اول بازی کنید بعد جایزه بگیرید !

بازی روز شنبه بین چه ساعاتی برای دانلود قرار داده بشه ؟


  • مجموع رای دهنده‌ها
    30
  • نظرسنجی بسته شده است .

raya2

کاربر سایت
May 21, 2008
5,782
واقعا آفرین به تلاش و پشتکارت ;) خیلی خوشحالم کردی :)

سورپرایز اصلی: اولین نفری که بازی رو پلت کنه یک نسخه از بازی نهایی رو به صورت رایگان دریافت میکنه, قبل از اینکه بازی تو Live و Steam قرار بگیره. (فک کنم 1 ماه قبل از عرضه)

هنوز تاریخ مشخصی برای عرضه بازی نهایی وجود نداره اما احتمالا برای سال 2014 در نظر گرفته میشه.

خیلی ممنون و تشکر از شما. سورپرایز اصلی هم که خیلی خوبه (در کنار سورپرایز فرعی) در واقع با یه تیر دو نشون زدم :d
تا 2014 هم کی مرده کی زنده :d

آقا دیگه جدی باید یه فکری برای این تالار مشاهیر بازیسنتر بشه:d

مرد مومن چطوری به این سرعت؟:-o

آقا ایشالا جویستیک دسته به سلامتی برات بچرخه:d:))

خیلی ممنون. خودم هم نمی دونم چی شد که نشستم پاش و تمومش کردم. باور کن دیشب اشکام داشت در میومد :d

تبریک میگم بهت!

ممنون

تبريك اقا
ميدونم اعصاب واست نمونده ميگم فرشاد يه دونه از اواتارتو (واقعيش)بهت بده تا دوباره اعصابت برگرده سرجاش:))

ممنون
اون هم فکر خوبیه :d من حاضرم به عنوان سورپرایز سوپر اصلی بپذیرمش :d

-------------------------
نقدی هم از بازی
Escape For Victory

بازی با چند تا SlideShow که میخواهند داستان بازی رو شرح بدهند شروع میشود که از همان اول 16+ هستند :d و بعد نوبت به انتخاب مراحل میرسد که در اینجا باید گفت که یکی از نکات منفی انتخاب مراحل هست که باید با حرکت دادن خود پرنده, مراحل رو انتخاب کرد که بعضی وقتها خوب عمل نکرده و روند بازی را کند میکند. بهتر بود از همان موس برای این کار استفاده میشد. بازی تنها با کمک 4 جهت اصلی قابل بازی هست و بهمراه گیم پلی ساده‌ای که دارد, شاهد یک گیم پلی نوآورانه هستیم که من قبلاً در بازی دیگری ندیده بودم گرچه ممکن است شباهت‌هایی با تک و توک بازیهای داشته باشد.

سه هدف در هر مرحله باید پشت سر گذاشته شود تا آن مرحله کامل شود. 1) رسیدن به حد نصاب امتیازها با جمع آوری پرنده های آبی رنگ کوچک 2) رسیدن به خط پایان قبل از پرنده ی نوک دراز 3) از دست ندادن کامل جان پرنده قبل از رسیدن به خط پایان (اجتناب از برخود با موانع و دیوارهای قرمز کشنده و همچنین پرنده ی قرمزی که همیشه ما را دنبال میکند)

گرافیک بازی جزو نکات منفی بازی حساب می‌شود چون شخصیتهای هیچگونه انیمیشنی ندارند و بازی حتی از رزولوشن 1280x720 نیز پشتیبانی می‌کند چه برسد به FullHD که این روزها در بسیاری از بازیهای آرکید جزو ملزومات اولیه هستند. تصاویری که بین مراحل برای بازگو کردن داستان نوشته می‌شوند در بعضی صحنه‌ها خنده را بر لبان آدم جاری می‌سازند ولی از کیفیت لازم برخوردار نیستند. در مقابل موسیقی از نکات مثبت بازیست که در‌واقع کلکسیونی از آنکهای چند بازی معروف است گرچه اگر بازی موزیک مخصوص به خود را داشت خیلی بهتر می بود.

پشت سر گذاشتن مراحل normal کاری نسبتاً ساده است ولی در مراحل hard با افزایش سرعت و همچنین افزایش موانع کاری بس دشوار را پیش روی خود دارید و ممکن است در برخی مراحل بارها و بارها مجبور به تکرار آن شوید. بنظرم سازنده میتوانست با قرار دادن قابلیتهایی مانند بازگشت زمان کمی از دشواری این مراحل بکاهد و بازی را مفرحتر سازد. در ضمن نبود راهنما و آموزشی جامع برای قسمتهای مختلف گیم پلی بازی, گیمرها را کمی دچار مشکل می سازد. برای مثال من تا همین اواخر نمی‌دانستم که باید از خوردن کرمهای قرمز خودداری کنم!

در کل بازی ساختن بازی با موتور game maker برای شروع می‌تواند تجربه‌های بسیاری را برای سازنده به ارمغان آورد همانگونه که در این بازی شاهدش بودیم ولی امروزه با وجود موتورهایی بس بهتر و فراگیر تر مانند Unity وGameSalad می‌توان بازیهایی بهتر و کم مشکلتر و گیمر پسند تر ساخت.
 

sorvinho

کاربر سایت
Sep 8, 2010
4,233
نام
سروش
خب بازی رو کامل کردم :d بعضی از مراحل hard واقعا اعصاب خورد کن بودند. شاید بعضیهاشونو بیشتر از 50 بار مردم تا تونستم ردشون کنم. (فکر کنم تو مرحله ی 10 بیشتر از بقیه ی مراحل باختم)



photoserve.nl
من فکر کردم تو فقط یک کار بلدی:|
 

GodΩΩWar

کاربر سایت
May 3, 2009
2,696
نام
حمید
بازی از لحاظ انگلیسی ضعیفه ... مثلا تو پایان هر چپتر به جا you won می نویسه you win و کلی جای دیگه ...

رد شدن از بین موانع واقعا اعصاب رو خورد می کنه .

ولی واقعا بازی قشنگیه و اگه گرافیکش بالاتر بره و نواقص گیم پلیش و زبان و ... برطرف شه واقعا میتونه حتی تو سطح بین المللی هم بترکونه .
 

ke$ha

کاربر سایت
May 29, 2011
961
نام
kesha
سلام
من دانلود کردم. بازی میکنم میام اینجا میگم.​

ممنون, منتظر فیدت هستم ;)

بازی از لحاظ انگلیسی ضعیفه ... مثلا تو پایان هر چپتر به جا you won می نویسه you win و کلی جای دیگه ...

تو پست اولم گفتم اگه به همچین چیزی در حین بازی برخورد کردید به بزرگی خودتون ببخشید.

ولی واقعا بازی قشنگیه و اگه گرافیکش بالاتر بره و نواقص گیم پلیش و زبان و ... برطرف شه واقعا میتونه حتی تو سطح بین المللی هم بترکونه .

ایشالله بازی نهایی حتما میترکونه.;):d
 

Naruto

کاربر سایت
Dec 5, 2009
3,383
نام
داود
ما هم تونستیم بالاخره بازی رو انجام بدیم. تا Chapter 3 بیشتر نرفتم و نظرم هم تا همینجایی که رفتم صادقه و ممکنه عوض بشه در آینده :D

اول از همه باید تبریک بگم بابت ایده بسار جالبی که تو این بازی دیده می شد. اولین چیزی که بعد از دیدن بازی به ذهنم رسید این بود اگر این بازی دست یه تیم متبحر بیوفته، قطعا می تونن یکی از بهترین بازی های آرکید رو از توش در بیارن که واقعا جای تبریک داره. :D اولین ایرادی که دیدم Toturial بازی بود. می شد این قسمت رو به صورت پله پله آموزش داد و مجبور نمی شدیم همه اون ها رو تو یه صحنه می دیدیم. مثلا اول بازی روش کنترل کاراکتر رو یاد می گرفتیم و دو مرحله می رفتیم جلو. بعد خود به خود در مورد سیستم جان بازی اطلاع کسب می کردیم.

یه قسمتی دیگه هم که کمی اذیت کرد من رو سختی بازی بود. وقتی یه بازی ساخته میشه و توش درجه نرمال قرار داده میشه یعنی اینکه از خنگ ترین فرد تا هاردکور ترین افراد بتونن بازی رو حداقل تا 3 یا 4 مرحله بدون مشکلی پیش ببرن ولی شخصا بعد از 5 بار تلاش تونستم مرحله اول رو رد کنم. می تونست تو گیم پلی بازی چک پوینت باشه تا مشکلات سختی بازی پوشانده بشه ولی به هر دلیل سازنده بازی دوست نداشته رو این قسمت کار کنه. طراحی مراحل خیلی خوب بود و بعد از اینکه لم بازی دستم اومد خیلی با تم بازی حال کردم. کاش می شد آهنگ های بهتری رو برای بازی قرار می دادین ولی در هر صورت آهنگ ها می تونه نمره قبولی رو کسب کنه.

مورد خاص دیگه ای به نظرم نمیرسه که بگم ولی امیدوارم بتونم بازی رو به اتمام برسونم و مطمئنا منتظر بازی بعدی از دوست عزیزم هستم.

البته من فقط مشکلات رو گفتم و نکات مثبت بازی رو بعدا تو یه پست مفصل تر عنوان می کنم.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر