Total War: Rome II | PC | [پست اول خوانده شود]

گفتگو در 'بحث و تبادل نظر پيرامون بازی های PC' ایجاد شده توسط VahiD_ST, ‏Jul 6, 2012.

  1. VahiD_ST

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Nov 10, 2009
    ارسال ها:
    8,217
    نام:
    وحید
    [​IMG]


    بخش 1) اطلاعات بازی:


    Developer: The Creative Assembly
    Publisher: Sega
    Platform: PC
    Genre: Strategy
    Release Date: September 03, 2013
    نقشه کمپینگ
    [​IMG]



    • 183 سرزمین,117 فکشن,500 یگان مختلف بعلاوه 30 نوع شهر و 70 ساختمان مختلف در بازی هست.
    • قسمت شرقی نقشه به باختر که شامل سرزمین های شرقی ایران باستان می شود در بازی وجود دارد.
    • ارتش ها به شیوه های مختلفی در نقشه حرکت می کنند مثلا در حالت (forced march) مسافت بیشتری حرکت می کنند که البته باعث ضعف هایی شامل آسیب پذری نسبت به حملات ناگهانی می شوند.
    • جنگ های داخلی در بازی باعث حفظ تعادل Gameplay می باشند و بازیکنان باید از نظر نظامی قدرتمند باشند.
    • دریاهای مناطق مختلفی در بازی وجود دارد که این دریا ها بین قلمروهای مختلفی تقسیم شده و هر منطقه با نیروی دریایی مخصوص خودش اختیار آن دریا را خواهد داشت.
    • هر Turn در بازی 1 سال محسوب میشه ولی با این همه 4 فصل در بازی وجود دارند.
    • CA تلاش داره بازیکنان را به مبارزات در زمین های باز ترقیب کنه و اعتقاد داره در بازی بر روی محاصر قلعه ها نباید متمرکز شد
    • کاراکترها در بازی مسیر بیشتری را می پیمایند.
    • ارتش ها میتواند از رودخانه ها بدون ساخت پل یا کشتی حرکت کنند.
    • رشد شهرها بیشتر در نقشه مشخص می شود و بازیکنان قادرند این پیشرفت در ساختمان های مخصوصی که در نقشه وجود دارد مشاهده کنند.


    نقشه جنگ



    • در بازی طبیعت تخریب نمی شود. . .یعنی انتظار مواردی مثل دختان جنگلی در حال سوختن را نداشته باشید
    • اگر ارتش شما نتواند نیروهای دشمن را ببینند در نتیجه شما هم در بازی قادر به مشاهده ی آنها نیستید.
    • هوش مصنوعی دشمنان بیشتر قابل باور هست
    • لکه های خون در زمین های جنگی که با جنازه پوشیده شده باشند قابل دیدن هست هر چند که بسیار کم باشد.AC احتمال زیادی برای DLC خون وجود دارد
    • فصل ها در زمین مبارزه قابل مشاهده خواهند بود یعنی اگر در فصل زمستان مبارزه کنید زمین مبارزه هم برفی خواهد بود.
    • نقشه های جنگی به خوبی بقیه چیزهایی که تا به جال دیدید کار شده است.در واقع مثلا اگر جنگی را در جنگل Teutoburgشروع کنید همان زمین تاریخی Battle of the Teutoburg Forest را به شما می دهد.

    یگان ها



    • کاراکترها در بازی خصوصیات و مهارت های مختلفی دارند و تجربه سریعتر کسب می کنند.
    • سواره نظام میتواند به کلی صف آرایی دشمن را بهم بزند.
    • سربازان Barbarian در بازی برگشته اند.
    • نیروهای پیاد مظام در هنگام مورد حمله قرار گرفتن از سپرهای خود استفاد میکنند
    • برگشتن و خارج شدن از صف آرایی testudo بسیار سریع و روان است.
    • سربازان رومی در هنگام دویدن میتوانند نیزه های خود را بیاندازند.
    • خوک های آتشینبه بازی برگشته اند.
    • تیر کمان ها بعضی در زره و سپرهای جنگی فرو میرود و بعضی پس از بر خورد به زمین می افتند که در هنگام زوم کردن قابل مشاهد هست.

    بخش مولتی پلیر



    • TLC هایی برای این بخش از سمت سازندگان در نظر گرفته شده

    نیروی دریایی



    • نیروی دریایی را نیز همانند نیروی زمینی می توان در حالت های مختلف مثل Raiding Mode قرار داد
    • کشتی های جنگی قابلیت Ramming و انتقال نیرو ها به کشتی دشمن هنگام مبارزه را دارند(Ramming اینکه کشتی در حال حرکت خودش به کشتی دیگه بکوبه)

    اطلاعات کلی




    • در شوگان 2 اگز کمپینگ طولانی را انتخاب میکردید 240 Turn برای پیروزی و اتمام بازی داشتید و در ناپلئون 244, امپایر 200 و در مدیوال دو 230 ولی در Rome 2 شما 300 Turn برای اتمام باری در اختیار دارید.
    • چگونگی پابان بازی بستگی شیوه ی بازی شما دارد.اگر شما روش محتاطانه در بر خورد بازی اشراف زادگان , خانوادها . . .داشته باشید نسبت به کسی که همه را به جنگ بطلبه متفاوت خواهد بود.برای روم شما میتوانید از جمهوری و ستا دفاع کنید یا اینکه یا دیگر خانواده های رومی مبارزه و خود سناتوری کنید.اشاره شد که این موضوع به صورت مخصوص در فکشن های دیگر نیز هست.
    • به نظر میرسه که ورژن مخصوصی برای خون در بازی مشخص شده ولی هنوز رسما اعلام نشده است.


    بخش 2) لینک ها:

    GameSpot




    بخش 3) توضیحات:

    بدون شک سری Total War را باید جز بهترین استراتژی های تاریخ دانست. اکنون دنباله ی یکی از بهترین نسخه های سری Total War یعنی Rome تحت عنوان Rome II مدتی پیش رسما از سوی Sega تایید شد.
    استراتژی بازها نسخه ی اول Total War: Rome را به یاد دارند، بازی فوق العاده جذاب که در سال 2004 منتشر شد و توانست با دریافت نمرات بالا خود را به عنوان یکی از بهترین نسخه های سری Total War معرفی کند. (Meta: 92)
    Rome II Total War در تاریخ 3 سپتامبر 2013 بصورت انحصاری برای PC منتشر خواهد شد.


    بخش 4) معرفی اقوام حاضر در بازی:

    روم:
    [​IMG]

    روم
    [​IMG]
    “Strength, honour, duty.”
    *قدرت*افتخار*وظیفه*

    جمهوری روم در دوره ی اوج شکوفایی است و Pyrrhus سپاه جنگجوی مهاجم یونانی اش به سواحل ایتالیا رانده شدند.جمهوری روبه رشد روم قدرت ارتشش را تقویت میکنه تا به اهدافشان برسند.روم قدرت مسلط بز شبه جزیره ایتالیاست و در نقطه بسیار حساس تاریخی قرار دارد و برای گسترده شدن نیاز به فتوحات دارد.در شمال اتحادیه اتروسکوها و آنسوی آن سرزمین های Barbarian هاست.در شرق یونان و در جنوب و غرب Carthaginians ها قرار دارند.

    [​IMG]

    از زمان برکنار شدن سلطه ی پادشاه اتروسکوها در حدود 500 سال پیش از میلاد جمهوری روم به شیوه ای حکومت می کرد که مانند آن در هیچ قدرتی دیده نمیشد.خدمت نظامی برای مردم اجباری بود که مهمترین کمک مردمی به جمهوری روم بود و روم را کاملا نظامی و قدرتمند می کرد.قدرت نظامی ارتش روم بر نظم ,تربیت و اصول تاکتیکی سختیگبرانه تکیه می کرد.ارتش بسیار مجهز و فرم داده شده و پیاد نظام سنگین ستون فقرات ارتش بود.مردان جوان با پوشش های زرهی کمتر در خط اول قرار داشتند (Hastati نوعی نیروی پیاده نظام) و پشت آنها نیروی ماهر و مجهز و آموزش دیده تر قرار داشتند.نیروی مسنتر و باتجربه تر معروف به triarii سپاه را منسجم نگه میداشتند.این ترکیب یک پارچه توسط سواره نظام یا equites ها پشتیبانی می شدند.(equites به سواره نظام های میگفتند که شوالیه بودند و از نظر رنکی قبل از سناتورها قرار داشتند).
    روم به عنوان یک فکشن قابل بازی از نظر اقتصادی در تجارت آهن و از امکانات نظامی پیشرفته ای بر خودار است و در کنترل توده ی مردم برای نگه داری نظم اجتماعی ماهر بودند.بعلاوه بازیکنان برای انجام امورات روم باید یکی از سه خانواده ی قدرتمند روم را انتخاب کنند.(The Julia, The Cornelia, and the Junia) که هرکدوم از این خانواده ها برتری های سیاسی , نظامی و فرهنگی دارند.

    [​IMG]
    پارت ها:


    [​IMG]




    Parthia
    پارت

    [​IMG]

    “Tolerance, justice, profit”
    *بردباری*عدالت*سود*

    به قدرت رسیدن ارشک رهبر قبیله پارنی.او به آنها اطمینان غلبه بر سلوکی ها را که پارتاوا را مورد حمایت قرار می دادند را داد.پارتاوها تلاش آنها را برای رهایی از سلطه یونانی مقدونی ضعیف می کرد.در ابتدای ترقی پارتها یک امپراتوری شرقی قابل مقایسه با سلسله ی هخامنشی قدیمی و یکی از محدود تمدن هایی که تقریبا از نظر قدرت و ثروت با رومی ها برابر حساب می شدند بودند.
    قبایل متحد پارتی,پارت ها برای اسب هایشان ,کمانداران اسب سوار چادرنشین و سوار نظام سنگین معروف بودند,آنها بعدها زره هایی از آهن یا برنز ساختند که سوار و هم اسب را مورد پوشش قرار می داد.برای پیاده نظام هم انها متکی به قوم ایرانی و نیروهای نیزه دار و قوی هیکل و گاهی اوقات هم از نیروهای مزدور که مجهز و آماده به فرم سلوکی ها بودند.
    پارس ها ترکیبی از فرهنگ محلی و یونانی بودند,دین پارت ها شیوه و فلسفه ی ستایش از خدایان یونانی و ایرانی و زرتشتی بود.به مرور زمان اشراف زادگان بر نواحی قابل کشت تسلط گرفتند که اقتصاد بر اساس آن بود.هنگام ظهور جاده ابریشم تاجران به راحتی میتوانستند در دنیای باستانی حرکت و با نواحی شرقی معامله کنند..میزان احترامی که آنها برای فرهنگ های خاجی داشتند موجب فتح آسانتر مناطق جدید می شد هر چند شیوه زرتشتی به معنی نفرت و دوری از برده داری بود که برای اقتصاد و نظم عمومی آنها مضر و زیان آور بود.کماندارهای به دلیل کمانداران فوق العاده و نیروی سواری ماهر مشخصه ی سپاه آنها در مبارزه زمین های باز بود.

    [​IMG]



    کارتاژ:

    [​IMG]


    Carthage
    کارتاژ

    [​IMG]
    “Democracy, commerce, faith"
    *دموکراسی*تجارت*ایمان
    قلب تپنده کارتاژ خود شهر کارتاژ است.یک بندرگاه مهم و قطب شلوغ معامله کالا در شمال ساحل آفریقا.از زمان خودمختار شدن آنها از اجداد فنیقیی شان به سرعت یک ارتش قابل توجه تاسیس گردید.نیروی دریایی و امپراتوری تجاری مختص به خودشان.کارتژی ها پابرجا به اعتقادات شرکی همانند گذشتگانشان بودند.کارتاژی ها خدایان متعددی را پرستش می کردندد و در میان این خدایان, رئیسشان Ba al hamon فرمانروای بزرگ و Taint الهه ی پشتیبان کارتیژ بود.بسیاری از مردم به قربانی کردن کودکان در معبدهایشان اعتقاد داشتند.




    [​IMG]


    کارتاژ یک دولت تجاری توسعه طلبانه با جمعیت کم بومی بود.بنابراین اکثریت ارتش را نیروهای مزدور تشکیل می داد که هسته ی اصلی نیروهای زمینی به حساب می آمدند.هرچند نیروهای ویژه ی کارتژی نیز وجود داشتند که به گروه مقدس و فیل های قدرتمند جنگی شمال آفریقا معروف بودند.ملوان های تربیت شده دارای کشتی های سریع و قابل مانور با قدرت خوب و قابلیت پرتاب توپ ها بودند.از 6 قرن فبل از میلاد کارتاژ رابطه تجاری با روم برخوردار بود.این دو ملت در کنار یکدیگر با همکاری در زمان جنگ های Pyrrhic مبارزه کرده بودند.هر چند این یک اتحاد برای سهولت در جلوگیری از سپاه قدرتمند و برتر یونانی ها از شمال ایتالیا و سیسلی بود.نتیجه ی جنگ شاید برای روم بیشتر فایده داشت.کارتاژ در سیسیلی تسلط پیدا کرد اما روم تمامی سواحل ایتالیا را تصرف و از آن خود کرد.به این صورت است که تنش بین این دو ملت به عنوان 2 فکشن قابل بازی بسیار بالاست.کارتاژی ها از مهارت در دریانوردی و شهرت به عنوان یک ملت برای معاملات تجاری عالی برخوردار هستند.
    همچنین از دید دموکراسی دولت کارتاژ از رضایت اکثر مردم بر خوردار بود.بازیکنان حق انتخاب دارند که به عنوان یکی از 3 قدرت اصلی سیاسی در بازی ایفای نقش کنند که هر کدام برتری و مزایای نظامی , اقتصادی و فرهنگی خود را دارند.


    [​IMG]


    مقدونی:

    [​IMG]


    Macedon
    مقدونی
    [​IMG]
    “Glory, order, power.”

    *شکوه*نظم*قدرت*

    نا امید از برگشت به دوران شکوه,مقدونی ها خود را در محاصره ی مرزهای قبل از اسکندریه توسط Illyrian ها, Thraciansها و شهرهای دولت یونانی یافتند.آیا مقدونی ها میتوانند دوباره به دوران شکوفایی و قدرت خود تحت سلطه الکساندر جدید برسند؟
    مقدونی حکومتی است که پادشاه قدرت را کنترل و دولت به مردم خدمت میکند.این تفاوت در خزانه داری که سوخت یک اقتصاد کشاورزی , جنگلداری و سیستم مالیاتی بندرگاهها است گسترش پیدا میکنه.به استثنا معادن طلا و نقره در اختیار پادشاه است.سپاه مقدونی به همان شیوه ی فیلیپس دوم و الکساندر باقی ماند که تمرکز روی پیاد نظام و سواره نظام داشت و توسط فرماندهان شجاع و قهرمان هدایت میشد.تنها تغییرات کوچی در تاکتیک ها,تکنولوژی و سیستم محاصره کردن نسبت به روزهای اوج قدرت مقدونیه ایجاد شد و سپاه مقدونیه با ادامه شیوه اصلاحات الکساندر در Hoplite ها (نوعی از سربازها) و اعتماد به مشاوران مشهور و سواره نظام Thessalian به کار خود ادامه داد. مقدونی ها هرگز دارای نیروی دریایی قدرتمند نبودند و با تکیه بر خدابان یونانی مانند آتنا و رودز امور دریانوردی خود را می گذراندند.
    به عنوان دولت جانشین ,مقدونیه نفع بسیاری در جنگ با مناطق غیر یونانی برد و برای هر ایالتی که صاحب شد از در درآمد و بهبود رشد ایالت هایش بهره برد.جنگجوهای با تحربه یونانی هنجنین برتری نسبت به barbarian ها داشتند.تحت فرماندهی Antigonus Gonatus آنها حاکمان بخشنده و تجار زیرکی بودند و از افزایش رو به افزون در آمد و اکثریت راضی مردم بهره می بردند.هر چند حکومت های دیگر نمی توانستند مقدونی ها را بخاطر تمایلات سلطه گریشان ببخشند.به همین ترتیب برای بازی کنان مقددونی بسیار سخت است که اعتماد و وفاداری آنها را کسب کنند.

    [​IMG]

    آیسن:


    [​IMG]


    Iceni
    آیسن

    [​IMG]
    “Iron, conquest, pride.”
    *آهن*پیروزی*غرور*

    آیسن ها یک قبله عصر آهنی در جنوب بریتانیا هستند.آیسن ها مردم متکبر و شجاع بودند.آنها در دشت هاسکونت داشتند و مرز آنها با دریای شمال و جنوب, باتلاق و مرداب ها بود.آنها مهاجمان آموزش دیده بودند و به صورت مداوم با قبابل همسایه Coritani و Atrebates درگیر می شدند.
    آیسن ها اصولا از پیاده نظام در هنگام جنگ استفاده میکردند.این نیروها دارای سپرهای بزرگ بیضی شکل و یا مستطیلی شکل همراه با شمشیر یا نیزه بودند.تفاوت عمده آیسن ها نسبت به قبیله های نژاد سلتی,نقاشی و یا خالکوبی بدنشان همراه با استفاده بهتر از از قلاب سنگ در میدان جنگ است.هرچند از نیروی سواره نظام سبک نیز استفاده میکردند.
    آیسن ها و دیگر قبایل بریتانیایی به مانور بسیار بالا در جنگ با ارابه معروف بودند.بعد از به هم زدن نیروهای دشمن با javelin ها (نوعی نیزه که به صورت اختصاصی برای پرتاب کردن ساخته شده بود)رزمندگان پیاده می شدند و به مانند قهرمانان هومری مبارزه می کردند.آنها هیچ شباهتی به barbarians نداشتند.آیسن ها پایتختی به نام Venta Icenorum بنا کردند که در آن مراکز مذهبی بزرگی نیز قرار داشت.با آنکه کشاورز بودند ولی اقتصاد سطح بالایی داشتند.آنها حتی سکه های طلای مخصوص به خودشان را ضرب کرده بودند.فرهنگ,هنر و ثروت آنها به صورت گردن بندها و انواع دیگر جواهرات که توسط اشراف زادگان استفاده میشد قابل مشاهده بود.
    آیسن به عنوان یک فکشن قابل بازی بسیار شجاع و جنگجو هستند.با تکیه بر الهه ای به نام Andraste آنها با قدرت بیشتری وارد میدان مبارزه میشدند.مهارت آنها در کار با آهن یک منبع بسیار خوب به همراه یورش و غارت بود.به عنوان یک ملت جنگجو مقدار رضایت مردم با هر اعلام جنگ جدیدی بیشتر میشه.
    آیسن ها پتانسیل به تسلط گرفتن قبایل عصر آهنی بریتانیا را دارند.آن سوی سواحل آیسن ها نژاد سلتی Gaul و Iberia قرار دارد. آیا آیسن ها میتوانند آنها را زیر یک پرچم متحد کنند؟

    [​IMG]

    آرونی (گل):


    [​IMG]

    Arverni (Gaul
    آرونی

    [​IMG]

    “Belief, dignity, power.”
    *اعتفاد*عزت*قدرت*

    از تبار بسیاد دور سلت ها,آرونی های جنگجو یکی از قدرتمندترین قبیله های مرکز فرانسه هستند.بسیار متفاوت نسبت به بربری های غارتگر و مهاجم,آنها تمدن بسیار پیچیده و سطح بالایی در Nemossos داشتند , قلعه آنها نزدیک فلات Gergovia بود.
    آرونی ها توسط پادشاه و رئسای قبایل حکمرانی می شدند اما تصمیمات در آخر با کاهنان بود.آرونها دارای اجتماعی با قوانین محکم و استوار بودند.قدرت و شخصیت هر مرد به مهارت او در جنگ بستگی داشت همانطور که برای یک رهبر اصل و نسب او ملاک به حساب می آمد.
    آنها به شدت وابسته به نیروی زمینی بودند و بهترین استفاده را از Javelins می کردند و نیروی ویرانگری در هنگام بر خورد اولیه دز میدان جنگ داشتند.آنها توسط جنگجوهای ویژه همانند Spear Nobelها و Oathsworn ها فرماندهی می شدند.فرماندهان با مبارزه در میادین جنگ و اثبات خودشان مقام هایی همانند Champion را کسب میکردند.
    هنگامی که مسائل به صورت ظاهری به گردن پادشاه و رئسای قبایل بود ولی درواقع کاهنان بودند که تصمیماتی همانند اعلام جنگ و یا صلح می گرفتند.اعتقادات آنها ترکیبی از ایمان به خدبان باستانی نورث و یونانی با باور به ارواح بود.دین در نواحی سلتی مهمترین عامل در متحد نگه داشتن قبایل مختلف گالتیک بود.
    ظاهرا به صورت غیر قابل توقف قبایل گالتیک در 390BC روم را غارت کردند و در اوایل 279BC بخشی از دریای اژه را با حجوم به مقدونی ها,ترس ها و الیریان ها مورد حمله قرار دادند.شاید سرنوشت آنها آن طرف دریای بریتانیا جایی که تمام قبایل سلتی زیر سلطه یک پادشاه قرار دارد باشد و شاید هم در شمال که سر آخر پایانی به تهدید رو به افزایش رومی ها بدهند. آرونی ها در آمدشان در صنعتگری به همان اندازه ای بود که در سود با مهارت گالتیکی کار با طلا داشتند.در جنگ ها سواره نظام آنها از سوارکاران باالفطره بهره می بردند.در این حین پادشاه محبوب و دلاور و رئیسان قبیله ای که از آنها جنگجویان قدرتمند میساختند برایشان در مقابل قبایل وحشی دیگر احترام کسب می کردند.

    [​IMG]

    سوئبی:


    [​IMG]


    Suebi

    سوئبی‌ها
    [​IMG]
    “Blood, Nobility, Courage.”
    *خون*اصالت*رشادت*

    سوئبی ها مردم تسخیرناپزیری با فرهنگ ژرمنی که در شمال غربی فرانسوی ها سکونت داشتند.آنها از قبایل مختلفی تشکیل می شدند و زبان و اعتقادات مذهبی مشترکی داشتند.آنها به صورت متداوم به همسایه های گالیک خود از سوی رودخانه راین حمله میکردند.
    به شدت متکی به نیروی زمینی بودند و تکنیک های کمین کردن شیوه ی غالب آنها در حجوم بردن به سمت دشمنان در زمین جنگ بود.آنها با امکانات کمی تجهیز بودند.بیشتر جنگجویان سوئبی از framea که یک نوع javelin به شکل نیزه بود استفاده می کردند.غالبا آنها بدون لباس جنگی و همراه خود سپرهای بیضی یا بلند شش ضلعی یا گرد خود را در میدان مبارزه می آوردند و چیزی بیشتر از عبای ساده یا لباس های دیگر نمی پوشیدند.هرچند دلاوری آنها در جنگ افسانه ای است و جنگجویانشان به راستی خوفناک بودند.حتی Centurion دلاور از دیدن سپاه در حال حمله غیرقابل کنترل سوئبی ها به لرزه در می آمدند و هنگامی که شکارچیان شیطانی به رنگ سیاه به سرعت از میان انبوه درختان جنگل به سمتشان نزدیک میشدند احساس می کردند دست سردی از ترس قلب آنها را چنگ می زند.
    به درستی منزوی بودند.جولیوس سزار در نوشته ای اشاره کرده که ژرمن ها با قبایل خارجی به صورت محدود در صورتی که از غارت و یا برده ها ماذادی باشد معامله می کردند.
    آنها برای آنکه خود را از برده های خود متفاوت نشان دهند,مردم آزاد و جنگجوها موهایشان را طوری بالای سرشان گره می زدند که به گره ی سوئبی معروف شده بود پادشاه, رئسای قبیله و قهرمانان ورزشی آنها نیز از مدل پر جزئیات این نوع بستن مو استفده میکردند.
    به صورت ظاهری ایستادن در خط مقدم در جنگ بسیار مهم بود گرچه پادشاه و رئسا با معیار اصل و نسبشان انتخاب می شدند تا سنت های قهرمانانه ی ضروری متحد نگه داشتن قبایل را انجام دهند.
    تحت فرماندهی صحیح سوئبی ها توانایی انجام یک هدف مشترک را دارند.آنها می توانند به راحتی بریتانیا , فرانسه و ایبریا را توسط نیروهای بیشمار خود سربه نیست کنند.
    مانند همه ی فرقه های ژرمنی سوئبی ها استاد جنگ های جنگلی و غارت هستند.آنها قابلیت برخورد دیپلماتیک در مواقع مواجهه با قبایل وحشی دیگر و یا هر کسی که جرات سد راه آنها را داشته باشند دارند.آنها احساس غریبگی و دوری نسبت به تمدن خارجی دارند.مردم متمدن و یا وحشی برایشان مشابه است و به شدت با ستیزه جویانی که بر آنها پیروز شدند بر خورد میکنند.


    [​IMG]

    مصر:


    [​IMG]

    Egypt
    مصر

    [​IMG]

    “Legacy, independence, power.”
    *میراث*استقلال*قدرت*

    مصر در دوره ی Ptolemaic فرهنگ نزدیکی با تمدن یونان(در دوره ی Hellenistic) در حین حفظ بسیاری از رسومات مصری داشت.مصر توسط بطلمیوس در سال 305BC پس از مرگ الکساندر بزرگ پایه گذاری شد و تبدیل به یکی از مراکز فرهنگی و معاملات تحت نفود فرمانروایی مقدونی ها شد.
    بطلمیوس یکی از جنرال های الکساندر بود که پس از مرگ ناگهانی الکساندر منصوب به حکم رانی در مصر شد.با متلاشی شدن امپراتوری الکساندر بطلمیوس اعلام استقلال کرد و کنترل مصر را از جنرال های رقیب در دوره ی جنگ های Successors در بین سال های 322_275 قبل میلاد به دست گرفت.
    مذهب و سنت مصری ها را مورد پذیرش قرار دادند,در آن دوره در مصر پادشاهان خود را فرعون می نامیدند و با مهندسی سنتی به ساختن معبد ها و مقبره ها می پرداختند.مردمی با فرهنگ یونانی به تعلیم تشویق داده میشدند معهذا طبقه بالایی از یونانی/مصری ها ظهور پیدا کردند.اما همه چیز به این سادگی و هماهنگی نبود.سراسر قلمرو با سپاهی که بدنه آن از واحدهای نظامی یونانی و سربازهای مسن بازنشسته تشکیل شده بود.امتیازاتی که شهروندان یونانی داشتند موجب مورد حمله مکرر قرار گرفتن و قیام های خونین توسط مردم بومی می شد.
    با ترکیب شیوه ی جنگی یونانی و مصری ارتش آنها را به سپاهی پیشرفته و متوازن تبدیل می کرد و همچنان یاد فرمانده ی قهرمان را گرامی میداشتند(الکساندر).آنها بهترین استفاده را از نیزه و پایک(نوعی سلاح نوک نیز)می بردند.نیروهایشان از نیروهای متنوع و شمشیرزنان , ارابه سواران (شمشیرزن) ماهر و نیروی خارجی که فیل های جنگی از آفریفا بودند تشکیل می شدند.موقعیت استراتژیک مصری ها در دریای مدیترانه طوری بود که نیاز به نیروی دریایی قدرتمند برای محافظت از مستعمرات و منافع تجاری خود بودند.
    در همان حین که شهر الکساندریا تبدیل به مرکز تمدن و آموزش میشد حکمرانان فرصت طلب و قدرت طلبی داشت.این سلسله جدید امکان گسترش قلمرو و پیشرفت بسیار داشت.آنها سیاست مداران و تحصیل کردگان ماهری بودند و سلحشوری نیروی دریاییشان بدون سوال بود.هر چند به عنوان یک سلسله ی تازه بنا شده در زمین خارجی مصری های بومی کمی قابلیت تغییرات شرایط به عنوان قدردانی فرمانروایان جدید خود داشتند.

    [​IMG]

    پنتوس:
    [​IMG]

    Pontus

    پنتوس


    [​IMG]


    Ambition, Independence, Profit”

    *جاه طلبی*خودکفایی*منفعت*

    سرزمین کوهستانی در مرز دریای سیاه,پنتوس دارای دره های رودخانه ای پر آب و بنادر بسیاری است که آن را تبدیل به سرزمینی کشاورزی و اقتصاد متکی به معاملات تجاری می کند.این جغرافیا و مکان منجر به تمرکز نیروها به پیاده نظام و کشتی های جنگی شده و اینکه مخلوطی از نیروهای پیشرفته و قابل اطمینان یونانی و ایرانی ارتش پنتوس را تشکیل می دهند.نیروهای سپر برنزی نیزه دار تشکیل دهنده ستون فقرات ارتش هست و نیروهای سریع و کشنده ارابه سوار به راستی وحشت آوری دارند.
    با کالاهای ارزشمند و فرمانروایان جاه طلب آگاه پنتوس به عنوان یکی از قدرتمندترین مناطق هنلستیکی(منظور مناطقی است که تحت تاثیر فرهنگ و دانش یونان هستند) موجود بمانند.با راههای ارتباطی به سرزمین های باستانی آنها بیشترین کنترل در معاملات و صادرات چوب,آهن گرانبها و استیل با ارزش را در دریای سیاه دارند.
    در ابتدا پنتوس تحت کنترل ساتراپ ایرانی بود اما بعد تبدیل به یکی از ماطق تحت کنترل مقدونی ها توسط آنتیگون یکم در 333 BC پس از شکست نیروهای داریوش توسط الکساندر شد.اساسا پنتوس حالا یکی از مستعمارات یونانی است که تحت کنترل سلسله ایرانی بود.در 302 BC تحت سلطه Mithridates Ktistes ( موسس پترونس ) از امپراتوری مقدونی ها طی آشوفتگی هایی که در جنگ جانشینان بود جدا شدند.با شکست دادن و عقب راندن سپاه مهاجم بطلمیوس مصری آنها تشنه ی توسعه دادن مرزهای خود از سمت آسیای صغیر در سرزمین های اصلی یونانی و آنسوی آن هستند.
    پادشاهی در حال پیشرفت پنتوس از ارتباط دیپلماتیک سالمی با مناطق یونان و قلمروهای پادشاهی داشت و به تفکیک پذیری در میادین جنگ به خصوص در مقابل نیروهای barbarian برجسته بودند.بخاطر ریشه های ایرانی, فرهنگ شرقی عملکرد نظم عمومی را در استان ها آسانتر کرده.

    این فکشن از همان روز اول به عنوان یک آپدیت برای بازی Rome 2 در دسترس خواهد بود.


    [​IMG]







    بخش 5) سیستم مورد نیاز:

    System Requirements:
    =============
    Minimum
    ============
    OS: Windows XP/Vista/7/8
    CPU: 2 GHz Intel Dual Core Processor / 2.6 GHz Intel Single Core processor
    Memory: 1.0 GB (Windows XP) 2 GB (Windows Vista / Windows 7 / Windows 8)
    Video Card: 512 MB Direct 9.0c compatible card (shader model 3)
    Hard Drive Space: 35 GB of free space
    Sound: 100% DirectX 9.0c compliant card
    Network: Internet connection required for product activation and multiplayer
    Valve's Steam required

    ===========
    Recommended:
    ===========
    OS: Windows XP/Vista/7/8
    CPU: 2nd Generation Intel Core i5 processor or greater
    Memory: 2.0 GB (Windows XP and Vista)
    Video Card: 1024 MB DirectX 11 compatible graphics card.
    Hard Drive Space: 35 GB of free space
    Sound: 100% DirectX 9.0c compliant card
    Network: Internet connection required for product activation and multiplayer
    Valve's Steam required




    بخش 6) لیست ملیت های غیر قابل بازی:

    لیست ملیتها و اقوامی که غیر قابل بازی هستن منتشر شده که از این قراره:

    British 
    Brigantes, Caledones, Demetae, Dumonii, Ebdani

    Celtic (non-Gallic)
    Aestii, Anartes, Eravisci, Galatia, Nori, Raeti

    Celt-Iberian
    Arevaci, Cantabri, Celtici, Edetani, Galleaci, Lusitani, Turdetani

    Dacian
    Bastarnae, Biephi, Getae

    Gaulish/Gallic
    Atrebartes, Aedui, Boii, Carnutes, Helvetii, Insubres, Liguria, Namnetes, Nervii, Pictones, Scordisci, Treverii, Veneti, Vivisci, Volcae

    Germanic
    Cherusci, Cimbri, Frisii, Gutones, Lugii, Marcomanni, Rugii, Sequanii

    Hellenistic
    Baktria, Knossos, Massilia, Pergamon, Rhodes, Sardes, Seleucid Empire, Syracuse

    Illyrian
    Ardiaei, Breuci, Daorsi, Delmatae

    Sarmatian
    Aorsoi, Roxolani, Siraces

    Thracian
    Odrysia, Triballi, Tylis

    African
    Gaetuli, Masaesyli, Garamantia, Nasamones, Cyrenaica, Blemmyes, Meroe, Axum

    Italian
    Etruscan League

    Asia Minor (non-Hellenistic)
    Cyprus, Bithynia, Trapezon, Cappadocia

    Scythians
    Catiaroi, Scythia, Cimmeria, Budini, Thyssagetae

    Caucasus
    Ardhan, Armenia, Colchis, Kartli

    Iranian
    Dahae, Khorasmii, Massagetae, Media Atropatene, Media, Persia, Parthava, Drangiana

    Arabian
    Gerrhea, Himyar, Ma'in, Mascat, Nabatea, Saba, Qidri

    Phoenician/Carthaginian
    Carthago Nova, Libue

    Indo-Scythian
    Aria, Arachosia, Sagartia
     

    Attached Files:

    #1 VahiD_ST, ‏Jul 6, 2012
    آخرین ویرایش: ‏Aug 10, 2013
    MoeinSS و Javadkalale1369 این نوشته را Like کرده اند.
  2. Древний Иран

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Jun 4, 2013
    ارسال ها:
    3,539
    نام:
    محمد مهدی
    من که با Shogun 2 خیلی حال کردم! امیدوارم نسخه 3 رو بسازند
     
  3. humanaga

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Dec 14, 2007
    ارسال ها:
    1,779
    نام:
    هومن
    از هر زمانی می خوان بسازن فقط عینه این Shogun 2 بسازنش برام کافیه واقعا Shogun 2 از نظر امکانات تو داخل بازی و فریم دهیش فوق العاده بود بجای اینکه بیا رم 2 راه شوگان رو ادامه بدن زدن از همه چیز کم کردن بعد هی پچ میدن که بازی درست بشه که نمیشه
     
  4. fosil

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Oct 7, 2011
    ارسال ها:
    2,187
    نام:
    آرین
    احتمالا آتیلاست.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    - - -ویرایش - - -

    http://www.twitch.tv/egx
     
  5. max93

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏May 29, 2012
    ارسال ها:
    354
    یاد سانسور کردن ایرانیا افتادم!
     
  6. fosil

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Oct 7, 2011
    ارسال ها:
    2,187
    نام:
    آرین
    Total War Atilla معرفی شد.اینم لینک کنفرانس:

    http://www.twitch.tv/egx
     
  7. Древний Иран

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Jun 4, 2013
    ارسال ها:
    3,539
    نام:
    محمد مهدی
    خبر خیلی خوبی بود! ولی من هنوز نفهمیدم این بازی کاملا جدیده یا یه EP برای rome 2 هست؟
    پ.ن : متاسفانه انگار تو این بازی نمیشه تو نقش خود آتیلا بود:(
     
  8. Celebrimbor

    Celebrimbor Vae Victus
    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Aug 23, 2010
    ارسال ها:
    1,416
    نام:
    مسعود
    بازی‌سنتر | اخبار | گام بعدی فرنچایز Total War، تحت عنوان Total War: Attila معرفی شد

    والا اگر بشه Barbarian Invasion و Fall of Samurai رو هر کدوم یه Total War جدید در نظر گرفت، بله این هم جدیده.
    همه جا هم گفتن Total War جدید. اما از نظر من فقط یه Standalone EP هست. نمایش زنده بازی و یا عکسا رو اگه دیده باشید، کاملا متوجه قضیه خواهید شد.
     
  9. AliShp

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Nov 22, 2009
    ارسال ها:
    892
    نام:
    alishp
    سلام بر همه

    یه خبر دارم گفتم بگم تا دیر نشده

    این ورژن تو استیم سه روز مجانی هست هر کسی که این بازی رو کامل داره از روشی که بچه ها گفتن به استیم بشناسونه میتونه سه روز مجانی بازی کنه تو اسیتم هم انلاین هم افلاین من چون ورژن اخرو نداشتم گفت باید 12 گیگ دانلود کنی D:
     
  10. CCL4

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Oct 7, 2013
    ارسال ها:
    105
    نام:
    carbonchloride4
    سلام! من این بازیو نصب کردمم وبازی میکنم!
    ولی متاسفانه نمیتونم وارد grand campaighn بشم!
    بعد لودینگ از بازی درمیاد!
     
  11. mikelwar

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Jul 25, 2012
    ارسال ها:
    1,169
    نام:
    ALI
    دوستان این اکسپشن بازی که تازهاومده دارای تمامی اپدیت ها و dlc های منشتر شده ی بازی است؟
     
  12. .sandman.

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Aug 27, 2012
    ارسال ها:
    651
    نام:
    Armin
    دوستان چجور میشه جنرال جدید برا ساخت ارتش گرفت؟ من فقط سه تا دارم میگه به ماکسیموم ارتشت رسیدی.
    چطور میشه پول بدست آورد؟ من فقط از مالیات یا تجارت پول یکم گیرم میاد.
     
  13. La-Li-Lu-Le-Lo

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Mar 9, 2012
    ارسال ها:
    948
    نام:
    30avash
    با تصرف کردن شهرها میتونی ماکسیمم ارتش ها و ناوگان ها و مامورهاتو بالا ببری.

    یسری ساختمون ها هم هستن که به درآمدت اضافه میکنن.با غارت کردن شهرها و مسیرهای تجارتی هم میتونی پول بدست بیاری:d!
     
  14. fosil

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Oct 7, 2011
    ارسال ها:
    2,187
    نام:
    آرین
  15. Celebrimbor

    Celebrimbor Vae Victus
    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Aug 23, 2010
    ارسال ها:
    1,416
    نام:
    مسعود
    به این میگن DLC :x
     
  16. La-Li-Lu-Le-Lo

    کاربر سایت

    تاریخ عضویت:
    ‏Mar 9, 2012
    ارسال ها:
    948
    نام:
    30avash
    مپ DLC:

    [​IMG]

    به نظر کامل میاد!بعضیا اعتراض کردن که چرا سیسیلی رو هم نذاشتن ولی به نظر من وجود سیسیلی خیلی لازم نیست.
     
برچسب ها: