Insomniac در حال کار بر روی Outernauts [آپدیت : چند عنوان دیگر از EA]

T@ntaL 73

کاربر سایت
Apr 10, 2008
952
نام
امید
سازنده بازی‌های محبوب Resistance و Ratchet & Clank، یعنی استودوی Insomniac، چندی پیش اعلام کرده بود که دیگر روی Resistance کار نخواهد کرد و سازنده شماره 4ـم این عنوان نخواهد‌بود؛ شواهد مبنی براین بود که این استودیو سخت مشغول کار بر روی عنوانی جاسوسی با co-op چهار نفره است ولی طبق اسناد تجاری منتشر شده در حال حاضر، Insomniac با همکاری EA در حال ساخت عنوانی مرموز به اسم Outernauts است.


ea-insomniac-logos.jpg

بر اساس سایتی فرانسوی (Hard Gamers) استودیوی Insomniac این بازی را هفته گذشته در USPTO ثبت کرده است.

همچنین EAPMarketing نیز این بازی را ثبت کرده بود که البته پس از مدتی آن را پاک کرده است که در آن این بازی برای سال مالی بعدی EA به ثبت رسیده بود. (لازم به ذکر است که سال مالی EA از آپریل شروع و به مارچ ختم می‌شود.

آپدیت :

یکی از یوزرهای NeoGaf در زمان ثبت Outernauts، به چند عنوان دیگر نیز برخورده است؛

The Secret World ،Overstrike ،Populous ،Outernauts ،Respawn.

با عناوین Overstrike از Insomniac و همچنین The Secret World از Funcom - عنوان جاسوسی دیگر - که کم و بیش آشنا هستیم که هر دو برای سال مالی بعدی EA هستند.

Populous عنوانیست از پتر مولینیو که آی پی آن متعلق به EA و طبیعتا ناشر آن هم همین شرکت خواهد بود. هنوز اطلاعات خاصی از بازی منتشر نشده است.

Respawn نیز عنوانیست مربوط به Respawn Entertainment ؛ استودیوی نوپایی که توسط جیسون وست و وینس زمپلا - که بعد از مشکلاتشان با اکتیویژن به شکل ناخوشایندی از IW جدا شدند - تاسیس شده‌است.


GOOD-LUCK
 
آخرین ویرایش:

Horror

Valar Morghulis
کاربر سایت
Mar 16, 2010
4,234
نام
Mohammad
کنجکاو شدیم ببینیم این چه بازی میتونه باشه
به هر صورت من که از عنوان Resistance 3 خیلی خوشم اومده بود ! امیدوارم حداقل نسخه چهارمش تائید بشه حالا توسط هر استدیوی دیگه ای !
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر