هر بازی یک خاطره

genesis007

کاربر سایت
May 16, 2010
1,294
نام
shahab
قرار به زودی بدترین خاطره عمرم بیاد ان هم سایلنت هیل جدید است که برای psp vita می اد....با دیدن تبلیغ این بازی با چشمانم فرو ریختن شهر سایلنت هیل را دیدم....اسمش باید می شد نویزی هیل:|
 

FINDbmx

کاربر سایت
Jul 22, 2012
133
نام
محمد حسن
من الآن 24 سالمه و از 4 سالگی کامپیوتر داشتیم و یکی از اولین بازی های ما همین بازی commander keen 4 بود که الآن عکس آواتارمه.
اما جالبترین خاطرات گیمری ام مربوط میشه به دوران سربازیم.
با درجه ی سرجوخه ای وارد ارتش نیروی زمینی شدم و در بهداری خدمت کردم (خارج از هر گونه پادگان و داخل شهر!). اونجا یک ps2 داشتیم که مال استوارمون بود.
اینکه استوارمون آدم باحالی بود که خیلی باحال بود. اما خبر مهم اینه که هر وقت بازی هامون تموم می شد منو میفرستاد برم مرخصی تا بازی بخرم!!!
تو همون مدت سربازی خدا می دونه چندتا بازی تموم کردیم.
دکترمون می گفت: "تو اصلا نمی خواد کار کنی فقط بشین خدای جنگ بازی کن هر وقت به فیلمش رسیدی منو صدا بزن بیام فیلماش رو ببینم."
کلا تو اون بهداری 5 نفر بیشتر نبودیم که نوبت نوبتی 2 نفر می رفتن مرخصی که در این صورت حداکثر فقط 3 نفر می موندن تو بهداری.


خاطرات سربازیم رو برای هر کسی تعریف می کنم، دهنش آب میافته! :))
آقا آشنا ماشنا هم نداشتم که فکر کنید آره، نه!
 
آخرین ویرایش:

asheghangta

کاربر سایت
Jun 17, 2006
1,112
نام
آرین
یادمه یکی از ورژن های Winning Eleven کنسول PS1 بود.من ایران بودم و بازی برزیل.2-1 عقب بودم.اعصابم از بازی به هم ریخت در حالی که توپ وسط زمین دست! (پای :D) علی دایی بود مربع (شوت) رو گرفتم تا آخر و خیز برداشتم برای خاموش کردن دستگاه که دیدم گزارشگر بازی گفت Goooooooooal ! اول پشت سرمو نگاه کردم فکر کردم توهم زدم بعد دیدم بله! از آخرای زمین خودم با علی دایی به برزیل گل زدم!
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر