The Witcher 3: Wild Hunt | PC

گفتگو در 'بحث و تبادل نظر پيرامون بازی های PC' ایجاد شده توسط Safety & Peace, ‏Feb 5, 2013.

  1. Я!5Ξ UP کاربر فعال

    ارسال ها:
    10,266
    تاریخ عضویت:
    ‏Sep 4, 2011
    نام:
    تونی آلمِیدا
    [​IMG]

    Developer : CD Project Red
    Publisher : Bandai Namco / Warner Bros
    Genre :Action RPG
    Platform : PC / Xbox One / PS4
    Release Date : 19 May 2015
    29 اردیبهشت 1394


    سومین نسخه از سری محبوب و تحسین شده The Witcher، تحت زیر نام The Wild Hunt در حال ساخت و توسعه می‌باشد. بازی قرار است بزرگترین عنوان ساخته شده در این سری باشد و پایانی بزرگ را بر این 3گانه رقم خواهد زد.


    اطلاعات منتشر شده:

    • گیم پلی همانند عنوان دوم خواهد بود که صدالبته تغییراتی نیز به دنبال خواهد داشت،
    • بازی یک دنیای Open World بزرگ و زنده را به تصویر خواهد کشید به گونه ای که بزرگترین دنیا را در تاریخ بازی های RPG خواهد داشت،
    • جزئیات بازی "30 برابر" بزرگتر از 2 عنوان پیشین خود خواهد بود،
    • استفاده از اسب و قایق برای جستجو در دنیای پهناور بازی، اضافه شده است. همچنین عنصر Fast Travel را در بازی شاهد خواهیم بود،
    • به گفته سازندگان، بازی "20 برابر" بزرگتر از عنوان Skyrim خواهد بود،
    • هر عملی از سوی بازیکنان بر روی دنیای بازی تاثیر به سزایی خواهد داشت،
    • هر ماموریت شامل روش هایی خواهد بود که از طریق آن ها می‌توان آن ماموریت را به پاین رساند. در واقع بازی گزینه های مورد نظر را پیش روی بازیکن خواهد گذاشت که از آزادی عمل بالایی برخوردار خواهند بود،
    • مبارزات همانند نسخه دوم در قالب مبارزات تن به تن و استفاده از جادو خواهد بود،
    • امکان قطع عضو در بازی وجود خواهد داشت،
    • به گفته سازنده، چیزی بیش از 100 ساعت برای اتمام بازی نیاز خواهد بود، 50 ساعت برای ماموریت های اصلی و 50 ساعت برای ماموریت های فرعی،
    • سیستم آب و هوا و شبانه روز بازی به صورت دینامیک خواهد بود،
    • هوش مصنوعی NPC ها به مراتب بیشتر از قبل شده است و اکان تعامل با محیط اطراف به صورت واقع گرایانه صورت خواهد گرفت،
    • به گفته سازندگان، چیزی بالغ بر 80 هیولا در دنیای بازی وجود خواهد داشت که هر کدام هوش، نیروها و صفات مخصوص به خود را خواهند داشت،
    • همراه با چرخه شبانه روز، نیروها و مهارت های هیولاها نیز متغیر خواهد بود، همانند قدرت گرفتنِ یک گرگ نما در شب مهتابی، که به بازیکنان اجازه خواهد داشت استراتژی مورد نظر خود را برای شکار پیاده کنند،
    • ساخت سلاح و معجون ها نیز همچنان در بازی حضور دارد اما بر خلاف نسخه پیشین، عمق بیشتری به خود خواهند گرفت،
    • مکانیزم های جدیدی همچون Witcher Sense، مبارزه بر پشت اسب و شنا در زیر آب ها و همچنین استفاده از تیر و کمان به بازی اضافه شده اند،
    • گرالت قادر به پریدن از روی اشیاء مختلف و بالا رفتن از ساختمان های خواهد بود. به گفته سازندگان این مکانیزم همانند سری Assassin's Creed نخواهد بود، بلکه بیشتر شبیه به عنوان Uncharted ساخته شده است،
    • نشانه های Witcher (که تحت عنوان Sign از آن ها یاد میشد) به 10 عدد افزایش یافته اند که 5تای آن ها از قبل وجود داشته اند،
    • بازیکن قادر خواهد بود که هنگام سواری بر پشت اسب، از بمب و Sign ها استفاده کند،
    • داستان بازی ادامه ای بر نسخه پیشین خود خواهد بود،
    • ماموریت گرالت "شخصی تر" توصیف شده است،
    • بازی به شرح مفصلی در مورد Wild Hunt ها خواهد پرداخت، کسانی که پس از ورود به هر منطقه، تنها ویرانی بر جای خواهند گذاشت،
    • بازی با استفاده از جدیدترین نسخه موتور گرافیکی استودیو CPR یعنی Red Engine 3 بهره خواهد برد که با سازنده توانایی خلق جلوه های بصری فوق العاده و دیگر المان های موجود داده است،
    • هیچ گونه بارگذاری در حین ورود از منطقه ای به منطقه ای دیگر وجود نخواهد داشت.
    • در بازی 4 درجه سختی وجود دارد (Easy, Normal, Hard, Dark) که هر کدام میزان توانایی هیولاها را تغییر میدهند. Hit Point/Hit Box ها در هر 4 درجه سختی ثابت هستند.
    • بعد از تموم کردن هر کدام از قراردادهای شکار هیولا میتونید با استفاده از یه Mini Game برای گرفتن پول بیشتر چانه زنی کنید.
    • ماموریت های فرعی بسیار خوب طراحی شده اند و نویسندگی و پراکندگی داستانی آنها بسیار بالاست.
    • استفاده از دارو برای درجات سختی بالاتر بسیار حیاتی است. هر ترکیب را فقط کافیست یکبار درست کنید و پس از آن در صورت داشتن الکل میتوانید آن را دوباره پر کنید. داروها را میتوان برای کارایی بهتر آپگرید کرد. هرچند داروهای قویتر میزان آلودگی سمی بدن شما را نیز بالاتر خواهند برد.
    • Novigrad و No Man's Land در واقع یک نقشه بوده و در مجموع بسیار بزرگتر از Skyrim هستند. جزیره های Skellig دیگر بخش بزرگ بازی را تشکیل میدهند. در کنار آن، 5-6 منطقه جداگانه دیگر از جمله Kaer Morhen در بازی وجود دارند.
    • Witcher 3 هیچگونه Respawning (ظهور مجدد) برای دشمنان ندارد. در طول 2 روز بازی او دشمنانی که کشته بود دوباره در آنجای قبلی ظاهر نشده اند.
    • بهترین Item های بازی از راه Crafting(ساختن) بدست می آیند.
    • مجله GS بشدت از داستان و نحوه پخش شدن خط های داستانی (شاخ و برگ گرفتن آن) و این حقیقت که نمیتوان به راحتی آنها را حدس زد، راضی بودند.
    • برای کسانی که میخواهند یک راه خاص را بروند و بازی را به یک صورت خاص تمام کنند، به دلیل وسعت داستان و نحوه پخش شدنش سخت است که بفهمید دقیقا از کجا کار "خراب" شد تا بخواهند با یک Save/Load ساده به آنجا برگشته و اشتباهتشان را اصلاح کنند.
    • برخلاف سیستم انتخاب دیالوگ در عناوین Bioware، در Witcher 3 تصمیم ها به صورت "خوب" و "بد" دسته بندی نشده اند. (بسته به موقعیت) خود بازیکن باید متوجه شود که کدام تصمیم بد و کدام خوب است.
    • W3 دو شهر بسیار بزرگ به نام های Novigrad و Oxenfurt خواهد داشت. هر دو بسیار زنده به نظر میایند.
    • منطقه No Man's Land شامل 25 روستای کوچکتر خواهد بود.
    • در بازی دهکده هایی به بزرگی Flotsam از نسخه 2 وجود دارد.
    • Geralt میتواند از مردم دزدی کند. هرچند سیستم فعلی بسیار ساده و آسان است و جای کار دارد.
    • بخشهای Ciri در مجموع بین 5 تا 10 ساعت خواهند بود و بیشتر مانند یک بازی Action Adventure میباشند تا RPG. بسته به موقعیت Ciri توانایی های خاصی خواهد داشت و از درخت آپگرید در این بخشها خبری نیست.
    • میتوان با ساخت کیسه هایی برای زین اسب خود Storage ـتان را افزایش دهید، هرچند برای دسترسی به آیتم های قرار داده شده در این Storage ها باید به پیش اسبتان رفته و از آنجا برشان دارید.
    • ریش Geralt با گذر زمان رشد خواهد کرد. برای کوتاه نگه داشتنش مجبورید بعد از چند روز به آرایشگاه بروید.
    • جزییات ریز زیادی همچون توقف Roche برای خوردن سیبی از یک سبد، در بازی وجود دارد.
    • دنیا میتواند بر اساس تصمیمات شما تغییر کند اما این موضوع محدودیتی دارد. مثلا همانند Skyrim نمیبینید که مردم یکدفعه ای با اژدها درگیر شوند.
    • بازی Open World است اما تقریبا همه چیز "کنترل شده" است و سازنده برای همه بخش ها "برنامه ریزی" کرده است.
    • گرلت در مورد بسیاری از اتفاقات بازی نظر میدهد/حرف میزند. مثلا هنگامی که دارد رد چند نفر یا یک شکار را میگیرد.
    • انواع بسیار زیادی از دشمنان در بازی وجود داشته و هر یک حس متفاوتی نسبت به دیگری دارند.
    • ماموریت های فرعی بسیار عالی کار شده اند و هر کدام داستان خاص خود را گفته و نسبت به Geralt واکنش نشان میدهند.
    • تمام دنیا بسیار زنده و واقع گرایانه بنظر میاید.
    • هر منطفه در بازی رنگ پردازی و احساس خاص خود را دارد.
    • "غیرممکن است که بتوانید 2 بار ویچر 3 را دقیقا به یک صورت تمام کنید"
    • Open World بودن بازی ممکن است بر روی Pacing افرادی که زیاد اهل RPG نیستند تاثیر بگذارد.
    • موسیقی بازی در کل خوب بوده و بسته به موقعیت بازی به صورت داینامیک عمل میکند. هرچند نمیتوان گفت موسیقی شاهکار یا فوق العاده است.
    • خشونت تصویری بازی بسیار زیاد بوده خصوصا در موارد قطعی اعضای بدن و به نسبت TW1 و TW2، هرچند بازی همچنان طبیعی به نظر میاید.
    • تنها لودینگ بازی در محیط خارجی مپ بین سرزمین اصلی و Skellig است.
    • بعضی ساختمان های بسیار بزرگ و داستانی ممکن است لودینگ داشته باشند، هرچند ساختمان های عادی اینگونه نیستند.
    • تمام Item های انتخاب شده در خود بازی بر روی Grealt قابل مشاهده هستند.
    • مبارزه با دستان خالی برگشته است، اینبار بدون QTE. مبارزات به صورت طبیعی برگشته و دارای ضربات سریع و قوی میباشند.
    • شهرها دارای اکوسیستم واقع گرایانه هستند، به عنوان مثال همانند قرون وسطا در حومه شهر میتوان Craftsman ها را پیدا کرد.
    • ماموریت های فرعی به صورت رندوم و اتفاقی طراحی نشده و هر کدام مکان و داستان مخصوص خود را دارند.
    • محیط هیچ تغییر یکدفعه ای نخواهد داشت (مثلا از صحرا یدفعه ای به منطقه مرطوب و جنگلی تبدیل شود) تغییرات محیط کاملا طبیعی و واقع گرایانه هستند.
    • در طول این 12 ساعت دنیای بازی هیچوقت احساس پوچی یا خالی بودن نداشته است.
    • بازی بسیار جذاب است و شما را "به دورن خود" میکشد. W3 توانسته بدون از دست دادن پیچیدگی نسخه های قبلی در عین حال بسیار روانتر از آنها باشد.

    می‌توان گفت سازنده ها برای خلق این عنوان از تمام توانایی خود استفاده برده است. تا بدین جای کار پیش نمایش های بازی فوق العاده بوده و جایزه های بسیاری را از سایت ها و مجلات به خود اختصاص داده است.

    لینک های مرتبط:



    [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]


     
    Last edited by a moderator: ‏Oct 24, 2016
    kamyy, slipkboy و Ƥ.s.Y.c.H.o این نوشته را Like کرده اند.
  2. WCW WCW

    کاربر سایت

    ارسال ها:
    1,650
    تاریخ عضویت:
    ‏Nov 5, 2007
    نام:
    کثافت
    بازی انتخاب دیتلوگ زیاد داره من نفهمیدم اینا تاثیرم داره مثلا اکثرا 2 گزینه ای هست یکجا مثلا میخوان ریش گرالت بزنن اونجا دو تا گزینس در هر ضورت میزنه ولی مثلا گزینه 2 انتخاب کنی تاثیری هم داره تو رفتار اون رییس؟ مثلا یکجا گرالت میره دم در دو نگهبان میگه من ویچرم و.. بعد دو تا انتخاب داری با یکیش میره در وا میکنه نمیدونم اینا چقدر تاثیر دارن تو داستان نه تو روند اون NPC ها
     
  3. うちはイタチ Gold User

    ارسال ها:
    274
    تاریخ عضویت:
    ‏Feb 10, 2017
    انتخاب ها هم تو مراحل اصلی هم فرعی تاثیر دارن
    مثلا اول بازی وقتی چندتا نگهبان باهاتون صحبت میکنن بسته به انتخابتون میتونید همشون رو بکشید یا بدون جنگیدن مسئله رو حل کنید که مثلا اینجا فقط توی همون قسمت تاثیر داره
    تو مراحل فرعی هم یه سری ماموریت ها هستن که انتخابتون روی روش انجامش تاثیر داره مثلا به یه هیولا کمک میکنید یا میکشیدش
    مراحل اصلی هم بسته به انتخابتون پایان بازیرو تغییر میده که بازی کلا سه تا پایان مختلف داره
     
    WCW این نوشته را Like کرده است.
  4. うちはイタチ Gold User

    ارسال ها:
    274
    تاریخ عضویت:
    ‏Feb 10, 2017
    نمیدونم ولی فکر نکنم بار دوم که بازی کردم سعی کردم تا حدی تغییرات دیالوگ هارو ببینم تو یه همچین مواردی تاثیر گذار نیست اگر هم باشه فقط همون لحظه رو تغییر میده ولی یه سری جاها کلا ماموریتی که انجام میدید رو تغییر میده
    پیشنهاد میکنم اگه تازه شروع کردید بعد از تموم کردنش یه بار دیگه بازی کنید خودتون تغییراتی که با انتخاب ها بوجود میاد رو میبینید
     
    WCW این نوشته را Like کرده است.
  5. WCW WCW

    کاربر سایت

    ارسال ها:
    1,650
    تاریخ عضویت:
    ‏Nov 5, 2007
    نام:
    کثافت
    خیلی طولانی شما حوصلت شد بعد 50 ساعت دوباره از اول بری؟
     
  6. کاربر سایت

    ارسال ها:
    1,170
    تاریخ عضویت:
    ‏Dec 19, 2006
    من دو بار فقط نسخه کرکیش رو تموم کردم +تمام مراحل فرعی الانم دارم دوباره از اول میرم:-bd
     
    kamyy این نوشته را Like کرده است.
  7. うちはイタチ Gold User

    ارسال ها:
    274
    تاریخ عضویت:
    ‏Feb 10, 2017
    حوصلش رو نداشتم ولی اون موقع که بار دوم رفتم یادمه هیچ بازی نیومده بود حوصلم سر رفته بود برا همین دوباره رفتم
    البته فک کنم بازی 100 ساعت گیم پلی داره جدا از دی ال سی ها که خودشون چندین ساعت گیم پلی دارن
    +مراحل فرعی بازی مثل عناوین دیگه نیست که تکراری و خسته کننده باشه خیلیاشون کلا داستان خودشون رو دارن
     
    WCW این نوشته را Like کرده است.
  8. WCW WCW

    کاربر سایت

    ارسال ها:
    1,650
    تاریخ عضویت:
    ‏Nov 5, 2007
    نام:
    کثافت
    اگه کلا بار اولت میخوای وارد دنیای ویچر شی قبلش برو تو زومجی یک کلیت عالی برات از داستان و مقدمه قبلی ها نوشته و با ذهنیت باز وارد ویچر 3 ت میکنه خیلی کوتاه کوتاه سعی کرده همه چی توضیح بده اگه یکدفعه بری کلا گیج میشی بی هدف فقط ماموریت ها رو انجام بدی مثلا مقاله رو بخونی میفهمی سیری کیه حاکم هر کدام از نقاط تو ویچر 3 کین معشوقه های گرالت کین و انتخاب دیالوگم داره که برای شما که ضعیفه زبانت با دوبار رفتن باید تاثیرش ببینی معلوما انتخاب بدون درگیری یا کشتن..
     
    MVT این نوشته را Like کرده است.
  9. WCW WCW

    کاربر سایت

    ارسال ها:
    1,650
    تاریخ عضویت:
    ‏Nov 5, 2007
    نام:
    کثافت
    اره جالبه بعضی ماموریت هاش مثل RDR میمونه مثلا یکجا اژدها حمله کرده به یارو داره اسبش میخوره یارو گیر کرده زیر کالسکه کمک میخواد باید اژدها رو دور کنی این مینی ماموریت هاش خوبه
     
  10. کاربر سایت

    ارسال ها:
    1,279
    تاریخ عضویت:
    ‏Mar 13, 2009
    نام:
    MortezA
    کسی از دوستان هست جواب مارو بده.؟
     
  11. うちはイタチ Gold User

    ارسال ها:
    274
    تاریخ عضویت:
    ‏Feb 10, 2017
    نسخه complete edition فک نکنم داشته باشه رو پی سی /:) حداقل رو استیم که نیست
    نسخه goty داره که شامل تمام دی ال سی ها و محتوای دانلودی میشه قیمت خود بازیم الان 19 دلار و نسخه 32$ goty هست
     
    CAP\MortezA63 این نوشته را Like کرده است.
  12. کاربر سایت

    ارسال ها:
    1,279
    تاریخ عضویت:
    ‏Mar 13, 2009
    نام:
    MortezA
    مرسی دوست عزیز چک کردم مثل اینکه همون goty هست برای PS4 که به اسم Complete Edition ریلیس شده.ممنون از کمک شما.
     
  13. WCW WCW

    کاربر سایت

    ارسال ها:
    1,650
    تاریخ عضویت:
    ‏Nov 5, 2007
    نام:
    کثافت
    رو کنسول کلیت گرافیک خوبه ولی یکم پوشش های گیاهی از توشون رد میشی یا نزدیکشون میشی حالت مصنوعی دارن
     
  14. کاربر سایت

    ارسال ها:
    1,279
    تاریخ عضویت:
    ‏Mar 13, 2009
    نام:
    MortezA
    درسته طبق یه سری آپدیت ظرفیت گرافیکی خیلی بهتر شده و باگها فیکس شده ولی در کل درسته هیچ کنسولی به قدرت PC نمیرسه این برای همه مشخص شدست.
     
    Moein Khademi این نوشته را Like کرده است.
  15. کاربر سایت

    ارسال ها:
    402
    تاریخ عضویت:
    ‏Jun 10, 2011
    نام:
    رضا
    دوستان کسی میتونه یه توضیح بده که هر کدوم از گزینه های گرافیکی این بازی چی کار میکنن و برای چی هستن؟ تازه دارم با pc بازی میکنم نمیدونم هر کدوم ا گزینه ها به کدون قسمت گرافیک بازی مربوط هستن
     
  16. کاربر سایت

    ارسال ها:
    1,239
    تاریخ عضویت:
    ‏Aug 23, 2010
    نام:
    Masoud
    سلام.
    من سر این دو تا معموریت گیر کردم نمیدونم باید چکار کنم ، وسط دریا کلی کشتی هست نزدیک هم که میرم با تیرکمون میزنن :D
    1.jpg
    2.jpg
     

این صفحه را به اشتراک بگذارید