Grid 2 | PC

uhb676u2leo8qeidpjzt.png


امروز کمپانی کدمسترز با نشان دادن ویدیوی در یوتیوب خبر از ساخت Grid 2 داد . تاریخ عرضه ی این ریسینگ فوق العاده تابستان 2013 مشخص شده و باید منتظر تریلر جدید و اطلاعات بیشتر که در تاریخ 8 آگوست منتشر میشه باشیم .

خب روز موعود فرا رسید و امروز کدمسترز تریلر رسمی Grid 2 رو منتشر کرد . تاکنون لوکیشنهای پاریس و شیکاگو که در تصاویر هم مشخصه تایید شده اند . موتور بازی از ورژن ارتقا یافته ی EGO Engine استفاده میشه که قابلیت های فیزیک و تخریب (damage) بمراتب بهتری رو نسبت به گذشته میتونیم شاهدش باشیم . Grid 2 برای هر 3 پلتفرم PS3/XBox360 و PC تایید شده و بصورت همزمان عرضه میشه . و در ضمن بازی از سیستم split-screen هم پشتیبانی میکنه .

Grid 2 بروی Steam منتشر میشه و از تمام قابلیتهای این شبکه نظیر (Achievements/State/Leaderboards/...) پشتیبانی کامل میکنه .


امتیازات Grid 2 :


سایت رسمی :


تصاویر جدید منتشر شده :
 
آخرین ویرایش:

Saber

F.A.M.I.L.Y
Loyal Member
Jun 16, 2009
3,881
نام
صابر
نسخه ی اول بازی خعلی باحال بود و بازی کردنش کار هرکسی نبود . امیدوارم این نسخه هم خوب در بیاد.
 

Hamidreza

ناظم انجمن
Jun 3, 2008
3,605
نام
حمیدرضا
نکته ی قابل توجه برای PC گیمر هایی که نسخه ی اورجینال رو تهیه میکنن کوچ کردن همیشگی کدمسترز از GFWL به شبکه ی Steam هست . کدمسترز اولین بار با نمایش تریلری از F12 و نشان دادن لوگوی Steam بجای Gamesforwindows عده ی کثیری از طرفداران واقعی این سبک رو به وجد آورد و همه بر این تصور بودن که عناوین بعدی این کمپانی هم بروی استیم عرضه میشه . همین اتفاق هم افتاد و در ماه may 2012 اولین عنوان کدمستر بنام Dirt Showdown از تمامی قابلیتهای استیم نظیر (Achievements/State/Leaderboards/...) استفاده و Steamworks کامل شد .

تصویر زیر از سایت رسمی Grid 2 منتشر شده :


vc81vqz79s61ay44xyij.jpg
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر