The King Of Fighters

The Best Character


  • مجموع رای دهنده‌ها
    12

Asuka-200X

کاربر سایت
Jul 4, 2007
1,083
نفر بعد:

Soiree Meira

یکی از شخصیتای مهم و کلیدی توی سری جدید... سویری آدمی فوق العاده بشاش و شنگوله و در همه جا و هر شرایطی برادر دوقلوش آلبا رو ستایش میکنه... (البته باید یگم اصلا شبیه هم نیستن!!!)
سویری در 3 سالگی والدینش رو طی تصادفی از دست میده و از اون موقع به همراه برادرش توی پرورشگاه بزرگ میشه تا 14 سالگی که دیگه از زندگی توی یتیم خونه خسته شده بودن و با هم از اونجا فرار میکنن و به شهر southtown میرن... صاحب شهر اونا رو زیر پوشش خودش میگیره و به این ترتیب آلبا و سویری زندگی جدیدی رو شروع میکنن...
زمان میگذره و این دو تا برادر بزرگ میشن و مثل هرکسی تغییر میکنن.. ولی سویری هنوز اعتقاد داشت که قدرت واقعی فقط و فقط قدرت برادرش آلبا است و بعد از مدتی فقط یه هدف داشن و اون هم این بود که مثل آلبا باشه... هیچ وقت از کمک کردن به آلبا دست نمی کشید و با جون و دل از southtown که حالا دیگه حکم خونه رو براش داشت محافظت میکرد...البته توی انیمه ی بازی یه قسمت هست که شهر آتیش گرفته و سویری مشغول خارج کردن مردم از شهر بوده و یه فس هم با iori دعوا میکنه.... چون iori توی اون هیری ویری یه دختر بچه رو که سر راهش بوده رو با خشونت تمام میزنه کنار و هاش میده اونور(این iori کلا آدم ناسازگاریه) البته این زیاد مهم نیست و به این متن مربوط نمیشه ولی خب گفتنش هم ضرر نداشت

بطور خلاصه سویری خیلی به برادرش وابسته هست ...آلبا هم نامردی نمیکنه و خیلی خوب تحویلش میگیره.... من هیچ وقت توی دنیای بازی و غیر بازی ندیدم که دو تا برادر اینقدر باهم خوب باشن! ^__^

البته سویری توی KOF 2006 یه داستان فوق العاه مفصل داره (که خودم هم دقیقا متوجه نشدم چی شد....) اونو بعدا براتون میزارم این فقط یه معرفی بود!!!


اطلاعات جانبی:
قد:183
ملیت:آلمانی
گروه خونی: A
تاریخ تولد:5 جون
علاقه مندی ها: برادرش آلبا
چیزی که ازش بدش میاد:رفیق نیمه راه!!!!
 
آخرین ویرایش:

Asuka-200X

کاربر سایت
Jul 4, 2007
1,083
نفر سوم:

Alba Meira:

خب... توی معرفی سویری تقریبا آلبا رو هم معرفی کردم . قضیه ی پرورشگاه و فرارشون و .....

فقط باید بگم اون شخصی که سویری و آلبا رو قبول میکنه (بنام Fate بعدا توضیح میدم) توسط یکی به قتل میرسه و همه ی گروه میریزه بهم... موضوع مرگ فیت واسه ی آلبا خیلی گرون تموم میشه و قسم میخوره که انتقام بگیره... برای این کار اول با کسی بنام Duke ( یکی از کاراکترای بازی) درگیر میشه چون فکر میکرده که قاتل اونه...ولی بعد میفهمه که Duke فیت رو با دستای خودش نکشته و ناچار مجبور میشه که ولش کنه .... ولی شکستش میده و بعد از این اتفاق دیگران بهش پیشنهاد میدن که جانشین فیت شه... آلبا هم برخلاف میلش این پستو قبول میکنه (اینجاست که سویری رسما تحت تاثیر برادرش قرار میگیره...) آلبا گروهی تشکیل داد بنام پسران فیت......


نکته :این گروهی که اول فیت بعد آلبا اونو اداره میکنه یکی از گروه های خلافکار (gang) شهر بوده!!!!!!!!!!!!!!!!!!

نکته ی 2: آلبا یکم از سویری بزرگتره....


آخر از همه هم باید بگم اصلا کسی به داستان کاراکترا علاقه داره؟؟؟ (من خودم دارم...ولی بقیه فکر نمی کنم)




عکس:
alba_kof.jpg
 

duke_nukem

کاربر سایت
Dec 30, 2006
1,080
نام
مانی
من عاشق سبک 2dfightingم.ولی زیاد street fighter و king of fighters بازی نکردم.ولی درعوض 12 سالی هست که umk3 بازی می کنم.ناراحت نشین ولی به نظر من umk3 یه چیز دیگس:love:
 

tekken_lord

کاربر سایت
Mar 5, 2006
627
اوکی تو بزن

توضیحات با من
من یه توصیه دارم شما دوتا کار میتونی بکنی :
1 صبر کنی پستات به 50 تا برسه چون معمولاَ تو پست اول هر تاپیک توضیحات داده میشه ;)
2 این به نظرم خیلی واجب تر از اولیه اونم اومدن نسخه جدید این بازیه که لااقل بشه یه بحث جالبی روش کرد :biggrin1:
 

Asuka-200X

کاربر سایت
Jul 4, 2007
1,083
ناراحت نشین ولی به نظر من umk3 یه چیز دیگس

همون mortal kombat 3 دو بعدی؟ نه! :D البته هر کی یه نظری داره ولی به نظر من kof یه چیز دیگس...مخصوصا 2001 و 2003 (توی دو بعدیا)
 

tekken_lord

کاربر سایت
Mar 5, 2006
627
من مورتال کامبت اولیه ps2 رو خیلی دوست دارم بخاطر آهنگش :biggrin1:. خوانندش هم آدماست . در حقیقت فقط بخاطر این آهنگ بازی می کردم .:love:
ولی street fighter اول ps2 هم عالیه بصورت تگ بود مثل تیکن تگ:biggrin1:
راستی بهترین kof درps2 کدومه ؟
 
آخرین ویرایش:

Asuka-200X

کاربر سایت
Jul 4, 2007
1,083
راستی بهترین kof درps2 کدومه ؟

فعلا همون kof maximum impact 2 (یا kof 2006) توی ps2 بهترین سری هستش... سه بعدی با گرافیک قابل قبول و گیم پلی جذاب... انگار سری سومش هم برای ps3 و xbox360 میاد (مطمئن نیستم....در حد شایعه)
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر