همه چیز درباره ی silent hill:downpoure

almasi arsalan

کاربر سایت
Dec 4, 2011
272
دوستان من در این تاپیک هر سوالی درباره بازی silent hilldownpoure جواب میدم،و از شما میخوام در صورت تمایل امتیاز خودتون به این بازی رو به ما بگید.

..............................................................................................................................................................................................................

silent_hill_downpour-screen-2.jpg



اشتباهات گذشته ، مورفی را به زندان آورده سرنوشت او را مبهوت ساخته است و این اشتباهات او را در یک اتوبوس حامل زندانیان به سمت بد بختی میبرد. مشکلات پیشین او بالای سرش رژه می روند. ریشه پیچکهای یخ زده اضطراب سینه او را به بند می کشند و در همان حین مجموعه ای از اتفاقات غیر قابل پیش بینی او را به سمت سرنوشتی نا مشخص پرت میکند. اضطراب او با از کنترل خارج شدن اتوبوس تصدیق می شود، اتوبوس به گوشه جاده کشیده میشود و مستقیم با نرده های کنار اتوبان برخورد میکند و به سمت پایین جنگل سقوط میکند. مورفی از بریدگی که روی ماشین ایجاد شده بود به گوشه ای پرت میشود. او به سمت ماشین میرود و آنها را صدا میزند ولی جواب او چیزی جز سکوت نیست. تصمیم میگیرد در این هوای مه آلوده بارانی به دنبال کمک بگردد و برای این منظور وارد جنگل میشود. درخت های به هم پیچیده و مه غلیظ نور خورشید را به کل محو کرده اند. اما مورفی توانست گروهی از کلاغ ها را که روی جسد یک حیوان مرده پرسه میزنند را ببیند.وقتی آنها با او که از نزدیکی محل در حال عبور بود مواجه می شوند به سمت آسمان پرواز میکنند . کمی جلوتر با کنار زدن درخت های شکسته مسیری به سمت ساحلی از دریاچه ای پهناور مشخص میشود، او در تنها قایق موجود وارد میشود. تکه ای از یک کاغذ چشمهای مورفی را به سمت خود جذب می کند، "یک طوفان مهیب" آن تکه روزنامه از طوفان و تغییرات ناگهانی آب و هوا که اخیرا در شهری اتفاق افتاده خبر می دهد. احتمالا شهر محل زندگی مورفی به کمک او احتیاج دارد!
"اگر شما به کل سری نگاهی بیندازید، بعد راه هایی که ما برای نگاه کردن به این سری انتخاب کردیم را ببینید به نتایج جالبی میرسید؛ _سایلنت هیل یک هویت است ، یک مکان هندسی مرموز _ او یک شخصیت است!" این صحبت های برایان گومز کارگردان شماره جدید این سری است و در ادامه او اظهار میکند: "سایلنت هیل شهری برای نمایش ستاره هاست، او به خشونت تحریک میکند و اتفاقات به درون او رخنه میکنند این درست همان سایلنت هیل است. بنابر این ما سایلنت هیل را درست مثل شخصیتهایی که در آن در حال عبور هستند میبینیم. این واقعا به این بستگی دارد که چه کسی را به آن متصل کنیم و نتیجه متفاوت خواهد بود وقتی شما یک نفر با حالت روان شناحتی متفاوت که ظرفیت گناهی خاص یا غم و اندوه ویژه را به آن متصل کنید شهر بازتاب متفاوتی از این شخصیت را در اطراف او به نمایش میگذارد."
مورفی یکی از این جور شخصیتها برای شیاطین سایلنت هیل است. از او فارغ از مشکلی که با قانون داشت چیز زیادی نمی دانیم و گومز در مورد این مسئله خوشحال است و در مورد اینکه این شماره هیچ ارتباطی با نسخه های پیشین ندارد اینطور میگوید: "شما هرگز قصد ندارید گذشته مورفی را کاوش و کشف کنید که آیا نوه ی بزرگ بزرگ بزرگ فلان استاد بزرگ آئین The Order (آئین مبهم سایلنت هیل) یا چیزی شبیه این است یا خیر!" او در این مورد قول میدهد: " شما ارتباط بسیار کوچکی خواهید دید که برای طرفداران بسیار خوب خواهد بود ولی داستان مورفی ، داستان مورفی است. او به هیچ وجه ارتباطی با Alessa یا James یا هیچکس دیگر ندارد."

silent_hill_downpour-screen-1_1.jpg

جلوتر در طول سفرش در جنگل، مورفی با اتفاقات تازه ای رو به رو میشود که سرنوشتی نامعلوم برای او به ارمغان می آورد. یک افسر پلیس خانم جلوی او را میگیرد و اسلحه اش را جلوی صورتش میگذارد و به او میگوید که از جایش تکان نخورد. افسر ،Anne cunnigham او را عامل تصادف در جاده میخواند و او را در اینباره متهم میداند.او مسیرش را به سمت لبه باریک در نزدیکی یک پرتگاه عمیق ادامه میدهند.(تا به سمت دیگر که مورفی در آنجاست برود) برای اینکه مجرمش از جلوی چشمش دور نشود و فرار نکند کاملا تمرکز خود را به او میسپارید و اسلحه را به سمت او نشانه گرفته است. در یک لحظه تعادلش را از دست میدهد و با لغزشی جزئی به سمت پرتگاه می افتد و در لبه آنجا دقیقا نزدیکی مورفی آویزان میشود، Anne زندگیش را به اسلحه ی کمری خود ترجیح میدهد و اجازه میدهد اسلحه به پایین دره پرت شود. دستور او برای نجات دادنش کم کم به درخواست کمک و خواهش تبدیل میشود! مورفی دستش را به سمتش دراز میکند و در ذهنش با مسائلی درگیر میشود بین فراری بدون مشکل و کمک کردن به افسر پلیس در حال مرگ باید یکی را انتخاب کرد.
و این انتخاب بازی کننده است که به چه شکلی در اینباره تصمیم گیری کند و این روی ادامه روند بازی تاثیر خود را خواهد گذاشت. انتخاب ها و تصمیمات در این شماره بسیار وسیع تر از قبل شده اند و سازندگان در این باره قولهای زیادی در مورد اینکه انتخابهای شما تاثیرات بیشتری در روند داستانی بازی میگذارند داده بودند. بازی شما را در آزمونها و دو راهی های متفاوتی قرار میدهد و همه چیز را به انتخاب شما میگذارد حتی اینکه شما پوشش کاراکتر را عوض کنید یا با همان لباس زندانی مسیر را ادامه دهید نیز به شما حق انتخاب داده میشود.

silent-hill-downpour-5.jpg


درکل این بازی open world هست و شما خودتان دانشتان و پایان بازی را مشخص میکنید.همه اتفاقهایی که در بازی در قسمتهای مختلف بر سر شخصیت اول می آید در حقیقت نشان دهنده برخی از مشکلات روحی و روانی او هستند . مورفی شخصی است که به آب حساسیت بسیار زیادی دارد یک نوع بیماری به نام "هایدروفیا" و از وقتی که او پایش را به سایلنت هیل گذاشته تمام مدت باران در حال باریدن است حتی زمانی که او در محیطهای بسته به سر میبرد اتفاقهایی می افتد که باز آب به سراغش می آید! این بخشی از مجازات سایلنت هیل نسبت به او را نشان میدهد در حقیقت نه آب بلکه هر موجود و دشمنی که در طول بازی با آنها برخورد میکنیم نیز از گذشته و اشتباهات مختلفی که مورفی انجام داده ریشه میگیرد و به طور دقیق اینطور میتوان گفت مورفی با هر کاری که در طول زندگی روی روان او تاثیر منفی گذاشته در اینجا با شکلی خاص رو به رو میشود و مسلما اشتباهات بزرگترین تاثیر را روی اندیشه و روان هرکس می گذارند پس گناهان و اشتباهات او به شکلهای مختلف در شکل ظاهری محیط یا موجودات شیطانی مورفی را آزار میدهند.
بهتر است این بازی را انجام دهید و از حل کردن معماها لذت ببرید.......

من خودم شخصا به بازی این امتیاز ها را میدهم:
گیم پلی:8
گرافیک:7
نور پردازی:9
داستان:10
میانگین:8.5


بر گرفته از سیمز 47 با اندکی تغییر

 
آخرین ویرایش:

iMehrdad

کاربر سایت
Jul 5, 2007
241
نام
Mehrdad
خوب بازیرو تموم کردم راستیتش نمیدونم چرا ولی انگار قرار نیست بعد از Sillent Hill Orgins نسخه ی دیگه ای به دلم بشینه
من که دیگه امیدی به این بازی ندارم
این نسخه هم چیز خاصی نداشت از باگهای افتضاح بازی که بگذریم تنوع دشمنای بازی خیلی خیلی کم بود معماها ساده بودن من که تو هیچکدوم با چالش مواجه نشدم
در کل بازی خیلی ساده تر شده بود تا اواسط بازی حتی نیاز نبود از نقشه استفاده کنی
از محیط های داخل بازی کاملامشخص بود که خود سازنده ها هم میخواستن بازیرو برگردونن به همون اصالت اولیه.
به هیچ وجه بازی انتظاراتم رو براورده نکرد ولی رو حرفم هستم که از فاجعه Home Coming بهتر بود
اینو تو تاپیک خودش تو بخش PS3 نوشته بودم
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر