بین 89 تا 91 این طرفا در جریان بود ! من شک ندارم تو این موضوع !

سونی بهشون فشار آورد که بازی رو زود عرضه کنن ! درایو کلاب بعد آپدیت یعنی یه شاهکار به تمام معناست ! هنوز روی پلی استیشن 4 من نصبه و هنوز هم دارم بازیش میکنم و میدونم خیلی از شما ها هم مثل من این بازی رو از کنسولتون پاک نکردین !! و تا وقتی پلی استیشن 4 دارم این بازی رو هم روی پلی استیشن 4 دارم ! شاید روزی که این بازی رو بخوام پاک کنم روزی باشه که همین استدیو بازی جدیدی داده باشه بیرون چون شک ندارم اینا در آینده میترکونن ! این رو شک ندارم ........

بدون هیچ مبالغه ای این بازی یکی از بازی های به تمام معنی نسل هشتمی بود ! گرافیک این بازی هنوز باور نکردنی هستش و هنوز هم قدیمی نشده ! تازه قدیمی نشده که هیچ !!! هنوز تازه هم به نظر میرسه ! گیم پلی و باقی موارد که هیچ ! از صدا گذاری بگیرید تا بخش کریر تور بازی و خیلی داستان های دیگه در بالاترین سطح خودش قرار داره !

امیدوارم کدمسترز که این استدیو رو خریده بیاد یه بازی رالی با موتور گرافیکی این استدیو بسازه یعنی بزنه بترکونه و من یه خنده از ته دل برای سونی و سران سونی بکنم ! بعدا رفتن این استدیو سازنده احمق GT ( خیلی میبخشید میدونم خیلی هاتون سری GT رو دوست دارین ولی حقشونه فحش بخورن چون دیگه هیچ نشانی از گذشته پر شکوه خودشون در دوران پلی استیشن 1 و 2 ندارن !!! ) رو اون همه بهشون زمان دادن و آخرش هم هیچی و یه بازی میاد با هزار تا مشکل و از این بساط ها !!!

حیف این استدیو Evolution ! واقعا حیف این استدیو ! بعد میگن چرا این نسل هشتم این بلا سرش اومده !!! والا موندم چی بگم !

آخ این کدمسترز توسط این استدیوی جدیدش یعنی Evolution بیاد یه رالی بسازه و با آب و هوای داینامیک رویایی و دیوانه کننده @-) این استدیو بی نظیر بیان یه بازی رالی بساز هممون کف و خون قاطی کنیم !! حالا رالی نشد خلاصه یه بازی ماشین بسازن بترکونن ! اینا که دیگه موتور گرافیکیشون کاملا آمادست و دیگه بخوان نسخه جدیدی از یه بازی ریسینگ بسازن دیگه دردسر زیادی ندارن و میتونن حتی محتوای بیشتر و گیم پلی بهتر و حتی باز هم گرافیکی دیوانه کننده تر از اینی که هست بدن بیرون ! :x

خلاصه سونی جان ، شرمنده آب قطعه و بد جوری هم قطعه و شما ها بودین که بازنده این میدان شدین و این استدیو Evolution سر بلند بیرون اومد . در آینده ای نه چندان دور سران سونی متوجه میشن که چه حماقت بزرگی کردن !!! ........... آره بابا جان !!! :-j

خب رفتم سابقه این استدیو رو در آوردم و در کمال باور بری :D این استدیو سری World Rally Championship رو ساخته ( موتور استورم رو که هممون خبر داریم ساخته دست این استدیو هستش ) و سابقه ساخت بازی رالی رو هم داره و کد مسترز هم به احتمال خیلی خیلی زیاد موتور گرافیکی بی نظیر این استدیو و صد البته تجربیاتشون رو برای ساخت بازی رالی جدیدشون هدف قرار گرفته @-):D

مهندش ارشد کدمسترز آقای Frank Sagnier بعد از خرید استدیو Evolution گفته این استدیو بیش از 15 ساله که سابقه ساخت بازی های ماشین رو داره و ساخت بازی ماشین تو خون (DNA) این استدیو هستش و ما میتونیم همکاری عالی با این استدیو داشته باشیم و رویا های کدمسترز رو برای آینده ای نزدیک و دور به زیبایی ترسیم کنیم !

Evolution Studios - Wikipedia

وای وای .......... تو سایت استدیو Evolution گفتن ما 7 سال نسخه های مختلف از رالی رو ساختیم در زمان پلی استیشن 2 و میخواهیم از دوباره ملاقاتی مجدید با این سری داشته باشیم و جزئیات بیشتری نمیتونیم فعلا بگیم !!! ~o):x~o)

Games | Evolution Studios
 
Last edited by a moderator:

947947

کاربر سایت
Jul 7, 2011
1,157
نام
Behrooz
بازی خیلی خوبی بود....گرافیکش رو که دیگه حرفی باقی نزاشت....
به هر کی میخواستم گرافیک نشون بدم بازی رو میزاشتم تو دستگاه و نشونش میدادم تا کفش ببره....

متاسفانه به خاطر حجم آپدیتایی که میداد و اینترنت منم که داغون بود...بازی رو فروختم رفت...
 
  • Like
Reactions: atzoriha

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر