The Witcher 3: Wild Hunt | PC

گفتگو در 'بحث و تبادل نظر پيرامون بازی های PC' ایجاد شده توسط Safety & Peace, ‏Feb 5, 2013.

  1. Я!5Ξ UP کاربر فعال

    ارسال ها:
    10,356
    تاریخ عضویت:
    ‏Sep 4, 2011
    نام:
    تونی آلمِیدا
    [​IMG]

    Developer : CD Project Red
    Publisher : Bandai Namco / Warner Bros
    Genre :Action RPG
    Platform : PC / Xbox One / PS4
    Release Date : 19 May 2015
    29 اردیبهشت 1394


    سومین نسخه از سری محبوب و تحسین شده The Witcher، تحت زیر نام The Wild Hunt در حال ساخت و توسعه می‌باشد. بازی قرار است بزرگترین عنوان ساخته شده در این سری باشد و پایانی بزرگ را بر این 3گانه رقم خواهد زد.


    اطلاعات منتشر شده:

    • گیم پلی همانند عنوان دوم خواهد بود که صدالبته تغییراتی نیز به دنبال خواهد داشت،
    • بازی یک دنیای Open World بزرگ و زنده را به تصویر خواهد کشید به گونه ای که بزرگترین دنیا را در تاریخ بازی های RPG خواهد داشت،
    • جزئیات بازی "30 برابر" بزرگتر از 2 عنوان پیشین خود خواهد بود،
    • استفاده از اسب و قایق برای جستجو در دنیای پهناور بازی، اضافه شده است. همچنین عنصر Fast Travel را در بازی شاهد خواهیم بود،
    • به گفته سازندگان، بازی "20 برابر" بزرگتر از عنوان Skyrim خواهد بود،
    • هر عملی از سوی بازیکنان بر روی دنیای بازی تاثیر به سزایی خواهد داشت،
    • هر ماموریت شامل روش هایی خواهد بود که از طریق آن ها می‌توان آن ماموریت را به پاین رساند. در واقع بازی گزینه های مورد نظر را پیش روی بازیکن خواهد گذاشت که از آزادی عمل بالایی برخوردار خواهند بود،
    • مبارزات همانند نسخه دوم در قالب مبارزات تن به تن و استفاده از جادو خواهد بود،
    • امکان قطع عضو در بازی وجود خواهد داشت،
    • به گفته سازنده، چیزی بیش از 100 ساعت برای اتمام بازی نیاز خواهد بود، 50 ساعت برای ماموریت های اصلی و 50 ساعت برای ماموریت های فرعی،
    • سیستم آب و هوا و شبانه روز بازی به صورت دینامیک خواهد بود،
    • هوش مصنوعی NPC ها به مراتب بیشتر از قبل شده است و اکان تعامل با محیط اطراف به صورت واقع گرایانه صورت خواهد گرفت،
    • به گفته سازندگان، چیزی بالغ بر 80 هیولا در دنیای بازی وجود خواهد داشت که هر کدام هوش، نیروها و صفات مخصوص به خود را خواهند داشت،
    • همراه با چرخه شبانه روز، نیروها و مهارت های هیولاها نیز متغیر خواهد بود، همانند قدرت گرفتنِ یک گرگ نما در شب مهتابی، که به بازیکنان اجازه خواهد داشت استراتژی مورد نظر خود را برای شکار پیاده کنند،
    • ساخت سلاح و معجون ها نیز همچنان در بازی حضور دارد اما بر خلاف نسخه پیشین، عمق بیشتری به خود خواهند گرفت،
    • مکانیزم های جدیدی همچون Witcher Sense، مبارزه بر پشت اسب و شنا در زیر آب ها و همچنین استفاده از تیر و کمان به بازی اضافه شده اند،
    • گرالت قادر به پریدن از روی اشیاء مختلف و بالا رفتن از ساختمان های خواهد بود. به گفته سازندگان این مکانیزم همانند سری Assassin's Creed نخواهد بود، بلکه بیشتر شبیه به عنوان Uncharted ساخته شده است،
    • نشانه های Witcher (که تحت عنوان Sign از آن ها یاد میشد) به 10 عدد افزایش یافته اند که 5تای آن ها از قبل وجود داشته اند،
    • بازیکن قادر خواهد بود که هنگام سواری بر پشت اسب، از بمب و Sign ها استفاده کند،
    • داستان بازی ادامه ای بر نسخه پیشین خود خواهد بود،
    • ماموریت گرالت "شخصی تر" توصیف شده است،
    • بازی به شرح مفصلی در مورد Wild Hunt ها خواهد پرداخت، کسانی که پس از ورود به هر منطقه، تنها ویرانی بر جای خواهند گذاشت،
    • بازی با استفاده از جدیدترین نسخه موتور گرافیکی استودیو CPR یعنی Red Engine 3 بهره خواهد برد که با سازنده توانایی خلق جلوه های بصری فوق العاده و دیگر المان های موجود داده است،
    • هیچ گونه بارگذاری در حین ورود از منطقه ای به منطقه ای دیگر وجود نخواهد داشت.
    • در بازی 4 درجه سختی وجود دارد (Easy, Normal, Hard, Dark) که هر کدام میزان توانایی هیولاها را تغییر میدهند. Hit Point/Hit Box ها در هر 4 درجه سختی ثابت هستند.
    • بعد از تموم کردن هر کدام از قراردادهای شکار هیولا میتونید با استفاده از یه Mini Game برای گرفتن پول بیشتر چانه زنی کنید.
    • ماموریت های فرعی بسیار خوب طراحی شده اند و نویسندگی و پراکندگی داستانی آنها بسیار بالاست.
    • استفاده از دارو برای درجات سختی بالاتر بسیار حیاتی است. هر ترکیب را فقط کافیست یکبار درست کنید و پس از آن در صورت داشتن الکل میتوانید آن را دوباره پر کنید. داروها را میتوان برای کارایی بهتر آپگرید کرد. هرچند داروهای قویتر میزان آلودگی سمی بدن شما را نیز بالاتر خواهند برد.
    • Novigrad و No Man's Land در واقع یک نقشه بوده و در مجموع بسیار بزرگتر از Skyrim هستند. جزیره های Skellig دیگر بخش بزرگ بازی را تشکیل میدهند. در کنار آن، 5-6 منطقه جداگانه دیگر از جمله Kaer Morhen در بازی وجود دارند.
    • Witcher 3 هیچگونه Respawning (ظهور مجدد) برای دشمنان ندارد. در طول 2 روز بازی او دشمنانی که کشته بود دوباره در آنجای قبلی ظاهر نشده اند.
    • بهترین Item های بازی از راه Crafting(ساختن) بدست می آیند.
    • مجله GS بشدت از داستان و نحوه پخش شدن خط های داستانی (شاخ و برگ گرفتن آن) و این حقیقت که نمیتوان به راحتی آنها را حدس زد، راضی بودند.
    • برای کسانی که میخواهند یک راه خاص را بروند و بازی را به یک صورت خاص تمام کنند، به دلیل وسعت داستان و نحوه پخش شدنش سخت است که بفهمید دقیقا از کجا کار "خراب" شد تا بخواهند با یک Save/Load ساده به آنجا برگشته و اشتباهتشان را اصلاح کنند.
    • برخلاف سیستم انتخاب دیالوگ در عناوین Bioware، در Witcher 3 تصمیم ها به صورت "خوب" و "بد" دسته بندی نشده اند. (بسته به موقعیت) خود بازیکن باید متوجه شود که کدام تصمیم بد و کدام خوب است.
    • W3 دو شهر بسیار بزرگ به نام های Novigrad و Oxenfurt خواهد داشت. هر دو بسیار زنده به نظر میایند.
    • منطقه No Man's Land شامل 25 روستای کوچکتر خواهد بود.
    • در بازی دهکده هایی به بزرگی Flotsam از نسخه 2 وجود دارد.
    • Geralt میتواند از مردم دزدی کند. هرچند سیستم فعلی بسیار ساده و آسان است و جای کار دارد.
    • بخشهای Ciri در مجموع بین 5 تا 10 ساعت خواهند بود و بیشتر مانند یک بازی Action Adventure میباشند تا RPG. بسته به موقعیت Ciri توانایی های خاصی خواهد داشت و از درخت آپگرید در این بخشها خبری نیست.
    • میتوان با ساخت کیسه هایی برای زین اسب خود Storage ـتان را افزایش دهید، هرچند برای دسترسی به آیتم های قرار داده شده در این Storage ها باید به پیش اسبتان رفته و از آنجا برشان دارید.
    • ریش Geralt با گذر زمان رشد خواهد کرد. برای کوتاه نگه داشتنش مجبورید بعد از چند روز به آرایشگاه بروید.
    • جزییات ریز زیادی همچون توقف Roche برای خوردن سیبی از یک سبد، در بازی وجود دارد.
    • دنیا میتواند بر اساس تصمیمات شما تغییر کند اما این موضوع محدودیتی دارد. مثلا همانند Skyrim نمیبینید که مردم یکدفعه ای با اژدها درگیر شوند.
    • بازی Open World است اما تقریبا همه چیز "کنترل شده" است و سازنده برای همه بخش ها "برنامه ریزی" کرده است.
    • گرلت در مورد بسیاری از اتفاقات بازی نظر میدهد/حرف میزند. مثلا هنگامی که دارد رد چند نفر یا یک شکار را میگیرد.
    • انواع بسیار زیادی از دشمنان در بازی وجود داشته و هر یک حس متفاوتی نسبت به دیگری دارند.
    • ماموریت های فرعی بسیار عالی کار شده اند و هر کدام داستان خاص خود را گفته و نسبت به Geralt واکنش نشان میدهند.
    • تمام دنیا بسیار زنده و واقع گرایانه بنظر میاید.
    • هر منطفه در بازی رنگ پردازی و احساس خاص خود را دارد.
    • "غیرممکن است که بتوانید 2 بار ویچر 3 را دقیقا به یک صورت تمام کنید"
    • Open World بودن بازی ممکن است بر روی Pacing افرادی که زیاد اهل RPG نیستند تاثیر بگذارد.
    • موسیقی بازی در کل خوب بوده و بسته به موقعیت بازی به صورت داینامیک عمل میکند. هرچند نمیتوان گفت موسیقی شاهکار یا فوق العاده است.
    • خشونت تصویری بازی بسیار زیاد بوده خصوصا در موارد قطعی اعضای بدن و به نسبت TW1 و TW2، هرچند بازی همچنان طبیعی به نظر میاید.
    • تنها لودینگ بازی در محیط خارجی مپ بین سرزمین اصلی و Skellig است.
    • بعضی ساختمان های بسیار بزرگ و داستانی ممکن است لودینگ داشته باشند، هرچند ساختمان های عادی اینگونه نیستند.
    • تمام Item های انتخاب شده در خود بازی بر روی Grealt قابل مشاهده هستند.
    • مبارزه با دستان خالی برگشته است، اینبار بدون QTE. مبارزات به صورت طبیعی برگشته و دارای ضربات سریع و قوی میباشند.
    • شهرها دارای اکوسیستم واقع گرایانه هستند، به عنوان مثال همانند قرون وسطا در حومه شهر میتوان Craftsman ها را پیدا کرد.
    • ماموریت های فرعی به صورت رندوم و اتفاقی طراحی نشده و هر کدام مکان و داستان مخصوص خود را دارند.
    • محیط هیچ تغییر یکدفعه ای نخواهد داشت (مثلا از صحرا یدفعه ای به منطقه مرطوب و جنگلی تبدیل شود) تغییرات محیط کاملا طبیعی و واقع گرایانه هستند.
    • در طول این 12 ساعت دنیای بازی هیچوقت احساس پوچی یا خالی بودن نداشته است.
    • بازی بسیار جذاب است و شما را "به دورن خود" میکشد. W3 توانسته بدون از دست دادن پیچیدگی نسخه های قبلی در عین حال بسیار روانتر از آنها باشد.

    می‌توان گفت سازنده ها برای خلق این عنوان از تمام توانایی خود استفاده برده است. تا بدین جای کار پیش نمایش های بازی فوق العاده بوده و جایزه های بسیاری را از سایت ها و مجلات به خود اختصاص داده است.

    لینک های مرتبط:



    [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]


     
    Last edited by a moderator: ‏Oct 24, 2016
    kamyy, slipkboy و Ƥ.s.Y.c.H.o این نوشته را Like کرده اند.
  2. کاربر سایت

    ارسال ها:
    2,682
    تاریخ عضویت:
    ‏May 7, 2013
    نام:
    محسن
    به جرأت میشه گفت Blood & Wine بهترین بسته الحاقی تاریخه :D داستان و کوئست های بازی بی نظیر بود، به شخصه خیلی لذت بردم از تک تک لحظات بازی >:D<
    در کل دم سی دی پراجکت گرم :x
     
    mafia.gta و Albis این نوشته را Like کرده اند.
  3. کاربر سایت

    ارسال ها:
    42
    تاریخ عضویت:
    ‏Jul 24, 2016
    سلام من به کیرا داخل fyk isl گفتم go to kaer morhan دو تا سوال نمیره پیش رادیود؟و دیگه نمی میره؟ یه سوال دیگه آخر بازی جنگ با وایلد هانت میاد کمکم؟
     
  4. کاربر سایت

    ارسال ها:
    2,089
    تاریخ عضویت:
    ‏Dec 9, 2007
    نام:
    امیرحسین
    نه، نه، آره.
     
  5. کاربر سایت

    ارسال ها:
    42
    تاریخ عضویت:
    ‏Jul 24, 2016
    سلام بازم منم :) داخل کوستی که با لمبرت همراهی داهل اون کافه آدما رو کشتم اومدم بیرون راهنما می گفت go to faroe and look for hammond که اشاره داشته به تابلو های فست تراول میرم پیش تابلو وارد نقشه کخ میشم دیگه هیچ علامتی نیست که برن اونجا دیگه نمیدونم چکار کنم اگه کسی بلده راهنمایی کنه با تشکر ؛)
     
  6. کاربر سایت

    ارسال ها:
    160
    تاریخ عضویت:
    ‏Feb 20, 2016
    نام:
    رایان
    شما اول باید طی کوئست Destination: Skellige، مبلغ ناقابل 1000 سکه به یه ناخدا بدین تا بتونین به Skellige سفر کنین. البته فقط دفعه اول اینجوری هست و لازم نیست هر بار که خواستین به اونجا سفر کنین پول بدین.
     
  7. کاربر سایت

    ارسال ها:
    7
    تاریخ عضویت:
    ‏Jul 25, 2016
    من hearts of stone رو ترجیح میدم چون اتمسفر تاریک خوبی داشت و داستان زیباتری از خون و شراب داشت
    و در اخر بسته الحاقی اژدها زاده ی اسکایریم را به هردو ترجیح میدم.لازم به ذکر است خون و شراب تا حدی از نگهبان سپیده دم اسکایریم الهام گرفته است
     
  8. کاربر سایت

    ارسال ها:
    2,089
    تاریخ عضویت:
    ‏Dec 9, 2007
    نام:
    امیرحسین
    سلیقه ایه، ولی خوب اسکایریم به جز Lore که اونم بیشترش از نسخه های قبلی اومده هیچ حرفی نداره در مقابل ویچر 3 بزنه؛ داستان، شخصیت پردازی، دیالوگ، گیم پلی، کوئست های جانبی، اتمسفر، گرافیک، شهر ها(مقایسه بزرگترین شهر اسکایریم حتی با Crow's Perch هم خنده داره، چه برسه به نوویگراد. اسکایریم حتی از ابلیویون هم شهر های ضعیف تری داره)، گوناگونی دشمن ها و کلا همه چیش از اسکایریم بهتر بود واقعا. و واقعا مقایسه بعضی چیزا مثل گرافیک و شهر ها به دلیل فاصله 4 ساله بینشون نامردیه، ولی خوب از نظر داستان و دیالوگ کلا ضعف داره بتسدا که تو فالوت 4 دیگه به اوجش رسید و داستانی در حد پشمک و دیالوگ هایی حتی بدتر از داستان رو شاهد بودیم. کلا به نظر من ویچر 3 بازی بهتریه تا اسکایریم و DLC هاش هم به نظرم از خود بازی حتی قوی تر هستن. مخصوصا در زمینه شخصیت منفی که HoS یکی از بهترین شخصیت های منفی تاریخ رو داشتیم. و اینکه یکی از خاکستری ترین داستان ها رو داشت BaW و واقعا نمی شد گفت فلانی خوبه فلانی بده . BaW در واقع مثل این بود که کل بازی رو مثل کوئست بلادی بارون بسازن و نتیجش هم خیلی خوب بود.
    پ.ن: BaW و DG به جز خون آشام که یه چیزیه که به شدت توی فانتزی زیاده و از خدا سال پیش بوده رسما هیچی مثل همدیگه ندارن. DG یه داستان حماسیه که جبهه خوب و بد کاملا مشخصه و آخرش جبهه روشنایی پیروز می شه(چیز بدی نیست، بزرگترین آثار فانتزی مثل LotR اینجوری بودن)، BaW اصلا سبک داستان سراییش فرق می کنه. بماند اینکه 2 تا از کاراکتر های اصلی BaW (رجیس و ملکه آنا هنریتا) از رمان ها اومدن و قبل از اسکایریم وجود داشتن.
     
    Torch Bearer این نوشته را Like کرده است.
  9. کاربر سایت

    ارسال ها:
    7
    تاریخ عضویت:
    ‏Jul 25, 2016
    ویچر 3 مانند بیشتر بازی ها تمرکز خود را روی داستان اصلی گذاشته بود ماموریت های فرعی ویچر به هیچ عنوان جاذبه داستان اصلی را نداشتند خیلی از بازیکنان پس از اتمام داستان اصلی بازی را کنار میگذارند
    اما در اسکایریم پس از داستان اصلی، بازی تازه شروع میشود. داستان اصلی اسکایریم یک داستان بد یا ساده نیست این خیلی جالب است که در کنار داستان اصلی شما باید نقش تعیین کننده در جنگ داخلی اسکایریم داشته باشید در ویچر 3 همچین جنگی در جریان است اما شما نقش تعیین کننده ندارید و فقط تمرکز خود را روی پیدا کردن ciri میگذارید
    اسکایریم یک بازی جاودانه است چرا؟ چون بعد از 2 یا 3 سال شما بازی را اجرا میکنید و یک ماموریت و یک چیز جدید کشف میکنید که هیچ بازی ای اینگونه نیست
    ویچر 3 یک بازی عالی است اما به بازیکن حس دیدن یک فیلم را میدهد تا یک بازی
    با کات سکانس های طولانی. یکی دیگر از نقاط قوت اسکایریم زنده بودن جهان بازی است همین که اسکایریم کات سن ندارد به زنده بودن جهان بازی کمک بیشتری کرده شما در جاده های اسکایریم قدم میزنید و در دور دست دو جادوگر را میبینید که با هم در حال مبارزه هستند یا اینکه اتفاقات فراوانی رقم میخورد که غیر منتظره هستند
    اما در ویچر شما یک ماموریت را انتخاب میکنید و به سمت آن پیش میروید بدون اتفاقات این چنینی
    نکات بسیاری برای بحث است
    اما در آخر ویچر یک بازی عالی، داستان محور،با گیم پلی نچندان متنوع و تکراری است و کاملا قابل احترام است
    اما اسکایریم یک شاهکار و یکی از برترین بازی های قرن است (این رو میتونید تو top 10 metacritic یا pcgamer مشاهده کنید)
     
  10. کاربر سایت

    ارسال ها:
    2,089
    تاریخ عضویت:
    ‏Dec 9, 2007
    نام:
    امیرحسین
    اگه شما ماموریت های جانبی رو نرفتید دلیل نمی شه ماموریت جانبی نداشته باشه و کنار گذاشته بشه بازی.
    جنگ توی ویچر 3 در جریانه، خیلی پیچیده تره ماجرا و شما هم نقش تعیین کننده دارید که مشخص می کنه اصلا انجام ندادید مراحلش رو. نحوه تاثیر گذاشتنتون هم منطقیه و مثل اسکایریم نیست که صرفا اضافه شدن 1 سرباز به جبهه نتیجه جنگ رو عوض می کنه. توی اسکایریم شما مراحل جانبی جالب فقط چند تا فکشن رو داشتید(جنگ داخلی، کالج وینترهلد، دارک برادرهود، Thieves Guild و بقیش رو فراموش کردم:D )، بقیش رسما Fetch Quest بود و باید می رفتی فلان جا فلان نفر می کشتی فلان چیز رو می گرفتی می دادی به فلان کس. هر چند همون ها هم خیلی مسخره بودن و بدون حتی یک بار استفاده از جادو می تونستی رییس جادوگر ها بشی و با ضایع ترین روش کشتن می تونی رییس یه گروه قاتل ساکت بشی. ویچر 3 همه Side Quest ها داستان خیلی جالبی داشتن و حتی یه سری از Contract ها که همون Fetch Quest های ویچر هستن هم داستان جالبی داشتن. کلا مراحل جانبی ویچر 3 واقعا بهتر بودن.

    زنده بودن جهان موردیه که همون منتقد های Metacritic که گفتید تقریبا همشون گفتن ویچر 3 خیلی خیلی زنده تره. توی یه میدون نوویگراد آدم های بیشتری هست تا کل افراد مثلا وایتران. البته چاره ای هم نداشتن و سخت افزار قدیمی کنسول های قبلی نهایت همین بوده. این Random Encounter ها حرفت رو قبول دارم و جاش تو ویچر 3 خالیه.

    در کل پیشنهاد می کنم یه بار دیگه از اول بازی کنید و همه Side Quest ها رو برید، واقعا عالین.
     
  11. کاربر سایت

    ارسال ها:
    7
    تاریخ عضویت:
    ‏Jul 25, 2016
    اینکه بقیه ماموریت های جانبی اسکایریم رفتن و کشتن کسی است کاملا مخالفم

    در اسکایریم برخی ماموریت های فرعی داستان بسیار جذاب و جالبی داشتن مانند ماموریت های daedric پرانس های اسکایریم،یا کابوس های مردم dawnstar که از فیلم inception که یک فیلم شناخته شده است الهام گرفته بود!

    و یا اینکه شما در شهر markarth با quest جنگ میان silver blood و forsworn ها مواجه میشوید

    که بستگی به انتخاب شما امکان دارد شما به زندان بیفتید.

    و یکی از بیاد ماندنی ترین ماموریت های اسکایریم quest فوق العاده A night to remember بود

    ماموریت های wolf queen.

    و quest های گرگ نما ها (companion)

    قاتل سریالی شهر windhelm و....

    شما متوجه منظور من از زنده بودن جهان نشدید

    برای مثال پس از پایان ویچر 3 تمام شخصیت های بازی ناپدید میشوند اما در اسکایریم شما میتوانید به دیدار همه شخصیت ها رفته و از آنها quest های جدید بگیرید

    و یا با آنها گفت و گو کنید مانند شخصیت paarthurnax

    این موضوع به پویایی جهان بازی کمک بسیاری میکند

    همچنین شما اشاره کردید که در شهر نوویگارد (که به نظر من طراحی بسیار بدی داره) افراد بیشتری هستند چه فایده ای داره آیا میتوانید با آنها صحبت کنید ؟ بله! وآنها همگی جواب های یکسان میدهند

    اما در اسکایریم هرکس داستان خود را دارد میتوانید با آن ها صحبت کنید (با تمام افراد بازی) و این موضوع دیگر در پویایی جهان اسکایریم است

    در مورد روش های کشتن و... هر پلیر روش خود را دارد چون در اسکایریم شما شخصیت مجازی خود را میسازید شما geralt of rivia نیستید.

    میتوانید یک جادوگر باشید یا یک قاتل مخفی این بستگی به خود پلیر دارد

    یک برتری دیگر اسکایریم این است که با لول up شدن شما تمام دشمنان نیز level up میشوند و همیشه تعادل بین شما و دشمن های شما برقرار است

    مگر اینکه تعادل را از طریق difficulty تغییر دهید

    و در آخر بازهم میگم ویچر 3 در مقایسه با دیگر بازی ها یک سرو گردن بالاتره همین که دی ال سی خون و شراب در حال حاضر بهترین بازی موجود با بالاترین امتیاز ها است خود نشان دهنده این موضوع است این بازی قابل احترام است و سی دی پروجکت کار بزرگی انجام داده
     
    mafia.gta این نوشته را Like کرده است.
  12. کاربر سایت

    ارسال ها:
    42
    تاریخ عضویت:
    ‏Jul 24, 2016
    ﺑﭽﺦ ﻫﺎ ﻣﻦ ﺗﻮﺭﻧﻮﻣﻨﺖ qwent ﺭﻭ ﺑﺮﺩﻡ ﺁﺧﺮﺵ
    ﮐﺎﺭﺗﯽ ﺑﻢ ﻧﺪﺍﺩ ﮐﺴﯽ ﻣﯿﺪﻭﻧﻪ ﻗﻀﯿﺶ ﭼﯿﻪ
    ﭼﻮﻥ ﺧﻮﺩﻣﻮ ﮐﺸﺘﻢ ﺗﺎ ﻫﻤﺸﻮﻥ ﺑﺮﺩﻡ
     
  13. کاربر سایت

    ارسال ها:
    42
    تاریخ عضویت:
    ‏Jul 24, 2016
    ﺗﻮ ﺭﻭ ﺧﺪﺍ ﯾﮑﯽ ﺑﮕﻪ ﭼﻪ ﮐﺎﺭ ﮐﻨﻢ ﻣﯿﺨﻮﺍﻡ
    ﮐﺎﺭﺕ ﻫﺎ ﺭﻭ ﺑﮕﯿﺮﻡ ﺑﻌﺪ ﺑﺎﺯﯼ ﮐﻨﻢ ﯾﻪ
    ﺗﻮﺿﯿﺤﻢ ﺑﺪﻡ ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﺍﻭﻧﮑﻪ ﻓﯿﻨﺎﻝ ﺭﻭ
    ﺑﺮﺩﻡ ﺭﻓﺘﻢ ﺑﻪ ﺩﺧﺘﺮﻩ saha ﮐﻤﮏ ﮐﻨﻢ ﺗﺎ
    ﻃﻼ ﻫﺎ ﺭﻭ ﺑﮕﯿﺮﻡ ﻭﻟﯽ ﻗﺒﻠﺶ ﮐﺎﺭﺕ ﻫﺎﯾﯽ
    ﺭﻭ ﮐﻪ ﺑﺮﻡ ﺍﺿﺎﻓﻪ ﻧﺸﺪ ﺣﺘﯽ ﺍﺳﻢ ﮐﺎﺭﺗﺎ
    ﺭﻭ ﺻﻔﺤﻪ ﺍﻭﻣﺪﻥ ﻭﻟﯽ ﺗﻮ ﮔﻮﻧﺖ ﺩﮎ ﺍﺛﺮﯼ
    ﺍﺯﺷﻮﻥ ﻧﺒﻮﺩ
     
  14. کاربر فعال بخش تریلرها کاربر فعال

    ارسال ها:
    1,347
    تاریخ عضویت:
    ‏Sep 16, 2009
  15. کاربر سایت

    ارسال ها:
    51
    تاریخ عضویت:
    ‏Jan 27, 2015
    نام:
    علیرضا
    سلام دوستان.
    چند وقت پیش بازی رو ریختمو یکم هم بازی کردم ولی از سیستم مبارزات و... خوشم نیومد دیگه بازی نکردم.(نصف بازی رو درحال گیر کردن توی چاله چچوله ها و نرده های توی بازی بودم.):-&
    حالا حوس کردم میخوام دوباره از اول بازی کنم.
    میخوام بدونم آخرین آپدیتش چنده؟ترتیبشون چجوریه؟اول 1.10 بعد 1.21 بود فکر کنم درسته؟(یکی از دوستان میگفتن با اپدیت کنترل گرالت و اسبش بهتر میشه. درسته؟)
    اسم همه dlc هاایی که تاحالا اومده رو هم اگه میشه بگید که چیزی جا نمونه.حجمشون رو هم اگه میشه بگید.
    یه منبعی چیزی که داستان کامل یا خلاصه بازی رو هم داشته باشه بگید لطفا.
    دمتون گرم.:)
     
  16. کاربر سایت

    ارسال ها:
    984
    تاریخ عضویت:
    ‏Feb 4, 2016
    اخرین اپدیتش 1.22 هست بنظرم بهتره صبر کنی یک دو روز دیگه نسخه کامل با تمام DLC ها میاد...
     
    mahdavy این نوشته را Like کرده است.

این صفحه را به اشتراک بگذارید