The Witcher 3: Wild Hunt | PC

گفتگو در 'بحث و تبادل نظر پيرامون بازی های PC' ایجاد شده توسط Safety & Peace, ‏Feb 5, 2013.

  1. Я!5Ξ UP کاربر فعال

    ارسال ها:
    10,387
    تاریخ عضویت:
    ‏Sep 4, 2011
    نام:
    تونی آلمِیدا
    [​IMG]

    Developer : CD Project Red
    Publisher : Bandai Namco / Warner Bros
    Genre :Action RPG
    Platform : PC / Xbox One / PS4
    Release Date : 19 May 2015
    29 اردیبهشت 1394


    سومین نسخه از سری محبوب و تحسین شده The Witcher، تحت زیر نام The Wild Hunt در حال ساخت و توسعه می‌باشد. بازی قرار است بزرگترین عنوان ساخته شده در این سری باشد و پایانی بزرگ را بر این 3گانه رقم خواهد زد.


    اطلاعات منتشر شده:

    • گیم پلی همانند عنوان دوم خواهد بود که صدالبته تغییراتی نیز به دنبال خواهد داشت،
    • بازی یک دنیای Open World بزرگ و زنده را به تصویر خواهد کشید به گونه ای که بزرگترین دنیا را در تاریخ بازی های RPG خواهد داشت،
    • جزئیات بازی "30 برابر" بزرگتر از 2 عنوان پیشین خود خواهد بود،
    • استفاده از اسب و قایق برای جستجو در دنیای پهناور بازی، اضافه شده است. همچنین عنصر Fast Travel را در بازی شاهد خواهیم بود،
    • به گفته سازندگان، بازی "20 برابر" بزرگتر از عنوان Skyrim خواهد بود،
    • هر عملی از سوی بازیکنان بر روی دنیای بازی تاثیر به سزایی خواهد داشت،
    • هر ماموریت شامل روش هایی خواهد بود که از طریق آن ها می‌توان آن ماموریت را به پاین رساند. در واقع بازی گزینه های مورد نظر را پیش روی بازیکن خواهد گذاشت که از آزادی عمل بالایی برخوردار خواهند بود،
    • مبارزات همانند نسخه دوم در قالب مبارزات تن به تن و استفاده از جادو خواهد بود،
    • امکان قطع عضو در بازی وجود خواهد داشت،
    • به گفته سازنده، چیزی بیش از 100 ساعت برای اتمام بازی نیاز خواهد بود، 50 ساعت برای ماموریت های اصلی و 50 ساعت برای ماموریت های فرعی،
    • سیستم آب و هوا و شبانه روز بازی به صورت دینامیک خواهد بود،
    • هوش مصنوعی NPC ها به مراتب بیشتر از قبل شده است و اکان تعامل با محیط اطراف به صورت واقع گرایانه صورت خواهد گرفت،
    • به گفته سازندگان، چیزی بالغ بر 80 هیولا در دنیای بازی وجود خواهد داشت که هر کدام هوش، نیروها و صفات مخصوص به خود را خواهند داشت،
    • همراه با چرخه شبانه روز، نیروها و مهارت های هیولاها نیز متغیر خواهد بود، همانند قدرت گرفتنِ یک گرگ نما در شب مهتابی، که به بازیکنان اجازه خواهد داشت استراتژی مورد نظر خود را برای شکار پیاده کنند،
    • ساخت سلاح و معجون ها نیز همچنان در بازی حضور دارد اما بر خلاف نسخه پیشین، عمق بیشتری به خود خواهند گرفت،
    • مکانیزم های جدیدی همچون Witcher Sense، مبارزه بر پشت اسب و شنا در زیر آب ها و همچنین استفاده از تیر و کمان به بازی اضافه شده اند،
    • گرالت قادر به پریدن از روی اشیاء مختلف و بالا رفتن از ساختمان های خواهد بود. به گفته سازندگان این مکانیزم همانند سری Assassin's Creed نخواهد بود، بلکه بیشتر شبیه به عنوان Uncharted ساخته شده است،
    • نشانه های Witcher (که تحت عنوان Sign از آن ها یاد میشد) به 10 عدد افزایش یافته اند که 5تای آن ها از قبل وجود داشته اند،
    • بازیکن قادر خواهد بود که هنگام سواری بر پشت اسب، از بمب و Sign ها استفاده کند،
    • داستان بازی ادامه ای بر نسخه پیشین خود خواهد بود،
    • ماموریت گرالت "شخصی تر" توصیف شده است،
    • بازی به شرح مفصلی در مورد Wild Hunt ها خواهد پرداخت، کسانی که پس از ورود به هر منطقه، تنها ویرانی بر جای خواهند گذاشت،
    • بازی با استفاده از جدیدترین نسخه موتور گرافیکی استودیو CPR یعنی Red Engine 3 بهره خواهد برد که با سازنده توانایی خلق جلوه های بصری فوق العاده و دیگر المان های موجود داده است،
    • هیچ گونه بارگذاری در حین ورود از منطقه ای به منطقه ای دیگر وجود نخواهد داشت.
    • در بازی 4 درجه سختی وجود دارد (Easy, Normal, Hard, Dark) که هر کدام میزان توانایی هیولاها را تغییر میدهند. Hit Point/Hit Box ها در هر 4 درجه سختی ثابت هستند.
    • بعد از تموم کردن هر کدام از قراردادهای شکار هیولا میتونید با استفاده از یه Mini Game برای گرفتن پول بیشتر چانه زنی کنید.
    • ماموریت های فرعی بسیار خوب طراحی شده اند و نویسندگی و پراکندگی داستانی آنها بسیار بالاست.
    • استفاده از دارو برای درجات سختی بالاتر بسیار حیاتی است. هر ترکیب را فقط کافیست یکبار درست کنید و پس از آن در صورت داشتن الکل میتوانید آن را دوباره پر کنید. داروها را میتوان برای کارایی بهتر آپگرید کرد. هرچند داروهای قویتر میزان آلودگی سمی بدن شما را نیز بالاتر خواهند برد.
    • Novigrad و No Man's Land در واقع یک نقشه بوده و در مجموع بسیار بزرگتر از Skyrim هستند. جزیره های Skellig دیگر بخش بزرگ بازی را تشکیل میدهند. در کنار آن، 5-6 منطقه جداگانه دیگر از جمله Kaer Morhen در بازی وجود دارند.
    • Witcher 3 هیچگونه Respawning (ظهور مجدد) برای دشمنان ندارد. در طول 2 روز بازی او دشمنانی که کشته بود دوباره در آنجای قبلی ظاهر نشده اند.
    • بهترین Item های بازی از راه Crafting(ساختن) بدست می آیند.
    • مجله GS بشدت از داستان و نحوه پخش شدن خط های داستانی (شاخ و برگ گرفتن آن) و این حقیقت که نمیتوان به راحتی آنها را حدس زد، راضی بودند.
    • برای کسانی که میخواهند یک راه خاص را بروند و بازی را به یک صورت خاص تمام کنند، به دلیل وسعت داستان و نحوه پخش شدنش سخت است که بفهمید دقیقا از کجا کار "خراب" شد تا بخواهند با یک Save/Load ساده به آنجا برگشته و اشتباهتشان را اصلاح کنند.
    • برخلاف سیستم انتخاب دیالوگ در عناوین Bioware، در Witcher 3 تصمیم ها به صورت "خوب" و "بد" دسته بندی نشده اند. (بسته به موقعیت) خود بازیکن باید متوجه شود که کدام تصمیم بد و کدام خوب است.
    • W3 دو شهر بسیار بزرگ به نام های Novigrad و Oxenfurt خواهد داشت. هر دو بسیار زنده به نظر میایند.
    • منطقه No Man's Land شامل 25 روستای کوچکتر خواهد بود.
    • در بازی دهکده هایی به بزرگی Flotsam از نسخه 2 وجود دارد.
    • Geralt میتواند از مردم دزدی کند. هرچند سیستم فعلی بسیار ساده و آسان است و جای کار دارد.
    • بخشهای Ciri در مجموع بین 5 تا 10 ساعت خواهند بود و بیشتر مانند یک بازی Action Adventure میباشند تا RPG. بسته به موقعیت Ciri توانایی های خاصی خواهد داشت و از درخت آپگرید در این بخشها خبری نیست.
    • میتوان با ساخت کیسه هایی برای زین اسب خود Storage ـتان را افزایش دهید، هرچند برای دسترسی به آیتم های قرار داده شده در این Storage ها باید به پیش اسبتان رفته و از آنجا برشان دارید.
    • ریش Geralt با گذر زمان رشد خواهد کرد. برای کوتاه نگه داشتنش مجبورید بعد از چند روز به آرایشگاه بروید.
    • جزییات ریز زیادی همچون توقف Roche برای خوردن سیبی از یک سبد، در بازی وجود دارد.
    • دنیا میتواند بر اساس تصمیمات شما تغییر کند اما این موضوع محدودیتی دارد. مثلا همانند Skyrim نمیبینید که مردم یکدفعه ای با اژدها درگیر شوند.
    • بازی Open World است اما تقریبا همه چیز "کنترل شده" است و سازنده برای همه بخش ها "برنامه ریزی" کرده است.
    • گرلت در مورد بسیاری از اتفاقات بازی نظر میدهد/حرف میزند. مثلا هنگامی که دارد رد چند نفر یا یک شکار را میگیرد.
    • انواع بسیار زیادی از دشمنان در بازی وجود داشته و هر یک حس متفاوتی نسبت به دیگری دارند.
    • ماموریت های فرعی بسیار عالی کار شده اند و هر کدام داستان خاص خود را گفته و نسبت به Geralt واکنش نشان میدهند.
    • تمام دنیا بسیار زنده و واقع گرایانه بنظر میاید.
    • هر منطفه در بازی رنگ پردازی و احساس خاص خود را دارد.
    • "غیرممکن است که بتوانید 2 بار ویچر 3 را دقیقا به یک صورت تمام کنید"
    • Open World بودن بازی ممکن است بر روی Pacing افرادی که زیاد اهل RPG نیستند تاثیر بگذارد.
    • موسیقی بازی در کل خوب بوده و بسته به موقعیت بازی به صورت داینامیک عمل میکند. هرچند نمیتوان گفت موسیقی شاهکار یا فوق العاده است.
    • خشونت تصویری بازی بسیار زیاد بوده خصوصا در موارد قطعی اعضای بدن و به نسبت TW1 و TW2، هرچند بازی همچنان طبیعی به نظر میاید.
    • تنها لودینگ بازی در محیط خارجی مپ بین سرزمین اصلی و Skellig است.
    • بعضی ساختمان های بسیار بزرگ و داستانی ممکن است لودینگ داشته باشند، هرچند ساختمان های عادی اینگونه نیستند.
    • تمام Item های انتخاب شده در خود بازی بر روی Grealt قابل مشاهده هستند.
    • مبارزه با دستان خالی برگشته است، اینبار بدون QTE. مبارزات به صورت طبیعی برگشته و دارای ضربات سریع و قوی میباشند.
    • شهرها دارای اکوسیستم واقع گرایانه هستند، به عنوان مثال همانند قرون وسطا در حومه شهر میتوان Craftsman ها را پیدا کرد.
    • ماموریت های فرعی به صورت رندوم و اتفاقی طراحی نشده و هر کدام مکان و داستان مخصوص خود را دارند.
    • محیط هیچ تغییر یکدفعه ای نخواهد داشت (مثلا از صحرا یدفعه ای به منطقه مرطوب و جنگلی تبدیل شود) تغییرات محیط کاملا طبیعی و واقع گرایانه هستند.
    • در طول این 12 ساعت دنیای بازی هیچوقت احساس پوچی یا خالی بودن نداشته است.
    • بازی بسیار جذاب است و شما را "به دورن خود" میکشد. W3 توانسته بدون از دست دادن پیچیدگی نسخه های قبلی در عین حال بسیار روانتر از آنها باشد.

    می‌توان گفت سازنده ها برای خلق این عنوان از تمام توانایی خود استفاده برده است. تا بدین جای کار پیش نمایش های بازی فوق العاده بوده و جایزه های بسیاری را از سایت ها و مجلات به خود اختصاص داده است.

    لینک های مرتبط:



    [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]


     
    Last edited by a moderator: ‏Oct 24, 2016
    kamyy, slipkboy و Ƥ.s.Y.c.H.o این نوشته را Like کرده اند.
  2. کاربر سایت

    ارسال ها:
    8,209
    تاریخ عضویت:
    ‏Nov 10, 2009
    نام:
    وحید
    همه چیز بازی نوید یه شاهکار درجه یک رو میده. >:d<
     
  3. کاربر سایت

    ارسال ها:
    2,640
    تاریخ عضویت:
    ‏Aug 14, 2007
    مسلما از همین امروز تا روز رلیز بازی باید سماق بمکیم .... تحملش برای من خیلی سخته ...:(
     
  4. کاربر سایت

    ارسال ها:
    540
    تاریخ عضویت:
    ‏Apr 15, 2011
    نام:
    حسین
    New Trailer

    The Witcher 3: Wild Hunt - Title Reveal Trailer

    [​IMG]

    Hi-Res H.264

    Length: 49 Seconds
    Size: 17 MB
     
    آخرین ویرایش: ‏Feb 6, 2013
  5. کاربر سایت

    ارسال ها:
    8,589
    تاریخ عضویت:
    ‏Jan 21, 2010
    نام:
    حسین
    اولین تصاویر از گیم پلی بازی


    [​IMG] [​IMG] [​IMG]
    [​IMG] [​IMG] [​IMG]
    [​IMG] [​IMG] [​IMG]
    [​IMG]
     
  6. کاربر سایت

    ارسال ها:
    2,012
    تاریخ عضویت:
    ‏Sep 13, 2011
    نام:
    نیما
    شاهکار به تمام معنا ! نسخه ی دوم فوق العاده بود :D البته این نسخه هم فکر کنم 2015 بیاد !تاخیر زیاد میخوره :D
     
  7. کاربر سایت

    ارسال ها:
    1,291
    تاریخ عضویت:
    ‏Sep 18, 2011
    نام:
    ALEX
    کاش یه کالکتور خوخشل هم واسش بزارن.
     
  8. کاربر سایت

    ارسال ها:
    544
    تاریخ عضویت:
    ‏Feb 1, 2013
    نام:
    محمد
    [​IMG]

    بی صبرانه منتظرشم




    گفته میشه 2014 میاد فکر کنم حدود یک سال و چندماه دیگه بیاد چون مطمئنا سایبرپانک رو برای 2015 گذاشتند
     
  9. کاربر سایت

    ارسال ها:
    601
    تاریخ عضویت:
    ‏Sep 4, 2010
    نام:
    سعید
    این CD Projekt RED واقعا استدیو دوست داشتنی ایه :x
    یه خبره ولی اونقدر جنبه خبری نداشت که تاپیک براش زده بشه:

    تیم سازنده Witcher 3: Wild Hunt فیدبک ها و نظرات طرفدارن Witcher 2 رو در ساخت Witcher 3 در نظر میگیرند

    همانطور که میدانید The Witcher 3: Wild Hunt در حال توسعه و ساخت در CD Projekt RED است، و بر طبق گفته کارگردان بازی Konrad Tomaszkiewicz و طراح ارشد Mateusz Tomaszkiewicz ، تیم سازنده تلاش میکند که تا جایی که ممکن است فیدبک های طرفدارن نسبت به Witcher 2 را در ساخت نسخه سوم در نظر گیرند.
    میتونید بحث هایی که در این رابطه سازنده ها انجام داده اند رو از طریق ویدیویی که سایت gameinformer قرار داده ببینین تا متوجه اهداف Witcher 3 و اینکه چرا پایان این 3گانه ممکن است شما را سورپرایز کند بشید.

    SOURCE
     
    آخرین ویرایش: ‏Feb 9, 2013
  10. Dragon Age Scholar ناظم انجمن

    ارسال ها:
    5,778
    تاریخ عضویت:
    ‏Sep 13, 2006
    نام:
    مجتبی
  11. کاربر سایت

    ارسال ها:
    3,082
    تاریخ عضویت:
    ‏Jun 27, 2008
    نام:
    مهراد
    چند تا اسکرین شات جدید از بازی اومده مثل این که زمان بازی هم نزدیک 50 ساعت هست البته بدون در نظر گرفتن Side Quest ها.

    1920x1080
    [​IMG] [​IMG] [​IMG]
    [​IMG] [​IMG] [​IMG]
    [​IMG] [​IMG] [​IMG]
    [​IMG] [​IMG] [​IMG]
    [​IMG] [​IMG] [​IMG]
    [​IMG]
     
  12. Time to Change ناظم انجمن

    ارسال ها:
    2,997
    تاریخ عضویت:
    ‏Jun 3, 2008
    نام:
    حمیدرضا
  13. کاربر سایت

    ارسال ها:
    337
    تاریخ عضویت:
    ‏Sep 3, 2010
    نام:
    محمد
    عجب! من که خودمو کشتم با 2ش نتونستم کنار بیام بس که فکر ما نابلدا رو نکرده بودن:|
    40 دقیقشو بازی کردم حدوداً 30 بار مردم:d آخرم shift + deleteش کردم خودمو خلاص کردم
    حالا میخوان 3شو بدن! اینو دیگه فکر کنم تو 40 دقیقه 80 بار بمیرم:d

    پ.ن: میگم یه چیزی! کلاً سخته همه هی میمیرن یا من خیلی گلابی هستم؟:-/:d
     
  14. کاربر سایت

    ارسال ها:
    544
    تاریخ عضویت:
    ‏Feb 1, 2013
    نام:
    محمد
    شما گلابی نیستی! بازی کلا سخته! البته اگه dark souls رو بازی کنی به اسون بودن witcher معترف میشی:d
     
  15. کاربر سایت

    ارسال ها:
    3,082
    تاریخ عضویت:
    ‏Jun 27, 2008
    نام:
    مهراد
    RPG بازی کردن مثل Action بازی کردن نیس که راه بیوفتید همه رو نفله کنید باید با فکر بازی کنید مثلا باید بدونید کجا از چه سلاح یا چه Skill ای استفاده کنید تا بهترین بازده رو داشته باشید تو مبارزات.
     

این صفحه را به اشتراک بگذارید