روش آنلاین بازی کردن AC:Revelations

27448692698063215249.jpg

سلام دوستان. میخواستم تو این تاپیک طریقه ی آنلاین بازی کردن Assassin's Creed Revelations رو بهتون بگم. خوبی این روش اینه که احتیاج به خرید چیزی ندارین و مثل اینه که اورجینال بازی رو خریدین.

اول از همه این که شما باید نسخه ی 1.03 این بازی رو داشته باشید. این نسخه توسط دو کمپانی بزرگ Skidrow و Catalyst کرک شده و تمام باگ های این بازی برطرف شده.اگر هم ندارید بفرمایید:



دانلود مستقیم پارت اول | دوم | سوم | چهارم | پنجم

+ 3dlc + final version


حچم کلی :۳.۸۲
رمز : دانلود بازي موبايل| پيامک و اس ام اس روز, آهنگ پيشواز و دانلود کليپ

بعد از اینکه فایل ها رو دانلود کردید بازی رو نصب کنید و آن را اجرا کنید. بعد از اجرای بازی وارد حساب کاربری UPLAY شده و برای هر دو قسمت Username و Password کلمه ی SKIDROW زا تایپ کنید و بعدش دکمه ی Enter و بعد از اون هم Play رو بزنید و از بازی نهایت لذت را ببرین.

دیگه نه احتیاجی به اصل بازی دارین و نه به CD-Key بازی. حالا به راحتی میتونید به اینترنت وصل شید و آنلاین بازی کنید.



راه دوم که بازی رو بدون کرک اجرا میکنه:

ابتدا یکبار بازی را بدون کرک اجرا کنید و اجازه دهید تا لانچر یوبی سافت آپدیت شود(نشد هم نشد). وقتی به صفحه لاگین رسیدید از لانچر خارج شوید. به مسیر C:Program Files (x86)UbisoftUbisoft Game Launcher بروید و اسم فایل UbisoftGameLauncher.exe را عوض کنید, مثلا UbisoftGameLauncher.exe.bak حالا این فایل UbisoftGameLauncher.exe را دانلود و به جای فایل قبلی کپی کنید:

برای دانلود این فایل http://www.mediafire.com/?djpwmw4ap48pp5b میتوانید از این سایت استفاده کنید: http://mf.cyber-world.ir

اینترنت را قطع کنید و بازی را اجرا کنید تا به صفحه لاگین لانچر برسید. اینترنت را وصل کنید و با اکانت خود(در لانچر rigester now رو بزنید و در سایت یوبی سافت ثبت نام کنید) لاگین کنید (اول چک کنید که در قسمت تنظیمات لانچر force offline تیک نخورده باشد) وقتی از شما سی دی کی میخواهد کنسل کنید و به قسمت تنظیمات لانچر بروید و تیک force offline رو بزنید. دوباره لاگین کنید و حالا باید دکمه play ظاهر شود. از لانچر خارج شوید و فایل UbisoftGameLauncher.exe را که کپی کرده بودید پاک کنید و اسم فایل اصلی را درست کنید. حالا میتوانید بدون کرک بازی کنید.

با استفاده از این روش دیگه نیازی به اپدیت و کرک جدید برای مراحل دزموند ندارید و میتونید راحت بازی کنید

سوالی بود در خدمتیم
4.gif


manba:pardisgame
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر