اصول و مراحل طراحی بازیهای ویدئویی

ELISAN

کاربر سایت
Apr 9, 2008
396
نام
مهدی فنائی
i476455_gamedesignfanaei.jpg



بازی های ویدئویی به کمک نرم افزارها و انجین های مختلفی ساخته می شوند که هر سال نیز نسخه ها، امکانات و آموزش های جدیدی، برای آنها ارائه می شود. اما یادگیری این نرم افزارها، بدون آشنایی با اصول بازیسازی، به نتیجه خوبی منتهی نخواهد شد. در سری مباحث پیش رو، ابتدا اصول ایجاد جذابیت در یک بازی را بررسی خواهیم کرد، سپس به سراغ مراحل طراحی بازی بر روی کاغذ می رویم و نگاهی کلی نیز خواهیم داشت بر روی دیگر مراحل دیجیتالی طراحی بازی.


نویسنده : مهدی فنائی
تعداد صفحات : 80
فرمت : PDF


DOWNLOAD
________________

دانلود از سرورهای دیگر :
img98.net
upload.ir



- در صورتیکه به این مجموعه آموزشی علاقه مند هستید، می توانید این پست را بر روی وب سایت یا وبلاگ خود نیز، به اشتراک بگذارید.
- برای ارتباط با نویسنده، یا ارسال انتقادات و پیشنهاداتتان می توانید به آدرس ایمیل موجود در فایل آموزشی مراجعه نمائید.
- در بخش اول این کتاب، پیرامون اصول ایجاد هارمونی در تصویر و صدا صحبت شده و می تواند برای هنرمندان دیگر رشته ها نیز، مورد استفاده باشد.
- برای نوشتن این مجموعه آموزشی، ماه ها وقت صرف شده است و صرفا جهت اینکه طیف وسیع تری از بازی سازان کشورمان بتوانند از این اطلاعات استفاده نمایند، این مجموعه به صورت "رایگان" منتشر می شود. به امید آنکه همه ی ما، با به اشتراک گذاشتن دانش و اطلاعاتمان، به پیشرفت یکدیگر کمک نمائیم.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر