ریموت کنترل 100 % در ورژن جدید iR-Shell v3.6

Hadollica

کاربر سایت
May 11, 2007
184
نام
هادی
ممنون دست همگیتون درد نکنه اما من هر کار میکنم نمیتونم بازی های توی مموریمو اجرا کنم:(
بعد چجوری اسکین عوض کنم؟؟؟
 

esy999999

کاربر سایت
Mar 9, 2007
11
نمیدونم تا حالا این pack دوستان لینکش رو گذاشتند یا نه ؟
این یک pack از کدهای انواع تلویزیونها - پروجکتور - DVD PLAYER و انواع و اقسام وسایل با انواع مارکهایی که بعضی هاشون رو تا حالا به گوشم نخورده :confused:
در کل pack خوبیه ;)
لینک http://www.mediafire.com/?ct1xxfd3z1z
 

mahdijoon

کاربر سایت
Apr 7, 2006
126
نام
mahdi latify

saber_saffari

کاربر سایت
Nov 10, 2009
4
یه سور پرایز عالی برای طرفداران برنامه iR-Shell بعد از کلی منتظر موندن بالاخره Dark-Alex بعد از کنار کشیدن از مجموعه PSP به AhMan و StoneCut کمک کرد تا یه iR-Shell سازگار با کاستم فریمور M33 و OE طراحی کنند.البته گروه M33 هم در این پروژه به آن ها کمک زیادی کردند.
خلاصه ای از کارایی های برنامه iR-Shell :
یه کوچولو برای کسانی که تازه با iR-Shell آشنا می شن بگم.این برنامه تغریبا یه برنامه کامل تلقی میشه ، چون فایل منیجر خوب داره ، در هنگام کار با برنامه و یا حتی موقع بازی کردن می تونید به موزیک مورد علاقه خود گوش بدید . از امکانات جالب دیگه این برنامه این است که می تونید کانال های صدای بازی رو قطع کنید و فقط به صدای موسیقی گوش بدید.این برنامه قابلیت تعویض تم هم داره.همچنین با این برنامه می تونید بین دو تا PSP فایل ارسل و دریافت کنید (با WiFi ) .و حتی می تونید کنترل وسایل برقی هم در دست بگیرید.
14188_irshell36.jpg

تغیرات حاصل در ورژن 3.6 :

  • اولین و مهمترین تغیر این است که کاستم فریمور های M33 رو ساپورت می کنه ( اگر هم نخواستین آپدیت کنین با فریمور های OE هم سازگاره) (نکته 1 رو بخونید)
  • میتونید چند تا بازی PS1 رو با هم اجرا کنید و بین آنها سوییچ کنید . (همچنین با USBHost هم کار می کنه) (نکته 2 رو بخونید)
  • UMD های ویدئو با فرمت ISO رو میتونید حتی با USBHost هم اجرا کنید.
  • می تونید بین برنامه های 1.50 و 3.5X سوییچ کنید.
  • یه سیستم جدید گداشتن تا از بازی یا برنامه سریع خارج بشید و دوباره به iR Shell برگردید.
  • بوت اتوماتیک به پلاگین های iR Shell بهبود یافته.
  • یه فرمان جدید تو قسمت configurator اضافه شده که میتونید دکمه آهنگ ، برای گرفتن عکس از LCD رو خاموش کنید.
  • و یه سری دیگه از مشکلات حل شدن.
نکته ها :
1. کاستم فریمور 3.51 M33 اصل و 3.51 M33 با پچ 2 و همچنین 3.52 M33 کار میکنه ولی 3.51 M33 پچ های 3 تا 7 کار نمیکنه.پیشنهاد می کنیم کاستم فریمور 3.52 M33 رو نصب کنید.
2. اجرای بازی های PS1 از طریق USBHost در تمام فریم ور های OE و همچنین فریمور های 3.51 M33 اصل و پچ 2 کار میکنه.اما در کاستم فریمور 3.52 M33 از بازی خارج میشه و قتی از طریق USBHost اجرا می کنید.
نحوه نصب :
نحوه نصب خیلی راحته فقط کافیه فولدر های PSP و IRSHELL و seplugins رو تو ریشه مموری استیک کپی کنید.بعد از نصب اگه از فریمور 3.52 M33 استفاده می کنید فولدر GAME271 رو از داخل فولدر PSP پاک کنید . هر وقت هم خواستین کلا برنامه رو پاکش کنید می تونید فولدر IRSHELL و فولدر irshell 3.xx رو از داخل فولدر GAME352 پاک کنید.
بعد از اینکه کار نصب تموم شد برنامه pspbtncnf patcher رو یکبار اجرا کنید و دکمه x رو بزنید (لازم به ذکر است این کار برای فریمور 1.50 لازم نیست) .بعد از اجرا می تونید آنرا پاک کنید.
برای نصب فرکانس های TV ، فایل های ضمیمه که در زیر آمده است را داخل فولدر IRCODES واقع در فولدر IRSHELL کپی کنید.
بعد از نصب اگه می خواین وقتی PSP رو روشن می کنید مستقیم iR-Shell اجرا شه ، برید تو ریکاوری ( اینکار با گرفتن دکمه R هنگام روشن شدن سیستم امکان پذیره) . بعد از آن به قسمت Plugin برید و iR-Shell رو فعال کنید.بعد از اینکار هر وقت که PSP رو روشن می کنید مستقیم iR-Shell اجرا میشه.
  • جای بحث در مورد عملکرد های این برنامه زیاده ، اگه سئوالی داشتین با ایمیل برام بفرستین.

بابا تورو خدا این لینک رو درست کنید :((
دانلود فرکانس کنترل تلویزیون های SONY , PANASONIC , JVC ,TOOSHIBA و SAMSUNG
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر