Comic Book Center - خطر اسپویلر

بهترین کمیک جدید/دنباله دار سال 2015


  • مجموع رای دهنده‌ها
    42

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
16,957
نام
آریا
آقا راستشو بخوای من نگرفتم !! یعنی یه سری کمیکی هست که توش Batman ومپایر میشه ؟! البته یه کارتون هم دیدم که اسمش Batman VS Dracula بود ولی توش Joker ومپایر میشد !
 

sina_unl

کاربر سایت
Oct 27, 2005
2,065
نام
سینا
آقا راستشو بخوای من نگرفتم !! یعنی یه سری کمیکی هست که توش Batman ومپایر میشه ؟! البته یه کارتون هم دیدم که اسمش Batman VS Dracula بود ولی توش Joker ومپایر میشد !
آریا این من نیستم که مقصرم که تو نگرفتی یا حتی خودت هم مقصر نیستی چون مسئله ی Multiverse یکی از مسائل لاینحل در دنیای کامیک بوک هاست ، البته اینکه DC 22 ساله که سعی می کنه با Crisis هایی که می زنه یه مقدار اونو قابل فهمتر بکنه دنیای خودش ما همین جا ازش تشکر می کنیم اما دنیای مارول در کنار اینکه Multiverse بسیار گنده ای غیر تعداد کمیش (که به انگشتان دو دست هم نمی رسه) بقیه ش فقط در حد یه مینی سری کاربرد داشته . من حالا سعی می کنم یه تعریف درستی از Multiverse بدم .
بر اساس فرضیه ی "دنیاهای موازی" در دنیای کامیک بوک ها وضعیت وجود داره که چندین دنیای مختلف درش وجود داره که شخصیت ها در این دنیاها وضعیت های کاملا متفاوتی از هم دارن (چون بحث ما بتمن شروع شده من DC’s Multiverse رو توضیح می دم) مثلا در دوره ی Pre-Crisis تفاوت بتمن Earth-1 (که دنیای اصلی هست و اون چیزی که ما می خونیم در این دنیاست) با Erath-2 این بود که بتمن Earth-2 خیلی شخصیت نرمتری داره و خشونت بتمن اصلی رو نداره . یا مثلا Earth-3 جایی بود که تنها هیروی اون دنیا Lex Luthor بود و تمام هیروهای شناخته شده نقش منفی های این دنیا هستن و پسر لکس لوتر این دنیا Alexander Luthor Jr. مثل سوپرمن که از کریپتون فرار کرد از این دنیا به Earth-1 فرار می کنه . تا اینجاش قابل فهم بود. در سال 1985 بدلیل اینکه ادیتورهای DC به نتیجه رسیدن که کار با Multiverse خیلی سخت شده پس شخصیتی به نام Anti-Monitor رو معرفی کردن که قصد نابودی دنیا ها رو داشت . در مبارزه با آنتی مانیتور دنیاهای مختلف تلفات زیادی دادن اما مهمترین تلفات رو Earth-1 داده بود که باری آلن و کارا زور-ال رو از دست دادن اما در پایان معلوم شد که Earth-1 خوش شانس ترین دنیا بود چون تونست تاریخش رو به طور کلی حفظ کنه منتها با حضور شخصیت هایی از Earth های دیگه(شخصیت هایی مثل پاورگرل ، جی گریک و ...) اما خوب تاریخ داستان ها هم یه جوری Rewrite شد به طوریکه کارا زور-ال دیگه وجود خارجی نداشت. کسانی که باعث پایان این جنگ شدن از تاریخ پاک شده بودن (Kal-L که سوپرمن Earth-2 بوده ، سوپر بوی پرایم از Earth-Prime که از ظاهرا باید قویترین فرد از خانواده ی سوپر من باشه به خاطر جنس کریپتونایتش و Alexander Luthor JR. که تنها بازمانده ی Earth-3 باشه و در عرض چند ثانیه تبدیل به یه جوون 20 و چند ساله شد) Jr. قدرت اساسیش تلپورت به دنیاهای مختلفه اما چون این امکان وجود داشت که تلپورت این سه نفر به Earth-1 باعث نابودی Earth-1 بشه اینا به پیشنهاد Jr. به دنیای بهشت گونه ای رفتن که از همین طریق Jr. تونسته بود لوئیس لین Earth-2 رو نجات بده تا از تاریخ پاک نشه (توضیح= در Earth-2 لوئیس لین در همون سال های اولیه با سوپرمن ازدواج می کنه). این پاک شدن از تاریخ یعنی واقعا هیچ کس نمی دونست که قبل از Cisis چه خبر بوده. این پرونده Crisis On Infinite Earth تا اینجا . در دوره ی مرگ سوپرمن ، سایبورگ باعث نابودی شهری به نابودی Coast City یعنی شهر هل جردن شدن و وقتی اون به زمین برگشت شروع کرد به دوباره سازی Coast City با کمک پاور رینگ اما محافظان دنیا جلوش رو گرفتن و این هل رو تبدیل کرد به پارالَکس که تصمیم گرفت تاریخ رو اونجور که خودش می خواست بنویسه(در سال 94 در جریان Zero Hor ) که البته به نتیجه نرسید اما ناخواسته باعث Multiverse دوباره راه بیفته که البته اون موقع کسی نفهمید این اتفاق افتاده . در سال 96 هم برای نجات زمین هل جردن خودش رو فدا کرد تا خورشید دوباره روشن بشه (در Final Night ) و زمین نجات پیدا کنه البته بعد از این ماجرا روح هل تبدیل شد به Spectre یعنی روح انتقام خدایان .
در سال 2004 و در جریال Green Lantern Reborn همه ی سه پاور رینگ باقی مونده که دست کایل رینر ، گای گاردنر ، کیلوووگ بودن شروع کردن به اعلام این جمله "پارالکس می آید" در پی یه سری اتفاقات روح هل جردن دوباره به بدن خودش برگشت گرین لنترن دوباره راه بیفته (در جریان Zero Hour هل همه ی محافظان و گرین لنترن ها رو کشت غیر از یکی از محافظان به رو نابود کرد)
در سال 2005 سوپربوی پرایم و Jr. سوپرمن رو متقاعد کردن که حال بد زنش (لوئیس) به خاطر اینه که اون نیاز داره توی Earth-2 باشه و Infinite Cisis شروع شد . پس این سه نفر تصمیم گرفتن که راه بیفتن و Multiverse رو راه اندازی کنن . اما وقتی لوئیس در Earth-2 بازیابی شده جون داد Kal-L فهمید نقشه ی پرایم و جونیور چیز دیگه ای بوده. پس به دنیا در نابودی اون ها به Earth-1 کمک کرد و در آخر خودش مرد . پرایم هم با خوش شانسی جون سالم بدر برد و حالا در Sinestro Corps Wars تبدیل شده به Superman Prime . جونیور اما زیاد خوش شانس نبود . در ابتدای ماجرا جونیور رفت و یه کتک اساسی به لکس لوتر Earth-1 زد اما لکس شانس آورد و نمرد. در این ماجراها جونیور یه ارتشی از نقش منفی ها تشکیل داد اما از جوکر دعوت نکرد تا بیاد تو گروه چون مسلما به جوکر به عنوان یه متحد وفادار نمی شه اعتماد کرد. این دو اشتباه جونیور باعث شد که جوکر و لکس با هم متحد بشن و بعد از پایان تمام جنگ های Infinite Crisis این دونفر جونیور رو پیدا کردن و بهش دو اشتباهش رو گوشزد کردن و کشتنش .
بعد از IC دنیای DC یه سال رفت جلو اما در همین مدت یه عنوان هفتگی به نام 52 چاپ شد که تمام اتفاق های این یک سال گم شده رو می گفت و در پایانش اعلام شد که Multiverse در 52 دنیای مختلف داره به حیاتش ادامه میده و یه مانیتور به عنوان محافظ این دنیاها قرار داده شده .
و از این به بعد دنیای اصلی دیگه Earth-1 نیست بلکه New Erth ه
==
این تعریف مولتیورس DC بود پس الان این تفاوت که ما چنتا بتمن داریم کاملا قابل حله این یعنی هر Universe می تونه شخصیت های خودش رو داشته باشه با متود های متفاوت حتی در برخی مواقع با لباس و چهره های متفاوت
==
اگه اشتباه تایپی داشت هم ببخشید
 

sina_unl

کاربر سایت
Oct 27, 2005
2,065
نام
سینا
من هم پانیشر وار ژورنال 11 رو خوندم هم شماره ی اول The Chosen
در مورد اولی می تونم بگم واقعا عالی بود
خوب بالاخره مجموعه ی باکی داره کامل می شه اول سپر کاپیتان آمریکا و حالا ماسک که پانیشر کلید جاش رو به باکی داد . یکی از دلایلی که من از پانیشر خوشم میاد همینه که همیشه همه چیز رو می دونه فکر نمی کردم غیر از باکی که سپر رو دزدید کسی بدونه که سپر پیش باکیه اما نکته ی ناراحت کننده برای من تا حدودی این بود که پانیشر لباسش که به یادگار Cap درست کرده بود رو داد به باکی و گفت کار من تموم شده با این لباس تو هرکاری می خوای باهاش بکن . باید Captain America 30 رو ببینیم ، من واقعا دوست ندارم باکی در راه انتقام گیری Cap بمیره اما همه چیز داره میگه این فقط جنگ اونه ، نه ولوورین نه پانیشر نه هیچ کس دیگه فقط باکی باید ضد رد اسکال و تونی استارک مبارزه راه بندازه . البته من چون اولین شماره ی وار ژورنال بود که می خوندم خیلی چیزا رو نگرفتم جریان اون یارو Bridge که با تونی استارک صحبت می کرد مفهوم بود اما این پسر Ian و اون زن روانشناس رو نگرفتم البته ظهور Jigsaw اون آخر یه سوال هایی رو جواب می داد اما من واقعا گیج شدم الان هم واقعا وقت دانلود ده تا کتاب رو ندارم کسی که خونده نمی تونه خلاصه ی ده تا کتاب رو بگه ؟
افکت تیر آخرش قشنگ نبود من BLAM رو به KABAM ترجیح می دم
در ضمن کاورش آرم MAX رو نداشت اما ریتینگش Parental Advisory بود
==
اما دومی انقدر مبهمه که اصلا از این شماره اول هیچی نمی فهمی . داستان با معرفی "سرجوخه نیومن" (دیگه ستم تر از سرجوخه نداشتن بزارن برا نقش اول داستان) که از قضا هم بلونده هم چشم آبی و از اون جالبتر موهاش هم کوتاه هست
==
کاپیتان آمریکا هم یه سری رکورد تاریخی رو جابجا کرده که مهمترینش اینه که کتابش داره بدون نقش اولش که خود Cap باشه جلو میره. باکی از موقعی که Cap ترور شد ، شده نقش اول ماجرا
منم قبلا پیش بینی کرده بودم که باکی جای کاپیتان آمریکا رو بگیره اما نه به صورتی که با دولت و استارک کنار اومده باشه بلکه به صورت یه یاغی ، لباسی که پوشیده هم نشون می ده که کار دسته و از اون طرف هفت تیر و خنجر نظامی هم از مولفه ی اصلی کارکتر باکی بوده از موقعی که برگشت . اگه عکس بی ماسکش رو نشون بدن عالیه چون رنگ موش مشخص می شه اگه بلوند باشه معلومه که همون سرجوخه نیومنه اما اگه اما اگه موهاش رنگ باکی باشه خوب باکیه .
این ادیتور IGN هم اون پایینش نوشته بود Skrull من یکی که اولش کپ کردم
==
من زیاد اهمیت نمی دم البته موقتا تا سرنوشت دُنا و جیسون که تو یونیورس های مختلف راه افتادن دنبال ری پالمر مشخص بشه بعد می شه رفت دنبال جانشین کاپیتان آمریکا . بهر حال جیسون تنها کسیه که من تو خانواده ی بتمن (در کنار خودش) دوسش دارم و دُنا تنها کسیه که تو خانواده ی واندر وومن ازش خوشم میاد چون خیلی کمتر با عناوین واندر وومن چرخیده و البته سندیه برای وجود مولتی ورس قدیمی
 

KINDMAN

کاربر سایت
Sep 16, 2007
758
نام
Autumn Man
خوب من هم به پیشنهاد اریای عزیز به این تاپیک یه سر زدم!
ببخشید که دخالت میکنم ولی من متاسفانه تا الان خیلی به کمیک بوک دسترسی نداشتم.ولی بنظرم v for vendeta و sin city بخاطر تم و اتمسفر خاصشون خیلی جالب بودن (اینیکی رو المانیشو دیدم!)
اگر میتونید یه مرجعی برای بدست اوردن کمیک بوک بهم بگید و چندتایی کار تاپ مثل همین watchman رو یا لینک داونلود بدید یا یه جایی برای خرید!

راستی من یه سری به پستهای قبلی زدم و با حرفات درمورد cap موافقم هرچند بیشتر روحیه تورو رو میکرد ولی همش حقیقت بود.
اینکه captain america نمادی از سوپر هیروهای امریکایی و رئیسشون محسوب میشه جدای از اینکه بازم امریکا اگر نباشه فلان میشه نشون از دقت فراوانیه که در پردازش شخصیت این کاراکتر بکار رفته.
در ابتدا و در نگاه اول شخصیت captain america خیلی لوس و احمقانه و برخواسته از تفکرات ایده الگرای غربی بنظر میرسه و واقعا هم همینه ولی انقدر در طی کمیک بوکها این کاراکتر خوب پرداخته میشه که به تاثیرگزارترین کاراکتر در دنیای کمیک تبدیلش میکنه و واقعا هم دوست داشتنی میشه.
همونطور که گفتم تفکرات ایده الگرای غربی خصوصا در fallen son (که البته من فقط تونستم کلیتشو بفهمم و خودم قسمت نبوده براندازش کنم!) کاملا مشهوده ولی چه اثر که طبق معمول و بسیار شبیه فیلمهای تاپ هالیوودی پرداخت اونقدر زیباست که هرکسی رو تحت تاثیر قرار میده و ناخوداگاه علاقه شدیدی رو در خواننده بوجود میاره.
من هم از این کاراکتر خیلی خوشم میاد و امیدوارم شما لیست کامل کارهاشو برام بزارید (یا داونلودی یا قابل دریافت به هر طریقی!)
 

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
16,957
نام
آریا
اگر میتونید یه مرجعی برای بدست اوردن کمیک بوک بهم بگید و چندتایی کار تاپ مثل همین watchman رو یا لینک داونلود بدید یا یه جایی برای خرید!
ببین برای خریدنش که گشتم نبود , نگرد نیست ! من خیلی جاها رو گشتم ولی به جز یه سری کمیکهای قدیمی چیزی پیدا نکردم. خودم چند تا الکی گرفتم ولی بیشتر کمیکهای درجه دو هستن و برای سالهای حضور SNES در بازار ! ( تبلیغ دسته SNES هم داره ! ) یدونه Alien VS Predator ش فقط یه ذره جدیدتر بود.
ولی توی مجتمع پایتخت از در پشتی که بری تو , یه جایی هست ( نمیدونم میگن سوپر مارکت چی میگن ؟! ) که بیشتر مواد خوراکی و اینها داره ولی پشت ویترین همیشه دو سه تا کمیک جدید Superman , Spiderman , ... هم چیده. چون هیچ وقت تنها نرفتم پایتخت و دوستام هم اهل این چیزا نیستن نرفتم توی مغازه ببینم چه خبره ولی شاید چیزای جالبی داشته باشه.
-------------------
برای دانلود هم فکر کنم یه کم بگردیم چیزای خوبی پیدا بشه ولی 90% شون Rapidshare و Mega Uploadهستن. مثلآ اینجا رو ببین ( نمیدونم باید حتمآ Login کنی یا نه چون من با ID داداشم میرم توی سایت ! ) یه تاپیک هست که 301 صفحه فقط برای دانلود کمیک داره و همه چیز هم انگار داره. از Justice League های قدیمی بگیر تا Ultimate Avengers های جدید و ... یه ذره توش چرخیدم , چیزایی مثل Fantastic Four , Daredevil , Warhammer , Batman , Wolverine , Warcraft و 100 تا چیز دیگه پیدا کردم. خلاصه جای خوبیه به شرطی که اکانت Rapid , ... داشته باشی !
پ.ن. اینجا هم برای Batman چیزای جالبی داره یا این یکی برای کمیکهای Marvel و بیشتر X-Men هست.
 

KINDMAN

کاربر سایت
Sep 16, 2007
758
نام
Autumn Man
جان هرکی دوست دارید نزنید منو!
خوب سپری که روش پرچم امریکا باشه و مظهر حفظ دنیا چی توقعی میشه ازش داشت ولی خداوکیلی من هم عاشق کاراکتر و کمیک بوکهای cap هستم!

اقا ممنون از لینکی که دادی.بازم از این کارها بکن.

چیزه ، آریا ، دارم 500 MB کمیک از Deadpool و Cable آپلود میکنم ، نمیخوای ؟
چیزه؟! من میخام....
 

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
16,957
نام
آریا
چیزه ، آریا ، دارم 500 MB کمیک از Deadpool و Cable آپلود میکنم ، نمیخوای ؟ :biggrin1:
والا ما که آرزو داریم ! نمیدونم چرا از این Deadpool خیلی خوشم میاد. هم توی Marvel Ultimate Alliance باهاش حال کردم , هم یکی دو تا کمیک ازش خوندم خیلی عالی بود. یدونه هم توی پیلبان ازش چاپ کرد که اونم جالب بود.
 

Sweet Jesus

کاربر سایت
Oct 11, 2007
3,036
نام
امیر آزاد
E ؟ آره ؟ منم تو Marvel Ultimate Alliance همه رو Deadpool-khor :D میکردم :D

میدونی یه نکته ای که هست اینه که Deadpool میدونه تو یه Comic ـه ... یعنی برمیگرده با مخاطب صحبت میکنه یا درباره اون جعبه های زرد دوست داشتنی به قول خودش :D اظهار نظر میکنه ...
یه جاش میگه : عجیبه ! من هنوز تو این جعبه های زرد فکر میکنم ؟! :D
همین الان یک عدد Batman and Spider-man اورجینالد :D گیر آوردیم خواندیم بسی لذت بخش بود
 

s01id_sn4ke

کاربر ویژه
کاربر سایت
Sep 23, 2005
721
نام
فرهنگ
اينا هر چی لينک از Tin Tin داشتم بود.


tintin%20in%20thailand.jpg


http://rapidshare.com/files/3338463/26_Tintin_in_thailand.pdf

Tintin%20-%20The%20voice%20of%20the%20Lagoon.jpg
\

http://rapidshare.com/files/3342605/30_Tintin_and_the_voice_of_the_lagoon.pdf

tintin%20alph%20art.jpg


http://rapidshare.com/files/3338462/24_Tintin_and_alph-art.pdf

Tintin%20and%20the%20Picaros.jpg


http://rapidshare.com/files/3310366/23_Tintin_and_the_Picaros.pdf

tintin%20flight.jpg


http://rapidshare.com/files/3199140/22_Tintin_and_the_Flight_714.pdf

Tintin%20The%20red%20Sea%20sharks.jpg


http://rapidshare.com/files/3053729/19_Tintin_and_the_Red_Sea_Sharks.pdf

Tintin%20Destination%20moon.jpg


http://rapidshare.com/files/3033706/16_Tintin_and_the_Destination_Moon.pdf

The%20seven%20Crystal%20balls.jpg


http://rapidshare.com/files/3019213/13_Tintin_and_the_Seven_Crystal_Balls.pdf

Tintin%20Red%20rackham%27s%20Treasure.jpg


http://rapidshare.com/files/2926384/12_Tintin_and_the_Red_Rackhams_Treasure.pdf

Tintin%20the%20Secret%20of%20the%20Unicorn.jpg


http://rapidshare.com/files/2892441/11_Tintin_and_the_Secret_of_the_Unicorn.pdf

Tintin%20the%20shooting%20star.jpg


http://rapidshare.com/files/2886196/10_Tintin_and_the_Shooting_Star.pdf

golden%20claws.jpg


http://rapidshare.com/files/2877057/09_Tintin_and_the_Crabs_with_the_Golden_Claws.pdf

king%20otto.jpg


http://rapidshare.com/files/2877056/08_Tintin_and_the_King_Ottokars_Sceptre.pdf

tin%20tin%20land.jpg


http://rapidshare.com/files/2764507/01_Tintin_in_the_Land_of_the_Soviets.pdf

Tintin%20-%20Explorers%20on%20the%20Moon.0.jpg


http://rapidshare.com/files/2764509/17_Tintin_and_the_Explorers_on_the_Moon.pdf

tin%20tin%20congo.jpg


http://rapidshare.com/files/2764508/02_Tintin_in_congo.pdf

tin%20tin%20land%20of%20black%20gold.jpg


http://rapidshare.com/files/1367519/Land_of_Black_Gold.rar

TinTin%20The%20Blue%20Lotus.jpg


http://rapidshare.com/files/1374245/The_Blue_Lotus.rar

tintin.jpg


http://rapidshare.com/files/45696874/freecomicbooks.blogspot.com_03_-_Tintin_In_America.cbr

ffd.jpg


http://rapidshare.com/files/1401882/The_Calculus_Affair.rar

TinTin%20-%20The%20Castafiore%20Emerald.jpg


http://rapidshare.com/files/1638052/The_Castafiore_Emerald.rar

tintin.0.jpg


http://rapidshare.com/files/45697473/freecomicbooks.blogspot.com_20_-_Tintin_In_Tibet.cbr

Tintin%20-%20Cigars%20of%20The%20Pharaoh.jpg


http://rapidshare.com/files/2585843/04_Tintin_and_the_Cigars_of_the_Pharaoh.pdf

Tintin%20and%20the%20lake%20of%20sharks.jpg


http://rapidshare.com/files/2587237/25_Tintin_and_the_Lake_of_Sharks.pdf

Tintin%20-%20Prisoners%20of%20the%20Sun.jpg


http://rapidshare.com/files/2588897/14_Tintin_and_the_Prisonres_of_Sun.pdf

Tintin%20-%20The%20Broken%20Ear.jpg


http://rapidshare.com/files/2640062/06_Tintin_and_the_Broken_Ear.pdf

The%20Black%20Island.jpg


http://rapidshare.com/files/2721135/07_Tintin_and_the_Black_Island.pdf
 

WILDCAT

کاربر سایت
Jun 5, 2007
1,572
نام
Noctis LuciS Caelum
مطالب خیلی باحال بود راستی کمیک devil may cry همون یکی بود دیگه نیست .ممنون میشم اگه بازم هست بدین .:blushing:
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر