مرورگر اجتماعی فرا دستان

شاهزاده دَستان

کاربر سایت
Sep 18, 2011
538
با سلام خدمت همه دوستان گل بازی سنتریمون!
همونطور که میدونید چند ماه پیش نرم افزار Codic نوشتم برای سیستم عامل java گوشی های موبایل (که قراره نسخه های اندروید و exe هم به زودی منتشر بشه) و نسخه اولش رو هم توی همین بازی سنتر برای دانلود رایگان گذاشتم که از نسخه های بعدی باید زحمت بکشید و خریداریشون کنید. امروز هم قصد دارم با یکی دیگه از این نرم افزارهای خودم آشناتون کنم. اين نرم افزار که نقش يک مرورگر را تنها براي شبکه هاي اجتماعي به منظور افزايش سرعت لودينگ صفحات بازي ميکند، براي گردش در شبکه هاي اجتماعي Facebook، Google Plus، Twitter و Youtube طراحي شده است که علاوه بر اين ها کاربر ميتواند در شبکه هاي اجتماعي فرا دستان که در دو بخش پارسي و 32 زبانه موجود است نيز به گردش بپردازد. منظور از گردش در اين مرورگر استفاده از تمام امکانات هر جامعه ميباشد شامل ثبت نام و ورود و ارسال مطالب و ...! اين نرم افزار يک نسخه با 2 زبان فارسي و انگليسي است که زبان انگليسي به صورت پيش فرض رو آن اعمال شده است و قابليت تغيير آن به زبان پارسي به راحتي قابل استفاده است.
در نسخه های بعدی قصد دارم که امکان چک کردن ایمیل ها رو هم به نرم افزار اضافه کنم که از سرویس های Hotmail و Yahoo و Gmail بهره ببریم!

برای دانلود نسخه 1.0 با حجم 55 کیلوبایت و بدون نیاز به نصب اینجا کلیک کنید...

توجه » پس از دانلود فایل زیپ رو Extract کنید و نرم افزار رو به هر کجا که دلتون میخواد ببرید (پس از خارج کردن آن از فایل زیپ دیگر نیازی به فایل زیپ ندارید)

صفحه فیس بوک فرادستان » www.facebook.com/FaraDastan

 

شاهزاده دَستان

کاربر سایت
Sep 18, 2011
538

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر