Multi Platform The Witcher 3: Wild Hunt

سازنده
CD Project Red
تاریخ انتشار
May 2015
ناشر
CD Project Red
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
  6. Nintendo Switch
https___image-api.nrj.fr_http_www.nrj-games.fr%2Fuploads%2Fpages%2F5d024cf13e6cd_the-witcher-c...jpg


Developer : CD Project Red
Publisher : Bandai Namco / Warner Bros
Genre :Action RPG
Platform : PC / Xbox One / PS4
Release Date : 19 May 2015
29 اردیبهشت 1394


سومین نسخه از سری محبوب و تحسین شده The Witcher، تحت زیر نام The Wild Hunt در حال ساخت و توسعه می‌باشد. بازی قرار است بزرگترین عنوان ساخته شده در این سری باشد و پایانی بزرگ را بر این 3گانه رقم خواهد زد.


اطلاعات منتشر شده:

  • گیم پلی همانند عنوان دوم خواهد بود که صدالبته تغییراتی نیز به دنبال خواهد داشت،
  • بازی یک دنیای Open World بزرگ و زنده را به تصویر خواهد کشید به گونه ای که بزرگترین دنیا را در تاریخ بازی های RPG خواهد داشت،
  • جزئیات بازی "30 برابر" بزرگتر از 2 عنوان پیشین خود خواهد بود،
  • استفاده از اسب و قایق برای جستجو در دنیای پهناور بازی، اضافه شده است. همچنین عنصر Fast Travel را در بازی شاهد خواهیم بود،
  • به گفته سازندگان، بازی "20 برابر" بزرگتر از عنوان Skyrim خواهد بود،
  • هر عملی از سوی بازیکنان بر روی دنیای بازی تاثیر به سزایی خواهد داشت،
  • هر ماموریت شامل روش هایی خواهد بود که از طریق آن ها می‌توان آن ماموریت را به پاین رساند. در واقع بازی گزینه های مورد نظر را پیش روی بازیکن خواهد گذاشت که از آزادی عمل بالایی برخوردار خواهند بود،
  • مبارزات همانند نسخه دوم در قالب مبارزات تن به تن و استفاده از جادو خواهد بود،
  • امکان قطع عضو در بازی وجود خواهد داشت،
  • به گفته سازنده، چیزی بیش از 100 ساعت برای اتمام بازی نیاز خواهد بود، 50 ساعت برای ماموریت های اصلی و 50 ساعت برای ماموریت های فرعی،
  • سیستم آب و هوا و شبانه روز بازی به صورت دینامیک خواهد بود،
  • هوش مصنوعی NPC ها به مراتب بیشتر از قبل شده است و اکان تعامل با محیط اطراف به صورت واقع گرایانه صورت خواهد گرفت،
  • به گفته سازندگان، چیزی بالغ بر 80 هیولا در دنیای بازی وجود خواهد داشت که هر کدام هوش، نیروها و صفات مخصوص به خود را خواهند داشت،
  • همراه با چرخه شبانه روز، نیروها و مهارت های هیولاها نیز متغیر خواهد بود، همانند قدرت گرفتنِ یک گرگ نما در شب مهتابی، که به بازیکنان اجازه خواهد داشت استراتژی مورد نظر خود را برای شکار پیاده کنند،
  • ساخت سلاح و معجون ها نیز همچنان در بازی حضور دارد اما بر خلاف نسخه پیشین، عمق بیشتری به خود خواهند گرفت،
  • مکانیزم های جدیدی همچون Witcher Sense، مبارزه بر پشت اسب و شنا در زیر آب ها و همچنین استفاده از تیر و کمان به بازی اضافه شده اند،
  • گرالت قادر به پریدن از روی اشیاء مختلف و بالا رفتن از ساختمان های خواهد بود. به گفته سازندگان این مکانیزم همانند سری Assassin's Creed نخواهد بود، بلکه بیشتر شبیه به عنوان Uncharted ساخته شده است،
  • نشانه های Witcher (که تحت عنوان Sign از آن ها یاد میشد) به 10 عدد افزایش یافته اند که 5تای آن ها از قبل وجود داشته اند،
  • بازیکن قادر خواهد بود که هنگام سواری بر پشت اسب، از بمب و Sign ها استفاده کند،
  • داستان بازی ادامه ای بر نسخه پیشین خود خواهد بود،
  • ماموریت گرالت "شخصی تر" توصیف شده است،
  • بازی به شرح مفصلی در مورد Wild Hunt ها خواهد پرداخت، کسانی که پس از ورود به هر منطقه، تنها ویرانی بر جای خواهند گذاشت،
  • بازی با استفاده از جدیدترین نسخه موتور گرافیکی استودیو CPR یعنی Red Engine 3 بهره خواهد برد که با سازنده توانایی خلق جلوه های بصری فوق العاده و دیگر المان های موجود داده است،
  • هیچ گونه بارگذاری در حین ورود از منطقه ای به منطقه ای دیگر وجود نخواهد داشت.
  • در بازی 4 درجه سختی وجود دارد (Easy, Normal, Hard, Dark) که هر کدام میزان توانایی هیولاها را تغییر میدهند. Hit Point/Hit Box ها در هر 4 درجه سختی ثابت هستند.
  • بعد از تموم کردن هر کدام از قراردادهای شکار هیولا میتونید با استفاده از یه Mini Game برای گرفتن پول بیشتر چانه زنی کنید.
  • ماموریت های فرعی بسیار خوب طراحی شده اند و نویسندگی و پراکندگی داستانی آنها بسیار بالاست.
  • استفاده از دارو برای درجات سختی بالاتر بسیار حیاتی است. هر ترکیب را فقط کافیست یکبار درست کنید و پس از آن در صورت داشتن الکل میتوانید آن را دوباره پر کنید. داروها را میتوان برای کارایی بهتر آپگرید کرد. هرچند داروهای قویتر میزان آلودگی سمی بدن شما را نیز بالاتر خواهند برد.
  • Novigrad و No Man's Land در واقع یک نقشه بوده و در مجموع بسیار بزرگتر از Skyrim هستند. جزیره های Skellig دیگر بخش بزرگ بازی را تشکیل میدهند. در کنار آن، 5-6 منطقه جداگانه دیگر از جمله Kaer Morhen در بازی وجود دارند.
  • Witcher 3 هیچگونه Respawning (ظهور مجدد) برای دشمنان ندارد. در طول 2 روز بازی او دشمنانی که کشته بود دوباره در آنجای قبلی ظاهر نشده اند.
  • بهترین Item های بازی از راه Crafting(ساختن) بدست می آیند.
  • مجله GS بشدت از داستان و نحوه پخش شدن خط های داستانی (شاخ و برگ گرفتن آن) و این حقیقت که نمیتوان به راحتی آنها را حدس زد، راضی بودند.
  • برای کسانی که میخواهند یک راه خاص را بروند و بازی را به یک صورت خاص تمام کنند، به دلیل وسعت داستان و نحوه پخش شدنش سخت است که بفهمید دقیقا از کجا کار "خراب" شد تا بخواهند با یک Save/Load ساده به آنجا برگشته و اشتباهتشان را اصلاح کنند.
  • برخلاف سیستم انتخاب دیالوگ در عناوین Bioware، در Witcher 3 تصمیم ها به صورت "خوب" و "بد" دسته بندی نشده اند. (بسته به موقعیت) خود بازیکن باید متوجه شود که کدام تصمیم بد و کدام خوب است.
  • W3 دو شهر بسیار بزرگ به نام های Novigrad و Oxenfurt خواهد داشت. هر دو بسیار زنده به نظر میایند.
  • منطقه No Man's Land شامل 25 روستای کوچکتر خواهد بود.
  • در بازی دهکده هایی به بزرگی Flotsam از نسخه 2 وجود دارد.
  • Geralt میتواند از مردم دزدی کند. هرچند سیستم فعلی بسیار ساده و آسان است و جای کار دارد.
  • بخشهای Ciri در مجموع بین 5 تا 10 ساعت خواهند بود و بیشتر مانند یک بازی Action Adventure میباشند تا RPG. بسته به موقعیت Ciri توانایی های خاصی خواهد داشت و از درخت آپگرید در این بخشها خبری نیست.
  • میتوان با ساخت کیسه هایی برای زین اسب خود Storage ـتان را افزایش دهید، هرچند برای دسترسی به آیتم های قرار داده شده در این Storage ها باید به پیش اسبتان رفته و از آنجا برشان دارید.
  • ریش Geralt با گذر زمان رشد خواهد کرد. برای کوتاه نگه داشتنش مجبورید بعد از چند روز به آرایشگاه بروید.
  • جزییات ریز زیادی همچون توقف Roche برای خوردن سیبی از یک سبد، در بازی وجود دارد.
  • دنیا میتواند بر اساس تصمیمات شما تغییر کند اما این موضوع محدودیتی دارد. مثلا همانند Skyrim نمیبینید که مردم یکدفعه ای با اژدها درگیر شوند.
  • بازی Open World است اما تقریبا همه چیز "کنترل شده" است و سازنده برای همه بخش ها "برنامه ریزی" کرده است.
  • گرلت در مورد بسیاری از اتفاقات بازی نظر میدهد/حرف میزند. مثلا هنگامی که دارد رد چند نفر یا یک شکار را میگیرد.
  • انواع بسیار زیادی از دشمنان در بازی وجود داشته و هر یک حس متفاوتی نسبت به دیگری دارند.
  • ماموریت های فرعی بسیار عالی کار شده اند و هر کدام داستان خاص خود را گفته و نسبت به Geralt واکنش نشان میدهند.
  • تمام دنیا بسیار زنده و واقع گرایانه بنظر میاید.
  • هر منطفه در بازی رنگ پردازی و احساس خاص خود را دارد.
  • "غیرممکن است که بتوانید 2 بار ویچر 3 را دقیقا به یک صورت تمام کنید"
  • Open World بودن بازی ممکن است بر روی Pacing افرادی که زیاد اهل RPG نیستند تاثیر بگذارد.
  • موسیقی بازی در کل خوب بوده و بسته به موقعیت بازی به صورت داینامیک عمل میکند. هرچند نمیتوان گفت موسیقی شاهکار یا فوق العاده است.
  • خشونت تصویری بازی بسیار زیاد بوده خصوصا در موارد قطعی اعضای بدن و به نسبت TW1 و TW2، هرچند بازی همچنان طبیعی به نظر میاید.
  • تنها لودینگ بازی در محیط خارجی مپ بین سرزمین اصلی و Skellig است.
  • بعضی ساختمان های بسیار بزرگ و داستانی ممکن است لودینگ داشته باشند، هرچند ساختمان های عادی اینگونه نیستند.
  • تمام Item های انتخاب شده در خود بازی بر روی Grealt قابل مشاهده هستند.
  • مبارزه با دستان خالی برگشته است، اینبار بدون QTE. مبارزات به صورت طبیعی برگشته و دارای ضربات سریع و قوی میباشند.
  • شهرها دارای اکوسیستم واقع گرایانه هستند، به عنوان مثال همانند قرون وسطا در حومه شهر میتوان Craftsman ها را پیدا کرد.
  • ماموریت های فرعی به صورت رندوم و اتفاقی طراحی نشده و هر کدام مکان و داستان مخصوص خود را دارند.
  • محیط هیچ تغییر یکدفعه ای نخواهد داشت (مثلا از صحرا یدفعه ای به منطقه مرطوب و جنگلی تبدیل شود) تغییرات محیط کاملا طبیعی و واقع گرایانه هستند.
  • در طول این 12 ساعت دنیای بازی هیچوقت احساس پوچی یا خالی بودن نداشته است.
  • بازی بسیار جذاب است و شما را "به دورن خود" میکشد. W3 توانسته بدون از دست دادن پیچیدگی نسخه های قبلی در عین حال بسیار روانتر از آنها باشد.
می‌توان گفت سازنده ها برای خلق این عنوان از تمام توانایی خود استفاده برده است. تا بدین جای کار پیش نمایش های بازی فوق العاده بوده و جایزه های بسیاری را از سایت ها و مجلات به خود اختصاص داده است.

لینک های مرتبط:



 
Last edited by a moderator:

homayoon k2

کاربر سایت
Oct 14, 2012
1,702
می گم این نقشه ای که گذاشتن تو پک همه چیزش دقیقه:-/.........یعنی منظورم اینکه محل جنگل ها ، درخت ها، غارها، هیولاها و...... که کشیده شده توی نقشه دقیق هست؟؟
یه نفر بالاترین کیفیتشو داره بده یه پرینت گنده بگیریم:x
 

A-L-I

El amor es la fuerza más poderosa del mundo, amant
کاربر سایت
Jul 18, 2010
6,286
آخرین نسخه ی هیتمن چیه رفیق کپی بردار کامل از Eagle Visionهست
توی مراحال فرعی من احساس میکنم اسکایرم تعداد بیشتر داشت,توی اسکایرم با 80درصد مردم صحبت میکرد درد دل میکرد ازشون ماموریت میگرفت
اما اینجا از این خبرا نیست مگر اینکه دست به دامن boardبشی و بری با یه نفر صحبت کنم اونم توی یه شهر مثلا چند میلیونی:d
Falloutهم تو این زمینه عالی عمل کرده بود هر چند mapبازی خیلی کوچیک بود
کاملا موافقم ، حتی رتگ بندی هم توی Eagle Vision و Witch Sence یکیه .

- - -ویرایش - - -

لینک دانلود ترینر +20 ورژن 1.03
 

A-L-I

El amor es la fuerza más poderosa del mundo, amant
کاربر سایت
Jul 18, 2010
6,286
نفهمید، از پشتشون در میاد؟ شما اصلا نمیتونید درست صحبت کنید. نظرت رو گفتی بقیه هم نظرشون رو گفتن. حالا هر کی مخالفه با شماست پس نفهمه. امیدوار ناظم بیاد تمام این پست ها رو پاک کنه.

- - -ویرایش - - -



نسخه ی اول بازی سال 2007 اومد و توی همون نسخه هم همین Witcher Sence بود. احتمال کپی کردن از Eagle هم تقریبا صفره. چون قبل از Assassin این ویژگی رو داشت. ولی Assassin چند ماه بعد عرضه شد.

ممنونم ، چون من نسخه اول رو بازی نکرده بودم ، یادم نبود ، درست میفرمایید ، فقط یه چیزی خیلی جالبه برام ، گرافیک بازی ، Draw Distance و گرافیک ، توی همون اول بازی ، توی تراس اتاق ینیفر چقدر فوق العاده بود ، اما بعد از اون انگار بازی Drop میشه ، و هیچ جا همچین Draw Distance ـی رو مشاهده نمیکنیم ، فکر کنم اون اول بازی رو Downgrade نکردن ... کاش یه پچی بیاد به جای عذرخواهی های CDPR ، برای برگشت به همون گرافیک ...
 

-Poormaz-

کاربر سایت
Oct 6, 2009
4,091
نام
پوریا
ممنونم ، چون من نسخه اول رو بازی نکرده بودم ، یادم نبود ، درست میفرمایید ، فقط یه چیزی خیلی جالبه برام ، گرافیک بازی ، Draw Distance و گرافیک ، توی همون اول بازی ، توی تراس اتاق ینیفر چقدر فوق العاده بود ، اما بعد از اون انگار بازی Drop میشه ، و هیچ جا همچین Draw Distance ـی رو مشاهده نمیکنیم ، فکر کنم اون اول بازی رو Downgrade نکردن ... کاش یه پچی بیاد به جای عذرخواهی های CDPR ، برای برگشت به همون گرافیک ...
به نظرم جلوتر که رفتم بهتر شده ولی خب مثل فیلم های 2013 یا حتی PAX East که چند ماه پیش عرضه شد نیست. یه چند تا عکس با مود گرافیکی گرفتم که خوبن ولی خوب به پای اون قبلیا اصلا نمیرسن. چیزی که تو مد نظرته فکر نکنم هیچوقت اعمال بشه. یه جورایی فکر کنم اساس موتور گرافیکی بازی عوض شده. و با پچ و ... نمیشه درستش کرد. مثلا Watch Dogs فیل-تر ها رو مخفی کرده بود که با مود راحت تونستن دوباره نشونش بدن ولی برای این صدق نمیکنه. چیزی مخفی نیست. گرافیکش همینه. مصاحبه شون رو که خوندم دیگه بهشون هم حق میدم که اینکار رو کنن. سودشون توی کنسوله که کرک نشده. بیشتر PC باز ها نسخه ی اوریجینال نخریدن. بیشتر از 200 نفر به مدت 3 سال از 4 کشور با هم کار کردن که این شاهکار بوجود اومد.
 
آخرین ویرایش:

Argada

کاربر سایت
Jan 25, 2013
708
نام
محمد رضا
به نظرم جلوتر که رفتم بهتر شده ولی خب مثل فیلم های 2013 یا حتی PAX East که چند ماه پیش عرضه شد نیست. یه چند تا عکس با مود گرافیکی گرفتم که خوبن ولی خوب به پای اون قبلیا اصلا نمیرسن. چیزی که تو مد نظرته فکر نکنم هیچوقت اعمال بشه. یه جورایی فکر کنم اساس موتور گرافیکی بازی عوض شده. و با پچ و ... نمیشه درستش کرد. مثلا Watch Dogs فیل-تر ها رو مخفی کرده بود که با مود راحت تونستن دوباره نشونش بدن ولی برای این صدق نمیکنه. چیزی مخفی نیست. گرافیکش همینه. مصاحبه شون رو که خوندم دیگه بهشون هم حق میدم که اینکار رو کنن. سودشون توی کنسوله که کرک نشده. بیشتر PC باز ها نسخه ی اوریجینال نخریدن. بیشتر از 200 نفر به مدت 3 سال از 4 کشور با هم کار کردن که این شاهکار بوجود اومد.

این open world کردن به گرافیک بازی لطمه زده... مطمعنا اگه محیط باز نبود گرافیکش خیلی بهتر میشد.... هر چند گیم پلی بازی کاملا وابسته به این فضای باز هست ... و واقعا هم داستان بازی ستودنی هست...
امیدوارم سایبر پانک رو دیگه فضای باز نسازند و یک گرافیک غول و گیم پلی عالی ارائه بدند.... تریلر سایپر پانک واقعا تو دل برو هست...
cl9q_cyberpunk_2077_by_haluet-d5r8qde.jpg
 

Triangels

플레이 스테이션 팬
کاربر سایت
Sep 17, 2007
9,891
نام
ارمان
اقا همون اولا میگه برو گریفین کانترکت کومپلت کن باید کجا برم؟
اولیش که میری توی اون کمپه با general صحبت میکنی میگه اگرگیریفن رو بزنی اون موقع اطلاعات در مورده ینی میده لول
بعد دوتا mark رو نقشه میاد که یکیشون کیمیاگره یکیشون هم شکارچی . باید سر به جفتشون بزنی و اطلاعات به دست بیاری. اولی شکارچیه میبرت جایی که به گیریفین حلمه شده بود. دومی هم بهت میگه توی کفه رودخونه یه گیاه رو پیدا کنی. بعد برمیگردی پیشه دوسته geralt تو همون کافه و ادامه ماجرا .
 

homayoon k2

کاربر سایت
Oct 14, 2012
1,702
می گم این نقشه ای که گذاشتن تو پک همه چیزش دقیقه:-/.........یعنی منظورم اینکه محل جنگل ها ، درخت ها، غارها، هیولاها و...... که کشیده شده توی نقشه دقیق هست؟؟
یه نفر بالاترین کیفیتشو داره بده یه پرینت گنده بگیریم:x
یکیم سوال مارو جواب بده/:)
 

ShadowFex

کاربر سایت
Mar 24, 2015
1,121
The patch 1.04 for PC is available for download now


Patch notes-

-Rebinding of all keys is now available after switching on the ‘Unlock Bindings’ option in the Options\Key Bindings submenu.

-Corrects an issue in the dialogue system that might have caused dialogue looping in certain scenes.

-Fixes an issue with incorrect behavior of Wild Hunt warriors after they were affected by the Axii Sign.

-Corrects a bug that caused spontaneous combustion of gas clouds.

-1280 x 720 resolution is now properly displayed as a valid resolution option.

-Fixes boat stuttering in cutscenes.

-Texture rendering quality for the high and ultra presets has been improved.

-Further improvements made in NVIDIA Hairworks performance.

-A few additional gwent cards are now available in the Prologue area.

-Fixes an issue where users with usernames incorporating non-Latin characters were unable to import saves from The Witcher 2.

-Includes a series of overall stability and performance improvements.

-Fixes issues related to alt + tabbing and minimizing the game window.

-Updates the game icon.

-Enlarges the loot pop-up window in the UI.

-Fixes an issue where, in certain circumstances, the comparison window could extend beyond the game borders in the UI.

-Upgrading items included in gear sets no longer destroys rune sockets on said items.

-Introduces small tweaks in the UI for gwent.

-Corrects some missing translations in localized versions.
 
آخرین ویرایش:

AghaReza

کاربر سایت
Nov 14, 2007
1,261
نام
آقا رضا
من اشتباه کردم بازیو رو سختی یکی مونده به آخر شروع کردم باید رو آخری شروع میکردم. الان که آخراشم بازی راحت شده. :(
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر