The Walking Dead | PC




Developer : Telltale Games
Publisher :
Telltale Games
Genre :Role-Playing / Adventure
Platform : iOS / PC / Xbox 360 / PS3
Release Date:
Episode 1 : 24 April 2012
Episode 2 : 29 June 2012
Episode 3 : 28 August 2012

The Walking Dead بر اساس کمیک های Robert Kirkman است که ژانری Adventure خواهد داشت. این بازی به صورت اپیزودیک عرضه خواهد شد که شامل 5 اپیزود خواهدبود.
آقای Kirkman گفته است که بر خلاف دیگر دیگر بازی های زامبی، این بازی بیشتر به صحنه های احساسی و پیرامون شخصیت ها تکیه خواهد داشت.

همانند بازی های قبلی Telltale، شما همچنان میبایست از آیتم های موجود در محیط برای پیشروی در داستان استفاده نموده و زمان کوتاهی برای انتخاب های حیاتی که برای پیشبرد داستان خواهید گرفت، خواهید داشت.
داستان پیرامون شخصیت جدیدی به نام Lee Everett خواهد بود که تنها کاراکتر قابل بازی موجود خواهد بود.
Lee قادر به برقراری رابطه با دیگر بازماندگان خواهد بود که هر کدام میتوانند نقش به سزایی در تعیین سرنوشت نهایی داستان داشته باشند، برای مثال Leeباید برای نجات یکی از دو نفری که در خطر هستند، اقدام کند که در این حال مرگ دیگری را رقم میزند.
انتخابهایی از این دست بسیار سخت و دشوار خواهند بود که میبایست در مدت زمان کوتاهی تصمیم به موقع گرفته شود.

گرافیک بازی به صورت Cellshade بوده و باعث شده که با محیط و جو بازی هماهنگی خاصی داشته باشد. بازی دارای دوربین سوم شخص و تنها دارای بخش تک نفره است.

از طرف دیگر برخی از کاراکترهای موجود در کمیک نیز در بازی حضور دارند همانند Hershel Greene و Glen که بازیباز قبل از رخ دادن اتفاقات کمیک، با آنها روبرو میشود.

از آنجایی که این بازی با استقبال خوب گیمران روبرو شد، در 6 جولای 2012 ، Telltale اعلام کرد که فصل دوم این بازی نیز ساخته خواهد شد و همانند فصل نخست نیز شامل 5 اپیزود خواهد بود.

فصل اول بازی شامل اپیزود های زیر خواهد بود که به مرور زمان آپدیت خواهد شد:

1) A New Day
Starved For Help (2
Long Road Ahead (3
Around Every Corner (4
No Time Left (5


=================================================

Episode 1 : A New Day

Lee Everett تاریخدان به دلیل قتل بازداشت شده و در حال حمل با ماشین پلیس است که در نیمه راه با یک زامبی - که در بازی از آنها به عنوان Walker یاد میشود - برخورد کرده و از جاده خارج میشوند.
اپیزود اول پیرامون نحوه آشنایی Lee با دختر بچه ای به نام Clementine و سفر آنها به Macon و پیدا کردن دیگر بازماندگان این فاجعه میگردد که این حین Lee مجبور به تصمیم گیری هایی سخت خواهد بود.
این اپیزود در حال حاضر منتشر شده است.

=================================================

Episode 2 : Starved For Help

سه ما از اتافاقات اپیزود اول گذشته است.
اپیزود دوم همانگونه که از نام آن پیداست، پیرامون تمام شدن ذخیره غذایی گروه بازماندگان و برخورد و آشنایی آنها با افرادی دیگر میگردد.در این بین شخصی به نام Mark نیز به جمع بازماندگان اضافه شده است. فهمیدن حقایقی که بر داستان اثر گذاشته باعث شده که از نظر بیشتر افراد، اپیزود دوم بهتر از اپیزود اول باشد
همانند اپیزود اول تصمیمات همچنان بر روند داستان اثر گذاشته و پایان های متفاوتی را به تصویر خواهند کشید.
این اپیزود در حال حاضر منتشر شده است.

=================================================

Episode 3 : Long Road Ahead

یک هفته از ادامه اتفاقات پیشین گذشته است.
این بار گروه همیشگی قصد پیدا کردن دیگر بازماندگان را دارند و به همین دلیل سعی در ترک پناهگاه کنونی خود برای یافتن دیگران را دارند. دو ضخصیت دیگر به نام های Omid و Christa به جمع بازماندگان اضافه شده است. برای اولین بار، شاهد صحنه های تاثیر گذار و عمیق خواهیم بود.
این اپیزود در حال حاضر منتشر شده است.

=================================================

 
آخرین ویرایش:

Insomniac

کاربر سایت
Sep 5, 2007
1,397
نام
امیر حسین
حوصله نقد کوتاه کاربری برای اینکی ندارم :D

کلاً من به شدت از دست TellTale زده شده بودم سر بازی های JP و Back To The Future. با این بازی کمی احترام خودش رو پیش من برگردوند.
روند گیم پلی کاملاً متفاوت هست با هر چی بازی کردید. داستان خیلی شبیه روند پیش روی داستان در کمیک TWD هست. (داستان کمیک نیست. روایتش و محیطاش عین همونه)

گرافیک هم کاملاً کمیک مانند درست شده. به هیچ وجه خشونت و Gore رو انتقال نمیده.

صداگذاری هم جالبه. به شخصیت ها می خوره.

داستانش هم روایتش رو که گفتم. کشش هم به قدر کافی داره ولی چیز پیچیده ای نیست.

سیستم تصمیم گیری و تاثیراتش هم جالبه. توی هر اپیزود بعدی تاثیر میذاره.

در کل بخوام جمع بندی کنم، فوق کوتاه ولی ارزش بازی کردن داره. من برای The Walking Dead سبکی مشابه Dead Island رو می پسندم نه این شکلی ولی خوب این بازی هم جای بازی کردن داره.
 

Kasra-M

The phoenix must burn to emerge
کاربر سایت
Sep 15, 2010
1,659
نام
Kasra
من برای The Walking Dead سبکی مشابه Dead Island رو می پسندم نه این شکلی ولی خوب این بازی هم جای بازی کردن داره.

با این قسمت اصلا موافق نیستم, چون در یک بازی اکشن مثل dead island که بایستی اکشن ضرب آهنگ تندی داشته باشه نمیشه تا این حد شخصیت پردازی کرد, ما در the walking dead انسانهایی معمولی رو میبینیم که هر کدوم حرفهای برای گفتن دارن و این دیالوگهای فراوان بازیه که به روایت اصلی شکل و بسط میده و این در یک fps مثل dead island قابل پیاده شدن نیست. فکرشو کنید گیم پلی dead island به صورتی باشه که بعد از کشتن هر سه چهار تا زامبی نیم ساعت دیالوگ رد و بدل بشه, مطمئناً غیر قابل تحمل میشه. در تعریف the walking dead بیشتر شبیه یک فیلم تعاملی هستش که مخاطب میتونه سکانس بعدی رو با توجه به انتخاب خودش ببینه.
 

ahp4

کاربر سایت
Aug 1, 2009
159
نام
امین
بازی ساده ولی فوق العاده است.
طبق گفته سازنده ها داستان در همون دنیای کمیک هست و اپیزود 1 هم همزمان با تو کما بودن ریکه.
یه سری شخصیتهای سریال و کمیک هم مثل گلن و هرشل و(برای اونایی که کمیکو خوندن)لیلی رو در بازی میبینیم.
the walking dead s02 and the game e01:
چگونگی مرگ پسر هرشل و اینکه چرا تو اون اصطبل بود رو هم در بازی میبینیم.
 

Insomniac

کاربر سایت
Sep 5, 2007
1,397
نام
امیر حسین
با این قسمت اصلا موافق نیستم, چون در یک بازی اکشن مثل dead island که بایستی اکشن ضرب آهنگ تندی داشته باشه نمیشه تا این حد شخصیت پردازی کرد, ما در the walking dead انسانهایی معمولی رو میبینیم که هر کدوم حرفهای برای گفتن دارن و این دیالوگهای فراوان بازیه که به روایت اصلی شکل و بسط میده و این در یک fps مثل dead island قابل پیاده شدن نیست. فکرشو کنید گیم پلی dead island به صورتی باشه که بعد از کشتن هر سه چهار تا زامبی نیم ساعت دیالوگ رد و بدل بشه, مطمئناً غیر قابل تحمل میشه. در تعریف the walking dead بیشتر شبیه یک فیلم تعاملی هستش که مخاطب میتونه سکانس بعدی رو با توجه به انتخاب خودش ببینه.
شما سبک Dead Island رو فرض کن + سیستم تصمیم گیری یک بازی RPG مثل Mass Effect.

اینجوری هم Gore و ترس رو داری. هم دیالوگ ها + تصمیم گیری. اینجوری کسی که این سبک بازی کنه اصلاً خسته نمیشه. الان خیلی ها هستن انگلیسی خوبی ندارن یا حوصله دیالوگ ندارن بازی های مثل The Elder Scrolls رو بازی نمیکنن میگن حوصله سر بره ولی این دلیل نمیشه که خود بازی حوصله سر بر باشه.

TWD کلاً شخصیت محور هست درسته. ولی همیشه حس ترس رو هم به همراه داشته. در این بازی 1% هم حس ترس القا نمیشه. یکی از دلایلی که بازی رو اپیزودیک کردن شاید همین کم بودن اکشن بازی باشه. شما می خواستی چند ساعت همینجور راه بری و حرف بزنی حتماً بعد از مدتی جذابیتش برات از بین میرفت.
 

Kasra-M

The phoenix must burn to emerge
کاربر سایت
Sep 15, 2010
1,659
نام
Kasra
شما سبک Dead Island رو فرض کن + سیستم تصمیم گیری یک بازی RPG مثل Mass Effect.

اینجوری هم Gore و ترس رو داری. هم دیالوگ ها + تصمیم گیری. اینجوری کسی که این سبک بازی کنه اصلاً خسته نمیشه. الان خیلی ها هستن انگلیسی خوبی ندارن یا حوصله دیالوگ ندارن بازی های مثل The Elder Scrolls رو بازی نمیکنن میگن حوصله سر بره ولی این دلیل نمیشه که خود بازی حوصله سر بر باشه.

TWD کلاً شخصیت محور هست درسته. ولی همیشه حس ترس رو هم به همراه داشته. در این بازی 1% هم حس ترس القا نمیشه. یکی از دلایلی که بازی رو اپیزودیک کردن شاید همین کم بودن اکشن بازی باشه. شما می خواستی چند ساعت همینجور راه بری و حرف بزنی حتماً بعد از مدتی جذابیتش برات از بین میرفت.

قبول دارم در یک بازی rpg این قابل پیاده شدن هستش, منظورم همون dead island یا یقیه fps های خطی بود. در ضمن خدایی دیگه کسی از زامبی نمیترسه, از بس این مدل فیلمها و بازیها تکرار شده. به نحوی که در حال حاضر هدف از ساخت یک فیلم با تم زامبی ایجاد ترس نیست, بلکه نشون دادن شیوع و آلودگی یک ویروس خاص و همه گیر شدن اونه.
 

Insomniac

کاربر سایت
Sep 5, 2007
1,397
نام
امیر حسین
قبول دارم در یک بازی rpg این قابل پیاده شدن هستش, منظورم همون dead island یا یقیه fps های خطی بود. در ضمن خدایی دیگه کسی از زامبی نمیترسه, از بس این مدل فیلمها و بازیها تکرار شده. به نحوی که در حال حاضر هدف از ساخت یک فیلم با تم زامبی ایجاد ترس نیست, بلکه نشون دادن شیوع و آلودگی یک ویروس خاص و همه گیر شدن اونه.
علت اصلی از بین رفتن ترس از زامبی، همین هست که روی ویروس بودنش خیلی تاکید کردن. الان خود من زامبی میبینم، یک ویروس رو میبینم که نیاز به تغذیه داره نه یک موجود هولناک.

البته این مورد هم هست که دیگه بازی های این سبک به خوبی پیاده نمیشن. همیشه توش یک نفر هستید که اندازه ی هالک عضله داره و از یک ارتش بیشتر سلاح حمل میکنه. معلومه اینجوری دیگه کسی نمی ترسه. میدونه بهش حمله شه خیلی راحت همه رو تیکه پاره میکنه.

در TWD هیچ وقت شخصیت ها اسلحه ی به درد بخور نداشتن. هیچ کدوم هم از هیکل فوق بشری برخوردار نیستن. اینجوری بازیکن احساس همدردی میکنه و خودش رو میذاره جای طرف. احساس میکنه اگر بهش حمله بشه چیزی برای دفاع از خودش نداره و احتمال صدمه دیدن و مردنش زیاده (فاکتور اصلی ترس در بازی های مثل Amnesia).

همچنین اتمسفر سازی به شدت مهم هست. اگر موقعی که یک Horde زامبی به آدم حمله کنه، آهنگ متال پخش بشه، بازیباز نمیترسه و بیشتر هیجانی میشه تا همه رو بکشه! اتمسفر سازی مثل Silent Hill توی این بازی ها به شدت جواب میده. جوری که دل و روده ی آدم بالا بیاد از این اتاق بره اونکی.
 

Hesam_1994

کاربر سایت
Jun 9, 2008
1,459
نام
حسام
دوستان هیچ راهی نداره
اون پسره رو تو مزرعه نجات بدی
همونی که پاش زیر تراکتور گیر میکنه ؟
نه، هیچ راهی نداره. چه Duck رو انتخاب کنی چه Shawn رو برای نجات دادن، در هر دو حالت Shawn میمیره.
 

kamivh1

کاربر سایت
Aug 29, 2010
198
بازی واسه من هر چند دقیقه حدود 10 ثانیه گیر میکنه.
یعنی میخواستم مانیتور رو با خاک یکسان کنم.

فکر کنم کارتت amd هست اره؟؟
باید گرافیکو اپدیت کنی درست میشه. پروفایل جدید هم نصب کن علاوه بر پکیج catalyst control center
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر