معرفی بازی های 4 نفره آفلاین

FINDbmx

کاربر سایت
Jul 22, 2012
133
نام
محمد حسن
sunset-riders-logo-abre.jpg

این روزها از گوشه و کنار صدای شکایت بلنده که چرا روی بازی های چند نفره ی لوکال (آفلاین) سرمایه گذاری نمی شه. مردم، گذشته های خودشون رو به یاد میارند که ساعت ها با دوستانشون پشت کامپیوتر یا کنسول می نشستند و چند نفره بازی می کردند. هر چند در سال های اخیر بازی های چند نفره ی زیادی ارائه شد و شاید سازندگان بازی صدای این تفاضاها رو شنیدند، اما به هر حال نسل جدید از بازی های چند نفره لوکال فاصله گرفته و یا اینکه واقعا این بازی های جدید نیاز همبازی ها رو تامین نمی کنند.

و من چند مدتی هست که دنبال بازی هایی می گردم که بشه چند نفره روی یک سیستم بازی کرد. و تا به امروز لیست خوبی جمع آوری کردم که البته هر روز در حال آپدیت کردن هستم. اما به هر حال کم هستند بازی های کامپیوتری چند نفره. و روی کنسول بازی های متنوع تر دیده میشه. اما به نظر یا به زودی اون بازی ها برای کامپیوتر هم عرضه خواهند شد یا اینکه میشه اصلا از امیولیتر ها استفاده کرد. هرچند امروز امیولیتری که بتونه بازی های PS3 و XBOX 360 رو اجرا کنه ساخته نشده. ولی بلاخره که می شه.

videojuegos1.jpg

هدف من اینه که بازی های چند نفره ی کنسول ها رو هم معرفی کنم تا هر کسی بدونه که روی چه کنسولی چه بازی های رو می تونه بازی کنه تا در خرید کنسول جدید راهنمایی ای کرده باشم.

اگر خودتون می خواید ببینید که روی کنسولی که دارید چه بازی های چند نفره ی لوکالی وجود داره، می تونید از سایت co optimus استفاده کنید. (از منوی system کنسول خودتون رو انتخاب کنید. وقتی لیست بازی ها ظاهر شده در خط اول لیست روی کلمه ی offline کلیک کنید تا لیست بر اساس تعداد نفراتی که بازی به صورت آفلاین پشتیبانی مب کنه مرتب بشه)

من هم در وبلاگ خودم بازی های چند نفره ی کامپیوتری (و بازی های چند نفره ی کنسولی ای که با امیولیتر بر روی کامپیوتر اجرا بشه) رو معرفی می کنم که شامل بازی هایی است که در سایت بالا هم شاید نیومده باشه و اینکه لینک دانلود و خرید از سایت معتبر هم برای هر بازی گذاشته شده.

ولاگ من: بازی های 4 نفره
 
آخرین ویرایش:

FINDbmx

کاربر سایت
Jul 22, 2012
133
نام
محمد حسن
بازی مورد علاقه ی من که با دوستام آفلاین بازی کردم و کلی حال داد!

201112891948930.jpg


Jamestown: Legend of the lost colony
نکات جالب بازی:
چهار نوع سفینه ی متفاوت برای سلیقه های متفاوت. من و دوستام هرکدوم سفینه ی مخصوص و مورد علاقه ی خودمون رو داشتیم و جالب اینه که همه سفینه ی خودشون رو بهترین می دونستند.


Jamestown-indie-game-Screenshot-03.jpg

در قبل از ورود به بازی در قسمت منوها همه ی بازیکن ها می توانند مکان نمای موشواره رو حرکت بدند و خنده بازاری میشه برای خودش.
اگر شما گیم پد (دسته ی بازی) نداشته باشید باز هم میتونید راحت سه نفره بازی کنید. به این صورت که دو نفر با کیبرد و یک نفر با ماوس.
انتهای هر مرحله به هر بازی کن یک عنوان تعلق می گیره که اسباب خنده میشه!
و ...
از اینجا هم میتونید توضیحاتی که در سایت "بازی رایان" آمده رو مطالعه کنید.
بلاخره اینکه شما تو این بازی اوقات شادی رو سپری می کنید.


Jamestown: Gunpowder Treason & Plot
نسخه ی دولوکس (Deluxe Edition) این بازی هم ارائه شده که شامل سفینه های جدید با نام های Gunpowder، treason و plot هستش و Fortune که شخص می تونه وسط بازی انتخاب کنه که به چه سفینه ای تبدیل بشه. تصویری از سفینه های جدید این بازی:


header_292x136.jpg


111110_jamestowndlc.jpg

نمایی از منوی انتخاب سفینه. همونطور که میبینید چهار سفینه ی جدید به انتخاب ها اضافه شده:

146966.jpg

ویژگی های سفینه های جدید رو از اینجا ببینید: Gunpowder Treason & Plot ++Other changes

لینک: دانلود نسخه جدید بازی Jamestown
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر